اشتراک گذاری
Share on whatsapp
Share on telegram
Share on linkedin
Share on facebook
Share on email

ارورهای دستگاه کپی توشیبا

ارورهای دستگاه کپی توشیبا که ممکن است حین عملکرد دستگاه، هر کاربری با آن ها مواجه شود معمولا به عنوان راهنمای تشخیص ایراد و نوع اشکال پیش آمده نمایش داده میشوند. این ارور ها که در پنل لمسی دستگاه ظاهر میشوند، هر کدام یک کد مخصوص دارند. دانستن این کد به کاربر کمک بسیار مهمی در تشخیص نوع و دلیل خرابی دستگاه کپی توشیبا خود خواهد کرد. به عنوان مثال کدE0  برای این منظور توسط دستگاه نمایش داده میشود که بیان کند کاغذ در دستگاه گیر کرده است.  یا کد E1 به این معنی است که کاغذ در سینی کاغذ گیر کرده است.

به طور کلی این ارور ها مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری بسیاری را در دستگاه های کپی توشیبا نشان میدهند. اما شناخت و فهمیدن این ارور ها چه کمکی به کاربر میکند؟  به طور کلی میتوان گفت آشنایی با انواع ارورهای دستگاه کپی توشیبا به کاربران کمک میکند، تا نوع اشکال پیش آمده را به راحتی تشخیص دهند و برای بررسی و مرتفع سازی آن، دستگاه را به کارشناس تعمیر دستگاه کپی توشیبا ارجاع دهند. در ادامه ی این مقاله به ذکر برخی ارورهای دستگاه کپی توشیبا و راه های رفع آن ها خواهیم پرداخت که توصیه میشود هر کاربری برای استفاده ی بهتر از دستگاه کپی توشیبا خود با آن ها آشنایی داشته باشد.[kkstarratings]

[us_image image=”1683″ size=”full” align=”center”]

آشنایی با برخی از ارور های رایج در دستگاه کپی توشیبا و راه حل آن ها

E0: کاغذ در دستگاه گیر کرده است.

راه حل: کاغذ را از دستگاه خارج کنید.

E1: کاغذ در سینی کاغذ گیر کرده است.

راه حل: کاغذ را از دستگاه خارج کنید .

E3: درپوش محافظ باز است.

راه حل: درپوش محافظ را کامل ببندید.

E4: درپوش جلویی بسته است.

راه حل: درپوش جلو را کامل باز کنید.

E5: اندازه کاغذ مناسب برای پرینت گرفتن قرار داده نشده است.

راه حل: کاغذ با سایز مناسب را بارگذاری کنید.

E6: کارتریج پرینت نصب نشده است.

راه حل : کارتریج پرینتر را دوباره نصب کنید.

E9: اندازه مناسب کاغذ برای کپی گرفتن بارگذاری نشده است.

راه حل: کاغذ با سایز مناسب را بارگذاری کنید.

P1: اندازه کاغذ تنظیم شده با اندازه کاغذ اصلی یکسان نیست.

راه حل : کلید شروع را فشار دهید تا پرینت گرفتن آغاز شود، یا کلید توقف/پاک کردن را برای لغو کار فشار دهید. اگر ادامه اتوماتیک برای 0 ثانیه تنظیم شده باشد، هیچ خطایی ظاهر نمی شود.

P2: نوع کاغذ تنظیم شده با نوع کاغذ اصلی یکسان نیست.

راه حل : کلید شروع را فشار دهید تا پرینت گرفتن آغاز شود، یا کلید توقف/پاک کردن را برای لغو کار فشار دهید. اگر ادامه اتوماتیک برای 0 ثانیه تنظیم شده باشد، هیچ خطایی ظاهر نمی شود.

رفع ارورهای دستگاه کپی توشیبا در نمایندگی توشیبا

یکی از اصلی ترین فعالیت های نمایندگی توشیبا رفع مشکلات دستگاه های کپی این برند است. یکی از همین مشکلات ، به وجود آمدن اختلالاتی ست که موجب نمایش ارور در دستگاه کپی توشیبا میشود. نمایندگی دستگاه کپی توشیبا با به همراه داشتن کارشناسان زبده ی مسائل سخت افزاری و نرم افزاری، قادر است ارورهای دستگاه کپی توشیبا را شناسایی کند. بعد از علت یابی و روشن شدن نوع اختلال نوبت به عملی کردن اقدمات تعمیر و ترمیم است. از آن جا که این ارور ها مسائل مختلفی را در بر میگیرند، رفع آن ها نیازمند دانش و مهارت بسیار بالایی ست. کارشناسان نمایندگی دستگاه کپی توشیبا این خدمات را در محل مورد نظر کاربران نیز ارائه میدهند که از این حیث رضایت خاطر بسیاری از مشتریان فراهم شده است.

[us_carousel columns=”4″ items_quantity=”8″ items_layout=”1680″ taxonomy_category=”%d8%a2%d9%85%d9%88%d8%b2%d8%b4-%d8%aa%d8%b9%d9%85%db%8c%d8%b1%d8%a7%d8%aa-%d8%aa%d9%88%d8%b4%db%8c%d8%a8%d8%a7,%d8%b3%d9%88%d8%a7%d9%84%d8%a7%d8%aa-%d9%85%d8%aa%d8%af%d8%a7%d9%88%d9%84,%d8%b4%d8%a7%d8%b1%da%98-%da%a9%d8%a7%d8%b1%d8%aa%d8%b1%db%8c%d8%ac-%d8%aa%d9%88%d8%b4%db%8c%d8%a8%d8%a7,%d9%86%d9%85%d8%a7%db%8c%d9%86%d8%af%da%af%db%8c-%d8%aa%d9%88%d8%b4%db%8c%d8%a8%d8%a7″ overriding_link=”post”]