اشتراک گذاری

آموزش تعویض پیکاپ دستگاه کپی

تعویض پیکاپ دستگاه کپی یکی دیگر از تخصصی‌ترین سرویس‌های مرتبط با انواع دستگاه کپی است که توسط کارشناسان نمایندگی دستگاه فتوکپی ارائه می‌گردد. در صورتی که از کاربران دستگاه‌های کپی هستید و در طول روزهای اخیر متوجه بروز اشکال در بخش پیکاپ دستگاه شده‌اید می‌توانید از طریق راه‌های ارتباطی درج شده در وبسایت با کارشناسان ما در مرکز تعمیر دستگاه کپی تماس گرفته و درخواست خود مبنی بر نیاز به حضور کارشناس تعمیر را ثبت نمایید.

کارشناسان ما بلافاصله پس از تماس شما در محل حضور یافته و سرویس‌های مورد نیاز جهت تعمیر پیکاپ دستگاه کپی را آغاز می‌نمایند. برای آندسته از کاربرانی که مهارت و تخصص انجام این کار را دارند ویدئو آموزش تعویض پیکاپ دستگاه کپی در بخش زیر بارگذاری شده است تا خود جهت این کار اقدام نمایند.

تعویض پیکاپ دستگاه کپی

علل خرابی پیکاپ دستگاه کپی

در هر تعمیری، -از جمله تعمیر و تعویض پیکاپ دستگاه کپی شناسایی نوع اشکال پیش آمده و علت آن، نقش بسزایی در کیفیت نهایی تعمیر و بهسازی دستگاه دارد. بنابراین در این بخش برآنیم تا برخی از شایع‌ترین عللی را که سبب بروز اشکال در پیکاپ دستگاه کپی می شوند را نام ببریم. این علل عبارتند از: خرابی پد و پیک آپ، خرابی سینی، خرابی کلاچ، خرابی میله پیک آپ، خرابی سنسور تشخیص وجود کاغذ، خرابی اهرم سنسور کاغذ، خرابی کارتریج و در نهایت خرابی محورهای عبور کاغذ و غلطک های روی آنها. توصیه می شود در عیب‌یابی، تعمیر و تعویض پیکاپ دستگاه کپی کلیه قطعات مذکور توسط کارشناسان تعمیر دستگاه کپی بررسی و صحت عملکرد آنها چک شود.

ویدئوی آموزش تعویض پیکاپ دستگاه کپی

در صورتی که بررسی دستگاه و تست آن کارشناسان ما را به این نتیجه برساند که امکان بهسازی و تعمیر پیکاپ دستگاه کپی وجود ندارد، با کسب اجازه از صاحب دستگاه، اقدامات لازم جهت تعویض پیکاپ دستگاه کپی آغاز خواهد شد. در صورت نیاز به تعویض، قطعه موردنظر از انبار واقع در مرکز تعمیرات کپی با ضمانت اصل و اورجینال بودن تهیه شده و در روند تعویض بکار خواهد رفت. اگرچه کار انتقال کاغذ در دستگاه کپی به عهده کاغذ کش هاست (شامل کاغذ کش ورودی و کاغذ کش خروجی) لیکن توجه داشته باشید که گیر کردن کاغذ در دستگاه کپی لزوماً به معنای خرابی این بخش یعنی پیکاپ دستگاه نیست.

گیر کردن کاغذ در دستگاه کپی می تواند علل مختلفی داشته باشد که خرابی پیکاپ دستگاه کپی تنها یکی از آنهاست. شما کاربران گرامی در صورت استفاده از آموزش‌های ارائه شده در ویدئوی آموزش تعویض پیکاپ دستگاه کپی و مواجهه با اشکال در روند تعویض این قطعه می‌توانید با کارشناسان ما در نمایندگی دستگاه کپی تماس گرفته و راهنمایی‌های لازم را دریافت نمایید.

نمایندگی دستگاه فتوکپی

اگر از کاربران دستگاههای کپی باشید و گذرتان به مراکز تعمیرات کپی افتاده باشد، حتما تا به حال به این نتیجه رسیده‌ اید که بهترین مکان جهت دریافت خدمات مرتبط با تعمیر و بهسازی دستگاههای فتوکپی، تعمیرگاه های مجاز و رسمی است. مزیت ویژه مراجعه به تعمیرگاه های مجاز، دریافت تخصصی‌ترین و باکیفیت‌ترین خدمات تعمیر است. ضمن آنکه کلیه خدمات ارائه شده در این مراکز مشمول گارانتی و ضمانت است. نمایندگی دستگاه فتوکپی، یکی از همین مجموعه‌های مجاز و رسمی است که سرویس های تخصصی خود را توسط تیمی از زبده ترین کارشناسان به متقاضیان ارائه می دهد.

نمایندگی دستگاه فتوکپی در طول سالهای اخیر، به دلیل برخورداری از پرسنل فنی متخصص و حضور مهندسان زبده، توانست به عضویت رسمی اتحادیه فن‌آوران ایران درآید و با ارائه بالاترین سطح کیفی خدمات، اطمینان مشتریان خود را بیش از پیش به خود جلب کند.

امتیاز شما به این نوشته

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩