اشتراک گذاری

تعمیر فیوزینگ پرینتر توشیبا

تعمیر فیوزینگ پرینتر توشیبا از جمله خدمات تخصصی است که از تکنسینی دوره دیده بر می آید که آشنا به قطعات مختلف وریز و درشت دستگاه چاپگر باشد. فیوزینگ در اصل قطعه ایست که خود از قطعات ریزتر از قبیل المنت گرم کنندهد، فیوز فیلم و پرس رولر تشکیل شده است.این قطعات باید هر کدام سالم بوده و کار خود را به درستی انجام دهند تا عمل پختن تونر را به خوبی انجام دهند.

اگر برگه ی خارج شده از چاپگر Toshiba دارای خط های اضافی و ناخواسته بود، می توان حدس زد که مشکل از فیوزینگ است. البته همیشه اینطور نبوده و ممکن است که خرابی قطعات دیگر این مشکل را ایجاد کنند. در هر صورت همه ی ما می دانیم هر دستگاه یک سیستم به هم پیوسته است که در صورت خرابی یک جز آن، تمام قطعات مکانیکی یا الکترونیکی دیگر نیز درگیر شده و عملکرد کل با اختلال رو به رو خواهد شد. در این مقاله به تعمیر فیوزینگ پرینتر توشیبا پرداخته ایم با ما همراه باشید.

تعمیر فیوزینگ پرینتر توشیبا

کار فیوزینگ در دستگاه پرینتر چیست؟

فیوزینگ پرینتر Toshiba در اصل قطعه ای است که به پختن تونر ریخته شده روی کاغذ می پردازد. اگر این قطعه دچار اختلال شود به طور حتم برگه ی با کیفیتی از دستگاه پرینتر خارج نمی شود. این قطعه در دستگاه کپی و پرینتر تقریبا یک کار را انجام می دهند. برای تعمیر فیوزینگ پرینتر توشیبا بهتر است ابتدا با سیر تغییر آن آشنا شد. این قطعه در دستگاه های قدیمی متشکل از لامپ، هات رولر و پرس رولر بود. اما در دستگاه های جدید المنت گرم کننده جای لامپ را گرفته است و فیوز فیلم نیز به جای هات رولر به پختن تونر کمک می کند. تغییرات جزئی ایجاد شده در فیوزینگ موجب ساده تر شدن و بالا رفتن عملکرد درست آن شده است. به طور کلی می توان گفت خرابی این قطعه برابر با پایین آمدن کیفیت برگه ی چاپ شده است.

نحوه ی تعمیر فیوزینگ پرینتر توشیبا

  • عیب یابی: در بعضی مدل های چاپگر و کپی Toshiba سیستمی تعبیه شده که در صورت خرابی یا نیاز به تعمیر یا تعویض یونیت فیوزینگ، ارور یا خطای مخصوصی نمایش داده شود. اگر دستگاه شما این قابلیت را برای عیب یابی و تعمیر فیوزینگ پرینتر توشیبا ندارد، با مشاهده ی خطوط اضافی روی برگه می توانید به خراب بودن فیوزینگ شک کنید با اینکه ممکن است این خطوط به دلایل دیگری از قبیل خرابی قطعات مختلف کارتریج یا درام و … ایجاد شود. ابتدا از خرابی فیوزینگ مطمئن شوید سپس اقدامات لازم را انجام دهید.
  • تعمیر: ساختار فیوزینگ به گونه ای است که در صورت خرابی امکان تعمیر یا تعویض زیر مجموعه های آن از قبیل: فیلم فیوزینگ، لامپ فیوزینگ، ترمیستور، پوسته ی فیوزینگ، هیت المنت، ناخنک های هات رولر و پرس، هات رولر، بوش هات رولر، پرس رولر، بلبرینگ هات رولر و پرس، ابری هات رولر، پاک کننده ی پرس و… وجود دارد. البته نباید فراموش کرد که تعویض فیوزینگ گزینه ای به مراتب به صرفه تر است. کارشناسان نمایندگی  Toshibaدر واحد تخصصی تعمیرات پرینتر قادرند که به وسیله ی دستگاه های مدرن عیب یابی و تعمیر علاوه بر تعمیر فیوزینگ پرینتر توشیبا مشکلات دیگر چاپگر را نیز یافته و در کوتاه ترین زمان بر طرف نمایند. ما تضمین خواهیم کرد علاوه بر تعمیر و تعویض صحیح فیوزینگ، عملکرد اولیه دستگاه نیز باز خواهد گشت.

نمایندگی تعمیرات پرینتر

نمایندگی تعمیرات پرینتر با سابقه ای درخشان و طولانی، در صدد تحقق مشتری مداری حقیقی است. به همین سبب تمام تلاش خود را به کار بسته تا برترین تکنسین های ایران را در مرکز خود گرد آورد. این نمایندگی برای تسریع کار تعمیرکاران زبده ی خود و کسب بیش از پیش اعتماد مشتریان، علاوه بر فروش جدیدترین پرینترهای کمپانی های مختلف از قبیل Toshiba، انجام پروسه ی تعمیر این محصولات به وسیله ی فناوری های مدرن است.

از دیگر اقدامات نمایندگی تعمیرات پرینتر برای سهولت کار مشتریان، واحدبندی های تخصصی بخش های فروش، مشاوره و تعمیر است. به این ترتیب مشتری می تواند در بدو ورود به این مرکز به واحد مورد نظر خود مراجعه کرده و خدمات تخصصی ارائه شده ی آن را دریافت نماید. خالصانه می گوییم اگر به دنبال دریافت خدماتی باکیفیت بالا و هزینه ای اندک می باشید حتما به نمایندگی تعمیر پرینتر مراجعه بفرمایید چرا که راضی به خانه باز خواهید گشت.

نمایندگی توشیبا

نمایندگی Toshiba ، تیمی کارکشته و آموزش دیده را گرد خود آورده است تا هر روزه شاهد پیشرفت های شگرفت در زمینه ی فروش و تعمیر انواع دستگاه توشیبا باشد. توشیبا کمپانی خوش نامی است که محصولات متنوعی نظیر فکس، پرینتر، کپی و … را در کیفیت های برتر وارد بازار می کند و هر ساله به دلیل حجم بالای متقاضیان نمایندگی های مجازی با اعتبارنامه های بین المللی در سراسر دنیا راه اندازی می کند.

مدیران نمایندگی Toshiba علاوه بر کسب این مجوزها، رضایت مشتریان (که خود مجوزی مردمی است) را به علت ارائه ی خدمات خالصانه در زمینه ی فروش، مشاوره و تعمیر تولیدات کمپانی توشیبا نیز کسب کرده اند. در بخش تعمیرات، کارشناسان فنی این مرکز با نظارت بر عمل تکنسین ها، روند تعمیر را دنبال کرده و شاهد عملکرد بالای تعمیرکاران خود می باشند. به همین دلیل تا به امروز امکان اشتباه تکنسین ها در سیر عیب یابی، تعمیر و یا تعویض قطعات رخ نداده است.

اخبار، مقالات، محصولات و سوالات متداول در سایر بخش‌های وبسایت قابل پیگیری است.

5/5 (1 امتیاز)

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩