اشتراک گذاری

باتری انعطاف پذیر پاناسونیک

کمپانی پاناسونیک باتری انعاطاف پذیری به بازار ارائه کرده است که با استفاده از این باتری انعطاف پذیر پاناسونیک مشکلی جهت خم کردن دیوایس الکترونیکی نظیر گوشی هوشمند خود نخواهید داشت. باتری‌های لیتیوم-یون پاناسونیک قابلیت خم شدن و پیچ خوردن دارند و کاملاً انعطاف پذیرند.

به نقل از کمپانی پاناسونیک این باتری‌ها با توجه به دیوایس های نوع کارتی و دیوایس های پوشیدنی طراحی شده‌اند، از آنجاییکه کارت‌هایاعتباری به سادگی درون کیف پول و جیب شلوار قرار می‌گیرند و سپس می‌توان روی آن‌ها نشست، ساخت نوعی باتری که در حین خم شدن آسیب نبیند یا شکسته نشود یکی از عوامل کلیدی بوده است. شرکت پاناسونیک مدعی شده است که  این باتری می‌تواند پس از بارها خم شدن تا شعاع ۲۵ میلی متری و پیچ خوردن در زاویه ۲۵ درجه ویژگی‌های خود را حفظ کند.

باتری انعطاف پذیر پاناسونیک

 مشخصات باتری انعطاف پذیر پاناسونیک

  • ضخامت  باتری انعطاف پذیر پاناسونیک ۰٫۵۵ میلی متری است که آن را برای استفاده در کارت‌ها و دیوایس های پوشیدنی نظیر ساعت‌های هوشمند، مچبندهای سلامت اندام و … ایده آل می‌کند .
  • هنوز مشخص نیست که آیا می‌شود از این باتری‌ها در گوشی‌های هوشمند نیز استفاده کرد یا خیر اما با توجه به اینکه اغلب کمپانی‌ها نظیر سامسونگ بر روی ساخت دیوایس های منعطف و خم شدنی کار می‌کنند بنابراین بدیهی است که قطعات این دیوایس ها نظیر باتری نیز باید منعطف و خم شدنی باشد.

نمایندگی پاناسونیک و واحدهای تعمیرات پاناسونیک

نمایندگی پاناسونیک در راستای ارائه ی خدمات با کیفیت و منحصر به فرد خدمات خود را در کارگاه های مجزا به کاربران ارائه می نماید. جهت بهره مندی از خدمات تعمیرات پاناسونیک به صفحه ی مربوط به واحد مورد نظر مراجعه نمایید.

امتیاز شما به این نوشته

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩