اشتراک گذاری

پرینترهمه کاره OfficeJet Pro 6978 اچ پی

پرینترها از جمله متداولترین ابزارهایی هستند که می توانند یک دفتر کار پرشتاپ و پرسرعت را تجهیز کرده و پشتیبانی همه جانبه ای از دارندگان خود کنند. از سویی دیگر، سازندگان این دست از محصولات نیز با طبقه بندی دقیق، طیف های مختلف کاربران را شناسایی کرده و دستگاه هایی متناسب با نیازهای آنها را روانه بازار ها نموده اند.

خوشبختانه کمپانی صاحب نام اچ پی نیز قدرتمندانه در این صنعت پا گذاشته و همواره پرینترهای خود را با برترین استاندارهای کم نظیر و فن آوری های نوظهور همگام ساخته و از این حیث رضایت خاطر مشتریان خود را به خوبی جلب کرده است. به عنوان یکی از محصولات این کمپانی کهنه کار می توان به پرینترهمه کاره OfficeJet Pro 6978 اچ پی اشاره داشت.

پرینترهمه کاره OfficeJet Pro 6978 اچ پی

پرینترهمه کاره OfficeJet Pro 6978 اچ پی چند دستگاه در یک محصول !

سرعت بالا، پشتیبانی از چاپ دوطرفه، پرینت رنگی، چاپ از طریق اتصال به USB، خروجی با کیفیت، دوام، اتصال بی سیم، اتصال به وای فای و همچنین انجام اموری به مانند فکس، اسکن، کپی از شاخصه های اصلی پرینترهمه کاره OfficeJet Pro 6978 اچ پی محسوب می شود.اگر شما به دنبال یک پرینتر مقرون به صرفه هستید، می توانید بروی پرینترهمه کاره OfficeJet Pro 6978 اچ پی حساب باز کنید. 

چرا که این دستگاه قادر است از چاپ دو طرفه پشتیبانی کند که براساس این ویژگی نه تنها در میزان استفاده از کاغذ صرفه جویی می شود بلکه به حفظ محیط زیست نیز کمک ویژه ای خواهد کرد. گفتنی است، ساخت و طراحی این دستگاه حرفه ای به گونه ای است که حتی قادر است چاپ رنگی شما را نیز با هزینه کمتری به انجام برساند.

پرینتر all-in-one چند منظوره

چندکاره بودن یک پرینتر برای آن دسته از یوزرهایی که فضای کمتری دارند نمونه ای ایده آل محسوب شده و از سویی دیگر می تواند شما را  از خریدن تجهیزات اضافی برای دفتر کارتان نجات دهد. خوشبختانه طراحی و ساخت پرینترهمه کاره OfficeJet Pro 6978 اچ پی نیز به گونه است که می تواند کارهایی به مانند فکس، اسکن، کپی و چاپ را انجام داده و به هیچ عنوان دارنده خود را مأیوس و ناامید نمی سازد.

سرعت

از دیگر محاسن پرینترهمه کاره OfficeJet Pro 6978 اچ پی می توان از سرعت خوب آن نام برد. سرعت این دستگاه در چاپ برگه های سیاه وسفید برابر با ۲۰ صفحه در هر دقیقه و برای چاپ رنگی معادل ۱۲ صفحه در هر دقیقه می باشد.علاوه بر آن، می توانید قابلیت ارزشمند فیدر اتوماتیک دو طرفه ۳۵ صفحه ای را نیز به این محصول اضافه کنید که البته این مزینت می تواند روند و سرعت کار شما را مطلوب تر سازد.

این مطلب جذاب را از دست ندهید :تاثیر رطوبت روی پرینتر

کارایی

پرینترهمه کاره OfficeJet Pro 6978 اچ پی، برای دفاتر یا تیم های کوچک، محصولی ایده آل به شمار می رود. این دستگاه حرفه ای قادر است خروجی های با کیفیتی را در اختیار کاربران گذاشته و با توجه به میزان بازدهی بالا و سرعت قابل توجه خود از فروش و استقبال بالایی نیز بهره مند بوده است.

اتصال به تلفن همراه

به عنوان یکی دیگر از قابلیت های کلیدی پرینترهمه کاره OfficeJet Pro 6978 اچ پی، می توان به اتصال یکپارچه این دستگاه به گوشی های همراه اشاره داشت. با کمک این ویژگی، کاربر قادر است محتوا و فایل های دلخواهی را که در گوشی خود دارد به راحتی به چاپ برساند.

فکس

به عنوان یکی از نقاط قوت پرینترهمه کاره OfficeJet Pro 6978 اچ پی می توان به انجام امور فکس آن اشاره داشت. سرعت فکس این دستگاه نیز معادل ۴ ثانیه برای هر صفحه بوده و کیفیت آن برابر با ۳۰۰X300 نقطه در هر اینچ می باشد.

ابعاد- وزن

خوشبختانه پرینترهمه کاره OfficeJet Pro 6978 اچ پی، دستگاهی قابل حمل است و به هنگام ضرورت می توانید به راحتی آن را جابه جا کنید. ابعاد این محصول برابر با۱۸٫۲۶ x 20.30x 9.0  در طول و عرض و ارتفاع است و از وزنی تنها برابر با ۲۲ پوند بهره مند می باشد.

ارتباط گسترده

همانگونه که ذکر شد پرینترهمه کاره OfficeJet Pro 6978 اچ پی قابلیت اتصال به انواع اسمارت فون ها و تبلت ها را داشته و بدون نیاز به هیچ ابزار اضافه ای به شما امکان می دهد تا فایل های مورد نیاز خود را به چاپ برسانید.

همچنین این پرینتر از قابلیت اتصال به وای فای نیز بهره برده و بدین سان گستره تعاملات و ارتباطات در امور کسب و کاری تان  را می تواند به خوبی بهبود بیخشد.شایان ذکر است، بهره گیری از سرویس های ابری نیز توسط این دستگاه فراهم شده و از این بابت می توانید از هر کجا و در هر موقعیتی که هستید، محتوای مورد نیاز خود را به چاپ برسانید.

نمایندگی اچ پی

نمایندگی اچ پی ، به واسطه ارائه خدمات گسترده و با کیفیت در طول سالیان متمادی فعالیت خود همواره توانست است به اولین گزینه انتخابی کاربران گرامی در میان سایر مراکز خدماتی تبدیل شود. این مرکز مورد اطمینان، با بهره مندی از برترین متخصصان و کارشناسان خبره در دو حوزه ی فروش و تعمیرات، سطح تخصصی خدمات را به طور قابل توجهی افزایش داده و همواره رضایت کاربران گرامی را جلب نموده است. 

ایجاد واحدهای مجزای تعمیراتی برای هر محصول، راه اندازی فروشگاه های معتبر و رسمی، ارائه مشاوره ها و راهنمایی های دقیق و …از جمله اصلی ترین و عمده ترین خدمات نمایندگی اچ پی به کاربران عزیز محسوب می شود. لازم به ذکر است، کادر حرفه ای و متخصص این مرکز بنام، تمام تلاش خود را برای رضایت کاربران به کاربسته و با توجهی ویژه، پاسخگوی نیازها و سوالات کاربران گرامی در واحدهای مختلف می باشند.

واحدهای تعمیرات اچ پی

مراکز تعمیرات پرینتر اچ پی به بهترین و مدرن ترین ابزارهای فوق پیشرفته در دنیا مجهز شده و بدین گونه، خدماتی برجسته و منحصر به فرد را در زمینه بررسی و رفع مشکلات محصولات این کمپانی به کاربران ارائه می نمایند. ناگفته نماند، هر یک از واحدها، به یکی از محصولات اچ پی از قبیل کامپیوتر، لپ تاپ، پرینتر، اسکنر و تبلت… اچ پی اختصاص یافته و شرایط تعمیرات کامل و اساسی این محصولات به شیوه ای متمایز و متفاوت تر به نسبت قبل انجام می پذیرد. شایان ذکر است، خدمات سرویس در محل اچ پی نیز به منظور رفاه حال مشتریان و رضایت هر چه بیشتر کاربران گرامی ارائه می گردد.

شما کاربران محترم برای دریافت اطلاعات تخصصی و عمومی کمپانی اچ پی می توانید به این بخش از سایت مراجعه نمایید.

امتیاز شما به این نوشته

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩