اشتراک گذاری

تعمیر درام پرینتر کیوسرا

تعمیر درام پرینتر کیوسرا از جمله خدمات تخصصی است که در نمایندگی تعمیرات کیوسرا به مشتریان گرامی ارائه می شود. امروزه کمپانی های مختلف دائم در حال پیشرفته تر کردن تولیدات خود هستند و هر روزه قابلیت های فراوانی به آن ها می افزایند. قبل از هر چیز بهتر است بدانیم پرینتر از قطعات مکانیکی و الکترونیکی بسیاری تشکیل شده که به صورت هماهنگ در مکان مناسب جایگزینی شده و در زمان معین عمل خود را انجام می دهند. فرقی ندارد این قطعات چقدر بزرگ باشند یا چه میزان ارزش ریالی دارند مهم این است که سلامت تک تک آن ها در دستگاه چاپگر موجب خروجی مناسب و درست پرینتر می شود. درام یکی از این قطعات است. متن یا تصویر سند به وسیله ی نور یا لیزر روی سطح صیقلی درام تابیده می شود. ریختن تونر و انجام پروسه ی چاپ به عهده ی دیگر قطعات است. در این مقاله به نحوه ی تعمیر درام پرینتر کیوسرا پرداخته ایم با ما همراه باشید.

تعمیر درام پرینتر کیوسرا

درام در پرینتر کیوسرا چه می کند؟

در مطلب قبل عنوان کردیم که قطعات چاپگر با هم هماهنگ بوده و کار پرینت را به انجام می رسانند. یکی از قطعاتی که سلامت آن نقش بسیار مهمی در کیفیت چاپ دارد، درام است. درام قطعه ای است که از معمولا از جنس سلنیوم یا سولفید کادمیوم ساخته شده و با استفاده از نور یا الکتریسیته ی ساکن وظیفه ی خود را در قبال پرینت انجام می دهد. بهتر است بدانیم که جنس درام باید از مواد رسانای نور باشد. همچنین مقاومت آن نیز باید بالا باشد که تحمل تلورانس بسیار کن برای ایجاد تصاویر دقیق را داشته باشد.  برای تعمیر درام پرینتر کیوسرا بهتر است ابتدا با نشانه های خرابی آن آشنا شویم.

نشانه های خرابی درام

کمپانی ها دائم در تلاش اند که قابلیت های منحصر به فردی بر تولیدات خود تعبیه کنند. فناوری های روز دنیا شرایطی را ایجاد کرده که در دستگاه های مختلف، در صورت خرابی هر قطعه، یک نوع خطای مخصوص به نمایش در آید تا کاربر به راحتی بتواند قطعه ی معیوب را شناسایی یا اشکال ایجاد شده را ریشه یابی کند. از بزرگ ترین نشانه های خرابی درام می توان به کاهش کیفیت چاپ اشاره کرد. البته ممکن است که کاهش کیفیت چاپ، از خرابی دیگر قطعات نیز ایجاد شود. هر قطعه دارای عمری مفید است که پس از آن نیاز به تعویض خواهد داشت. تخمینی که برای عمر درام بیان شده است برابر با تعویض سه بار کارتریج می باشد. توصیه می کنیم در صورت مشاهده ی کاهش کیفیت خروجی دستگاه چاپگر، به واحد تعمیرات کیوسرا مراجعه کنید تا علاوه بر ریشه یابی درست مشکل، تعمیر درام پرینتر کیوسرای شما را نیز به نحو احسن انجام گیرد.

نشانه های خرابی درام

نحوه ی تعمیر درام پرینتر کیوسرا

اگر عمر درام پایان یافته باشد(500 تا 700 برگه عمر مفید درام است) یا به وسیله اشیا دیگر دچار خراش شده و یا بر اثر ضربه سلامت خود را از دست داده باشد، کیفیت خروجی پرینتر را به شدت کاهش می یابد. تعمیرکاران ما برای تعمیر درام پرینتر کیوسرا، ابتدا از سلامت پرینتر به لحاظ نرم افزاری مطمئن شده سپس به سراغ ساختار سخت افزاری می روند. با بررسی درام درخواهند یافت که آیا تونر به خوبی به آن می چسبد و یا درام دچار خط و خش نیست؟

چنانچه مشکلی در ظاهر درام نباشد و سلامت آن تایید شود، به سراغ سایر قطعات رفته و پس از بررسی های همه جانبه مشکل را یافته و اقدامات مهم تعمیراتی را انجام می دهند. اما اگر درام مشکل داشته باشد از آرشیو قطعات اورجینال خود استفاده کرده و قطعه ای اصل و اورجینال را جایگزین آن می کنند.

نمایندگی تعمیرات کیوسرا

نمایندگی تعمیرات کیوسرا به پشتوانه ی تکنسین های خبره و کارآزموده، همچنین دستگاه های مدرن عیب یابی و تعمیر توانسته است خود را برترین واحد تعمیرات کیوسرا در ایران معرفی کند. این نمایندگی به منظور آسایش حال مشتریان اقدام به واحد بندی تخصصی مرکز خود کرده تا مشتریان بتوانند در کوتاه ترین زمان خدمات تخصصی مورد نیاز خود را دریافت کنند.

به همین منظور در واحد فروش، جدیدترین محصولات کمپانی کیوسرا که برترین آزمون های مقاومت و کارایی را گذرانده اند را در معرض دید و خرید ایرانیان قرار داده است. مشتریان می توانند با خرید این محصولات علاوه بر بهره مندی از دستگاهی اصل و اوجینال، از خدمات پس از فروش این دستگاه نیز بهره مند گردند. همچنین کاربران می توانند با مراجعه به بخش تعمیرات پرینتر این مرکز، خدمات متنوعی در زمینه ی عیب یابی، تعمیر و تعویض قطعات مکانیکی و الکترونیکی دستگاه کیوسرا را دریافت نمایند. مراجعین می توانند با مراجعه به این مرکز خود شاهد مهارت، سرعت و دقت در کنار کم ترین هزینه ها باشند.

3.5/5 (20 امتیاز)

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

13 + چهار =