اشتراک گذاری

تعمیر دستگاه کپی

تعمیر دستگاه کپی با راهکارهای اصولی و علمی در مرکز تعمیرات کپی انجام می شود . این مرکز با بهره گرفتن از عناصری ازجمله ، کادرفنی مجرب و تجهیزات پیشرفته به رفع ایراد پیش آمده در دستگاه کاربران اقدام می نماید . لازم به ذکر است ، کارشناسان پس از گذراندن چندین مرحله آزمون علمی و نظری برای فعالیت در این  مرکز انتخاب شده اند .

مدیریت این مرکز همواره بر رضایت مشتریان محترم تاکید دارند . از این رو پرسنل مرکز تعمیرات کپی در طی سال ملزم به شرکت در کلاس های آموزشی معتبر زیر نظر اساتید بین المللی هستند . همین امر موجب می گردد ، دانش کارشناسان مرکز تعمیرات کپی به روز باشد . کارشناسان ابتدا دستگاه را به صورت کامل آنالیز می نمایند سپس در جهت رفع ایراد آن اقدام می نمایند . تعمیر دستگاه کپی مطابق با اسلوب های جهانی و طبق آخرین متد دنیا انجام می گردد .

مرکز تعمیرات کپی با استفاده از دو آپشن سرویس در محل و سرویس در مرکز انجام می شود . در صورتی که مشتریان مایل باشند دستگاه خود را در مرکز تعمیر نمایند ( سرویس در مرکز ) ، باید به واحد مرتبط با همان محصول مراجعه نمایند به دلیل مجزا بودن کارگاه های تعمیراتی . اما پیشنهاد ما به شما استفاده از آپشن سرویس در محل می باشد.

یکی از اهداف مهم مرکز تعمیرات کپی ، تعمیر کامپیوتر در محل مشتری می باشد . با توجه به حجم بالای ترافیک و اهمیت دادن افراد به وقت و زمان ، این نیاز ( سرویس در محل ) یک امر بدیهی است که توسط مرکز تعمیرات کپی برآورده می شود . این مرکز با سرویس رایگان کارشناس خود را به محل مشتری می فرستد و پس از بازبینی دستگاه نسبت به تعمیر دستگاه کپی اقدام می نماید.

تعمیر دستگاه کپی

خاطرنشان می سازیم ، این مرکز در راستای جلب رضایت کاربران محترم تمامی خدمات تعمیر تخصصی دستگاه کپی را به همراه گارانتی ارائه می نماید .

نمایندگی دستگاه کپی و واحدهای تخصصی تعمیر دستگاه کپی

نمایندگی دستگاه کپی برای تعمیر دستگاه کاربران ، کارگاه های تعمیراتی مجزا و تفکیک شده ای را طراحی کرده است . از این رو ، مشتریان برای تعمیر دستگاه کپی باید به واحد مرتبط با همان دستگاه مراجعه نمایند . در ضمن این کارگاه ها به ابزارآلات مدرن و تجهیزات پیشرفته و درجه یک تجهیز شده است .

مهندسین و تکنسین های این مرکز با دقت و تمرکز هرچه بیشتر ، به عیب یابی و رفع ایراد دستگاه کاربران مبادرت می ورزند . همین امر موجب می گردد کارشناسان مرکز تعمیرات کپی ، در کمترین زمان و با بهترین کیفیت به تعمیر دستگاه کپی بپردازند . درحقیقت مجزا بودن این کارگاه ها دلیلی است بر بالارفتن راندمان کار .

تعمیر دستگاه کپی با جذب توانمندترین تعمیرکاران کشور ، در این مرکز انجام می گردد . مرکز تعمیرات کپی ، با به کار بردن مدرنترین تجهیزات روز دنیا توانسته بازدهی واحد تعمیرات را به حد مطلوبی از کیفیت برساند . چنانچه شما عزیزان مایل به دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه ی دیگر واحدهای تخصصی تعمیر دستگاه کپی هستید ، می توانید به لینک مربوط مراجعه و وارد صفحه ی مربوط به محصول موردنظر گردید .

تعمیر مین برد دستگاه کپی

مین برد قطعه ی مهمی در هر دستگاه دیجیتال است که نقش هدایتگر اصلی را در سیستم ایفا می کند. دستگاه های کپی نیز از این قاعده مستثنی نبوده و دارای مین بردی می باشند که پردازش های مرتبط با چاپ را کنترل می نماید. خرابی  این بخش از دستگاه کپی، باعث بروز اختلال در بخش های مختلف دستگاه می شود. بنابراین ضروری است که در صورت بروز کوچک ترین ایراد، برای تعمیر دستگاه کپی اقدام کنید. عدم روشن شدن دستگاه و یا خاموشی ناگهانی آن، کپی نگرفتن، متصل نشدن به کامپیوتر و ناکارآمدهای دکمه های گوناگون تعبیه شده روی سیستم دستگاه کپی از جمله نشانه های خرابی مین برد می باشند.

کارشناسان ماهر نمایندگی تعمیر دستگاه کپی، برای رفع مشکل مین برد، ابتدا دستگاه را به صورت کامل عیب یابی کرده و با تعویض قطعات مین برد آن را تعمیر می کنند. البته اگر آسیب وارده بر مین برد شدید باشد، فرآیند تعویض ضروری است. خاطرنشان می نماییم که کلیه ی اقدامات مرتبط با تعویض در نمایندگی تعمیر دستگاه کپی با نمونه های اورجینال مشابه انجام می شود.

تعمیر درام دستگاه کپی

درام یکی از اجزای اصلی دستگاه کپی است که دارای وظیفه ی انتقال پودر تونر بر روی کاغذ و شکل گیری پروسه ی چاپ می باشد. هر درام دارای یک تیغه ی پاک کننده یا همان وایپر بلید است که تونرهای اضافی را از سطح و همچنین از روی کاغذ و کمربند انتقال  کنار ‎می‎زند. در شرایطی که درام دچار خرابی شده باشد، فرآیند چاپ متوقف خواهد شد. یکی از نشانه‌های خرابی درام برجای گذاشتن خطوط نامرتبی در برگه‌های چاپ شده ی دستگاه کپی است.

تعمیر دستگاه کپی در راستای بازیابی کارایی درام با مواردی چون بررسی یونیت درام، جداسازی قفل محور درام، باز کردن مجموعه سیم شارژ، گردگیری و تمیز کردن و در نهایت گریس‌کاری دنده‌ها و قفل محور هم مسیر می گردد. نمایندگی تعمیر دستگاه کپی چنین اقداماتی را در سطح کیفی بی نظیری انجام می دهد.

تعمیر و بازیابی عملکرد کاغذکش کپی

کاغذ کش قطعه ای است که با انتقال کاغذ به داخل و یا بیرون دستگاه کپی در فرآیند چاپ سیستم دست دارد.  این بخش از چاپگر شامل سه نوع مختلف کاغذکش ورودی، کاغذکش داخلی و کاغذکش خروجی می شود. هر گونه خرابی و ناکارآمدی در کاغذکش موجب عدم شکل گیری چاپ شده و دستگاه کپی را بلااستفاده می نماید. دستگاه های کپی مانند سایر ماشین های اداری نیاز به سرویس به موقع دارند، این کار از خرابی های پی در پی دستگاه جلوگیری می کند. از کارافتادگی کاغذکش نیز با سرویس های دوره ای به تعویق می افتد.

نمایندگی تعمیر دستگاه کپی علاوه بر بازیابی کاغذکش های معیوب قادر به ارائه ی سرویس های دوره ای کاربردی جهت بهسازی و بهبود کارکرد انواع دستگاه های فتوکپی می باشد.

تعمیر و تعویض یونیت فیوزینگ دستگاه کپی

کاغذ خارج شده از دستگاه کپی در ثانیه های اول شکل گیری چاپ، مقداری گرم است. علت این گرما وجود یونیت فیوزینگ دستگاه کپی است که کاغذ در زمان چاپ می بایست از زیر آن عبور کند. برای چاپ اسناد مختلف دستگاه کپی، درام تونر را روی کاغذ می پاشد. سپس یونیت فیوزینگ، تونر را حرارت می دهد. پس از حک شدن تونر بر روی کاغذ، یک غلطک، آن را از دستگاه کپی خارج می سازد. بنابراین بدون کارکرد صحیح یونیت فیوزینگ هیچ گونه چاپی بر روی کاغذ پدید نخواهد آمد. در صورتی که امکان تعمیر فیوزینگ دستگاه کپی وجود نداشته باشد، تعمیرکاران ما در نمایندگی تعمیر دستگاه کپی اقدام به تعویض آن با یک نمونه جدید و اورجینال می نمایند. عموما نیاز به تعویض فیوزینگ کپی توسط هشدارهایی به صورت اتوماتیک از سوی دستگاه به کاربر اعلام می گردد.

نمایندگی دستگاه کپی و جدیدترین محصولات نمایندگی مجاز دستگاه کپی

نمایندگی دستگاه کپی ضمن این که به تعمیر دستگاه کپی می پردازد ، نسبت به معرفی و تعمیر جدیدترین محصولات نمایندگی مجاز دستگاه کپی نیز مبادرت می ورزد . این محصولات به این ترتیب می باشد : دستگاه کپی شارپ ، دستگاه کپی توشیبا ، دستگاه کپی ریکو ، دستگاه کپی کانن ، دستگاه کپی کونیکا مینولتا ، دستگاه کپی پاناسونیک ، دستگاه کپی کیوسرا ، دستگاه کپی زیراکس و دستگاه کپی سامسونگ .

تعمیر دستگاه کپی ، نیاز به حضور کارشناسان آشنا به علم الکترونیک و کامپیوتر دارد . این مرکز برای جذب متخصصین کارشناس و کارآزموده تمامی تلاش خود را انجام داده است . لازم به ذکر است ، درصورت لزوم به تعویض قطعه تکنسین های  مرکز تعمیرات کپی از قطعه ی جایگزین اورجینال استفاده می نمایند . از این رو مشتریان محترم می توانند با آسودگی خاطر دستگاه خود را به دست پرسنل این مجموعه بسپارند .

اخبار، مقالات و سوالات متداول مرکز تخصصی دستگاه کپی و تعمیر دستگاه کپی

مدیریت مرکز تعمیر دستگاه کپی بخش اخبار را در سایت طراحی کرده است. تعدادی از کارشناسان متخصص و مجرب این مرکز برای این امر مهم انتخاب شده اند  متخصصین فوق با تکیه بر خلاقیت و دانش به روز خود ، این اخبار را جمع آوری کرده اند. به همین دلیل کاربران محترم می توانند از  موثق بودن منابع این اخبار مطمئن باشند . کاربران گرامی می توانند با کلیک روی لینک تعمیر دستگاه کپی و اخبار مرکز تخصصی دستگاه کپی ، وارد بخش مذکور گردند.

نمایندگی دستگاه کپی بخش مقالات را در سایت راه اندازی کرده است . درواقع با ارائه ی این بخش سعی داریم سطع علمی شما عزیزان را در حیطه ی تعمیر دستگاه کپی افزایش دهید .شما عزیزان می توانید با مراجعه به لینک نمایندگی دستگاه کپی و مقالات تعمیرگاه تخصصی دستگاه کپی ، مقاله ی موردنظر خود را انتخاب کرده و مطالعه نمایید.

کاربران گرامی می توانند با مراجعه به بخش سوالات متداول تعمیرات تخصصی دستگاه کپی ، به پاسخ بسیاری از سوالات خود دست پیدا نمایند. این نمایندگی در راستای رضایت مشتریان با استفاده از کادری مجرب ، همواره پاسخگوی سوالات و مشکلات دستگاه های معیوب و تعمیر شده ی شما عزیزان می باشند .  کاربران گرامی می توانند با کلیک روی لینک تعمیر دستگاه کپی و سوالات متداول تعمیرات تخصصی دستگاه کپی ، وارد بخش مذکور گردند.

مرکز سخت افزار ایران

مرکز سخت افزار ایران با تکیه بر دانش و مهارت و خلاقیت پرسنل خود توانسته سطح مطلوبی از خدمات را ارائه نماید . در حقیقت فعالیت این مرکز، فروش و تعمیرکلیه ی دستگاه های ارتباطی و الکترونیکی ازجمله : کولرگازی ، ال سی دی ، ال ای دی ، مانیتور ، لپ تاپ ، تبلت ، موبایل و … می باشد .

مدیریت مرکز سخت افزار ایران همواره بر احترام به حقوق مشتری تاکید می نماید ، از این رو توانسته به جایگاه رفیعی نسبت به سایر رقبا دست پیدا کند .  در اثبات موفقیت این مرکز همین بس که ، سرمایه گذاران حقیقی و حقوقی زیادی مایل به مشارکت در فعالیت ها و پروژه های این نمایندگی هستند .

کارشناسان این مرکز قادر به تعمیر دستگاه هایی هستند که سایر مراکز از تعمیر آن عاجزند . مرکز سخت افزار ایران علاوه بر تعمیر و فروش دستگاه های ارتباطی دارای برند معتبر ، به وارد کردن قطعات اورجینال نیز می پردازند . به همین دلیل کادر این مجموعه در صورت لزوم به تعویض قطعه ، حتما از قطعه ی جایگزین اصل استفاده می نمایند . لذا شما عزیزان می توانید با آرامش خاطر دستگاه خود را برای تعمیر به دست کارشناسان ما بسپارید .

لینک های مفید

تعمیر مجاز دستگاه کپی کانن / تعمیر مجاز دستگاه کپی  دل / تعمیر مجاز دستگاه کپی اچ پی / تعمیر مجاز دستگاه کپی کونیکا مینولتا / تعمیر مجاز دستگاه کپی ریکو / تعمیر مجاز دستگاه کپی شارپ / تعمیر مجاز دستگاه کپی توشیبا / تعمیر مجاز دستگاه کپی زیراکستعمیر مجاز دستگاه کپی سامسونگ / تعمیر مجاز دستگاه کپی پاناسونیک / تعمیر  مجاز دستگاه کپی کیوسراتعمیرات دستگاه کپی توشیبا / تعمیرات دستگاه کپی شارپ / تعمیرات دستگاه کپی برادر / تعمیرات دستگاه کپی کانن / تعمیرات دستگاه کپی زیراکس / تعمیرات دستگاه کپی ریکو / تعمیرات دستگاه کپی کونیکا مینولتا / تعمیرات دستگاه کپی اچ پی / تعمیرات دستگاه کپی دل / تعمیرات دستگاه کپی پاناسونیک / تعمیرات دستگاه کپی سامسونگتعمیرگاه مرکزی مادربرد / تعمیرگاه مرکزی بازیابی اطلاعات / تعمیرگاه مرکزی آل این وان / تعمیرگاه مرکزی تی وی مانیتور / تعمیرگاه مرکزی ویدئو پروژکتورمرکز سخت افزار ایران / تعمیرگاه مرکزی نوت بوک / تعمیرگاه مرکزی لپ تاپ / تعمیرگاه مرکزی موبایل / تعمیرگاه مرکزی تبلت / تعمیرگاه اصلی کپی پاناسونیک / تعمیرگاه اصلی کپی سامسونگ / تعمیرگاه اصلی کپی اچ پی / تعمیرگاه اصلی کپی ریکو / تعمیرگاه اصلی کپی کیوسرا / تعمیرگاه اصلی کپی زیراکس / تعمیرگاه اصلی کپی کانن / تعمیرگاه اصلی کپی کونیکا مینولتا / تعمیرگاه اصلی کپی توشیبا / تعمیرگاه اصلی کپی شارپ

امتیاز شما به این نوشته

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩