اشتراک گذاری

نمایندگی زیراکس در تهران

نمایندگی زیراکس در تهران با بهر مندی از سالها سابقه ی درخشان در بخش های فروش و تعمیرات خدمات رسانی می کند. واحد های تعمیرات در نمایندگی زیراکس در پارت هایی مجزا فعالیت کرده و تمامی خدمات توسط متخصصان حرفه ای و مجرب ارائه می شود. واحد های فروش نیز به صورت تفکیک شده فعالیت کرده و هر بخش مسئولیت فروش یکی از دستگاه های کپی زیراکس را بر عهده دارد. نمایندگی زیراکس تحت نظر مرکز سخت افزار ایران فعالیت کرده و تمامی سرویس های ارائه شده در آن توسط این مرکز تضمین می شود. در ادامه به بررسی خدمات واحد فروش و پس از فروش می پردازیم.

نمایندگی زیراکس در تهران

شعب نمایندگی زیراکس  تهران

نمایندگی مجاز زیراکس یکی از مراکز معتبر و نام آشنا در زمینه تعمیرات تخصصی ماشین های اداری است که امروزه در راستای براورده کردن نیازهای مشتری به خدمات مختلف مرتبط با ماشینهای اداری زیراکس و رفع مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری مختلف در این دستگاه ها، اقدام به تاسیس شعب مختلف در شهرهای تهران و کرج نموده است.

تعمیرات تخصصی به منظور رفع مشکلاتی نظیر روشن نشدن پرینتر، مشکلات مربوط به پرینت نگرفتن پرینتر، چروک شدن کاغذ و گیرکردن کاغذ در پرینتر و دیگر مسائل متداول در شعب مختلف نمایندگی زیراکس تهران قابل انجام است. از این رو با توجه به محل سکونت خود به راحتی می توانید به یکی از شعب موجود مراجعه کرده و اقدام به حل مشکلات مربوط به پرینتر زیراکس خود نمایید.

شعبه ی ولیعصر نمایندگی زیراکس تهران

شعبه ولیعصر یکی از شعب معتبر و فعال نمایندگی زیراکس تهران است که توانسته است با ارائه خدمات فروش و پس از فروش،  مشاوره خرید کالا و تعمیرات تخصصی قطعات پرینتر، کاربران زیراکس را در تمامی مراحل همراهی کند. ساکنان مناطق ولیعصر حومه در صورت نیاز به هر یک از خدمات ذکر شده می توانند  با مراجعه به نمایندگی زیراکس تهران واقع در شعبه ولیعصر از این خدمات بهره مند شوند.

نمایندگی فروش زیراکس به صورت همه روزه آماده پاسخگویی سوالات مختلف کاربران در زمینه نوع و کیفیت محصولات زیراکس خواهد بود. همچنین تعمیر تخصصی محصولات زیراکس همچون تعمیر مین برد، کاغذکش، تعمیر فیوزینگ، تعمیر یونیت لیزر، تعویض و یا تعمیر کارتریج و … توسط نمایندگی تعمیرات زیراکس در شعبه ولیعر پذیرفته می شود.

این مقاله را از دست ندهید :کاغذکش پرینتر زیراکس

شعبه مرکزی ستارخان!

شعبه مرکزی نمایندگی زیراکس که بیش از دو دهه از فعالیت آن می گذرد، شعبه ستارخان است.  این شعبه ارائه دهنده مجموعه ای کاملی از خدمات مختلف تعمیر قطعات، تعویض قطعات آسیب دیده، مشاوره فروش، و خدمات تعمیر در محل به هموطنان ساکن منطقه ستارخان و مناطق اطراف است.

نظم و هماهنگی و تخصص و تجربه کافی در کار از اسرار موفقیت روز افزون این مجموعه است که به وضوع در عملکرد تیم فعال در شعبه مرکز قابل مشاهده است. این شعبه به خوبی توانسته است تا به امروز عملکرد کاملا موفقی در ارائه خدمات تعمیراتی به مراجعه کنندگان خود عرضه کند و در راستای پیشرفت و موفقیت مجموعه گام های موثری بردارد.

نمایندگی زیراکس در شعبه فرجام

شعبه فرجام نیز از دیگر شعب فعال نمایندگی زیراکس است که برای رفاه حال ساکنان مناطق فرجام و تسریع در فرایند خدمات رسانی به این مناطق افتتاح گردیده است. تعمیرات تخصصی ماشین های اداری زیراکس در این شعبه با استفاده از جدیدترین تجهیات تعمیراتی و بهره برداری از آخرین تکنولوژی های روز دنیا انجام می پذیرد.

متخصصین حاضر در این شعبه با حفظ تمامی اصول و قوانین مقرر شده در مرکز سخت افزار ایران، با اطمینان خواسته های مشتری را به بهترین نحو ممکن براورده خواهند کرد. بنابراین چنانچه در مناطق مذکور سکونت دارید، می توانید با صرف کمترین هزینه ها از خدمات ارائه شده در شعبه فرجام بهره مند شوید.

شعبه پیروزی نمایندگی زیراکس در تهران

تجهیزات و امکانات مورد استفاده در تمامی شعب نمایندگی زیراکس تهران به صورت یکسان توزیع شده است. بنابراین برای حل مشکلات نرم افزاری و یا سخت افزاری به وجود آمده در ماشین های زیراکس خود می توانید به یکی از شعب دلخواه مراجعه کنید.

شعب فعال در سطح شهر تهران برای بهبود خدمات خود و افزایش رضایت مشتری از حضور حرفه ای ترین تیم های تخصصی در شعب مختلف بهره می برند. کادر تخصصی تعمیرات ماشین های اداری زیراکس در تهران بی شک از بهترین گروه های تعمیراتی در سطح کشور هستند.

نمایندگی زیراکس واقع در امیر آباد

خدمات تعمیر و تعویض قطعات ماشین های اداری زیراکس تحت نظر اساتید متخصص و با تجربه و با بهترین تجهیزات تعمیراتی در نمایندگی زیراکس تهران انجام می پذیرد. یکی از شعب فعال نمایندگی زیراکس شعبه امیر آباد است که به منظور تسهیل در مراجعه ساکنین منطقه امیر آباد و مناطق اطراف تاسیس گردیده است.

گسترش شعب مختلف نمایندگی زیراکس تهران به دلیل افزایش تقاضای تعمیرکاران حرفه ای و مطمئن در طول سالیان گذشته صورت گرفته است. تعمیر کاران حاضر در نمایندگی تعمیرات زیراکس در راستای حل مشکلات مربوط به پرینتر و دستگاه های کپی نهایت تلاش خود را به کار می گیرند.

خدمات پس از فروش نمایندگی زیراکس در تهران

خدمات ارائه شده در نمایندگی زیراکس در تهران علاوه بر فروش شامل خدمات پس از فروش نیز می باشد. خدمات پس از فروش نمایندگی زیراکس در تهران شامل ارائه ی تمامی خدمات ذکر شده در کارت گارانتی ، تعمیرات تخصصی دستگاه ها ، تعویض قطعات انواع محصولات زیراکس و … می باشد. تعویض انواع قطعات فرسوده ی تولیدات زیراکس در این واحد با جای گذاری نمونه های اورجینال انجام می شود. مهندسان در نمایندگی زیراکس در تهران ابتدا با عیب یابی های دقیق دستگاه را بررسی کرده و پس از شناسایی قطعه ی آسیب دیده تمامی نواقص آن را در کوتاه ترین زمان ممکن برطرف می کنند.

تعمیر دستگاه کپی زیراکس

تعمیر دستگاه کپی زیراکس یکی از واحد های فعال در نمایندگی زیراکس در تهران است که تمامی دستگاه کپی های تولید شده توسط شرکت زیراکس را در مدل های رومیزی و ایستاده سیاه و سفید و رنگی را تعمیر می کند. دسترسی این واحد به انواع ابزار و قطعات سبب شده تا تعمیر انواع دستگاه کپی در این واحد در مدت زمانی کوتاه انجام شود. رایج ترین مشکلات دستگاه کپی از قبیل : گیر کردن کاغذ در دستگاه ، مچاله شدن و چروک شدن کاغذ در دستگاه کپی ، خالی شدن شارژ کارتریج و … در واحد تعمیرات دستگاه کپی زیراکس قابل حل می باشند.

تعمیر پرینتر زیراکس

یکی دیگر از خدمات ارائه شده در نمایندگی زیراکس در تهران تعمیر پرینتر زیراکس است. شارژ کارتریج پرینتر ، رفع مشکل روشن نشدن پرینتر ، تونر ریزی پرینتر و … از جمله خدماتی است که در نمایندگی زیراکس در تهران ارائه می شود. انواع پرینتر در مدل های سیاه و سفید ، رنگی ، لیزری ، جوهر افشان و… در واحد تعمیر پرینتر قابل تعمیر می باشند. در صورتی که قطعات داخلی پرینتر دچار فرسودگی شده باشند واحد تعمیر پرینتر قطعات آسیب دیده را با نمونه های اصلی جایگزین می کند.

تعمیر اسکنر زیراکس

واحد تعمیر اسکنر یکی دیگر از واحد های فعال در نمایندگی زیراکس در تهران می باشد. تعمیر انواع اسکنر های شرکت زیراکس در این واحد انجام می شود.

اسکنر های زیراکس با هر عیب و ایرادی که باشند در این واحد قابل تعمیر بوده و توسط متخصصان عیب یابی و تعمیر می شوند. تعویض قطعات اسکنر های زیراکس یکی دیگر از خدماتی است که در این واحد ارائه می شود.

تعمیرات زیراکس

واحد تعمیرات زیراکس با بهره مندی از مهندسان حرفه ای و متخصص می تواند کلیه خدمات مرتبط با تعمیر و عیب یابی دستگاه ها را انجام دهد. متخصصان با دسترسی به تجهیزات و امکانات مدرن تمامی دستگاه ها را عیب یابی کرده و پس از آن فرآیند تعمیرات را اعمال می کنند. متخصصان به دلیل آشنایی با تمامی قسمت های دستگاه و بهره مندی از مدرن ترین دانش های تعمیراتی می توانند کلیه عیوب دستگاه ها را تعمیر کنند. تمامی دستگاه ها پس از تعمیرات برای مشتریان تست شده و در صورت عملکرد درست تحویل داده می شوند.

اخبار ، مقالات ، محصولات و سوالات متداول در مورد کمپانی زیراکس و محصولاتش در لینک های ذیل قابل پیگیری هستند.

امتیاز شما به این نوشته

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩