اشتراک گذاری

تعمیر دستگاه کپی زیراکس

تعمیر دستگاه کپی زیراکس ، با پیشرفته ترین تجهیزات و ابزارآلات تعمیر روز دنیا توسط کادرفنی کاردان انجام می گردد . هدف این نمایندگی ارائه ی خدمات باکیفیت برای رفع ایرادات و اشکالات پیش آمده در دستگاه کاربران محترم می باشد . کارشناسان نمایندگی زیراکس به تعمیر ، بازیابی و ریکاوری دستگاه مشتریان می پردازند. دارندگان این محصول می توانند در صورت لزوم به بازیابی دستگاه یکی از آپشن های سرویس در مرکز و سرویس در محل را بکارگیرند. به دلیل مجزا بودن واحدهای تعمیر شما عزیزان باید به واحد مرتبط با دئستگاه مراجعه نمایید ( سرویس در مرکز ) . چنانچه تمایل داشته باشید تعمیرات کپی زیراکس را از طریق آپشن سرویس در محل انجام دهید ، مرکز به اعزام کارشناسی خبره به محل شما اقدام می نماید .

یکی از اهداف مهم نمایندگی زیراکس تعمیر دستگاه در محل مشتری می باشد . باتوجه به حجم بالای ترافیک و اهمیت دادن افراد به وقت و زمان این نیاز ( سرویس در محل ) یک امر بدیهی است که توسط نمایندگی زیراکس برآورده می شود . دستگاه کپی دستگاهی است که عمل کپی برداری و یا رونوشت از یک کاغذ را انجام می دهد . این عمل گاه با محتویات متون و یا گاه با محتویات تصاویر و یا هر دو می تواند باشد . عملی که طی کپی برداری صورت می پذیرد می تواند با هزینه ی بسیار اندک در مقابل ابزار ها و یا وسایل کپی برداری به شمار رود . دستگاه های کپی می توانند از فناوری زیراکس استفاده نمایند و پس از آن با استفاده از گرما کاغذ کپی شده رطوبت جوهر کپی خود را از دست می دهد . در کنار فناوری زیراکس فناوری دیگری به نام کارتریج وجود دارد . کارشناسان فنی مرکز تعمیرات کپی زیراکس مسلط به تعمیر تمامی محصولات تولید شده توسط کمپانی زیراکس می باشند 

تعمیر دستگاه کپی زیراکس

تعمیر دستگاه کپی زیراکس در محل

اگر دستگاه کپی شما دچار ایراد شده و نیاز به تعمیر دارد، برای دریافت سرویس در محل فتوکپی زیراکس، با نمایندگی تعمیرات دستگاه کپی در مرکز سخت افزار ایران تماس بگیرید. پس از برقراری تماس و ثبت درخواست تعمیر دستگاه کپی زیراکس در محل، همکاران ما با شما تماس گرفته و اطلاعاتی همچون آدرس، مدل فتوکپی و ایرادات عملکردی آن را از شما می گیرند.

پس از آن و در اسرع وقت، تیم سرویس در محل به آدرس مورد نظر شما اعزام شده و دستگاه را بررسی و عیب یابی می نمایند. سپس اقدامات لازم برای رفع مشکلات و تعمیر فتوکپی انجام شده و مشکلات عملکردی دستگاه برطرف می گردند. در ادامه، شما را با نحوه دریافت خدمات تعمیر دستگاه کپی زیراکس در محل آشنا می کنیم.

تعمیر دستگاه کپی زیراکس در محل

خدمات دستگاه فتوکپی زیراکس

تعمیر یونیت دستگاه کپی زیراکس

دستگاه کپی زیراکس از ماشین آلات اداری است که در صنعت چاپ نقش اساسی ایفا می کند. به همین جهت تعمیرات دستگاه کپی زیراکس حتما باید توسط متخصصین و کارشناسان با تجربه در این حوزه انجام شود. کادر فنی واحد تعمیرات دستگاه کپی در شعب نمایندگی زیراکس با بهرمندی از متبحرترین تعمیرکاران و کارشناسان دستگاه کپی توانسته است، با کیفیت ترین خدمات را به مشتریان ارائه دهد.

یکی از تخصصی ترین بخش های تعمیرات دستگاه کپی،  تعمیر یونیت دستگاه کپی زیراکس می باشد. یونیت دستگاه زیراکس انواع مختلفی دارد که در شعب نمایندگی به بهترین نحوه ممکن تعمیرات  تمام بخش های آن انجام می شود. این بخش ها شامل: تعمیر یونیت اسکنر دستگاه کپی ، تعمیر یونیت لیزر ، ریکاوری یونیت درام دستگاه کپی ، بازیابی یونیت فیوزینگ ، تعمیر یونیت فیدر و تعمیر یونیت کاغذ کش دستگاه کپی است.

تعمیر یونیت دستگاه کپی زیراکس

تعمیرات ADF دستگاه فتوکپی زیراکس

عملیات انتقال کاغذ به دستگاه کپی از طریق ADF دستگاه فتوکپی زیراکس انجام می شود. این قطعه  وظیفه ی تغذیه اتوماتیک دستگاه کپی را دارد و برای دستگاه کپی بسیار مهم و ضروری است. اگر به هر دلیلی ADF دستگاه فتوکپی خراب شود، در عملکرد کل دستگاه اختلال ایجاد می شود. بنابراین برای تعمیرات ADF دستگاه فتوکپی زیراکس در اسرع وقت اقدام کنید.

به دلیل پیچیدگی های فراوان تعمیر ADF دستگاه فتوکپی زیراکس فقط به وسیله ی تعمیرکاران کارآزموده امکان پذیر است. تعمیرکاران شعب نمایندگی زیراکس، دارای مدارک بین المللی می باشند و با تمامی قطعات دستگاه های کپی آشنا هستند. کارشناسان این مرکز با بکارگیری جدیدترین متد تعمیر توانایی رفع عیوب و مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری  در کلیه ماشین آلات اداری زیراکس به ویژه دستگاه کپی زیراکس را دارند. جهت رفاه حال و آسودگی خاطر شما عزیزان کلیه خدامت این مرکز با گارانتی ارائه می گردد.

تعمیر مین برد دستگاه کپی زیراکس

مین برد از قطعات اصلی دستگاه کپی است. وظیفه مین برد دستگاه کپی زیراکس  انجام عملیات کپی می باشد. تمامی اطلاعات و داده های مورد نیاز در اختیار مین برد دستگاه کپی  قرار میگیرد و دستور خروجی توسط مین برد صادر می شود.

تعمیرمین برد دستگاه کپی زیراکس کار ساده ای نیست و نیاز به مهارت و تجربه دارد. در شعب نمایندگی ما تعمیرات مین برد با پیشرفته ترین تجهیزات انجام می شود. تعمیرکاران حرفه ای در این مرکز با بکار گیری بروز ترین و جدید ترین متد به تعمیر و ترمیم مین برد دستگاه کپی می پردازند.

کارشناسان شعب نمایندگی ما با تمام اصول مراحل تعمیر آشنا هستند و پیش هر اقدامی عیب یابی و تست قطعات را به صورت تخصصی انجام می دهند و در مراحل بعد به تست محتوایی و پایه ای اختلالات جهت تشخیص شکستگی های برد الکترونیکی به کمک از اسیلوسکوپ، سیگنال ساز، آمپرسنج، ولت متر و نرم افزارهای عیب یابی می پردازند. یکی از مزیت های شعب نمایندگی زیراکس ارائه گارانتی به کاربران است.

تعمیر مین برد دستگاه کپی زیراکس

کج شدن کاغذ در دستگاه کپی زیراکس

از رایج ترین مشکلات دستگاه کپی کج شدن کاغذ در دستگاه کپی است که اغلب کاربران با آن مواجه شده اند. از عواملی که در کج شدن کاغذ و عملکرد نادرست دستگاه کپی موثر است می توانیم به نوع کاغذ و نحوه قرار گرفتن آن اشاره کنیم. برای جلوگیری از کج شدن کاغذ باید مطمئن شوید که کاغذها به صورت صاف و مرتب در داخل دستگاه جای گرفته است. همچنین تنظیمات پرینتر در جلوگیری از کج شدن کاغذ در دستگاه کپی زیراکس تاثیر گذار است. در صورتی که هنگام کار با دستگاه کپی با مشکل گیر کردن کاغذ و یا کج شدن کاغذ در دستگاه کپی زیراکس مواجه شدید اقدامات زیر را انجام دهید.

  • از نحوه صحیح قرار گرفتن کاغذ ها اطمینان حاصل کنید.
  • از کاغذ با کیفیت مناسب برای دستگاه کپی خود استفاده کنید.
  • مطمئن شوید که  سایر مواد چاپی به شکل درست در چاپگر قرار گیرد.
  • راهنماهای اطراف دسته کاغذ را چک کنید.

در صورتی که مشکل حل نشد می توانید با مراکز نمایندگی ما تماس حاصل فرمایید. مراکز نمایندگی تعمیرات دستگاه کپی علاوه بر آشنایی کامل با تمام قطعات سخت افزاری در زمینه ی نرم افزار و سرویس کردن دستگاه کپی دارای مهارت زیادی هستند.

کج شدن کاغذ در دستگاه کپی زیراکس

سوالات رایج کاربران تعمیر کپی زیراکس

آیا تعمیرات فتوکپی زیراکس در محل گارانتی دارد؟

بله. تمامی خدمات نمایندگی تعمیر دستگاه کپی دارای گارانتی رسمی و معتبر هستند. یعنی کاربران می توانند مشکلات یا اشتباهات احتمالی را در مدت زمان اعلام شده و به صورت رسمی پیگیری کنند. همچنین ضمانت نامه تعمیرات کپی زیراکس، نشان دهنده اصالت قطعات استفاده شده در دستگاه است.

تعمیرکاران چه موقع برای تعمیرات فتوکپی زیراکس مراجعه می کنند؟

تلاش تیم تعمیر دستگاه کپی زیراکس در محل، ارائه خدمات در اولین فرصت است. زمان مراجعه کارشناسان به شما اعلام می شود و بهتر است در آن زمان منزل باشید تا سرویس دهی بهتر انجام شود.

تعمیر کپی زیراکس

مراحل ثبت سفارش تعمیر کپی زیراکس

  • تماس با نمایندگی تعمیرات دستگاه کپی و ثبت درخواست

برای تعمیر دستگاه کپی زیراکس در محل، باید اول با نمایندگی مجاز تعمیر کپی در مرکز سخت افزار ایران تماس گرفته و درخواست تعمیر در محل را ثبت کنید.

  • اعزام تیم به آدرس شما

در مرحله بعدی، همکاران ما با شما تماس گرفته و آدرس و سایر اطلاعات لازم را می گیرند. سپس در اولین فرصت تیم تعمیرات فتوکپی زیراکس به آدرس شما اعزام می شوند.

  • عیب یابی دستگاه توسط تکنسین

پس از مراجعه تیم تعمیرات کپی زیراکس در محل، تکنسین، دستگاه را بررسی می کند تا اجزای آسیب دیده آن را شناسایی نماید. این کار با این هدف انجام می شود که تعمیرکار بداند برای رفع ایرادات دستگاه، باید چه اقداماتی انجام دهد.

  • برآورد و اعلام هزینه تعمیر

پس از عیب یابی و شناسایی قطعات آسیب دیده، هزینه تعمیرات کپی xerox در محل برآورد و به شما اعلام می شود. مثلا با توجه به این که نیاز به تعمیر قطعه خاصی است یا تعویض آن، تعیین می شود که هزینه تعمیرات چقدر خواهد بود. البته قیمت اعلام شده تقریبی بوده و امکان افزایش یا حتی کاهش آن در پایان عملیات تعمیر وجود دارد.

  • تعمیر دستگاه

پس از عیب یابی و رضایت شما، نوبت به تعمیر دستگاه می رسد. در این مرحله، تکنسین تعمیر دستگاه کپی زیراکس در محل، با استفاده از پیشرفته ترین دستگاه ها و ابزار آلاتی که در اختیار دارد و مطابق با آخرین استانداردهای روز دنیا اقدام به تعمیر دستگاه می کند.

  • تست و تحویل دستگاه

پس از تعمیر فتوکپی زیراکس در  محل، دستگاه در حضور شما تست می شود تا مطمئن شوید که به شکل درست و کامل ترمیم شده است. سپس ضمانت نامه معتبر نمایندگی کپی به شما ارائه می شود تا در صورت نیاز، بتوانید مشکلات احتمالی را در بازه زمانی تعیین شده پیگیری نمایید.

تعمیر فتوکپی زیراکس

تعمیر دستگاه کپی زیراکس در محل شامل چه خدماتی میشود ؟

ممکن است برای بسیاری از کاربران این سوال مطرح شود که خدمات تعمیر دستگاه کپی زیراکس در محل دقیقا شامل چه سرویس هایی میشود؟ در جواب به این پرسش لازم است اشاره کنیم که این خدمات، تمامی سرویس های عیب یابی، تعمیر، ترمیم و تعویض قطعات معیوب را در بر میگیرد که در این خصوص میتواند به خدماتی نظیر رفع مشکلات درام، رفع مشکلات مین برد دستگاه کپی زیراکس، شارژ انواع کارتریج لیزری و جوهرافشان، رفع مشکلات پیکاپ، تعمیر و تعویض انواع فیوزینگ و هیتر، رفع ارورهای دستگاه، تعمیر و تعویض برد تغذیه ی دستگاه کپی، رفع مشکل گیر کردن کاغذ در دستگاه، بالا بردن کیفیت کپی، کالیبراسیون انواع تجهیزات، ترمیم و تعویض کابل های برق دستگاه و ….اختصاص یابد.

گارانتی تعمیر دستگاه کپی زیراکس

همانطور که اشاره شد، خدمات تعمیر دستگاه کپی زیراکس در محل، مشابه سایر خدمات ارائه شده از سوی نمایندگی Xerox با گارانتی و ضمانت نامه ی کتبی و معتبر همراه است. هدف از ارائه ی گارانتی، اثبات وفاداری هر چه بیشتر این نمایندگی به کاربران و مشتریانیست که به ما اعتماد نموده اند. خاطرنشان می نماییم که کارشناسان و متخصصان ما همواره آماده ی پاسخگویی به مطالبات و نیازهای تعمیراتی و رفع مشکلات احتمالی در انواع تجهیزات کپی زیراکس می باشند.

تعمیر دستگاه کپی زیراکس در محل چه مزایایی دارد ؟

تعمیر دستگاه کپی زیراکس در محل را میتوان یکی از تخصصی ترین سرویس های نمایندگی Xerox برشمرد. اصلی ترین هدف از ارائه ی چنین سرویس هایی از سوی این مرکز فراهم آوردن راحتی کاربران بوده است. در این بخش به شناسایی برخی از مهم ترین مزایای سرویس در محل این تجهیزات خواهیم پرداخت :

  •  عدم نیاز به جا به جایی و حمل دستگاه به محل نمایندگی
  • دریافت کلیه ی خدمات عیب یابی و تعمیر به صورت یکجا
  • صرفه جویی در وقت

نمایندگی زیراکس

نمایندگی زیراکس با کنار هم قرار دادن فاکتورهای اساسی و مهمی نظیر تخصص، تجربه و امکانات توانسته به یکی از جامع ترین مراکز ارائه ی سرویس های فروش و پس از فروش بدل شود. نمایندگی زیراکس توجه ویژه ای به عیب یابی، تعمیر و ترمیم انواع تجهیزات کمپانی زیراکس معطوف ساخته است.

متخصصان و کارشناسان تعمیر در نمایندگی xerox به دلیل برخورداری از سال ها سابقه و در اختیار داشتن به‌ روزترین ابزارآلات تعمیر و ترمیم قادر به رفع و حل تمامی ایرادات و اشکالاتی هستند که ممکن است در محصولات پرقدرت کمپانی زیراکس ایجاد گردند. شما عزیزان نیز میتوانید برای دریافت هر یک از سرویس های مورد نیاز خود با مشاوران ما در شعب مختلف نمایندگی زیراکس تماس حاصل نمایید.

نمایندگی زیراکس
5/5 (3 امتیاز)

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩