اشتراک گذاری

تعمیر مین برد دستگاه کپی کانن

تعمیر مین برد دستگاه کپی کانن از جمله خدمات تخصصی می باشد که با استفاده از دستگاه های مدرن عیب یابی و تعمیرات در مرکز معتبر نمایندگی کانن در کرج، زیر نظر برترین تکنسین های ایران انجام می گیرد. مین برد مهم ترین قطعه ی دستگاه کپی بوده که به پردازش اطلاعات می پردازد. این قطعه در دستگاه کپی دارای کارکردی به مراتب متفاوت تر از پرینتر می باشد.

مین برد در اصل، برد اصلی دستگاه است که در مورد خروجی دستگاه و چگونگی آن برنامه ریزی می کند. اگر از کاربران دستگاه کپی می باشید سعی کنید ابتدا قطعات آن را خوب شناخته سپس به صورت ابتدایی به دنبال عیب یابی هر کدام از آن ها باشید. اگر مشکلی در دستگاه شما بروز کرد با مراجعه به تکنسین های خبره نمایندگی کانن در کرج، اقدامات لازم تعمیرات کانن و تعویض قطعات را پیگیری کرده و سلامت دستگاه خود را باز یابید. در این مقاله به بررسی و تعمیر مین برد کپی کانن پرداخته ایم با ما همراه باشید.

مین برد کپی

قبل از پرداختن به تعمیر مین برد کپی کانن، بهتر است با کارکرد اصلی این قطعه در دستگاه های مختلف کپی آشنا شد. مین برد دستگاه کپی از جمله قطعات حساس و اساسی این دستگاه است که کار پردازش اطلاعات را بر عهده دارد. کاربر با قرار دادن سند روی شیشه ی دستگاه، اطلاعات لازم را در اختیار مین برد قرار می دهد

سپس مین برد با پردازش آن، در مورد نحوه ی خروج سند تصمیم می گیرد. اطلاعات به دست آمده را در قطعات مختلف توسط دستورهای خاصی اجرا می کند. فعل و انفعالاتی نظیر ورود کاغذ توسط پیکاپ رولر، برداشت تصویر، تصویر سازی آن روی درام، تونر ریزی، پاکسازی درام و مگنت، حرارت دادن تونر و پختن آن و در خروج کاغذ کپی شده از دستگاه همگی توسط مین برد صورت می گیرد.

عیب یابی مین برد

همانطور که در مورد عملکرد مین برد گفته شد، این قطعه به پردازش و اطلاعات دستگاه می پردازد. اگر کوچکترین مشکلی در آن ایجاد شود، به طور حتم دستگاه توانایی انجام هیچکدام از مراحل چاپ یک سند را نخواهد داشت. در نتیجه کاربر به تعمیر مین برد کپی کانن نیاز پیدا خواهد کرد. جدای از اتمام عمر مفید این قطعه، ممکن است بر اثر عوام گوناگون نظیر شکستگی، آب خوردگی، سوختگی بر اثر نوسانات برق و … دچار مشکل شود.

اگر کار تعمیر یا تعویض آن به موقع انجام نگیرد، نه تنها عملکرد دستگاه مختل خواهد شد بلکه ممکن است دیگر قطعات نیز دچار سوختگی شده و نیاز به تعمیر یا تعویض پیدا کنند. کارشناسان خبره نمایندگی کانن در کرج با استفاده از جدیدترین دستگاه هایی نظیر اسیلوسکوپ، آمپرسنج، ولت متر، سیگنال ساز همچنین نرم افزاری های مدن عیب یابی، مشکل ریز و درشت مین برد را یافته سپس اقدامات لازم در جهت تعمیر و یا تعویض آن را با نمونه ای اصل واورجینال انجام می دهند.

تعمیر مین برد دستگاه کپی کانن

تعمیر مین برد کپی کانن باید زیر نظر کارشناسانی قرار بگیرد که با دستگاه کپی همچنین قطعات مختلف آن آشنایی کامل داشته باشند. این کارشناسان در صورتی که به جدیدترین دستگاه های عیب یابی و تعمیر مجهز باشند قادر خواهند بود که عیب و نقص مین برد همچنین شدت و ضعف مشکل آن را شناسایی کرده و اقدام به تعمیر آن نمایند تا عملکرد اولیه دستگاه باز گردد.

در صورتی که مین برد دچار مشکل شده باشد کارشناسان با مدرن ترین دستگاه های تعمیر اقدام به تعمیر یا تعویض بخش های مختلف آن می کنند. اما اگر نیاز به تعویض داشته باشد، از آرشیو قطعات اورجینالی که توسط مدیران با تجربه تهیه شده است، مین برد مناسب دستگاه را انتخاب کرده و جایگزین می کنند. همچنین در قبال قطعه ی خود به کاربر ضمانت نامه داده می شود تا با خیال راحت به استفاده از دستگاه خود بپردازد.

نمایندگی کانن در کرج

نمایندگی کانن در کرج از کادری متخصص و کارکشته تشکیل شده است که دوره های آموزشی تخصصی بین المللی را پشت سر گذاشته و در کنار آن مجوزهای بین المللی را کسب نموده اند تا خدمات مفیدی بر اساس استاندارد های جهانی، در ایران به هموطنان خود ارائه دهند. این کارشناسان در واحدهای مجزای مشاوره، فروش و تعمیرات خدمت کرده تا عمده نیازهای کاربران را برطرف کنند.

مشتریان محترم می توانند با مراجعه به این واحدها خدماتی از قبیل مشاوره پیش و پس از خرید و تعمیرات، خرید دستگاهی اورجینال با خدمت پس از فروش معتبر و گارانتی های مدت دار، نصب و راه اندازی انواع دستگاه کپی و پرینتر، تعمیر قطعات مکانیکی و الکترونیکی با جدیدترین دستگاه های عیب یابی و تعمیرات، تعویض قطعات مختلف با نمونه ای اصل و اورجینال، سرویس کامل دستگاه و خدمات تعمیر در محل بهره مند شوند.

در صورت تمایل می توانید اخبار و مقالات شرکت کانن و محصولاتش را از لینک زیر پیگیری کنید.
امتیاز شما به این نوشته

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩