سرویس در محل اچ پی

سرویس در محل اچ پی به این معنا است که نمایندگی اچ پی ترتیبی داده است تا نیاز به مراجعه به یک مکان فیزیکی برای مشتریان عزیز از بین برود. از این طریق کاربران می توانند در وقت و هزینه ی خود صرفه جویی بسیاری نمایند . ما با سرویس رایگان کارشناس خود را به محل شما می فرستیم.

 پس از بازبینی دستگاه نوسط تعمیرکاران مجرب و باسابقه ی خود هزینه ی تعمیرات را با قطعات اصل به شما اعلام می نماییم. کادرفنی ما درصورت توافق اقدام به ریکاوری دستگاه با قطعات هولوگرام دار می نمایند. لازم به ذکر است، پس از تعمیر مراحل تست عملکرد و رفع مشکل از دستگاه انجام می شود. مهندسین نمایندگی اچ پی در زمان و مکان تعیین شده تعمیرات محصول را در مقابل کاربر انجام می دهد . ما یک پیشنهاد ویژه برای آن دسته از کاربرانی داریم که برای عیب یابی و رفع ایراد دستگاه خود وقت زیادی ندارند.

با استفاده از آپشن سرویس در محل اچ پی می توانید علاوه بر از دست ندادن زمان در وقت خود نیز صرفه جویی نمایید. با توجه به حجم بالای ترافیک و اهمیت دادن افراد به وقت و زمان این نیاز ( سرویس در محل اچ پی ) یک امر بدیهی است که توسط نمایندگی اچ پی برآورده می شود. هزینه ی اخذ شده از کاربران در این مرکز مطابق با نرخنامه ی مصوب اتحادیه می باشد . تکنسین های ما پس از پایان ریکاوری به ارائه ی گارانتی نیز مبادرت می ورزند.

سرویس در محل اچ پی

تعمیر پرینتر اچ پی در محل

یکی از خدمات نوینی که نمایندگی پرینتر اچ پی به کاربران عزیز خود ارائه میدهد، انجام تمام سرویس های پشتیبانی در محل هست. این سرویس با بالاترین کیفیت ممکن تمام حوزه های تعمیر را در بر میگیرد. پرینتر های اچ پی در طول عمر مفید خود ممکن است به اختلالات متعددی دچار شوند. این اختلالات میتواند سخت افزاری یا نرم افزاری باشد. چیزی که تعمیر این تجهیزات را ممکن میکند در وهله ی اول شناخت دقیق ساختار تشکیل دهنده ی آن هاست. این شناخت تنها از طریق پشت سر گذاشتن دوره های تخصصی تعمیرات پرینتر حاصل میشود.

متخصصان نمایندگی تعمیر پرینتر اچ پی در محل ، بعد از عیب یابی دقیق دستگاه، با به همراه داشتن تمامی ابزار لازم، میتوانند در کوتاه ترین زمان ممکن ، اقدامات لازم برای تعمیر دستگاه را به عمل آورند. اگر از کاربران پرینتر های اچ پی هستید و متوجه بروز مشکل در دستگاه خود شدید، میتوانید از طریق اطلاعات تماس ذکر شده در وبسایت، با مشاوران این مجموعه تماس بگیرید. بعد از ارائه ی راهکارهای مطمئن، در صورت تمایل، تعمیرکاران زبده ی تعمیر، در محل مورد نظر شما حاضر میشوند.

تعویض قطعات معیوب در سرویس های تعمیراتی اچ پی

دستگاه های فتوکپی، اسکنرها و پرینترهای اچ پی از قطعات مختلفی تشکیل شده اند که ممکن است در اثر بی احتیاطی کاربر و بروز مشکلاتی نیز آبخوردگی، اصابت ضربه و یا حتی نوسان برق و استهلاک به طور کامل کارایی خود را از دست بدهند. در این شرایط تعویض قطعه ی سوخته ضرورت می یابد. با استفاده از خدمات سرویس در محل اچ پی می توانید مطمئن باشید که این تعویض به طور حتم با نمونه ی مشابه و اورجینال اچ پی انجام می شود.

تعمیر دستگاه کپی اچ پی در محل

دستگاه های کپی اچ پی در انواع مختلف، طراحی و روانه ی بازار شدند. این محصولات برای انواع اداره ها و سازمان ها و حتی منازل مورد استفاده قرار میگیرند. این دستگاه ها با گذشت زمان ساختار هوشمند تر و البته پیچیده تری به خود گرفتند. این پیچیدگی باعث شده هر گونه اختلال در قطعات، عمکلرد کلی کپی را با مشکل روبرو کند. مشکل در روند کار دستگاه میتواند آسیب های جبران ناپذیری را در پیشروی فعالیت سازمان های مختلف داشته باشد.

همانطور که میدانید این دستگاه ها حجم و وزن بالایی دارند و این مسئله انتقال آن ها را به نمایندگی تعمیرات، دشوارتر کرده. به همین خاطر نمایندگی تعمیرات دستگاه کپی اچ پی ، سرویس های پشتیبانی خود را در محل مورد نظر کاربران ارائه میدهد. این سرویس ها تمام حوزه های تعمیرات را در بر میگیرد. ارائه ی خدمات سرویس و تعمیر در محل، مثل سایر خدمات نمایندگی اچ پی، از گارانتی و ضمانت معتبر برخوردار است و در اسرع وقت صورت میگیرد. اگر از کاربران دستگاه های کپی اچ پی هستید، میتوانید از طریق تماس با نمایندگی، از  سرویس های تعمیر دستگاه کپی اچ پی برخوردار شوید.

مزایای استفاده از سرویس در محل اچ پی

مزایای استفاده از سرویس در محل اچ پی در این بخش مورد بررسی قرار می گیرد. با استفاده از این سرویس از مشکلاتی که ممکن است در حین جابجایی دستگاه رخ دهد، پیشگیری می‌گردد. (مشکلاتی نظیر ضربه خوردن، گم شدن برخی از قطعات، شکستگی و… ). کارشناسان تعمیرات اچ پی تمامی ابزار و تجهیزات تعمیر و ترمیم را با خود به همراه دارند. بنابراین هیچ گونه محدودیتی در انجام تعمیر و سرویس در محل hp نخواهند داشت .

کادر فنی مجرب و متعهد نمایندگی اچ پی، قطعات اصل را از تقلبی به آسانی تشخیص داده و از کاربرد آن‌ها در حین تعمیر خودداری می‌کنند. کارشناس تعمیر و سرویس در محل اچ پی پس از اتمام کار، راهکارهایی جهت افزایش عمر مفید دستگاه به شما آموزش خواهد داد.

از سویی دیگر به دلیل تمرکز کارشناس بر روی دستگاه، شما می‌توانید پرسش‌های خود را با وی در میان گذاشته و پاسخ‌های خود را دریافت نمایید. این امکان فراهم گشته است که  کاربران گرامی پیش از اعزام کارشناسان تعمیر به محل با نمایندگی اچ پی تماس گرفته و از میزان هزینه و دستمزد عملیات تعمیر و سرویس در محل اچ پی اطلاع یابند.

خدمات سرویس در محل اچ پی

خدمات سرویس در محل اچ پی عبارت است از :
  • خدمات مشاوره پیش از تعمیر ماشین های اداری hp
  • عیب یابی تخصصی ماشین های اداری اچ پی در محل و منزل
  • سرویس دوره ای ماشین های اداری hp در محل و منزل
  • ارائه خدمات حمل و نقل در صورت نیاز به حمل کالا به مرکز
  • تعمیر ماشین های اداری اچ پی در محل و منزل.
  •  تعمیر وسرویس تخصصی دستگاه کپی اچ پی در محل و منزل.
  •  ترمیم و بازیابی پرینتر اچ پی در محل و منزل .
  •  تعمیر و سرویس اسکنر اچ پی در محل و منزل .

گارانتی سرویس در محل اچ پی

گارانتی و ضمانت نامه های معتبر کتبی به تک تک خدمات و سرویس های نمایندگی رسمی اچ پی اختصاص می یابد. با خیالی آسوده از خدمات تخصصی این مجموعه استفاده کنید. خاطرنشان می نماییم که هر آنچه در این سرویس انجام شود نیز دارای گارانتی است. مدت زمان این گارانتی ها بسته به نوع دستگاه معیوب و میزان خرابی آن تعیین خواهد شد. پس از پروسه ی عیب یابی، اطلاعات دقیقی درخصوص گارانتی تعمیرات در اختیار شما عزیزان قرار می گیرد.

واحدهای تعمیرات اچ پی

واحدهای تعمیرات اچ پی به صورت مجزا راه اندازی شده است . به همین دلیل کاربران برای استفاده خدمات مرکز باید به واحد مرتبط مراجعه نمایند. کارگاههای ریکاوری نمایندگی اچ پی به ابزارآلات مدرین تجهیز شده است. کارشناسان مرکز تعمیرات اچ پی با بکارگیری تجهیزات مدرن و تکیه بر مهارت خود پروسه خدمات سرویس و تعمیر محصولات اچ پی را در محل و مرکز انجام می دهند.

مهمترین مزیت مجزا بودن واحدها این است که مهندسین به تعمیر دستگاه مرتبط با تخصص خود می پردازند. تعمیرکاران ما ابتدا به انالیز دستگاه معیوب مبادرت می ورزند . همین امر موجب میگردد بهترین راه برای تعمیر انتخاب شود . و احتمال تعویض اشتباه قطعه به صفر برسد . از طریق لینک ذیل می توانید خدمات مختلف واحدهای تعمیرات اچ پی را مطالعه نمایید.

نمایندگی اچ پی

نمایندگی اچ پی برای دستیابی به مفهوم واقعی خدمات متمایز به سازماندهی خویش ادامه می‌دهد. بدین منظور کارشناسان این مرکز همگی، طی دوره‌های تخصصی و حرفه‌ای، گزینش شده‌اند و با تمامی قطعات و محصولات قدیمی و جدید اچ پی آشنایی دارند. به‌علاوه کارشناسان نمایندگی اچ پی ملزم به حضور در دوره‌های ملی و بین‌المللی هستند که هر ماه به منظور به‌روز رسانی مهارت‌ها و اطلاعات آن‌ها برگزار می‌گردد.

لینک های مفید

مرکز تعمیرات پرینتر / مرکز تعمیرات پرینتر پاناسونیک / مرکز تعمیرات پرینتر سامسونگ / مرکز تعمیرات پرینتر اچ پی / مرکز تعمیرات پرینتر ریکو / مرکز تعمیرات پرینتر کیوسرا / مرکز تعمیرات پرینتر زیراکس / مرکز تعمیرات پرینتر کانن مرکز تعمیرات پرینتر کونیکا مینولتا / مرکز تعمیرات پرینتر توشیبا مرکز تعمیرات پرینتر شارپ

مرکز تعمیرات کپی / تعمیرگاه اصلی کپی پاناسونیک / تعمیرگاه اصلی کپی سامسونگ / تعمیرگاه اصلی کپی اچ پی / تعمیرگاه اصلی کپی ریکو / تعمیرگاه اصلی کپی کیوسرا / تعمیرگاه اصلی کپی زیراکس / تعمیرگاه اصلی کپی کانن / تعمیرگاه اصلی کپی کونیکا مینولتا / تعمیرگاه اصلی کپی توشیبا / تعمیرگاه اصلی کپی شارپ /