آموزش تعمیرات کانن

آموزش تعمیرات کانن  در نمایندگی کانن انجام می گردد. علاقمندان به تعمیر محصولات کانن می توانند نسبت به ثبت نام در این مرکز اقدام نمایند . آموزشگاه تعمیرات کانن  مجهز با کلیه تجهیزات و ابزارآلات ترمیم می باشد. تعمیرکاران  مجرب محصولات کانن با سالها تجربه،  دوره ی  تعمیر دستگاه های کانن را تدریس می کند. با توجه به دوره ی آموزش مورد نظر ، به کارآموز ابزار شخصی داده می شود تا به سهولت بر تعمیر انواع دستگاه های کانن مسلط شود .  لازم به ذکر است ، هزینه ی ثبت نام در مرکز آموزش تعمیرات کانن براساس نرخنامه ی مصوب می باشد . شما عزیزان می توانید با شرکت در این دوره های اموزشی  از دانش روز بهره مند شوید.

مرکز آموزش تعمیرات کانن

در مرکز آموزش تعمیرات کانن  راه کارهای نوین علمی در اختیار کارآموزان قرار می گیرد. ماشین های اداری کانن از جمله محصولات پرطرفدار در کشور ما هستند . با گسترش تولید نیاز به ریکاوری دستگاه نیز امری بدیهی و غیرقابل چشم پوشی است . با توجه به پیشرفت تکنولوژی ، نیاز به متد نوین در تعمیرات امری بدیهی به نظر می رسد . مرکز آموزش تعمیرات کانن با درنظر گرفتن این موضوع به ارائه ی خدمات آموزشی می پردازد . علاقمندان به یادگیری فنون تعمیر می توانند با ثبت نام در دوره های این مرکز با جدیدترین روش های ریکاوری آشنا شده و مدرک مرکز سخت افزار ایران را دریافت نمایند . لازم به ذکر است ، کارآموزان مرکز آموزش تعمیرات کانن پس از اتمام کلاس ها  می توانند جذب بازار کار شده و به تعمیرات بپردازند.

واحدهای آموزش تعمیرات کانن

آموزش تعمیرات فکس

دوره مقدماتی آموزش تعمیر ماشین های اداری

دوره پیشرفته آموزش تعمیر ماشین های اداری

دوره مقدماتی آشنایی با قطعلات ماشین های اداری

آموزش تعمیرات ماشین های اداری

آموزش تعمیرات دستگاه کپی

آموزش تعمیرات پرینتر

آموزش تعمیرات اسکنر

دوره ی تخصصی تعمیر کانن

مرکز آموزش تعمیرات کانن ، دوره ی تخصصی تعمیر کانن را برای کاربرانی طراحی کرده که دوره ی اول تعمیرات کانن را پشت سر گذاشته اند . همچنین کاربرانی که اطلاعات اولیه در مورد تعمیرات کانن دارند می توانند در این دوره ثبت نام نمایند. همانطور که مستحضر هستید کمپانی کانن به تولید دستگاه های متعددی اقدام می نماید . با پیشرفت تکنولوژی و تولید دستگاه های الکترونیکی جدید نیاز به یادگیری روش های تعمیر نوین امری ضروری تلقی می گردد . تعمیرکاران با شرکت در این دوره ی آموزشی می توانند با روش های جدید تعمیر آشنا شوند . این بخش شامل تخصصی ترین و حرفه ای ترین مبحث آموزش تعمیر محصولات کانن می باشد . علاقمندان به دوره آموزشی تعمیرات حرفه ای دستگاه های کانن می توانند پس از پایان این دوره به راحتی جذب بازار کار شوند .


دوره ی عمومی تعمیر کانن

مرکز آموزش تعمیرات کانن دوره ی عمومی تعمیر محصولات کانن را راه اندازی کرده است . افرادی که قصد دارند اطلاعات مفید و کارآمدی در زمینه ی تعمیر محصول کانن خود به دست آورند می توانند در این دوره ثبت نام نمایند . واضح است با شرکت در این کلاس ها می توانید بر ویژگی های کلی دستگاه خویش اشراف پیدا نمایید . از این رو در صورت بروز اشکالات سطحی در دستگاه نیاز نیست به مراکز تعمیراتی مراجعه نمایید . درواقع پس از به پایان رساندن این دوره می توانید تعمیرکار دستگاه خود باشید . علاوه بر این با شناخت تعمیرکار حرفه ای از غیر حرفه ای می توانید از تعمیر دستگاه خود به دست افراد سودجو جلوگیری نمایید . بنابراین پیشنهاد ما به تمامی کاربران محصولات کاننشرکت در دوره های عمومی مرکز آموزش تعمیرات کانن می باشد .

هزینه و نحوه ی ثبت نام در کلاس های آموزشی نمایندگی کانن

هزینه ی آموزش

کلاس های مرکز آموزش تعمیرات کانن به دو دوره ی تخصصی و عمومی تقسیم می شوند. مسلما برای حضور در هر کلاس امکانات ویژه ای نیاز است که کارگاه ها و البته نوع تجهیزات فنی را تغییر می دهد. از این رو نمی توان یک هزینه ی کلی برای تمامی دوره های مرکز آموزشی کانن تعیین کرد. اما جای نگرانی نیست. ما به شما این اطمینان را می دهیم که کلیه ی دوره ها به بهترین شکل ممکن با کارایی بالا در تعرفه ی قیمتی مناسبی ارائه شوند. برای اطلاع دقیق از قیمت های دوره می توانید با کارشناسان واحد پشتیبانی تماس حاصل فرمایید.

نحوه ی ثبت نام

برای ثبت نام در کلاس های مرکز آموزش تعمیرات کانن یک تماس تلفنی کوتاه کفایت می کند. همکاران ما، اطلاعات جامعی درخصوص روند برگزاری کلاس ها، پیش نیازهای لازم برای حضور در کلاس، مدت زمان هر کلاس، نوع لوازم و تجهیزات اصلی دوره های تخصصی و عمومی و … بیان خواهند کرد. مراحل ثبت نام را با راهنمایی کارشناسان نمایندگی کانن به درستی طی کنید تا بتوانید در دوره ی مورد نیاز خود شرکت داشته باشید.

نمایندگی کانن و واحدهای تعمیرات کانن

نمایندگی کانن  علاوه بر خدمات آموزش تعمیرات کانن ، خدمات تخصصی خود را در واحدهای مجزا به کاربران گرامی ارائه می نماید. این مژده را به کاربران گرامی می دهیم که در نمایندگی کانن کلیه تعمیرات با تضمین بهترین قیمت به شما مشتریان گرامی ارائه خواهد شد. علاوه براین، تمامی خدمات ارائه شده در این مرکز همراه با گارانتی بوده و در صورت بروز هر گونه مشکل متخصصین نمایندگی کانن مسئولیت آن را در مدت گارانتی به عهده خواهند گرفت.

مدت زمان گارانتی محصولات با توجه به نوع دستگاه، همچنین مورد تعمیراتی آن متفاوت خواهد بود. نمایندگی کانن با کادری منسجم و متخصص، تمامی نیازهای مشتریان خود را در زمینه ی تعمیرات کانن، آموزش کاربران، عرضه ی مواد مصرفی، آموزش‌‏های فنی- تخصصی، تعمیرات و نگهداری محصولات پاسخگو می‌باشد. نکته ی بسیار مهم این است که خدمت‌رسانی به مشتریان این شرکت و پیگیری مشکلات آن‌ها توسط مدیریت این مجموعه به شدت مورد نظارت و کنترل قرار می‌گیرد.