اشتراک گذاری

داکتر بلید دستگاه کپی ریکو

داکتر بلید دستگاه کپی ریکو یکی از قطعات مهم و حیاتی کپی می باشد که در اصل با همکاری بلید به تمیز کردن تونر اضافی موجود بر سطح مگنت رولر می پردازد. از همین وظیفه ی مهم، مشخص است اگر مشکلی در این قطعه ایجاد شود به طور حتم کیفیت برگه ی چاپ شده تحت تاثیر قرار خواهد گرفت. البته اگر کاهش کیفیت در چاپ مشاهده کردید به قطع یقین اظهار نکنید که داکتر بلید مشکل پیدا کرده است.

ما در مقاله های قبل در مورد انواع مختلفی از قطعات کپی صحبت کردیم و نشانه های خرابی آن ها را بررسی کرده و به این نتیجه رسیدیم که خرابی قطعاتی مثل درام، کارتریج، تونر، مگنت، دولوپر و… نیز باعث کاهش کیفیت چاپ می شوند. به همین دلیل اگر برگه ی چاپ شده در دستگاه کپی شما کیفیت ندارد، حتما به تعمیر کاران ماهر نمایندگی تعمیرات ریکو مراجعه کرده تا در کوتاه ترین زمان ریشه ی مشکل دستگاه را یافته و با استفاده از دستگاه های مدرن اقدام به برطرف کردن آن کنند. در این مقاله به بررسی داکتر بلید دستگاه کپی ریکو پرداخته ایم با ما همراه باشید.

داکتر بلید دستگاه کپی ریکو

کار داکتر بلید در دستگاه کپی چیست؟

داکتر بلید همکار قطعه ی بلید بوده که یکی از قطعات اصلی دستگاه است و به تمیز کردن تونر اضافی در سطح مگنت رولر می پردازد. این قطعه در جهت مخالف چرخش درام قرار دارد و با ایجاد اصطحکاک باعث تجدید شارژ تونر می شود. داکتر بلید در طرح ها و مدل های مختلف در انواع دستگاه کپی و پرینترهای ریکو به کار برده شده است. تولیدکنندگان فتوکپی و پرینتر به دلیل کارایی بالای این قطعه، آن را تولیدات خود چه سیاه – سفید و چه رنگی به کاربرده اند.

این قطعه از جنس لاستیک شفاف بوده و به قطعه ای فلزی متصل است. اگر کوچکترین ضربه ای به آن وارد شود به طو حتم کیفیت چاپ پایین خواهد آمد و خروجی دستگاه باب میل کاربر نخواهد بود. به دلیل اهمیت داکتر بلید دستگاه کپی ریکو، کار تعمیر و یا تعویض آن را باید به یک تکنسین توانا سپرد. تکنسینی که از تفاوت قطعات و کارایی آن ها را به خوبی آگاه بوده و نحوه ی اتصال و انفصال هر یک را به صورت حرفه ای انجام دهد.

تعمیر داکتر بلید دستگاه کپی ریکو

تعمیر داکتر بلید دستگاه کپی ریکو یکی از اقدامات تخصصی است که باید توسط تکنسینی خبره انجام بگیرد.  البته به یاد داشته باشید که این قطعه دارای عمر مفید بوده و پس از آن باید اقدام تعویض آن نمود. در هر صورت اهمیت و حساسیت بالایی که این قطعه دارد شرایطی را ایجاد کرده که در صورت خم شدن گوشه ای از آن، به دیگر قطعات صدمه جدی وارد شود و در نهایت علاوه بر کاهش کیفیت خروجی دستگاه کپی هزینه هایی برای کاربر نیز می تراشد.

تعمیر این قطعه باید در مرکز امن صورت بگیرد که به جدیدترین دستگاه های عیب یابی و تعمیر مجهز باشد. همچنین اقدامات لازم جهت بررسی یا جا به جایی آن باید با رعایت اصول واستانداردهای معرفی شده برای دستگاه کپی ریکو انجام بگیرد. به شما توصیه می کنیم برای تعمیر داکتر بلید دستگاه کپی ریکو،  به نمایندگی تعمیرات ریکو مراجعه کنید. چرا که روند تعمیرات زیر نظر کارشناسان فنی انجام می گیرد که دوره های آموزشی بین المللی دستگاه کپی ریکو را پشت سر گذاشته باشند.

تعمیرات دستگاه کپی ریکو خود را به ما بسپارید

تعویض داکتر بلید دستگاه کپی ریکو

تعویض داکتر بلید در دستگاه کپی تنها زمانی باید انجام بگیرد که نمونه ی اورجنیال مطابق با مدل و طرح دستگاه کپی ریکو در دسترس باشد. البته پس از تهیه ی نمونه ای اصل، باید دقت و ظرافت در باز کردن دستگاه و جابه جا کردن، بیرون آوردن و جایگزین کردن داکتر بلید رعایت شود. زیرا این مهم و حیاتی که حتی اگر ذره ای بی دقتی در نصب آن اتفاق بیافتد سلامت کلی دستگاه را به خطر می اندازد.

تکنسین های توانای نمایندگی دستگاه کپی ریکو علاوه بر دارا بودن نمونه ای اصل و اورجینال داکتر بلید دستگاه کپی ریکو، آرشیو غنی از سایر قطعات این دستگاه را نیز دارند تا در مواقع مورد نیاز از آن ها استفاه می کنند. این نمایندگی در کنار این امکانات، گارانتی تعمیرات و تعویض قطعات نیز به کاربران ارائه می دهد تا مشتری با خیالی آسوده به استفاده از دستگاه خود بپردازد. این اتفاق علاوه بر کاهش هزینه های کاربر، رضایت او را نیز جلب خواهد کرد.

نمایندگی دستگاه کپی ریکو

نمایندگی دستگاه کپی ریکو با سال ها تجربه ای که در فروش و تعمیر دستگاه کپی ریکو به دست آورده است، آماده ی خدمت رسانی همه جانبه به کاربران عزیز و گرامی می باشد. مدیران این مرکز، مشاوران با تجربه و خبره ای را به کار گرفته اند تا زوایای پیدا و پنهان محصولات کپی ریکو را در اختیار مشتریان قرار داده و آن ها را برای انتخابی درست راهنمایی کنند.

در بخش فروش  برترین و مناسب ترین انواع کپی ریکو در معرض دید و خرید مردم قرار گرفته است و گارانتی های معتبر و مدت دار نیز برای آن ها ارائه می شود. بخش تعمیرات این مرکز که از جمله پرطرفدارترین این واحدها می باشد، آماده ی ارائه ی خدماتی نظیر راه اندازی، سرویس کامل دستگاه کپی، عیب یابی به وسیله ی دستگاه مدرن، تعمیر و تعویض قطعات مختلف مکانیکی و الکترونیکی می باشد. در این مرکز تعمیرات انواع کپی ریکو در مدل های مختلف پذیرفته می شود.

مرکز تعمیرات ریکو

مرکز تعمیرات ریکو یکی از معتبرترین مراکز تعمیر است که اقدامات قابل توجهی برای انواع تولیدات کمپانی ریکو به کار برده است. در این مرکز شرایطی فراهم شده که پس از دریافت مشاوره های رایگان در زمینه ی خرید و تعمیر، با مراجعه به بخش های دیگر اقدامات لازم انجام بگیرد. واحد فروش این مرکز جدیدترین تولیدات کمپانی ریکو را به معرض دید و خرید مردم آورده است.

این محصولات با گارانتی های معتبر و مدت دار در اختیار کاربران قرار می گیرند. بخش تعمیرات این نمایندگی توسط برترین تکنسین های ایران اداره شده که کلاس های بین المللی تعمیرات ریکو را پشت سر گذاشته و بالاترین نمرات را نیز کسب کرده اند. این تعمیرکاران به پشتوانه ی دستگاه های مدرن و تجربه ی چندین و چند ساله، قادرند هر مشکل نرم افزاری و سخت افزاری قطعات مکانیکی و الکترونیکی تولیدات کمپانی ریکو را در کوتاه ترین زمان با صرف کم ترین هزینه برطرف کنند.

امتیاز شما به این نوشته

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩