اشتراک گذاری

دولوپر دستگاه فتوکپی توشیبا

یونیت دولوپر دستگاه فتوکپی توشیبا یکی از قطعات اصلی و اساسی است در چرخه ی کپی نقش مهمی ایفا می کند. با اینکه نمی توان به صراحت گفت در دستگاه کپی کدام قطعه از دیگر قطعات نقش پر رنگ تری دارند اما می توان با اغماض عمل دولوپر را مهم تر تلقی کرد. قطعات مکانیکی و الکترونیکی فراوانی در تولیدات امروزه به کار رفته اند که هماهنگ با هم یک چرخه را هر روزه تکرار و تکرار می کنند. دولوپر یک پودر سنگین می باشد که با عنوان توسعه دهنده، در دیگر صنایع نیز کاربرد دارد. 

کار این قطعه انتقال تونر بر روی درام می باشد. اگر کار دولوپر به خوبی انجام نگیرد به طور قطع می توان گفت دستگاه کپی درست عمل نخواهد کرد. این قطعهبه مروز زمان یا بر اثر عوامل مختلف درونی و بیرونی دچار مشکل خواهد شد و نیاز به تعویض پیدا خواهد کرد. انتخاب یک تعمیرکار توانا و آموزش دیده یکی از ضروریاتی است که برای اشکال در دولوپر دستگاه فتوکپی توشیبا باید در نظر گرفته شود.

دولوپر دستگاه فتوکپی توشیبا

دولوپر دستگاه فتوکپی توشیبا چیست؟

دولوپر یا پودر سنگین به انتقال تونر بر روی درام می پردازد. یونیت دولوپر به عنوان یک توسعه دهنده در صنایع دیگری نظیر عکاسی نیز به کار می رود. اگر دولوپر دچار مشکل شده و یا عمر مفید آن به اتمام رسیده باشد به طور قطع کیفیت چاپ را پایین آمده و کاربر را دچار معضلات آتی خواهد کرد. 

دولوپر دستگاه فتوکپی توشیبا با خاصیت مغناطیسی که دارد تونر بار مثبت را به خود جذب کرده و آن را روی سطح صیقلی درام که دارای بار منفی است می ساید. به این طریق عمل چاپ انجام می گیرد. بارزترین نشانه در خرابی دولوپر را می توان کاهش کیفیت چاپ دانست. به یاد داشته باشید اگر پودر سنگین در محیط مرطوب یا بسیار گرم باشد یا اینکه با اشیا خارجی مخلوط شده باشد و در کل از حالت استاندارد خود خارج گردد نیاز به تعویض خواهد داشت.

بررسی دولوپر

دستگاه کپی زمانی درست عمل می کند و خروجی قابل توجهی ارائه می دهد که تمام قطعات آن اعم از مکانیکی و الکترونیکی به درستی کار کرده و دچار اختلال یا ضعف نباشند. در انتخاب یک دستگاه کپی، کیفیت همیشه حرف اول را زده است. اگر سند چاپ شده به وسیله ی فتوکپی بعد از مدتی کیفیت خود را از دست بدهد قطعات مختلف از جمله می توان به درام، کارتریج، تونر، مگنت، دولوپر و …باید مورد بررسی قرار گیرند اشکال در دولوپر دستگاه فتوکپی توشیبا تنها به خودش محدود نمی شود بلکه مگنت ها را نیز تحت تاثیر قرار داده و آسیب پذیر می کند. 

اگر روند بی توجهی به عدم عملکرد درست دولوپر و کاهش کیفیت چاپ ادامه پیدا کند سلامت کل دستگاه به خطر می افتد به همین منظور فروشندگان به خریداران اکیدا توصیه می کنند هر شش ماه یک بار اقدام به سرویس کامل دستگاه کنید تا هم عملکرد دستگاه بهبود یابد و هم عمر قطعات افزایش پیدا کند.

برای تعویض دولوپر به چه کسی باید اعتماد کرد؟

تعویض دولوپر دستگاه کپی توشیبا نیاز به مهارت فراوان دارد. تعمیرکارانی اقدام به تعویض این قطعه دارند باید مجهز به دستگاه ای مدرن عیب یابی و تعمیر بوده و از قطعات اورجینال، آرشیوی ارزشمند تهیه کرده باشند. امروزه به دلیل داغ شدن بازار قطعات بی کیفیت و چینی، اعتماد به هر تعمیرکاری جایز نیست. نمایندگی دستگاه کپی توشیبا با اعتقاد راسخ به مشتری مداری، تمام تلاش خود را به کار برده است که علاوه بر دولوپر دستگاه فتوکپی توشیبا، انواع قطعات اورجینال دستگاه های قدیمی و جدید این کمپانی را فراهم کند تا اگر در روند تعمیر برای بازگرداندن عملکرد اولیه دستگاه به آن ها نیاز بود، توسط تکنسین ها مورد استفاده قرار گیرند. مهندسینی که در این نمایندگی وظیفه ی تعمیر دستگاه کپی توشیبا را به عهده دارند علاوه بر شناخت کامل قطعات، توانایی بالایی در تعمیر و تعویض آن ها دارند.

نمایندگی تعمیرات دستگاه کپی

نمایندگی تعمیرات دستگاه کپی از تیمی حرفه ای تشکیل شده است که دوره های آموزشی بین المللی را گذرانده و بالاترین نمرات آزمون های آن را کسب نموده اند. این نمایندگی با استفاده از مشاوره های رایگان و اصولی کارشناسان فنی خود آماده است تا اطلاعات اصلی و اساسی هر نوع دستگاه کپی را در اختیار مشتری قرار دهد تا کاربران با دید باز، بر اساس نیاز خود اقدام به خرید نمایند. واحد فروش  این مرکز مجهز به سیستم های پیشرفته ای است که شرایط شبیه سازی شده عملکرد دستگاه را هنگام استفاده ی کاربر نمایش می دهد. در این نمایندگی علاوه بر فروش دستگاه هایی اوجینال، گارانتی های معتبر و مدت دار نیز در اختیار کاربران قرار می گیرد و خدمات پس از فروش دستگاه کپی نیز توسط تکنسین های خبره واحد تعمیرات ارائه می شود. مهندسین مشغول به کار در واحد تعمیرات از میان صدها تکنسین برتر ایران دستچین شده اند تا با توانایی خود مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری قطعات مکانیکی و الکترونیکی را در کوتاه ترین زمان با بهترین کیفیت برطرف سازند.

نمایندگی دستگاه کپی توشیبا

نمایندگی توشیبا با سال ها تجربه ای که در تعمیر و فروش محصولات کمپانی توشیبا به دست آورده است، به این نتیجه رسیده که رضایت مشتری بیش از همه چیز به پیشرفت یک نمایندگی کمک خواهد کرد. به همین منظور اقدام به واحدبندی مرکز خود نموده که با استقبال مشتریان مواجه شده است. کاربران می توانند در واحد فروش این مرکز، جدیدترین دستگاه های کپی تولید شده در کمپانی توشیبا را مشاهده کرده و پس از دریافت اطلاعات کافی از مشاورین آموزش دیده این مرکز اقدام به خرید آن ها نمایند. خرید محصولات کمپانی توشیبا در این نمایندگی کاملا مطمئن بوده چرا که مشتری می تواند علاوه بر خریدی محصولی اصل و اورجینال از خدمات پس از فروش آن از قبیل گارنتی مدت دار، نصب و راه اندازی رایگان و خدمات سرویس در محل نیز برخوردار گردد. واحد تعمیرات نمایندگی دستگاه کپی توشیبا به جدیدترین دستگاه های عیب یابی و تعمیر تجهیز شده است تا مشکل ترین عیوب نرم افزاری وسخت افزای قطعات الکترونیکی و مکانیکی به راحتی حل شوند.

 

اخبار، مقالات، محصولات و سوالات متداول در سایر بخش‌های وبسایت قابل پیگیری است.

امتیاز شما به این نوشته

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩