اشتراک گذاری

پرینتر چند منظوره MX- M315NV شارپ

شاید تا چند سال پیش تصور می شد که پرینترها جای زیادی برای پیشرفت کردن و مدرن شدن نداشته باشند. اما سیر تغییر و تحول کوتاه مدت این دستگاه ها بسیار فراتر از چیزی بود که انتظار می رفت. اکنون این محصولات به لحاظ همگام شدن با تکنولوژی های برتر و استانداردهای بین المللی از عناصر لاینفک و قدرتمند تجهیزات اداری محسوب شده و قادراند چرخش کارهای بسیار زیادی را با نظم و سرعت چشم گیرتری پشتیبانی کنند.

در توضیح یکی از دلایل پیشرفت این دستگاه های پرقدرت، شاید بتوان به رقابت شدیدی که میان کمپانی های بزرگ و کوچک رخ داده است، اشاره داشت. هر کدام از این سازندگان، همواره با ارائه محصولات متعدد و فراوان تلاش می کنند تا سهم بزرگ تری از این بازار را به تصاحب در آورده و منافع بیشتری را نصیب خود سازند. اما در میان تمام کمپانی هایی که پا در این عرصه بزرگ گذاشته اند، کمپانی کهنه کار شارپ همواره نمونه هایی خارق العاده و پرطرفدار را معرفی و عرضه داشته است. به عنوان یکی از محصولات این ابر کمپانی می توان به پرینتر چند منظوره mx-m315nv شارپ اشاره داشت.

پرینتر چند منظوره MX- M315NV شارپ

بررسی پرینتر چند منظوره mx-m315nv شارپ

عملکرد پیشرفته، اتصالات بیشتر، چاپ امن، رمزگذاری، گزینه تأیید احراز هویت، بازدهی بالا، پشتیبانی از کارهای متنوع تر(چاپ، کپی، فکس، اسکن)، چاپ مستقیم از طریق USB، امکان ادغام در شبکه، نمایشگر ال سی دی رنگی، فینشر داخلی، خروجی های باکیفیت و سازگاری با محیط زیست از جمله شاخصه های قابل تحسین و ارزشمندی هستند که به راحتی می توان در پرینتر چند منظوره mx-m315nv شارپ مشاهده کرد.

عملکرد کلی

پرینتر چند منظوره mx-m315nv شارپ ، تعادل بسیار ایده آلی میان عملکرد بالا و سهولت استفاده را ایجاد کرده است. این دستگاه 4 در 1 پذیرای مجموعه ای از قابلیت های کاربر پسند بوده و بازده کاری دفاتر کوچک و متوسط را به گونه ای قابل توجه ارتقاء بخشیده است. بنابراین، اکنون این محصول حرفه ای به عنوان مرکز مدیریت چرخش اسنادی محیط کار شما قادر است به راحتی و با نظم بالایی از کارهای زیاد تان پشتیبانی کرده و اطمینان خاطر بیشتری را برای شما به همراه بیاورد.

فینیشر داخلی

خوشبختانه پرینتر چند منظوره mx-m315nv شارپ از یک فینیشر اتوماتیک داخلی بهره مند شده است که بر اساس آن می تواند علاوه بر مرتب سازی کاغذها آنها را منگنه بزند. همچنین این فینشر اجازه نمی دهد تا کارهای کپی، چاپ و فکس شما با هم ترکیب شده و حالتی سردر گم کننده ایجاد کند. برای این کار شما می توانید از سینی های جداکننده استفاده کرده و نظم بیشتری را برای فرایند کاری خود فراهم سازید.

خروجی با کیفیت

صرف نظر از تمام ویژگی های ارزشمند یک پرینتر، کیفیت خروجی بالا برای اکثر کاربران اداری امری بسیار حائز اهمیت به شمار می رود. خبر خوش آنجاست که پرینتر چند منظوره mx-m315nv شارپ نیز از این قابلیت مستثنی نبوده و خروجی آن از وضوح و شفافیت 600X1200 نقطه در هر اینچ بهره مند است. ناگفته نماند، این پرینتر دارای حالت رنگ اتوماتیک برای افزایش عملکرد بهتر اسکن نیز می باشد.

توزیع چندگانه فایل های اسکن شده

از آنجایی که همواره اولویت بر حداکثر بازدهی می باشد، پرینتر چند منظوره mx-m315nv شارپ نیز به خوبی از پس کارهای بیشتر برآمده است. اکنون با کمک این پرینتر تمام عیار شما می توانید فایل اسکن شده خود را به روش های متفاوت توزیع کنید که از جمله آن ها می توان از ارسال مستقیم به ایمیل، ارسال به پرینتر سرور و هارد اکسترنال برای ذخیره سازی نام برد.

صفحه نمایش

از دیگر نقاط قوت پرینتر چند منظوره mx-m315nv شارپ می توان به نمایشگر لمسی 7 اینچی ال سی دی آن اشاره کرد که به کمک آن می توان ناوبری آسانی را برای توابع و تنظیمات این چاپگر حرفه ای فراهم آورد. گفتنی است، ارائه نمایش تصاویر کوچک، ارائه پیش نمایش قبل از فرایند چاپ و بایگانی اسناد به شکل فایل های قابل جستجو از جمله امکانات ویژه ای است که این نمایشگر بی عیب ونقص برای شما به ارمغان خواهد آورد.

از سویی دیگر این رابط کاربری محبوب به کاربر اجازه می دهد تا تنظیمات مورد نیاز را قبل از ذخیره سازی در هار دیسک به انجام برساند و علاوه بر همه اینها، صفحه نمایش پرینتر چند منظوره mx-m315nv شارپ ، دارای دو لامپ ال ای دی قرمز و سبز رنگ می باشد که  طراحی آنها به منظور آگاهی از وضعیت خود دستگاه چاپگر و همچنین وضعیت فرایند کار خواهد بود.

نمایندگی دستگاه کپی

نمایندگی دستگاه کپی، سرویس ها و خدمات مربوط به فروش، تعمیرات و خدمات پس از فروش محصولات دستگاه کپی را به کاربران محترم ارائه می نماید. این مرکز خوش نام در طول سالیان متمادی فعالیت حرفه ای خود همواره در جلب رضایت شما مشتریان عزیز بسیار موفق و چشم گیر عمل کرده و اکنون توانسته است میزان رضایت مندی شما را بیش از پیش افزایش دهد.

از سویی دیگر، پرسنل مجرب ما نیز در این نمایندگی مورد اطمینان کوشش دارند تا با اولویت قرار دادن اصول مشتری مداری، رضایت هر چه بیشتر شما را فراهم آورند. گفتنی است، فروش آخرین و جدیدترین محصولات شارپ به صورت اصل و اورجینال، تعمیرات تخصصی محصولات شارپ و نیز خدمات متنوع و گسترده پس از فروش از اصلی ترین سرویس هایی می باشند که با مراجعه به نمایندگی دستگاه کپی، می توانید از آن بهره مند شوید.

واحدهای تعمیرات کپی

برای بررسی دقیق و اصولی تعمیر هر یک از انواع دستگاه کپی خود، می توانید به واحدهای تعمیرات این مرکز مورد اعتماد مراجعه نمایید. مرکز تعمیرات کپی، به برترین ابزارها و پیشرفته ترین دستگاه های نوین مجهز شده و اکنون همکاران دلسوز و متخصص ما  با استفاده از این امکانات می توانند خدمات بسیار با کیفیتی را به کاربران ارائه نمایند.

ضمنأ، تعمیرکاران فعال در واحدهای تعمیر دستگاه کپی ، از دانشی بالا و تجربه ای مثال زدنی در زمینه ترمیم محصولات الکترونیک بهره مند بوده و خدمات تعمیر را در حرفه ای ترین سطوح، ممکن ساخته اند.

امتیاز شما به این نوشته

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩