اشتراک گذاری

تعمیر کاغذ کش دستگاه کپی توشیبا

تعمیر کاغذ کش دستگاه کپی توشیبا ، از جمله مواردی است که پرداختن به آن خالی از لطف نیست. این قطعه، در گذشت زمان و یا بر اثر عوامل دیگر، ممکن است دچار مشکلاتی گردد. از آنجا که کاغذ کش به ورود و خروج ورق در دستگاه کپی مربوط می باشد، دانستن نکاتی در مورد خرابی ها و تعمیرات آن، می تواند برای کاربران بسیار مفید باشد. برای آشنایی با این نکات، با ما همراه باشید.

تعمیر کاغذ کش دستگاه کپی توشیبا

تعمیر تخصصی کاغذ کش دستگاه کپی توشیبا

تعمیر تخصصی کاغذ کش کپی توشیبا، نیاز به یادگیری نکاتی درارتباط با تعمیرات این قطعه دارد . لذا باید بدانیم کاغذ کش چیست و چه وظیفه ای در دستگاه کپی ایفا می کند. کاغذ کش در واقع یکی از قطعات اصلی دستگاه کپی است که دارای دو نوع دستی و کاست می باشد. این قطعه، شامل سه بخش: کاغذ کش ورودی، کاغذ کش داخلی و کاغذ کش خروجی داخلی بوده و عمل انتقال کاغذ به دستگاه را انجام می دهد. بدیهی است که در صورت خرابی هر یک از انواع کاغذ کش و یا قطعات، عمل ورود و خروج کاغذ با مشکل مواجه خواهد شد.

علائم خرابی کاغذ کش

چنانچه در دستگاه کپی خود موارد زیر را مشاهده کردید، نسبت به خرابی کاغذ کش دستگاه مشکوک شده و جهت تعمیر کاغذ کش دستگاه کپی توشیبا اقدام نمایید. لازم به ذکر است که این نشانه ها، در مورد کاغذکش های دستی و کاست مشترک می باشند.

  • چروک شدن و کرکره ای شدن کاغذ در هنگام ورود
  • سرعت کم در هنگام حرکت کاغذ در فیدر کاغذ کش
  • گیر کردن کاغذ در زیر بلت کاغذ کش
  • صدای ناهنجار در هنگام کشیدن کاغذ در دستگاه کپی
  • گیر کردن کاغذ در ورودی کاغذ کش
  • گیر کردن کاغذ در هنگام خروج از دستگاه
  • گیر کردن کاغذ در فیدر کاغذ کش

مشکلات کاغذ کش توشیبا

در صورتی که با موارد بالا مواجه شدید، می توانید با انجام چند کار، ایراد کاغذ کش دستگاه خود را بررسی نمایید. در صورت تداوم مشکل با متخصصین ما جهت تعمیرکاغذکش دستگاه کپی توشیبا تماس بگیرید.

  • خرابی سنولوئید

خراب شدن قطعه ای به نام سنولوئید نیز می تواند موجب ایجاد اختلال در عمل کرد کاغذ کش شود. این مشکل، خود را به صورت گیر کردن کاغذ در هنگام خروج از دستگاه نشان می دهد. برای تعمیر کاغذ کش دستگاه کپی توشیبا در این حالت، باید سنولوئید و فیدهای عبور برگه با دقت بررسی شوند. توصیه می کنیم این کار را به یک متخصص با تجربه بسپارید.

  • فرسودگی کاغذ کش

اگر کاغذ در ورودی دستگاه کپی گیر کرد، از سلامت و عدم فرسوده بودن کاغذ کش اطمینان حاصل نمایید. چنانچه این قطعه دچار فرسودگی شده باشد، لازم است توسط یک تعمیرکار ماهر، تعمیر و یا تعویض گردد. نکته ی دوم اینکه ممکن است این مساله ناشی از نقص عملکرد سنولوئید و یا موتور دستگاه باشد که در هر صورت، مراجعه به مراکز تعمیراتی الزامی است.

برای اطلاعات بیشتر کلیک کنید: دلیل خط انداختن دستگاه کپی

  • کاغذ غیر استاندارد

در دفترچه ی راهنمای همراه با دستگاه کپی، نوع کاغذ مورد استفاده ی استاندارد آن ها مشخص شده است. اگر از کاغذ نامناسب در این دستگاه استفاده شود، ممکن است در هنگام ورود ورق ها به دستگاه، در کاغذ کش گیر کنند. در نتیجه، ضمن اطلاع از نوع برگه ی مطابق با دستگاه خود، از استفاده از کاغذ های غیر استاندارد پرهیز کنید تا نیازی به تعمیر کاغذ کش دستگاه کپی توشیبا خود نداشته باشید.

  • آسیب چرخ دنده ها

اگر دستگاه کپی شما تولید صدای ناهنجار می کند، باید در چرخ دنده ها یا کلاچ کپی به دنبال علت بود. آسیب این دو بخش، منجر به اختلال کار کاغذ کش می شود. توجه داشته باشید که چنانچه این قطعات بی دلیل تعویض گردند، تعمیر کاغذ کش کپی توشیبا عملا بی فایده بوده و احتمال بازگشت مشکل وجود دارد.

  • باز بودن درب دستگاه کپی

باز بودن درب قاب دستگاه کپی و یا خارج شدن خارهای آن از حالت ریگلاژ، ممکن است موجب بروز مشکل در عملکرد کاغذ کش شود. لذا این قطعه را بررسی نموده و از بسته بودن آن اطمینان حاصل نمایید.

  • آلوده شدن دستگاه

گاهی بهترین راه برای تعمیر کاغذ کش دستگاه کپی توشیبا ، تمیز کردن آن است. اگر دستگاه در معرض گرد و غبار قرار داشته باشد، ممکن است کاغذ کش دچار آلودگی شود. در این حالت، حرکت کاغذ به درون دستگاه به کندی اجام می شود. کاغذ کش را بررسی کرده و در صورت کثیف بودن، آن را به دقت تمیز نمایید.

در پایان توصیه می کنیم در صورت تداوم موارد ذکر شده، با یک مرکز تعمیرات معتبر تماس بگیرید.

تعمیر کاغذ کش دستگاه کپی توشیبا

واحد تعمیر دستگاه کپی توشیبا

تعمیر کاغذ کش دستگاه کپی توشیبا ، باید توسط متخصصین مجرب این حوزه انجام گردد. به شما این مژده را می دهیم که کلیه ی امور مربوط به این مساله، در واحد تعمیر دستگاه کپی توشیبا انجام می شود.کارشناسان مجرب ما در این مرکز، ضمن برخورداری از دانش فنی و سالها تجربه در تعمیر قطعات این دستگاه، با کیفیت ترین خدمات را در زمینه ی بررسی و ترمیم کاغذ کش در اختیار کاربران قرار می دهند. در این مرکز، از پیشرفته ترین تجهیزات حوزه ی تعمیر استفاده می شود تا کاربران شاهد عملکرد دستگاه خود مثل روز اول باشند.

نمایندگی توشیبا و واحدهای تعمیرات توشیبا

نمایندگی توشیبا ، به فروش، تعمیر و ارائه ی خدمات پس از فروش محصولات توشیبا در ایران اشتغال دارد. این مرکز با خدمات متمایز خود، به شعار مشتری مداری جامه ی عمل پوشانده است. توجه به زمان و نیاز مشتری، مهم ترین اصل کاری در نمایندگی Toshiba می باشد. همچنین واحدهای تعمیرات toshiba در این مرکز، ارائه دهنده ی خدمات تخصصی عیب یابی و ترمیم تخصصی محصولات توشیبا به کاربران گرامی می باشند. اگر مایل به مطالعه ی خدمات ما در واحدهای تعمیرات توشیبا هستید بخش ذیل را پیگیری نمایید.

اخبار ، مقالات ، محصولات و سوالات متداول مربوط به کمپانی توشیبا در این قسمت از سایت، در اختیار شما کاربران گرامی قرار می گیرد.

5/5 (4 امتیاز)

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

یک × سه =