درباره نمایندگی رسمی توشیبا

درباره نمایندگی رسمی توشیبا همین بس  که کیفیت خدمات ارائه شده در این مرکز همواره زبانزد کاربران بوده است. نمایندگی رسمی توشیبا در راستای افزایش رضایتمندی مشتریان و رفع نیاز کاربران گرامی واحد تعمیرات توشیبا را با تیمی از حرفه ای ترین کارشناسان راه اندازی کرده است . این واحد با تجربه ی چندین ساله در امر بازیابی کلیه تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری را میپذیرد . مهندسین بااستعداد ما تلاش میکنند کیفیت خدمات تعمیر را به حدی افزایش دهند که شایسته برند نام آشنای توشیبا باشد .

نمایندگی توشیبا درزمینه تعمیرات تخصصی و خدمات پس از فروش فعالیت میکند . پیشنهاد میکنیم قبل از مراجعه به مرکز تعمیرات از معتبر بودن نام و سابقه آن اطمینان حاصل نمایید . پروسه تعمیر و بازیابی در مرکز تعمیرات توشیبا از طریق دو آپشن سرویس در مرکز و سرویس در محل انجام میگردد . درنهایت باید به این نکته اشاره نماییم که کیفیت خدمات ارائه شده در این مرکز قبل مقایسه با سایر نمایندگی ها نیست .

نمایندگی رسمی توشیبا در کرج

کاربران توشیبا در کرج برای دریافت خدمات مورد نیاز خود می توانند به شعبه کرج نمایندگی توشیبا مراجعه کنند. تمامی سرویس هایی که در نمایندگی مرکزی ارائه می شود در این شعبه نیز ارائه شده و همشهریان از سراسر استان البرز می توانند با توجه به نوع درخواست خود، خدمات مورد نیاز را دریافت کنند. بخش تعمیرات این مرکز که متشکل از نیروهای متخصص و باتجربه و تجهیزات پیشرفته و مدرن می باشد، در تمامی ایام هفته آماده پذیرش درخواست های کاربران ماشین های اداری بوده و سرویس های مورد نیاز را در کمترین زمان ممکن انجام می دهد. نمایندگی توشیبا در کرج جهت رفاه حال شهروندان، تمامی سرویس ها و تعمیرات دستگاه کپی، پرینتر، فکس و اسکنر توشیبا را در محل مشتری انجام می دهد. از این رو در صورت بروز هرگونه مشکل در دستگاه خود کافی است با این نمایندگی تماس حاصل فرمایید.


نمایندگی رسمی توشیبا در تهران

نمایندگی رسمی توشیبا در تهران، جهت خدمات رسانی بیشتر و سریعتر به همشهریان، اقدام به تأسیس چندین شعبه در مناطق 22 گانه شهر تهران کرده است. از این رو متقاضیان دریافت خدمات فروش و تعمیر دستگاه های توشیبا می توانند با مراجعه به نزدیک ترین شعبه محل سکونت خود نسبت به خرید و یا تعمیر دستگاه اقدام نمایند. بخش تعمیرات توشیبا در تمامی شعب فعال بوده و در تمامی ساعات روز آماده خدمات رسانی به کاربران می باشند. تعمیر مین برد پرینتر و دستگاه کپی، تعمیر درام، شارژ کارتریج، تعمیر داکتر بلید، تعمیر یونیت لیزر، تعویض دولوپر، رفع مشکل شناسایی نشدن پرینتر، تعمیر کاغذکش پرینتر، عیب یابی و رفع مشکل تاچ پنل دستگاه کپی و تعمیر یونیت اسکن بخشی از مهمترین خدمات قابل ارائه در این مرکز می باشد.

ویژگی های نمایندگی رسمی توشیبا

  • عیب یابی صحیح
  • استفاده از قطعات اصل و اورجینال
  • استفاده از تخصصی ترین و پیشرفته ترین امکانات
  • مشتری مداری و احترام به حقوق مشتریان گرامی
  • بهره گیری از برترین متخصصین جهت تعمیر تخصصی هر محصول
  • عیب یابی صحیح
  • عضویت در اتحادیه های فن آوران رایانه ، دستگاه های مخابراتی و الکترونیک و….
  • تعمیر دستگاه هایی که ممکن است از سوی سایر مراکز غیرقابل تعمیر اعلام گردد.
  • اخذ مجوز رسمی از اتحادیه به عنوان تعمیرگاه مجاز که اعتماد و اعتبار نمایندگی رسمی توشیبا را صد چندان کرده است .

خدمات نمایندگی رسمی توشیبا

نمایندگی رسمی توشیبا خدمات تخصصی تعمیر و ترمیم ماشین های اداری توشیبا را به کاربران گرامی ارائه می نماید. برخی از خدمات نمایندگی توشیبا به شرح ذیل می باشد.

  • تعمیر پرینتر توشیبا
  • عیب یابی کامل پرینتر توشیبا
  • آنالیز و ریکاوری دستگاه کپی توشیبا
  • عیبی یابی و حل مشکل پرینتر توشیبا
  • ترمیم و بازیابی ماشین های اداری توشیبا
  • حل مشکلات انواع مدل های دستگاه کپی توشیبا
  • تعمیر محصولات توشیبا
  • رفع ایراد کلی فتوکپی توشیبا
  • عیب یابی کلی دستگاه کپی توشیبا
  • ارائه ی مشاوره پیش از تعمیرات دستگاه
  • آموزش تعمیر ماشین های اداری توشیبا
  • مشاوره و پشتیبانی پیش از خرید محصولات توشیبا

واحدهای تعمیرات توشیبا

واحدهای تعمیرات توشیبا خدمات تعمیر ماشین های اداری توشیبا را به کاربران ارائه می نمایند. این واحدها متشکل از دو کارگاه تعمیرات دستگاه کپی توشیبا و تعمیرات پرینتر توشیبا هستند. کارگاههای تعمیر توشیبا مجهز به مدرنترین ابزارآلات بازیابی میباشد . مدیریت نمایندگی رسمی توشیبا کارگاههای فنی را به صورت مجزا راه اندازی کرده است .

همین امر موجب افزایش راندمان کار پرسنل و مجموعه میگردد . مرکز تعمیات توشیبا  با بکارگیری دو عنصر تجهیزات پیشرفته و کارشناسان متخصص به فعالیت می پردازد . مهندسین ما ابتدا به آنالیز جزء به جزء دستگاه مبادرت می ورزند . بدیهی است از این طریق احتمال تعویض اشتباه قطعه به صفر میرسد . لازم به ذکر است ، با ورود ابزارآلات پیشرفته به کشور ، نمایندگی رسمی توشیبا کارگاه های خود را به روز رسانی خواهد نمود .

به همین دلیل کاربران پس از دریافت خدمات ریکاوری از این مرکز شاهد افزایش کارایی دستگاه خود می باشند . چنانچه مایل به دریافت اطلاعات بیشتر در مورد واحدهای تعمیرات توشیبا هستید می توانید وارد صفحه ی مربوط شده و خدمات تخصصی ما را مطالعه نمایید.

دیگر خدمات نمایندگی رسمی توشیبا

نمایندگی رسمی توشیبا علاوه بر خدمات تعمیر و فروش ، خدماتی دیگر در خصوص معرفی محصولات ، مقالات ، پرسش های متداول و جدید ترین اخبار توشیبا به کاربران ارائه می نماید. کاربران با مطالعه بخش سوالات متداول میتوانند به پاسخ بسیاری از پرسشهای خود دست پیدا نمایند . ضمنا دیگر سوالات خود را میتوانید ازطریق راههای ارتباطی موجود با کادر مجموعه درمیان بگذارید . انتقادات و پیشنهادات شما ما را در ارائه خدماتی هرچه بهتر یاری میرساند . برخی از کارشناسان  نمایندگی رسمی توشیبا نیز مقالات تخصصی و عمومی در مورد فعالیت ها و محصولات کمپانی توشیبا در اختیار کاربران گرامی قرار می دهند .

مطالب بخش مذکور پس از بررسی و اطمینان از معتبر بودن منبع دراختیار شما عزیزان قرار داده میشوند . درنهایت با ارائه ی محصولات توشیبا  شما را با تازه های بازار تکنولوژی آشنا خواهیم نمود . امیدواریم بتوانیم با ارائه خدماتی باکیفیت رضایت هرچه بیشتر شما عزیزان  را کسب نماییم .

پیگیری اخبار و خواندنی های مرکز تعمیرات کپی توشیبا