درباره نمایندگی رسمی سامسونگ

درباره نمایندگی رسمی سامسونگ ، همین بس که سال ها در صدر انتخاب کاربران قرار داشته است.  ذکر این نکته ضروری است که کیفیت خدمات تعمیر به نحوی است که کاربران نیازی برای مراجعه به سایر تعمیرگاهها نمی بینند . نمایندگی رسمی سامسونگ  در راستای افزایش رضایتمندی مشتریان و رفع نیاز کاربران گرامی در دو حوزه ی تعمیر و فروش ، ارائه ی خدمات به کاربران گرامی را انجام می دهد .  این واحد با تجربه چندین ساله در امر تعمیر تخصصی انواع برندهای ماشین های اداری فعالیت دارد .

کادر فنی نمایندگی سامسونگ در تلاشند تا کیفیت خدمات تعمیر را به حدی ارتقا بخشند که شایسته برند نام آشنایسامسونگ باشند . نمایندگی رسمی سامسونگ درزمینه تعمیرات تخصصی و خدمات پس از فروش فعالیت میکند . پیشنهاد میکنیم قبل از مراجعه به مرکز تعمیرات سامسونگ پیشینه ی این مرکز را مطالعه نمایید . لازم به ذکر است تعمیر ماشین های اداری سامسونگ  از طریق دو آپشن سرویس در مرکز و سرویس در محل انجام می گردد . درنهایت باید به این نکته اشاره نماییم که کیفیت خدمات ارائه شده در این مرکز قبل مقایسه با سایر نمایندگی ها نیست .

سرویس های تعمیر در محل نمایندگی سامسونگ

پرینترها، دستگاه های فتوکپی و ماشین های فکس گاهی به دلیل ساختار داخلی خود و یا تعداد بالای قابلیت های تعبیه شده، دارای وزن زیادی هستند. این وزن بالا می تواند پروسه ی حمل و نقل و مراجعه به مراکز تعمیراتی را برای کاربر دشوار و هزینه بر سازد. از طرفی باید دقت داشته باشید که اصابت ضربه به اجزای مختلف ماشین های اداری به افزایش شدت خرابی های موجود در آن و شکستگی برخی از قطعات آن ختم خواهد شد. با استفاده از سرویس های تعمیر در محل نمایندگی رسمی سامسونگ از بروز چنین مشکلاتی جلوگیری کنید. برای استفاده از سرویس در محل سامسونگ یک تماس تلفنی کوتاه کافی است تا کارشناسان ما به منزل و یا محل کار شما اعزام شوند.


گارانتی در نمایندگی مجاز سامسونگ

گارانتی و ضمانت نامه های کتبی به کلیه ی خدمات نمایندگی رسمی سامسونگ در دو حوزه ی فروش و تعمیر تعلق می گیرد. در پروسه ی ترمیم و بازیابی ماشین های اداری سامسونگ نیز اگر تعویض قطعه ی خاصی ضرورت یابد، ما به شما این اطمینان را می دهیم که نمایندگی رسمی سامسونگ فرآیند تعویض را با نمونه ی اورجینال مشابه انجام خواهد داد. اصالت و کیفیت قطعات جایگزین شده نیز با گارانتی های مخصوص قابل اثبات است.