اشتراک گذاری

تولید پنل های خورشیدی ۶MW

این بزرگتری سفارش تولید پنل های خورشیدی ۶MW در تایلند است؛ با این هدف که بر فراز پشت بام مراکز پیشرفته نصب شود. Kawasaki از ژاپن گزارش می دهد: شرکت سیستم های انرژی رسانی توشیبا و بنگاه پاسخگو، سفارشی را برای تولید و تهیه پنل های خورشیدی ۶MW از ۸ کمپانی خورشیدی با مسئولیت محدود، یعنی همان تولید کننده سیستم انرژی هسته ای تایلند، ثبت کرده است. ۸ پنل خورشیدی قرار است سیستم ها را بر فراز سقف ۶ فروشگاه در شبکه زنجیره ای Home Pro مراکز پیشرفته نصب کند. بعد از نصب این پنل ها، آنها قادر خواهند بود تا در ژانویه ۲۰۱۸ برقی را تولید و ارسال کنند که کمترین میزان کربن را دارد  و کاملا پاک و تصویه است.

Pro و بهره وری از پنل های خورشیدی ۶MW

Home Pro راه اندازی می شود تا بهره وری از سیستم خورشیدی را به منظور کاهش وابستگی اش به منابع تامین کننده انرژی های متعارف، توسعه دهد و در کاهش انتشار کربن کمک کند و این امر را تسهیل ببخشد. پنل های خورشیدی ۶MW  به خاطر کیفیت بالا و اعتبار طولانی مدت شان کاملا شناخته شده اند و امتحان خود را پس داده اند.

در واقع کیفیت بالای تولیدات و اعتبار طولانی مدت آنها، جزو فاکتور ها و عواملی است که برای ثبت یک سفارش بسیار کمک کننده هستند. تایلند برای تولید بخش اعظمی از برق خود به سوخت های فسیلی وابسته است. از این رو برنامه هایی دارد که به دنبال اجرای آنها می تواند تا سال ۲۰۲۱ با تقویت نسل انرژی خورشیدی تا ظرفیت ۲۵% ، انرژی ها را به اشکال گوناگون ادغام کند. این سیاستی است که تقاضای سیستم های انرژی خورشیدی را بالا می برد و این دقیقا همان چیزی است که توشیبا به دنبال آن است.

اخبار توشیبا

خبر تولید پنل های خورشیدی ۶MW را از سایت رسمی توشیبا مطالعه نمودید . اطلاعاتی که در اخبار منتشر شده اند، از جمله قیمت محصولات و ویژگی های آنها، حجم خدمات و اطلاعات تماس مربوط به تاریخی است که خبر منتشر شده، اما این امکان وجود دراد که بدون اطلاع قبلی، تغییراتی صورت بگیرد. 

اگر خیلی از تکنولوژی روز دنیا دور نباشید یا فقط به جست و جو درباره چند برند پرکاربرد جهان و ایران تکیه نکنید، قطعا نام توشیبا را شنیده اید. شرکتی ژاپنی که اختراعات و مصنوعات مکانیکی و الکتریکی آن به اندازه کافی با کیفیت بوده اما به همین مقدار موفقیت بسنده نکرد و قدرتمندانه پا به عرصه تولید محصولات مختلف دیجیتالی ، الکترونیکی و رایانه ای نهاد و اینگونه بود که در کنار تولید لوازم خانگی و تجهیزات پزشکی و تراشه ها به عنوان یکی از سرآمدان شرکت های ژاپنی و جهانی شناخته شد.

نمایندگی توشیبا و واحدهای تعمیرات توشیبا

نمایندگی توشیبا با داشتن سال ها تجربه در زمینه ی فعالیت تخصصی، ارائه دهنده ی جدیدترین خدمات روز دنیا می باشد. این واحد با به کارگیری نیرویی جوان و کارآمد توانایی رقابت با سایر رقبای داخلی و خارجی را دارا می باشد. تمامی خدمات ارائه شده در واحدهای تعمیرات توشیبا دارای گارانتی بوده و مراجعین محترم می توانند با خیالی آسوده از خدمات ما بهره مند گردند. 

ترجیحات متخصصین ما بر تعمیرات قطعات آسیب دیده به جای تعویض آن می باشد. همین مسئله باعث پایین آمدن هزینه های متحمل شده بر مشتریان است.  در نهایت برای تعویض  قطعات آسیب دیده، قطعات اصلی و اورجینال را جایگزین می نماییم و گارانتی خدمات ما تضمینی برای این امر می باشد.

برای مشاهده ی سایر اطلاعات مرتبط با توشیبا می توانید به لینک های زیر مراجعه نمایید.

امتیاز شما به این نوشته

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩