اشتراک گذاری

تعمیر یونیت دستگاه کپی

تعمیر یونیت دستگاه کپی مطابق با اخرین روشهای علمی در نمایندگی رسمی ماشین های اداری انجام میگردد . تمامی دستگاههای کپی در صورت بروز مشکل در بونیت توسط متخصصین نمایندگی تعمیرات کپی تعمیر خواهند شد.کادرفنی مرکز تعمیرات کپی علاوه بر تسلط بر نحوه کارکرد محصولات این کمپانی باید درزمینه قطعات تشکیل دهنده دستگاهها نیز آگاهی دارند. پس از طی مراحل عیب یابی متخصصین تعمیر دستگاه کپی تعمیرات یونیت را آغاز خواهند نمود.

طکارشناسان متبحر ما با دارا بودن ویزگیهای مثبت فوق و تسلط بر علم روز در کمترین زمان دلیل ایراد پیش آمده را تشخیص می دهند . درنتیجه بهترین راه را برای ریکاوری برمی گزینند. یونیت دستگاه کپی انواع مختلفی دارد ، کارشناسان مرکز تعمیرات کپی با تمامی یونیت ها آشنایی دارند . در این بخش به ذکر نام برخی از این یونیت ها می پردازیم.

تعمیر یونیت دستگاه کپی

تعمیر انواع یونیت دستگاه کپی

 یونیت کپی کونیکا مینولتا انواع مختلفی دارد که مرکز تعمیرات دستگاه کپی خدمات تخصصی تعمیر یونیت دستگاه کپی را به کاربران ارائه می نماید. از جمله : تعمیر یونیت اسکنر دستگاه کپی ، تعمیر یونیت لیزر ، ریکاوری یونیت درام دستگاه کپی ، بازیابی یونیت فیوزینگ ، تعمیر یونیت فیدر و تعمیر یونیت کاغذ کش دستگاه کپی. نمایندگی کپی با بکارگیری مجربترین کارشناسان کیفیت خدمات تعمیر را به سطح قابل قبولی رسانده است .

کادرفنی واحد تعمیر یونیت دستگاه کپی با ارائه خدمات ترمیم و بازیابی مطلوب توانسته اند دست مراکز نامعتبر را از فعالیت کوتاه کنند . تکنسینهای مراکز غیرمجاز به دلیل نداشتن تسلط کافی در امر تعمیر در مواردی دست به تعویض قطعاتی میزنند که نیازی برای تعویض ندارند . به عبارت بهتر این افراد به دلیل اینکه نمیتوانند ایراد دستگاه را تشخیص دهند راه درستی برای تعمیر انتخاب نمیکردند . همین امر موجبات وارد آمدن خسارات زیادی برای دستگاه و هزینه گرافی برای کاربر را مهیا میکرد .

تعمیر یونیت درام دستگاه کپی

درام از دیگر اجزای اصلی و مهم قرار گرفته در انواع پرینتر ها و ماشین های کپی لیزری است که نقش مهم و قابل توجهی را در دستگاه ایفا میکند. این یونیت که نقش انتقال دهنده ی تصویر از فتوکپی لیزری بر روی کاغذ برای تولید چاپ نهایی را دارد، ممکن است به دلایل مختلفی با خرابی و اشکال در عملکرد مواجه شود. درام دستگاه کپی در صورت خرابی امکان تعمیر و تعویض دارد و تشخیص این موضوع نیاز به بررسی آن توسط کارشناسان تعمیر یونیت درام دستگاه کپی دارد. نوع درام در دستگاه های کپی سیاه و سفید با دستگاه های کپی رنگی متفاوت است و این موضوع می بایست در تعمیر یونیت درام دستگاه کپی مورد توجه قرار بگیرد.

تعمیر یونیت لیزر دستگاه کپی

یونیت لیزر در دستگاه های کپی و چاپی که از تکنولوژی لیزر در فرایند ارائه ی خروجی استفاده میکنند، نقش بسیار مهم و حساسی را ایفا میکند. اهمیت این مسئله موجب شده تا تعمیر یونیت لیزر دستگاه کپی یکی از تخصصی ترین سرویس های تعمیر و پشتیبانی از انواع دستگاه کپی باشد. این یونیت از قطعات مختلفی تشکیل شده است که هر کدام نقش موثری در پیش بردن فرایند چاپ و کپی ایفا میکنند و بروز هر گونه اختلال در این بخش ها میتواند یونیت لیزر را با مشکلات جزیی و کلی مواجه کند.

این یونیت متشکل از قطعات برد لیزر، لیزر، برد موتور گرداننده و آینه کوچک عدسی است. کارایی یونیت لیزر ، نقش مستقیمی در کیفیت چاپ انجام شده توسط دستگاه کپی ایفا میکند. از این رو توصیه میشود در صورت بروز اشکال در آن ، از خدمات و سرویس های مراکز نمایندگی معتبر و تخصصی استفاده کنید. تعمیر این یونیت یکی از تخصصی ترین خدماتی ست که این نمایندگی توجه ویژه ای نسبت به ارائه ی آن دارد.

تعمیر یونیت فیوزینگ دستگاه کپی

تعمیر یونیت فیوزینگ دستگاه کپی را میتوان یکی دیگر از خدمات تخصصی ارائه شده از سوی واحد تعمیر یونیت دستگاه کپی دانست که منطبق بر اصول تعریض شده از سوی کمپانی های سازنده و استانداردهای موجود در این زمینه انجام میگیرد. فیوزینگ یکی از قطعات مهم و تاثیر گذار در انواع ماشین اداری است. فیوزینگ، تونر را حرارت داده و آن را برای نقش بستن روی کاغذ آماده می کند.

اگر این قطعه درست کار نکند، عملیات تونر ریزی با مشکل مواجه شده و به دنبال آن، کیفیت کپی به میزان قابل توجهی افت پیدا می کند. از این رو لازم است اقدامات لازم در خصوص عیب یابی، تعمیر یا تعویض این یونیت در اسرع وقت از سوی نمایندگی تعمیر دستگاه کپی به انجام برسد. متخصصان دوره دیده ی این نمایندگی با بهره مندی از تجهیزات و ابزار مدرن، تعمیر انواع فیوزینگ را به عهده دارند.

تعمیر یونیت کاغذکش دستگاه کپی

یونیت کاغذ کش از دیگر یونیت های مهم و فعال در انواع ماشین چاپ و دستگاه کپی است و همانطور که از نامش پیداست، به طور کلی وظیفه ی وارد و خارج نمودن کاغذ را به عهده دارد. این یونیت از دو بخش مهم مکانیکی و الکترونیکی تشکیل شده است و نتیجه ی همکاری صحیح آن ها ورود صحیح و خروج به موقع کاغذ از دستگاه کپی است. بدیهی است که بروز هر گونه اختلال در این ساز و کار میتواند به خرابی کپی، چروک و مچاله شده کاغذ، گیر کردن کاغذ در دستگاه و … منجر شود.

کاغذ کش ورودی در میان تعمیرکاران با نام پیکاپ رولر نیز شناخته می شود. عیب یابی، تعمیر، تعویض و رفع هر گونه اشکال در این یونیت، در سریع ترین زمان ممکن و با رعایت کامل استانداردهای موجود توسط کارشناسان واحد تعمیر یونیت دستگاه کپی این نمایندگی به انجام میرسد.

نمایندگی کپی و واحدهای تعمیرات کپی

تعمیر یونیت دستگاه کپی یکی از خدمات مرکز تعمیر ماشین های اداری است . نمایندگی کپی علاوه بر ارائه ی تازه ترین اخبار کانن  ، خدمات تخصصی خود را در واحدهای مجزا به کاربران گرامی ارائه می نماید. این مژده را به کاربران گرامی می دهیم که در نمایندگی کانن کلیه تعمیرات با تضمین بهترین قیمت به شما مشتریان گرامی ارائه خواهد شد. علاوه براین، تمامی خدمات ارائه شده در این مرکز همراه با گارانتی بوده و در صورت بروز هر گونه مشکل متخصصین نمایندگی  تعمیرات دستگاه کپی مسئولیت آن را در مدت گارانتی به عهده خواهند گرفت. جهت آشنایی با خدمات ما در واحدهای تعمیرات کپی  وارد صفحه مورد نظر شوید.

لینک های مفید

تعمیرگاه مجاز کپی / تعمیرگاه کپی پاناسونیک / تعمیرگاه کپی سامسونگ / تعمیرگاه کپی اچ پی / تعمیرگاه کپی ریکو / تعمیرگاه کپی کیوسرا / تعمیرگاه کپی زیراکس / تعمیرگاه کپی کانن / تعمیرگاه کپی کونیکا مینولتا / تعمیرگاه کپی توشیبا / تعمیرگاه کپی شارپ / تعمیر دستگاه کپی / تعمیرات دستگاه کپی

تعمیرات دستگاه کپی توشیبا / تعمیرات دستگاه کپی شارپ / تعمیرات دستگاه کپی برادر / تعمیرات دستگاه کپی کانن  / تعمیرات دستگاه کپی ریکو / تعمیرات دستگاه کپی کونیکا مینولتا / تعمیرات دستگاه کپی اچ پی / تعمیرات دستگاه کپی دل / تعمیرات دستگاه کپی پاناسونیک / تعمیرات دستگاه کپی سامسونگ /

تعمیرگاه مرکزی مادربرد / تعمیرگاه مرکزی بازیابی اطلاعات / تعمیرگاه مرکزی آل این وان / تعمیرگاه مرکزی تی وی مانیتور / تعمیرگاه مرکزی ویدئو پروژکتور  مرکز سخت افزار ایران / تعمیرگاه مرکزی نوت بوک / تعمیرگاه مرکزی لپ تاپ     /  تعمبرگاه مرکزی موبایل / تعمیرگاه مرکزی تبلت / تعمیرگاه مرکزی دستگاه کپی

امتیاز شما به این نوشته

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩