اشتراک گذاری

تعمیر دستگاه کپی پاناسونیک

در نمایندگی ها تعمیر دستگاه کپی پاناسونیک باید به دست افراد با تجربه و متخصص انجام شود. دستگاه های کپی از چند قطعه اصلی گیرنده نور، دسته ای از سیم ها، لامپ ها وعدسی ها، تونر و درام تشکیل شده است که اگر درست و بهینه استفاده شوند عمر قطعات بالا رفته و استهلاک انها نیز پایینتر می آید. تمام دستگاه های کپی و همچنین دستگاه های کپی پاناسونیک با هر کیفیتی هم که ساخته بشوند باید به مرور زمان تعمیر شوند. استفاده بهینه ازدستگاه موجب خواهد شد اسیب جدی به ان وارد نشود و روند تعمیر آن نیز به سادگی انجام شود. مرکز تعمیرات کپی ماشین، تعمیرات فکس، پرینتر،دستگاه کپی را به صورت تخصصی انجام می دهد.

تعمیر دستگاه کپی پاناسونیک

تعمیر دستگاه کپی پاناسونیک و پاسخ به سوالات متداول

در این بخش توضیحاتی راجع به تعمیر دستگاه کپی پاناسونیک و برخی مشکلات رایج آن و پاسخ به سوالات متداول شما می پردازیم.

چرا دستگاه کپی کپی نمیگیره؟

یکی از مشکلات دستگاه کپی پاناسونیک که ذهن کاربران را در گیر خودش کرده، اینه که چرا دستگاه کپی کپی نمی گیره ؟ ممکنه از کاغذ مناسب برای کپی گرفتن استفاده نکرده باشید، به طور کلی رعایت نکردن قوانین و اصول کپی  باعث ایجاد این مشکل میشه اما اگر دستگاه کپی شما تحت هیچ شرایطی و با اجرای هر ترفندی شروع به کار نمیکنه ممکن است مین برد ان سوخته باشد یا کابلهای ان مشکل پیدا کرده باشن. می توانیم ازعوامل اولیه این مشکل به: نوسانات جریان برق، خالی بودن شارژ کارتریج و گیر کردن کاغذ در دستگاه کپی نام ببریم واز عوامل تخصصی آن هم میتوانیم  به پوسیدگی کابل های اتصال، سوختگی مین برد، قطعی در اجزای مین برد، درست جا نخوردن کارتریج و … نیز اشاره کنیم.

علت مچاله شدن کاغذ در کپی چیست؟

موضوع دیگر که کاربران دستگاه کپی پاناسونیک با آن مواجه اند مچاله شدن کاغذ است که این اخلال مشکلی عمیق و حل نشدنی نیست اما به بررسی نیاز دارد نوع و نحوه استفاده کاربر از دستگاه در پیدایش و عدم پیدایش این مشکل بسیار موثره، عدم استفاده از کاغذ های تاخورده، مرطوب، یا پیچ و تاب خورده، عدم استفاده از انواع مختلف کاغذ در سینی دستگاه کپی، قرار دادن کاغذ در سطح زیر علامت ظرفیت کاغذ در داخل سینی میتونه توی مدیریت این مشکل موثر باشه،نازک بودن کاغذ یا ضخامت نامناسب کاغذ، رطوبت و دمای کاغذ، چسبناک بودن و کثیف بودن رولر ها، رطوبت و گرد و خاک در تونر، تنظیمات نامناسب دستگاه کپی با وضعیت قرار دادن کاغذ در دستگاه و فرسودگی و تمیز نبودن غلطک دستگاه کپی در ایجاد این مشکل دخیل هستند.

چرا کپی های دستگاه کپی سیاه می شوند؟

سیاه شدن وتیرگی سند چاپ شده توسط دستگاه کپی پاناسونیک از مشکلات رایج است، علت آن کمی پیچیده است. کپی های سیاه و تیره مصرف جوهر را بالا میبرند و ظاهر زشتی به سند چاپی میدهند، از عوامل آن میتوان به استفاده از کاغذ نامناست و ایراداتی در کارتریج اشاره کرد. از مهم ترین دلایل آن میتوان به عملکرد ناکافی پاک کن درام، خرابی تونر کارتریج و یا پرشدن ان اشاره کرد. اگه تونر در دستگاه ریخته شده، دستگاه رو با دقت تمیز کنین؛در نهایت تونرکارتریج رو تعویض کنین وهمچنین باید عملکرد درست و مناسب پاک کن درام برسی شود.

امتیاز شما به این نوشته

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩