اشتراک گذاری

مرکز خدمات اچ پی در کرج

اچ پی  برند محبوب آمریکایی و شرکت چند ملیتی فناوری اطلاعات با حوزه ی کاری وسیع و با تولید محصولاتی از قبیل پرینتر و ،تجهیزات اداری، لپ تاپ و …  همواره طرفداران بسیاری را در سر تا سر جهان به خود اختصاص داده و روانه ی بازار کرده است. به طوری که امروزه شرکت اچ پی یکی از بزرگ ترین تولید کننده های پرینتر و فتوکپی در جهان به حساب می آید. گفتنی است که برند اچ پی طرفداران زیادی هم در ایران دارد و از این رو احداث مرکز رسمی خدمات آن در کلانشهر کرج با استقبال فراوانی از جانب شهروندان کرجی روبرو شده است. شما ساکنین استان البرز با احداث مرکز خدمات اچ پی در کرج دیگر مجبور به مراجعه به مراکز غیراستاندار و استفاده از سرویس های بی کیفیت نیستید.

خوشبختانه مرکز خدمات اچ پی در کرج از هر جهت قادر به کسب رضایت کاربران تجهیزات اداری این برند شده است و در زمینه های فروش و ارائه ی خدمات پس از فروش همواره در خدمت شما همشهریان عزیزان بوده و هست. شما همشهریان عزیز کرجی با مراجعه با این نمایندگی می توانید از کیفیت سرویس و خدمات پشتیبانی بالا در حوزه های مختلف تعمیر پرینتر و دستگاه های کپی بهره مند شوید.

مرکز خدمات اچ پی در کرج

شعب مرکز خدمات اچ پی در کرج

مرکز خدمات اچ پی در کرج به منظور ارائه ی تمامی خدمات پشتیبانی از تجهیزات چاپ و کپی اچ پی احداث گردیده و در همین راستا با کمک زبده ترین و حرفه ای ترین کارشناسان و به کارگیری بالاترین سطح کیفی تجهیزات فنی، قادر به کسب رضایت شهروندان عزیز کرجی بوده است. خدمات تعمیر و سرویس در محل اچ پی در تمامی نقاط کرج به کاربران گرامی ارائه می گردد. تعمیر و سرویس در محل اچ پی در گلشهر ، باغستان ، شاهین ویلا ، هفت تیر ، عظیمیه ، حصارک ، ماهدشت ، محمدشهر ، گوهردشت، کیانمهر و… به کاربران گرامی ارائه می گردد. لذا هیچ گونه نگرانی در خصوص حمل و نقل دستگاه خود نداشته باشید.

کارشناسان مرکز خدمات اچ پی با حضور در محل مورد نظر اقدام به تعمیر پرینتر اچ پی یا تعمیر دستگاه کپی اچ پی شما خواهند نمود . در صورت نیاز به حمل و نقل دستگاه در صحت و سلامت کامل به مرکز منتقل شده و پس از اتمام روند تعمیرات  در محل مورد نظر به مشتری تحویل داده می شود.

خدمات پس از فروش مرکز خدمات اچ پی در سراسر کرج

خدمات پس از فروش  نمایندگی اچ پی در کرج به منظور اثبات وفاداری خود به مشتریان در بالاترین سطح کیفی و سریع ترین زمان ممکن در اختیار کاربران عزیز قرار میگیرد. این خدمات شامل تمامی سرویس های مورد نیاز دستگاه های کپی و چاپ اچ پی که عبارت است از، ارائه ی تمامی پشتیبانی های لازم، فراهم آوردن قطعات یدکی مورد نیاز پس از فروش اولیه، تعمیر و نگهداری منظم. ارائه ی سرویس به مشتری در دوره گارانتی و خارج از دوره ی گارانتی، دریافت و تحویل اقلام موجود در انبار واحد خدمات پس از فروش،  ارتباط با مشتری و پیگیری شکایت ابراز شده از جانب مشتری، نظارت بر گردش مکانیزه و … خواهد بود.

خدمات ارائه شده در این مرکز شامل تمامی مراحل سرویس های دوره ای، تشخیص، تعمیر و بازیابی تجهیزات و دستگاه های اچ پی میباشد و این خدمات شامل موارد زیر میباشد :

  • سرویس و تمیزسازی تجهیزات چاپ و کپی اچ پی
  • تعمیر و تعویض کلیه قطعات ماشین های اداری اچ پی
  • به روزرسانی تمامی نرم افزارها
  • عیب یابی و تشخیص دقیق
  • دریافت هزینه مناسب جهت تعمیرات
  • ارائه ی خدمات سخت افزاری درمحل
  • عقد قرارداد پشتیبانی با شرکت ها
  • تعمیر سوکت های شارژر وخروجی ها
  • بهینه سازی و ارتقای سخت افزار سیستم
  • پشتیبانی و ارائه ی سرویس های دوره ای سخت افزاری
امتیاز شما به این نوشته

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

1 × چهار =