آموزش تعمیرات توشیبا

آموزش تعمیر ات توشیبا در این مرکز زیر نظر تعمیرکار متبحر تدریس می شود. تعمیرات ماشین های اداری توشیبا دو دوره ی تخصصی و عمومی را در برمی گیرد. کارگاههای مجهز مرکز آموزش تعمیرات توشیبا با کار عملی در طول آموزش تعمیر ماشین های اداری توشیبا ، کارآموزان را آماده بازار کار می نماید . مرکز آموزش تعمیرات توشیبا یکی از مجهزترین کارگاه های آموزش را در ایران دارا می باشد .

اساتید مجرب مرکز آموزش تعمیرات توشیبا براساس راهکارهای نوین علمی به تدریس مهمترین نکات تعمیر می پردازند . افرادی که تمایل به بروزرسانی اطلاعات فنی خود و کسب یک تخصص کارآمد دارند می توانند در دوره های مرکز آموزش تعمیر توشیبا ثبت نام نمایند . این اطمینان را به علاقندان می دهیم که پس از شرکت در این کلاس ها می توانند به سرعت وارد چرخه ی کار شوند

سرفصل های آموزش تعمیرات توشیبا


آموزش تعمیرات دستگاه کپی (مبتدی)

آموزش تعمیرات دستگاه کپی (پیشرفته)

آموزش تعمیرات دستگاه پرینتر (مبتدی)

آموزش تعمیرات دستگاه پرینتر (پیشرفته)

دوره ی تخصصی تعمیرات توشیبا

دوره ی تخصصی تعمیرات توشیبا برای بالابردن سطح دانش تعمیرکاران و متخصصین تعمیر توشیبا راه اندازی شده است . همانطور که مستحضر هستید کمپانی توشیبا  در تولید محصولات مختلف فعالیت داشته است . با پیشرفت تکنولوژی و تولید دستگاه های الکترونیکی جدید نیاز به یادگیری روش های تعمیر نوین امری ضروری تلقی می گردد . تعمیرکاران با شرکت در این دوره ی آموزشی می توانند با روش های جدید تعمیر آشنا شوند . این بخش شامل تخصصی ترین و حرفه ای ترین مبحث آموزش تعمیر محصولات توشیبا می باشد .

 بدیهی است پس از به اتمام رساندن این دوره می توانید به تعمیرکار مجرب و حرفه ای منطقه و شهر خود تبدیل شوید . خاطرنشان می سازیم ، اساتید این حوزه دوره های تخصصی و بین المللی تعمیرات توشیبا را پشت سرگذاشته اند.


دوره ی عمومی تعمیرات توشیبا

دوره عمومی تعمیرات توشیبا به تدریس مباحث عمومی تعمیرات توشیبا می پردازد . بدیهی است از این طریق سعی داریم به آموزش افراد غیرحرفه ای نیز بپردازیم . کاربران عادی دستگاه های توشیبا می توانند با شرکت در این دوره های آموزشی شناخت کاملی از دستگاه خود به دست آورند . پس از شرکت در این دوره برای رفع ایرادات سطحی و ساده ی دستگاه ، خود می توانید وارد عمل شوید .

درحقیقت مرکز آموزش تعمیرات توشیبا با تشکیل این کلاس ها سعی دارد شما را تبدیل به تعمیرکار دستگاه خود نماید . این مژده را به کاربران گرامی می دهیم که پس از اتمام دوره عمومی و کسب نمره ی مورد قبول استاد می توانند در دوره ی تخصصی شرکت نمایند.

نحوه ثبت نام و هزینه ی دوره های کلاس های مرکز آموزش تعمیرات توشیبا

نحوه ثبت نام

برای ثبت نام در کلاس های مرکز آموزش تعمیرات توشیبا یک تماس تلفنی کوتاه کافی است. کارشناسان واحد پشتیبانی، اطلاعات جامعی درخصوص روند برگزاری کلاس ها، مدت زمان هر کلاس، نوع لوازم و تجهیزات اصلی برای حضور در دوره های تخصصی و عمومی و البته تاریخ شروع دوره بیان خواهند کرد. کافی است مراحل ثبت نام را با راهنمایی همکاران ما به درستی طی کنید تا بتوانید در دوره ی مورد نیاز خود شرکت کنید.

هزینه ی آموزش تعمیرات توشیبا

هزینه ی ثبت نام در دوره های تخصصی و عمومی تعمیرات توشیبا یکسان نیست. مسلما برای حضور در هر کلاس امکانات ویژه ای نیاز است که کارگاه ها و تجهیزات فنی-آموزشی را تغییر می دهد. از این رو هزینه ی ثبت نام در کلاس های مرکز تعمیرات توشیبا به نسبت نوع دوره ی آموزشی تعیین می شود. اما جای نگرانی نیست. ما به شما این اطمینان را می دهیم که کلیه ی دوره های تخصصی مرکز تعمیر توشیبا به بهترین شکل ممکن با کارایی بالا در تعرفه ی قیمتی مناسبی ارائه شود.

نمایندگی توشیبا و واحدهای تعمیرات توشیبا

نمایندگی توشیبا خدمات خود را در کارگاه های تفکیک شده همراه با امکانات و ملزومات هر کارگاه به کاربران ارائه می نماید. جهت آشنایی با خدمات ما در هریک از کارگاه های تعمیرات توشیبا وارد صفحه ی مربوط به واحد مورد نظر شوید.