اشتراک گذاری

تعمیر درام پرینتر اچ پی

تعمیر درام پرینتر اچ پی  در نمایندگی رسمی اچ پی  و با کمک تجهیزات مدرن انجام می گردد. اچ پی  همواره یکی از محبوب ترین برندها در حوزه ی تولید چاپ گرها بوده است. درام از جمله مواد مصرفی ضروری و لازم پرینتر لیزری و دستگاه کپی می باشد و وظیفه اصلی آن این است که تصویر را به سطح کاغذ منتقل کند. درام وسیله ای استوانه ای شکل می باشد که طول آن تقریباً به اندازه طول کارتریج، فوم رول و بلید کارتریج چاپگر لیزری است. این قطعه یکی از اجزای مهم و کارآمد پرینترها می باشد و چاپ گرها بدون درام تقریبا فاقد کارایی خواهند بود.

تعمیر درام پرینتر اچ پی

خدمات تعمیر درام پرینتر اچ پی

خدمات تعمیر درام پرینتر اچ پی ،  در راستای ارائه ی خدماتی با کیفیت و متمایز  به صورت تخصصی و پس از انجام مراحل عیب یابی به کاربران گرامی ارائه می گردد. کارشناسان پس از انجام مراحل عیب یابی ، تعمیر تخصصی پرینتر اچ پی را آغاز خواهند نمود. پس از تشخیص این موضوع که دستگاه تعمیر می شود و یا خیر مراحل تعمیر پس از هماهنگی با مشتری طی خواهد شد. در صورتی که نیاز به تعویض درام پرینتر اچ پی باشد ، قطعه ی اصل جهت تعویض قطعه ی مورد نظر فراهم شده و مورد استفاده قرار خواهد گرفت .

نحوه ی کارکرد درام پرینتر اچ پی

آشنایی با نحوه ی کارکرد درام پرینتر برای کاربرانی که از پرینتر ها استفاده می کنند و همچنین تعمیرکارانی که تعمیر این قطعه از دستگاه کپی را انجام می دهند بسیار سودمند خواهد بود.

انتقال اطلاعات تصویر

نحوه کار درام پرینتر لیزری به این گونه است که پس از خوانده شدن تصویر مورد نظر توسط کامپیوتر یا لپ تاپ، اطلاعات تصویر به سطح درام که به صورت استوانه ای غلتکی شکل است منتقل می شود. در صورتی که این عملیات به درستی انجام نگردد ، ممکن است درام آسیب دیده و نیار به تعمیر درام پرینتر اچ پی  داشته باشید.

حساسیت نوری درام

حساسیت نوری درام و خاصیت رسانایی الکتریکی، اساس و پایه کار درام را تشکیل می دهند . تقریبا می توان گفت روند فعالیت درام بر پایه موارد ذکر شده می باشد و بدون درنظر گرفتن مواردی که در بالا ذکر شد، یک درام به یک وسیله ناکارآمد تبدیل می شود.

تعویض درام پرینتر اچ پی

گاهی ممکن است امکان تعمیر درام پرینتر اچ پی ، وجود نداشته باشد. چنانچه در کیفیت پرینت صفحات مشکلی مشاهده می کنید، مثلا خطوط و یا نقاطی غیرعادی روی کاغذ پرینت شده وجود دارد ، ممکن است نیاز به تعویض درام باشد. به طور متوسط پس از هر ٣ بار شارژ کارتریج نیاز است تا درام تعویض شود.

تغییر بار الکتریکی درام

درام که دارای بار اکتریکی مثبت است، بار الکتریکی قسمت های مشخص شده تصویر توسط لیزر را تغییر داده و بدین گونه، تونر شارژ پرینتر را در آن قسمت ها جذب می نماید. پس از گرم شدن سطح کاغذ، تونر شارژ که به صورت پودر از کارتریج بر روی درام قرار گرفته است، روی سطح کاغذ ذوب شده و به سطح کاغذ می چسبد . در پایان یک تصویر زیبا به شما هدیه می دهد. پس از آن، تونر چسبیده به سطح درام توسط فوم رول تمیز می شود.

 در آخر ذکر این نکته ضروری به نظر می رسد  که درام و تونر کارتریج گاهی از هم جدا هستند. به همین دلیل جداگانه تعویض می شوند و گاهی هم بعضی از تونر کارتریج ها به همراه درام هستند که همزمان تعویض میشوند. متخصصین نمایندگی اچ پی با در نظر گرفتن تمامی موارد فوق ، نسبت به تعمیر درام پرینتر اچ پی یا تعویض آن اقدام می نمایند.

نمایندگی اچ پی  و واحدهای تعمیرات اچ پی

تعمیر درام پرینتر اچ پی ، یکی از خدمات گسترده ی واحد تعمیرات پرینتر در نمایندگی اچ پی  می باشد. نمایندگی اچ پی با تجهیز واحدهای مجزا جهت تعمیرات هر محصول تعمیری با کیفیت و بدون بازگشت را به شما کاربران گرامی مژده می دهد. لازم به ذکر است نمایندگی اچ پی علاوه بر تعمیرات ، اقدام به راه اندازی فروشگاه مرکزی اچ پی جهت تعمیرات اچ پی نموده است. ارائه ی کالای اصل و اورجینال شعار نمایندگی اچ پی در بخش فروش است . واحدهای تعمیرات اچ پی خدمات پس از فروش محصولات این کمپانی را در کارگاه های تفکیک شده به کاربران ارائه می نمایند. همچنین امکان ارائه ی سرویس در محل  و منزل مشتری نیز فراهم گشته است. واحد های تعمیرات اچ پی را در بخش ذیل دنبال نمایید.

امتیاز شما به این نوشته

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩