قوانین تعمیرگاه مجاز کانن
قوانین تعمیرگاه مجاز کانن ، جهت کسب رضایت مشتریان و احترام به حقوق ایشان تهیه و تدوین شده است . مرکز سخت افزار ایران زیرمجموعه های متعدد و گوناگونی را شامل می گردد . همانطور که مستحضر هستید ، تعمیرگاه مجاز کانن یکی از این زیرمجموعه ها می باشد . تعمیرگاه مجاز کانن سال هاست در زمینه ی ترمیم و بازیابی ماشین های اداری به فعالیت می پردازد . از جمله دستگاه های کانن که در این مرکز ریکاوری می گردد می توان به دستگاه های کپی ، پرینتر ، اسکنر و فکس اشاره نمود .
همانطور که مستحضر هستید برای قرار گرفتن یک سازمان و نهاد در جایگاهی والا و چشمگیر داشتن نظم امری است بسیار مهم ، حیاتی و قابل اهمیت است . آنچه که موجبات اعتماد مشتریان به تعمیرگاه مجاز کانن را فراهم می کند همین قوانین تدوین شده است . آشکار است، مخاطبان مجموعه با مطالعه ی این مطلب می توانند اطلاعات کامل و جامعی را در حوزه ی فعالیت ها نمایندگی کانن مرکز سخت افزار ایران به دست آورند . امید است از طریق ارائه ی این مطلب توانسته باشیم آنگونه که در شان کاربران گرامی است ، به معرفی کامل شرکت بپردازیم . تعمیرگاه مجاز کانن با بهره مندی از تخصص ، مهارت ، تجربه و دانش کارشناسان فنی و مهندسان خود توانسته در زمینه ی فعالیتی خویش به سطح مطلوبی از ارائه ی خدمات بپردازد .
شرح قوانین تعمیرگاه مجاز کانن
- کارشناسان تعمیرگاه مجاز کانن پس از طی مراحل عیب یابی و انجام بررسی های لازم ، نکات لازم در خصوص قطعه ی معیوب و هزینه ی تقریبی جهت تعمیر را به اطلاع مشتریان گرامی می رسانند .
- در صورت رضایت مشتری ، کارشناسان تعمیرگاه مجاز کانن ، تعمیر را آغاز خواهند کرد .
- در صورتی که هزینه ی تعمیر دستگاه کمتر از ۸۰۰۰۰۰ ریال باشد ، مراحل تعمیر بدون هماهنگی انجام خواهد شد .
- با توجه به مورد تعمیراتی و بسته به حجم کار مرکز تعمیرگاه مجاز کپی ، ممکن است حداقل زمان برای بررسی و عیب یابی دستگاه برآورد هزینه و تعمیر دستگاه تا یک هفته به طول بیانجامد .
- در هر یک از مراحل تعمیر در صورت نیاز، کارشناسان تعمیرگاه مجاز کانن مراتب لازم را به اطلاع مشتریان خواهند رساند . لذا نیازی به تماس مشتریان عزیز نمی باشد .
- بعد از طی مراحل تعمیر و آماده شدن دستگاه ، کارشناسان تعمیر گاه مجاز کانن با مشتریان گرامی تماس گرفته ؛ وضعیت نهایی دستگاه و آماده بودن دستگاه را به مشتری اعلام خواهند کرد.
- در صورت عدم تمایل مشتری به ادامه ی مراحل تعمیر ، تعمیرات متوقف شده و با توجه به نوع دستگاه هزینه ای جهت عیب یابی از مشتری دریافت خواهد شد .
- پس از به پایان رسیدن مراحل تعمیر و عدم مراجعه ی مشتری جهت تحویل دستگاه ، تعمیرگاه مجاز کانن تا یک ماه دستگاه را به صورت امانت نگه داری خواهد کرد . پس از طی یک ماه ، مرکز تعمیرات کانن هیچ گونه مسئولیتی در قبال دستگاه نخواهد داشت .
نمایندگی کانن و واحدهای تعمیرات کانن
نمایندگی کانن پیشگام در تعمیر ماشین های اداری کانن ، خدمات خود را در واحدهای مجزا به کاربران ارائه می نماید. جهت آشنایی با خدمات ما در هر واحد وارد صفحه ی مربوط به واحد مورد نظر شوید.
لینک های مفید
قوانین نمایندگی کپی / قوانین نمایندگی کپی پاناسونیک / قوانین نمایندگی کپی سامسونگ / قوانین نمایندگی کپی اچ پی / قوانین نمایندگی کپی ریکو / قوانین نمایندگی کپی کیوسرا / قوانین نمایندگی کپی زیراکس / قوانین نمایندگی کپی کانن / قوانین نمایندگی کپی کونیکا مینولتا / قوانین نمایندگی کپی توشیبا / قوانین نمایندگی کپی شارپ
قوانین نمایندگی رسمی ایسوس / قوانین نمایندگی رسمی ایسر / قوانین نمایندگی رسمی اپل / قوانین نمایندگی رسمی کانن / قوانین نمایندگی رسمی دل / قوانین نمایندگی رسمی فوجیتسو / قوانین نمایندگی رسمی اچ پی / قوانین نمایندگی رسمی هواوی / قوانین نمایندگی رسمی کونیکا مینولتا / قوانین نمایندگی رسمی لنوو / قوانین نمایندگی رسمی ال جی /
قوانین نمایندگی رسمی ریکو / قوانین نمایندگی رسمی سامسونگ / قوانین نمایندگی رسمی شارپ / قوانین نمایندگی رسمی سونی / قوانین نمایندگی رسمی توشیبا / قوانین نمایندگی رسمی پاناسونیک /قوانین نمایندگی رسمی کپی / قوانین نمایندگی رسمی کیوسرا / قوانین نمایندگی رسمی زیراکس /