اشتراک گذاری

نمایندگی دستگاه فتوکپی

نمایندگی دستگاه کپی ، خدمات و سرویس های حوزه فروش و ترمیم این دستگاه را به کاربران ارائه می دهد. خدمات پس از فروش انواع دستگاه های کپی نیز دیگر زمینه فعالیتی این مرکز به شمار می رود. اصل بودن محصولات عرضه شده و بهره مندی از ضمانت نامه معتبر را می توان به عنوان مهم ترین ویژگی نمایندگی فروش دستگاه کپی معرفی نمود. در این مرکز به خریداران هریک از دستگاه های کپی شارپ، توشیبا، کانن، اچ پی، ریکو، کونیکا مینولتا و …، مشاوره های تخصصی فروش ارائه می شود.

مرکز تعمیرات کپی نیز بخش دیگری است که سرویس های تعمیری این محصول را به کاربران ارائه می دهد. همکاران مجرب ما با استفاده از ابزار و دستگاه های پیشرفته، به روز ترین متدهای تعمیراتی را انجام داده و محصول مورد نظر را ترمیم می نمایند. به پشتوانه این موارد می توان گفت که خدمات تعمیری نمایندگی کپی در تهران نیز در بالاترین سطح از تخصص قرار دارد. در ادامه شما را با سایر بخش های این نمایندگی آشنا می کنیم.

نمایندگی دستگاه فتوکپی

خدمات نمایندگی دستگاه کپی

خدمات نمایندگی دستگاه کپی شامل بررسی و ترمیم انواع مدل های دستگاه فتوکپی از کلیه برندها می باشد. تعمیرات فیوزینگ، تعمیر کاغذکش، ترمیم تخصصی یونیت شارژ، تعمیرات لیزر، تعمیر داکتر بلید، تعمیر برد پاور، تعمیرات تخصصی مین برد، شارژ کارتریج، تعمیر یونیت دولوپر، تعویض قطعات معیوب دستگاه کپی، تعویض کارتریج، تعمیر درام، رفع عیوب عملکردی کپی و مواردی از این دست را می توان به عنوان اصلی ترین خدمات نمایندگی مورد بحث به شمار آورد. همکاران ما در این مرکز، از سطح بالایی از تخصص و تجربه برخوردار بوده و در ارائه خدمات نمایندگی دستگاه کپی، بسیار بی نقص عمل می کنند. به همین دلیل است که کاربران از خدمات این نمایندگی رضایت دارند و همواره آن را انتخاب اول خود می دانند.

تعمیر انواع دستگاه کپی

همانطور که اشاره کردیم، خدمات نمایندگی دستگاه کپی تنها به یک برند خاص محدود نیست. این مرکز در جهت نظم دادن به فعالیت های خود، تعمیرات کپی هر برندی را در واحدی مجزا انجام می دهد. اصلی ترین واحدهای خدماتی نمایندگی کپی عبارتند از:

نمایندگی دستگاه کپی توشیبا

توشیبا یکی از تولید کنندگان مطرح ماشین های اداری است که دستگاه های کپی آن نیز طرفداران بسیاری دارد. کاربران این محصولات همواره به دنبال مرکزی بوده اند که بتوانند خدمات مورد نیازشان را با اطمینان دریافت نمایند. نمایندگی دستگاه کپی توشیبا، مرکزی است معتبر که به صورت رسمی به فروش و تعمیر انواع کپی این کمپانی می پردازد. کاربران می توانند ضمن مراجعه به این مرکز که تحت حمایت نمایندگی دستگاه کپی فعالیت می کند، هریک از مدل های کپی توشیبا را به صورت اورجینال خریداری نمایند. همچنین در این مرکز متخصصینی حضور دارند که با استفاده از دستگاه های پیشرفته، اقدام به تعمیر تخصصی انواع دستگاه فتوکپی توشیبا می نمایند.

نمایندگی دستگاه کپی کونیکا مینولتا

دستگاه های کپی کونیکا مینولتا به دلیل برخورداری از کیفیت و عمر کاری بالا، مورد استفاده بسیاری از کاربران قرار می گیرند. نمایندگی دستگاه کپی کونیکا مینولتا به عنوان یکی از محدود مراکز معتبر ارائه دهنده خدمات این محصول شناخته می شود. فروش نمونه های اورجینال، تعمیرات تخصصی و شارژ کارتریج کپی، عمده فعالیت های نمایندگی مورد بحث به شمار می روند. همکاران ما در نمایندگی دستگاه کپی تلاش می کنند که با ارائه تخصصی ترین سرویس ها در زمینه فروش و به ویژه تعمیر کپی کونیکا، رضایت شما کاربران عزیز را جلب نمایند.

نمایندگی دستگاه کپی ریکو

ریکو یکی دیگر از تولید کنندگان مطرح ماشین های اداری است که به ویژه در زمینه تولید و عرضه دستگاه کپی فعالیت می کند. کاربران بسیاری از محصولات این شرکت استفاده می کنند و همواره به دنبال مرجعی مطمئن برای دریافت سرویس های مرتبط با دستگاه خود هستند. نمایندگی دستگاه کپی ریکو با برخورداری از کادری مجرب و ابزاری پیشرفته و مدرن، تخصصی ترین خدمات تعمیر این محصول را به کاربران ارائه می دهد.

نمایندگی دستگاه کپی شارپ

یکی دیگر از واحدهای تخصصی نمایندگی دستگاه کپی ، به عرضه و تعمیر انواع مدل های کپی شارپ اختصاص یافته است. در این مرکز از جدید ترین متدهای تعمیراتی روز دنیا بهره گرفته ایم و محصول مورد نظر کاربران را به شکلی تخصصی و حرفه ای ترمیم می نماییم. نمایندگی دستگاه کپی شارپ، مشتری مداری را پایه و اساس فعالیت های خود قرار داده و در راستای تحقق این شعار راهبردی تلاش می کند.

نمایندگی دستگاه کپی کانن

نمایندگی کپی کانن، یکی دیگر از بخش های فعال نمایندگی دستگاه کپی است. این مرکز به پشتوانه اعتماد کاربران خود توانسته مسیر پیشرفت را طی کرده و به یکی از معتبر ترین مراکز فروش و تعمیر کپی کانن تبدیل گردد. شما عزیزان می توانید جدید ترین مدل های دستگاه کپی کانن را با اطمینان از اورجینال بودن، از این مرکز خریداری کرده و تخصصی ترین خدمات ترمیمی را از این بخش نمایندگی دستگاه کپی دریافت نمایید.

نمایندگی دستگاه کپی زیراکس

یکی دیگر از بخش هایی که با هدف ارائه خدمات بهتر به کاربران در نمایندگی دستگاه کپی راه اندازی شده است، نمایندگی دستگاه کپی زیراکس می باشد. این مرکز به کاربران خود اطمینان می دهد که دستگاهشان در نهایت تخصص و حرفه ای گری ترمیم شده و تمامی مشکلات آن حل خواهد گشت. هریک از مدل های کپی زیراکس در این مرکز و توسط جمعی از مجرب ترین تکنسین های تعمیرات کپی ترمیم می گردند.

واحدهای تعمیرات کپی

نمایندگی کپی خدمات خود را در واحدهای مجزا به کاربران ارائه می دهد. دستگاه فتوکپی ، ماشینی پر سرعت است که کار نسخه برداری از متون , اسناد و عکس ها را به سهولت انجام می دهد . زیراکس ، فناوری ای نامیده می شود که اغلب فتوکپی ها از آنها استفاده می کنند . البته برخی از دستگاههای کپی از کارتریج جوهر افشان بهره برده ولی در بیشتر مواقع خصوصا دستگاه کپی اداری از زیراکس استفاده می کنند که استاندارد تر هم هست .

این دستگاه ها که کپی برداری زیراکسی دارند در سال ۱۹۵۹ معرفی شدند . البته که نخستین دستگاه  فتوکپی اداری در سال ۱۷۷۹ عرضه شد که مخترع آن جیمز وات بود . نحوه کارکرد دستگاه این بود که بر انتقال فیزیکی میزانی جوهر به صورت فرمول بندی شده متکی بود . این سیستم تا نزدیک به یک قرن مورد استفاده قرار گرفت .

خدمات نمایندگی کپی

خدمات نمایندگی کپی عبارتند از خدمات تعمیر و سرویس و ترمیم انواع ماشین های اداری که در ذیل به آن می پردازیم :

خدمات نمایندگی دستگاه کپی

نمایندگی کپی از تیمی حرفه ای تشکیل شده است که با تلاش های شبانه روزی توانسته اند عمده نیازهای کاربران را در زمینه های مختلفی نظیر فروش، مشاوره و تعمیرات بر طرف کنند. در این مرکز علاوه بر فروش با گارانتی معتبر و مدت دار انواع مدل های قدیمی و جدید دستگاه های کپی که در کمپانی های معتبر و مشهور کونیکا مینولتا، کانن، توشیبا، شارپ، سامسونگ، زیراکس و … ساخته می شوند، خدماتی نظیر مشاوره های رایگان پیش و پس از تعمیرات و خرید نیز در اختیار کاربران قرار می گیرد.

در نمایندگی تعمیرات دستگاه کپی خدمات سرویس در محل با کیفیت، دقت و سرعتی خدماتی که در تعمیرگاه ارائه می شود، انجام می گیرد. کارشناسان خبره ی این نمایندگی قادرند هر گونه مشکل نرم افزاری و سخت افزاری در قطعات مکانیکی و الکترونیکی دستگاه کپی از قبیل کارتریج، درام، پیکاپ، مگنت، فیوزینگ، داکتر بلید و … را در کوتاه ترین زمان با بهترین کیفیت و نازل ترین قیمت ها انجام دهند. در این مرکز جدای از همه ی خدمات یاد شده، گارانتی تعمیرات و تعویض قطعات اورجینال نیز به کارابران ارائه می شود تا مراجعه کننده با خیالی آسوده به استفاده از دستگاه خود بپردازد.

اخبار و مقالات نمایندگی مجاز کپی

در این قسمت متخصصین نمایندگی کپی پس از گرد آوری و تدوین مقالات آن را در اختیار شما کاربران گرامی قرار خواهند. مطالعه ی مقالات شما را در استفاده ی بهتر و بهینه تر از محصولتا یاری خواهد نمود. مقالات بخش عمومی برای کاربرانی است که علاقه مند به مطالعه ی مطالب در ارتباط با شیوه های مراقبت و نگه داری از دستگاه کپی می باشند. و مقالات تخصصی برای کاربران تخصصی ماشین های اداری و همچنین تعمیرکاران این ماشین ها می باشد که در ذیل ارائه می گردد.

بخش اخبار در مرکز تعمیرات کپی به معرفی تازه ترین اخبار دنیای ماشین های اداری و دستگاه کپی می پردازد. اخبار این قسمت توسط کارشناسان و متخصصین تولید محتوا گردآوری شده و پس از انجام بررسی های لازم در اختیار شما کاربران گرامی قرار می گیرد. مطالعه ی اخبار به کاربران کپی کمک خواهد کرد تا ضمن آشنایی با اخبار این کمپانی ، با دنیای تکنولوژی ها و فن آوری های نوین  دستگاه کپی آشنا شوند.

معرفی انواع مدل های ماشین های اداری

در این بخش به معرفی انواع مدل های دستگاه کپی می پردازیم . از آن جا که شرکت های مختلف در تولید دستگاه های کپی فعالیت دارند ، کاربران دستگاه کپی علاقه مندند با ویژگی های مختلف این محصولات آشنا شده و محصول مورد نظر خود  را انتخاب نمایند. کاربر هریک از برندهای دستگاه کپی هستید می توانید مشخصات محصول خود را در این قسمت مطالعه نمایید.

مشخصات هر محصول شامل ویژگی های سخت افزاری و نرم افزاری محصول مورد نظر بوده و به طور کامل برای شما کاربران گرامی شذح داده خواهد شد. همچنین کسانی که قصد خرید یک دستگاه کپی جدید را دارند و در انتخاب خود دچار شک و تردید هستند ، مطالعه ی این بخش را از دست ندهند. محصولات نمایندگی اصلی کپی را در این بخش مطالعه نمایید.

لینک های مفید : 

نمایندگی کیوسرانمایندگی ریکوتعمیرات کپی ریکوتعمیرات فکس پاناسونیکنمایندگی اچ پیتعمیرات پرینتر سامسونگ / تعمیرات دستگاه کپی سامسونگ / تعمیرات زیراکستعمیرات کپی کونیکا مینولتاتعمیرات کپی شارپمرکز تعمیرات کپی کانن / تعمیرگاه دستگاه کپی کانن / نمایندگی رسمی کپی کاننتعمیر دستگاه کپی رنگی کانن / تعمیرات کپی توشیباتعمیر فتوکپی ریکو / تعمیر فتوکپی  توشیبا / تعمیر کپی شارپ / تعمیر فتوکپی برادر / تعمیر فتوکپی کانن / تعمیر فتوکپی زیراکس / تعمیر فتوکپی کونیکا مینولتا / نمایندگی شارپ /نمایندگی ایسوس /نمایندگی دل / نمایندگی سونی / نمایندگی سامسونگ / نمایندگی لنوو / نمایندگی توشیبا / نمایندگی فوجیتسو / نمایندگی ایسر/نمایندگی اچ پی مرکز سخت افزار ایران/نمایندگی توشیبا / نمایندگی شارپ نمایندگی ال جی / نمایندگی برادر / نمایندگی تعمیرات پروژکتور / نمایندگی ریکو / نمایندگی تعمیرات ال این وان / نمایندگی تعمیرات مانیتورنمایندگی رسمی زیراکسنمایندگی کانن / نمایندگی کونیکا مینولتا

5/5 (1 امتیاز)

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩