تعمیرات پرینتر زیراکس

تعمیرات پرینتر زیراکس در نمایندگی تعمیرات ماشین های اداری زیراکس توسط مهندسین ارشدِ تعمیرات ، به صورت فوق تخصصی و حرفه ای انجام می گردد. کارشناسان تعمیرات زیراکس تخصص و مهارت لازم را در تعمیر محصولات زیراکس داشته  و با قطعات سخت افزاری  و نرم افزاری این محصولات آشنا یی کامل دارند  .  به دلیل استقبال کاربران از محصولات شرکت زیراکس ، از جمله پرینتر های آن  تعمیرات زیراکس نیز اهمیت فوق العاده ای دارد .پرینتر زیراکس نیز چون سایر لوازم الکترونیک  پس از گذر زمان ممکن است در معرض آسیب های مختلف قرار گرفته و نیاز به تعمیر داشته باشند.
انجام تعمیرات زیراکس  توسط کارشناسان فنی  مجرب که علاوه برداشتن تجربه ، مجهز به دانش روز هستند ضروری می باشد . به مرور زمان و با استهلاک قطعات ، بروز برخی از نواقص در پرینتر زیراکس امری طبیعی به‌نظر می‌رسد. در صورت برخورد با این نواقص و اشکالات در هر یک از محصولات زیراکس  می‌توانید با خاطری آسوده با کارشناسان فنی نمایندگی  زیراکس تماس بگیرید و اشکالات پیش آمده در دستگاه را توضیح دهید . مهندسین ارشد ما در نمایندگی زیراکس اطلاعات لازم را در خصوص عیوب دستگاه ، چگونگی  رفع عیب ها ، مراحل تعمیر ،  هزینه و زمان تقریبی جهت تعمیر محصول را در اختیار مشتریان گرامی قرار خواهند داد . لازم به ذکر است،کارشناسان نمایندگی زیراکس علاوه بر انجام تعمیرات پرینتر زیراکس ، تمامی قطعات معیوب را اصلاح و در صورت نیاز به تعویض قطعات آن را با قطعات کارخانه‌ای و اورجینال تعویض  خواهند کرد.

هزینه تعمیر پرینتر زیراکس

هزینه ی تعمیر پرینتر زیراکس به عوامل متعددی بستگی دارد. مدل دستگاه و قابلیت های آن دارای رابطه ی مستقیمی با اجزای تشکیل دهنده ی سیستم چاپ می باشد. هزینه ی تعمیر نیز نسبت به خصوصیات منحصر به فرد اجزای پرینتر و البته شدت خرابی آن سنجیده می شود. در این بین اگر تعویض قطعه ی خاصی نیز ضروری باشد، هزینه های بازیابی و ترمیم دگرگون خواهد شد. اما جای نگرانی نیست. نمایندگی تعمیرات پرینتر زیراکس بالاترین سطح از خدمات تخصصی را در مناسب ترین تعرفه ی قیمتی به همراه گارانتی ارائه می دهد. کافی است با ما تماس بگیرید.

تعمیرات پرینتر زیراکس

نمایندگی پرینتر زیراکس

نمایندگی تعمیرات پرینتر زیراکس همانطور که از نامش پیداست ارائه دهنده ی خدمات و سرویس های تعمیرات پرینتر زیراکس است. خدمات پشتیبانی از پرینتر های زیراکس ، به دلایل متعددی از اقدامات تخصصی به شمار می آید. چرا که ساختار این پرینتر ها بسیار پیچیده و حساس است. تنوع مدل نیز یکی دیگر از دلایل تخصصی بودن این خدمات است. اما همه چیز در تخصص و مهارت کارشناس خلاصه نمیشود. آیتم های مهم دیگری نیز هستند که کیفیت مراکز تعمیرات را از هم متمایز میکنند. یکی از مهم ترین این آیتم ها بدون شک به جا آوردن اصول مشتری مداری است. این اصول شامل احترام به مشتری، جلب رضایت آن ها، گفت و شنود با حوصله، اعتماد سازی، شفاف بودن مراحل انجام کار است.

در نمایندگی تعمیرات پرینتر زیراکس همیشه حق با مشتری است. به همین دلیل است که این مجموعه به انتخاب نخست کاربران محصولات زیراکس بدل شده است. یکی دیگر از حوزه های فعالیت نمایندگی پرینتر زیراکس ارائه ی مقالات آموزشی جهت آگاهی بخشی به کاربران گرامی است. به دنبال همین هدف، در ادامه ی این مقاله به برخی از متداول ترین مشکلات این دستگاه ها خواهیم پرداخت.

مشکلات رایج کاربران نمایندگی تعمیرات پرینتر زیراکس

یکی از شایع ترین مشکلات که کاربران پرینتر های زیراکس ممکن است با آن روبرو شوند، مشاهده ی ارور در دستگاه شان است. این ارورها در پنل لمسی مشاهده میشوند. لازم است بدانید که، این هر کدام از این ارورها به طور خاص مربوط به نوع مشخصی از اختلال میشود. این اختلالات انواع مختلفی دارند و میتوانند سخت افزاری یا نرم افزاری باشند.

به عنوان مثال؛ ارورها  گاهی میتوانند به  تغذیه ی نادرست، زمان نصب کارتریج جدید، قرار نگرفتن کاغذ به صورت صحیح در دستگاه، عدم توانایی برای انجام چاپ، پر بودن سینی داخلی، نیاز به اضافه ی کاغذ و بسیاری دیگر از مشکلات مربوط شوند. کارشناسان واحد تعمیرات پرینتر زیراکس با با شناخت کامل این خطاها و چگونگی برطرف ساختن شان، قادرند هر گونه مشکل مرتبط را در حداقل زمان شناسایی و رفع کنند.

تار بودن تصاویر و متون چاپ شده نه تنها در پرینتر های زیراکس، بلکه در تمامی پرینتر های موجود در بازار جز مشکلاتی بسیار متداول و شایع است. این مشکل مسلما ناراحتی بسیاری از کاربران را به همراه دارد چرا که هیچکس تمایل به دریافت چاپ بی کیفیت از دستگاه خود ندارد.

از این رو بسیاری از مراجعین به نمایندگی تعمیرات پرینتر زیراکس از چنین مشکلی شاکی هستند. علت چنین اختلالی را میتوان در مشکلات کارتریج دستگاه و نداشتن پودر یا تونر جستجو کرد. در مواقع نادری هم ریشه ی چنین ناکارآمدی ای میتواند به مشکلات سخت افزاری خاص مربوط شود.

ویروسی شدن پرینتر های زیراکس تنها شامل مدل هایی که امکان برقراری اتصال به شبکه و فضای ذخیره سازی دیتا دارند، اتفاق میفتد. این دستگاه ها اگرچه امکانات بسیاری را در اختیار کاربران قرار میدهند، اما با احتمال اختلالات نرم افزاری هم روبرو هستند.

لازم به ذکر است که استفاده از بد افزار ها میتواند از دیگر مشکلات نرم افزاری پرینتر های زیراکس به شمار آید. نمایندگی تعمیرات پرینتر زیراکس، با برخورداری از تیم زبده ی مهندسان نرم افزار، قادر است در حداقل زمان با بهره گیری از انتی ویروس های معتبر، چنین مشکلاتی را مرتفع سازد.

گیر کردن کاغذ در پرینتر زیراکس و سایر پرینترها، جز آن دسته از مشکلاتی ست که میتواند بسیار آزار دهنده باشد. این مشکل به طور کلی فرایند چاپ را با وقفه روبرو میکند. اقدامات ساده ای میتواند این مشکل را برطرف کند. اما اگر مشکل گیر کردن کاغذ همچنان ادامه دار بود، لازم است برای حفظ سلامت دستگاه خود، در اسرع وقت به نمایندگی تعمیرات پرینتر زیراکس مراجعه کنید. میتوانید برای پیشگیری از وقوع چنین مشکلی، برگه ای که دچار مشکل شده است را به آرامی خارج کنید و از پاره شدن برگه جلوگیری نمایید.

سعی کنید کاغذ را از جهتی بردارید که وارد دستگاه شده است. هر بخشی از کاغذ که در دستگاه باقی بماند چه بزرگ و چه کوچک می تواند مسیر آن را مسدود کند و باعث ایجاد مشکلات بعدی گردد. لازم است ابتدا سینی کاغذ را سمت خود بکشید و بعد از آن کاغذ پاره شده را به طور کامل از دستگاه خارج کنید. سپس کاغذ سالم را درون آن قرار داده و در صفحه نمایش گزینه ی تایید را فشار لمس کنید. مطمئن شوید که هیچ کاغذی در فید دستگاه باقی نمانده باشد.

یکی از مشکلات رایجی که ممکن است برای پرینترهای زیراکس و یا سایر پرینترهای موجود در بازار اتفاق بیفتد، چاپ لکه های جوهر در جای جای صفحات خروجی از پرینتر است. این مشکل می تواند به مرور زمان شدت پیدا کند و با بی توجهی کاربر به چاپ خطوط عمودی و افقی و لکه های اضافی عظیم الجثه تبدیل شود. معمولا در چنین شرایطی درام پرینتر کارایی خود را از دست داده است. اما امکان دارد کارتریج نیز با اختلالی رو به رو شده باشد. بهتر است از وضعیت کارتریج مطلع شوید. دقت کنید که کارتریج به درستی درون جایگاه اصلی خود قرار گرفته باشد. اگر چاپ لکه های اضافی ادامه داشت؛ با نمایندگی تعمیرات پرینتر زیراکس تماس حاصل فرمایید.

تعمیرات تخصصی پرینتر زیراکس

  • بررسی نوار انکودر  و رفع عیوب آن
  • رفع ایرادات مربوط به پلیت تایمینگ و ….
  • تحلیل و بررسی عیوب مربوط به پنل پرینتر
  • رفع خطاهای رایج در بوبین در مرکز تعمیرات پرینتر زیراکس
  • تعمیر پرینتر  زیراکس، شامل تعمیرات درام کیت پرینترهای لیزری رنگی
  • گردزدایی، پاک‌سازی، روغن‌کاری و کالیبراسیون قطعات مکانیکی جهت بهینه‌سازی عملکرد پرینتر
  • تعویض قطعات مصرفی پرینترها و اسکنرها با قطعات اورجینال و اصلی در مرکز تعمیرات پرینتر زیراکس
  • اصلاح نواقص مربوط به داکتر بلید
  • بررسی بلوک دیاگرام و بخش‌های مختلف پرینتر  زیراکس
  • سرویس پرینتر و جلوگیری از استهلاک قطعات پرینتر  زیراکس
  • اصلاح و شناسایی خطاهای مربوط به ریبون در پرینتر  زیراکس
  • حذف و نصب دایور پرینتر جهت سازگاری بیشتر با سیستم عامل
  • تعمیر پرینتر زیراکس شامل کلیه ی تعمیرات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری
  • تعمیرات پرینتر زیراکس شامل تعمیرات تخصصی برد انواع پرینتر فرمتر، پاور، برد فکس
  • تعمیرات پرینتر زیراکس شامل کلیه قطعات الکترونیکی و مکانیکیِ پرینترهای لیزری، سوزنی، جوهرافشان

نمایندگی تعمیرات کپی

 تعمیرات تجهیزات اداری در نمایندگی تعمیرات کپی به صورت تخصصی انجام می گردد . در این مرکز تعمیرات تخصصی انواع  ماشین های اداری از جمله تعمیرات پرینتر زیراکس به صورت حرفه ای انجام می گردد. در نمایندگی تعمیرات کپی ، به صورت تخصصی و حرفه ای انجام می شود. درد این مرکز هر قطعه ای که در ساختارماشین اداری به کار رفته است ، هنگام بروز مشکل و ایجاد اختلال در کارکرد، تعمیر می گردد.

نمایندگی  تعمیرات کپی ، فعالیت خود را در زمینه های مختلف انجام می دهد که شامل، تعمیرات دستگاه کپی ، تعمیرات پرینتر و اسکنر می باشد. این مژده را به کاربران گرامی می دهیم که متخصصین نمایندگی تعمیرات کپی ،  قادر به تعمیرات انواع ماشین های اداری هستند که ممکن است از سوی سایر مراکز غیر قابل تعمیر اعلام گردند. جهت بهره مندی از خدمات ما و تماس با نمایندگی تعمیرات کپی از طریق راه های ارتباطی ذیل اقدام فرمایید.

واحدهای تعمیرات در نمایندگی تعمیرات کپی

با توجه به این که کمپانی زیراکس در  تولید ماشین های اداری مختلف از جمله ، پرینتر ، دستگاه کپی و اسکنر فعالیت دارد و  تعمیرات هر محصول متخصصین مخصوص به خود را می طلبد، مدیریت نمایندگی تعمیرات کپی واحد  تعمیرات ماشین های اداری را راه اندازی نموده  و از متخصصین و ابزارآلات مخصوص مورد نیاز هر محصول در واحد مورد نظر بهره گرفته است.

به عنوان مثال ؛ واحد تعمیرات پرینتر زیراکس جهت ارائه ی خدمات بهتر به هم وطنان گرامی، ابزار آلات مورد نیاز جهت تعمیرات پرینتر زیراکس  را فراهم نموده و در اختیار کادر فنی این مجموعه قرار داده است. از دیگر واحدهای تعمیرات زیراکس می توان به واحد تعمیرات دستگاه کپی و اسکنر زیراکس و…. اشاره نمود. جهت مطالعه ی خدمات مربوط به هر واحد وارد صفحه ی مربوط به آن شوید.

مقالات، سوالات متداول و اخبار مرکز تعمیرات پرینتر زیراکس

نمایندگی زیراکس ، به منظور رفاه حال کاربران گرامی، در بخش مقالات به شرح مقالات تخصصی و عمومی در ارتباط با کمپانی زیراکس می پردازد. کارشناسان نمایندگی زیراکس  مقالات را با توجه به نیاز دو گروه کاربران تخصصصی و عمومی محصولات برگزیده شده و در اختیار کاربران علاقه مند به مطالعه ی مقالات قرار خواهند داد. جهت مطالعه ی مقالات این بخش مارا همراهی کنید.

از دیگر خدمات واحد تعمیرات پرینتر زیراکس ، پاسخگویی به پرسش های متداول می باشد. متخصصین مرکز تعمیرات پرینتر زیراکس ، در این قسمت رایج ترین و کاربردی ترین پرسش ها را برگزیده و به آن پاسخ خواهند داد. هم چنین کاربران گرامی اگر پس از مطالعه این بخش ، باز هم پرسشی در ذهن دارند می توانند پرسش های خود را از طریق راه های ارتباطی موجود در سایت مطرح نموده و پاسخ مناسب را توسط کادر فنی تعمیرات پرینتر زیراکس دریافت نمایند.

یکی از خدمات واحد تعمیرات پرینتر زیراکس ، معرفی اخبار و رویدادهای کمپانی زیراکس است. دراین قسمت در جریان تغییر و تحولات کمپانی زیراکس  و تازه ترین رویدادهای آن قرار خواهید گرفت. این اطمینان را به کاربران گرامی می دهیم که اخبار این بخش توسط کارشناسان تولید محتوا از بین صد ها خبر موجود در ارتباط با کمپانی زیراکس و تغییرو تحولات ماشین های اداری برگزیده شده و در اختیار شما قرار خواهد گرفت. در گزینش اخبار این قسمت توجه به صحت خبر و مفید بودن محتوای آن را مد نظر قرار داده ایم. لذا مطالعه ی این خبرها برای کاربران ماشین های اداری  مفید بوده و دیگرنیازی به سرچ های متعدد جهت مطالعه ی اخبار نخواهند داشت.

معرفی محصولات زیراکس

اولین فعالیت های این شرکت در زمینه ی تولید تجهیزات عکاسی بود . اختراع فن آوری عکسبرداری الکتریکی یا زیروگرافی به سرعت شرکت را از دنیای فناوریهای قدیمی به فناوریهای نوین منتقل کرد. دیگر فعالیت ها ی شرکت زیراکس ، از سال ۱۹۵۹ با تولید اولین دستگاه کپی اداری آغاز شد .  این شرکت راه خود را با تولید محصولات دیگر از جمله ؛ چاپگرهای لیزری رنگی، دستگاه کپی های مختلف ، نرم افزارهای مدیریت مستندات و پشتیبانی ، انواع کاغذ و جوهرهای خشک و تر و…ادامه داد . شرکت زیراکس از جمله شرکت های موفق بوده و توانسته است در حوزه های متعدد ،  جایگاه ارزشمندی برای خود درمیان ۵۰۰ شرکت برتر جهان کسب کند . به همین دلیل تعمیرات زیراکس نیز اهمیت فوق العاده ای دارد و باید توسط نمایندگی و تعمیرگاه مجاز زیراکس انجام گردد .

باتوجه به این که کاربران محصولات توشیبا علاقه مند هستند ویژگی های دستگاه خود را بشناسند و از طرفی کاربرانی که قصد خرید یک محصول جدید را دارند ، قبل از خرید محصول علاقه مند به داشتن اطلاعات کافی در مورد آن هستند تا انتخاب بهتر و هوشمندانه تری داشته باشند.  واحد تعمیرات تلویزیون توشیبا در این قسمت به معرفی تاریخچه ی محصولات ریکو از آغاز تاکنون می پردازد. همچنین جدید ترین محصولات این کمپانی همزمان با ورود به بازار به کاربران معرفی خواهد شد.  جهت مطالعه ی مشخصات محصولات کمپانی توشیبا ما را همراهی نمایید.

لینک های مفید

تعمیر پرینتر اچ پی /تعمیرات پرینتر کانن / تعمیرات پرینتر ریکو /  تعمیرات دستگاه کپی پاناسونیک / تعمیرات کپی کیوسرا / نمایندگی کپی ریکو / تعمیرات دستگاه فتوکپی ریکو /تعمیرات فکس پاناسونیک / نمایندگی اچ پی / تعمیرات پرینتر اچ پی / نمایندگی سامسونگ /  تعمیرات پرینتر سامسونگ / نمایندگی زیراکس / تعمیرات کپی زیراکس / نمایندگی کونیکا مینولتا /  تعمیرات کپی کونیکا مینولتا / تعمیرات کپی کیوسرا / مرکز تعمیرات کپی کانن  /  تعمیرگاه دستگاه کپی کانن /  نمایندگی تعمیرات کپی  / نمایندگی ریکو / نمایندگی پاناسونیک / نمایندگی اچ پی / نمایندگی سامسونگ / نمایندگی زیراکس / نمایندگی کونیکا مینولتا / نمایندگی کیوسرا /نمایندگی شارپ / نمایندگی کانن / نمایندگی تعمیرات موبایل / تعمیرات موبایل / تعمیرات گوشی / تعمیرات موبایل سامسونگ / تعمیرات موبایل سونی / تعمیرات موبایل اپل / تعمیرات موبایل ال جی / تعمیرات موبایل هوآوی / تعمیرات موبایل / تعمیرات تبلت