اشتراک گذاری

تعمیر کاغذ کش پرینتر hp

تعمیر کاغذ کش پرینتر hp یکی دیگر از خدمات تخصصی است که در دستان توانای تکنسین های نمایندگی تعمیرات پرینتر hp به راحتی انجام می گیرد. همانطور که می دانیم هر دستگاه الکترونیکی از یک سری قطعات مکانیکی و الکترونیکی تشکیل شده است. به دلیل ارتباط تنگاتنگ این قطعات است که پروسه ی پرینت شدن انجام می گیرد. اگر هر کدام از این قطعات( چه ریز چه درشت) دچار مشکل شده یا ضعیف عمل نمایند به طور قطع امکان چاپ از بین خواهد رفت.

کاغذ کش یا پیکاپ قطعه ای است که مسئول ورود و خروج کاغذ به دستگاه می باشد. در نظر بگیرد که تمام قطعات داخلی، کار تونر ریزی و چاپ را درست انجام داده اند اما پیکاپ مشکل داشته و نتواند کاغذ را به داخل دستگاه بکشد یا از آن خارج کند چه اتفاقی می افتد؟ درست است! تمام عملکرد دستگاه را می توان مختل شده اعلام کرد. این مقاله به تعمیر کاغذ کش پرینتر hp اختصاص داده شده است با ما همراه باشید.

تعمیر کاغذ کش پرینتر hp

پیکاپ رولر و مشکلات مربوط به آن

همانطور که گفته شد نقش پیکاپ رولر ورود و خروج کاغذ از چاپگر است. این قطعه بیشتر به رنگ خاکستری و آبی وجود دارد که شبیه به یک چرخ پلاستیکی عمل می کند و کاغذ را به داخل دستگاه می کشد. پیکاب رولر کاغذ را در دستگاه درایو می کند یعنی آن را یک بار چرخانده و به مرحله ی بعد راهی می کند. 

کاغذ کش اگر دچار مشکل شود به طور قطع اختلالاتی نظیر عدم ورود کاغذ به دستگاه، نیمه وارد شدن برگه به پرینتر، عدم خروج کاغذ از دستگاه، نیمه خارج شدن برگه، گیر کردن کاغذ در چاپگر و مشکلاتی از این قبیل می شود. در این وضعیت توصیه می شود حتما از تعمیرکارن توانای پرینتر برای تعمیر کاغذ کش پرینتر hp یاری بگیرید که توانایی بالا و تجهیزات مدرنی برای روند تعمیرات به کار می گیرند.

این مطلب جذاب را از دست ندهید :تمیز کردن کاغذ کش پرینتر

تعمیر کاغذ کش

کاغذ کش قطعه ای است که نیاز به سرویس مداوم دارد. کاربران بهتر است دائما این قطعه را تمیز کرده و گرد و غبار آن را پاک کنند تا علاوه بر طول عمر پیکاب رولر، کیفیت پرینت نیز بالا رود. کاربران باید مراقب باشند که اشیا خارجی با کاغذ وارد دستگاه نشود که علاوه بر پیکاب رولر قطعات دیگر نظیر درام را نیز خراب می کنند. 

اگر قصد تعمیر کاغذ کش پرینتر hp را دارید ابتدا پیکاپ رولر و مسیر آن را تمیز کنید شاید مشکل چاپگر با این اقدام برطرف شود. در صورت برطرف شندن می توانید با تعویض کارتریج یا فیوزینگ سامت دستگاه را باز گردانید. توصیه می کنیم برای تعمیر پیکاپ رولر چاپگر hp به تعمیرکاران ماهر نمایندگی تعمیرات پرینتر اچ پی مراجعه فرمایید که علاوه بر مهارت از دقت و ظرافت بالایی در روند تعمیرات استفاده می کنند.

نمایندگی تعمیرات پرینتر

نمایندگی تعمیرات پرینتر اصول کار خود را بر اساس استاندارهای جهانی طراحی کرده است. به این طریق که با تجهیز خود به دستگاه های مدرن عیب یابی هم کار تکنسین های خود را ساده کرده و هم عیب یابی را دقیق و روند آن را تسریع بخشیده است. نمایندگی تعمیر پرینتر با آگاهی از پیشرفت های هر روزه ی دنیا تکنسین های خود را در کلاس های مختلف آموزشی بین المللی شرکت داده تا در روند تعمیر پرینتر پیشگام همتایان خود در ایران باشند.

در این مرکز علاوه بر خدمات تعمیر کاغذ کش پرینتر hp و دیگر قطعات آن، مشاوره های رایگان در زمینه ی تعمیر یا خرید انواع پرینتر های hp به مشتریان ارائه می شود تا مشتری بتواند با دیدی باز به انتخاب و خرید اقدام کند. در واحد تعمیر پرینتر نمایندگی hp، ابتدا ریشه یابی مشکلات نرم افزاری انجام می گیرد سپس مشکلات سخت افزاری و بررسی قطعات الکترونیکی و مکانیکی. ما به شما تضمین می کنیم که عملکرد اولیه ی دستگاه بعد از روند تعمیرات در این مرکز باز خواهد گشت.

نمایندگی hp

نمایندگی hp برترین کارشناسان ایران را در زمینه ی مشاوره، فروش و تعمیر کنار خود گرد آورده است تا قادر باشد هر نوع نیاز مشتری را برطرف نماید. هدف نمایندگی hp خدمت رسانی صادقانه به مشتریان عزیز در سراسر ایران است. به همین دلیل در این مرکز علاوه بر فروش محصولات اورجینال کمپانی hp، انواع قطعات تولیدات این کمپانی نیز به فروش می رسد تا کاربران و دیگر واحدهای تعمیرات، مرکزی امن برای تهیه ی قطعه ی مورد نیاز خود داشته باشند. نمایندگی hp سال هاست که توانسته است به پشتوانه ی مهارت کارشناسان، تجربه ی طولانی و دستگاه های مدرن نظر مشتریان را به خود جلب کند. این نمایندگی با شعار خدمت صادقانه، کیفیت برتر، هزینه ی کمتر و سرعت بالاتر همچنان عنوان بهترین واحد خدماتی ایران را دارا می باشد.

شما کاربران محترم برای دریافت اطلاعات تخصصی و عمومی کمپانی اچ پی می توانید به این بخش از سایت مراجعه نمایید.

5/5 (4 امتیاز)

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩