قوانین و مقررات تعمیرگاه مجاز زیراکس

قوانین و مقررات تعمیرگاه مجاز زیراکس ، در راستای تأمین خواست، نیاز و رضایت مراجعان محترم تدوین و اجرایی شده است. نخستین اصل در این قوانین، احترام به مشتریان گرامی و گام برداشتن در جهت خواسته های آنان می باشد. مدیریت تعمیرگاه مجاز زیراکس ، جهت اطمینان از پیاده سازی این اصول، قوانین را سامان دهی  و از آنها به عنوان ضامن اجرایی استفاده کرده است. همانگونه که می دانید ضمانت‌های اجرایی به ویژه در مجموعه های خصوصی امری بایسته و ضروری است .

زیرا فقدان ضمانت‌ اجرایی برای مواد قانونی، ارزش ماده قانونی را تا حد توصیه‌های اخلاقی تنزل می‌دهد. در مرکز تعمیرات زیراکس تلاش شده تا با قوانین صریح، پشتوانه مورد نیاز جهت ارائه برترین خدمات کیفی و تکریم ارباب رجوع مهیا گردد. در همین راستا در تعمیرگاه مجاز زیراکس به رعایت ادب و نزاکت در گفتار و ایجاد احترام متقابل، سرعت عمل در انجام امور مراجعان، راهنمایی مراجعان با ارایه توضیحات کافی و در نهایت تسلط داشتن کارکنان به امور محوله توجه ویژه ای گشته است.

شرح قوانین تعمیرگاه مجاز زیراکس

تمامی تعمیرات در این مرکز براساس استانداردهای جهانی و مطابق با اصول تعریف شده انجام می گردد . کارگاه های فنی تعمیرگاه مجاز زیراکس مجهز به کلیه ی لوازم و تجهیزات تخصصی و موردنیاز برای تعمیر تخصصی می باشد . از این رو آمادگی کامل خود را جهت ارائه ی کلیه ی خدمات اعلام می داریم . باسابقه ترین و حرفه ای ترین تعمیرکاران تایید شده از سوی مراکز معتبر علمی به رفع ایراد دستگاه کاربران مبادرت می ورزند .

ما تمام توان خود را در در امر ریکاوری و بازیابی بر اصل رضایت شما عزیزان بنا نهاده ایم . مدیریت نمایندگی زیراکس پس از بررسی ها  و پرسش های به عمل آمده از مشتریان اقدام به تدوین قوانین و مقررات نموده است . در ادامه به شرح بخشی از مهم ترین مقررات تعمیرگاه مجاز زیراکس می پردازیم.

قوانین تعمیرگاه مجاز زیراکس

  • مهلت تست قطعات تعویض شده در تعمیرگاه مجاز زیراکس ۴۸ ساعت می باشد.
  • مرکز تعمیرات زیراکس هیچگونه مسئولیتی در قبال اطلاعات موجود روی دستگاه ندارد.
  • در صورت رضایت مشتری، کارشناسان تعمیرگاه مجاز زیراکس ، تعمیر را آغاز خواهند کرد.
  • نمایندگی زیراکس، مسئولیتی در قبال لوازم جانبی مانند کیف ، گارد ، مموری کارت ، سیم کارت و… نمی پذیرد.
  • کارشناسان صرفا عیوب عنوان شده توسط مشتری را برطرف خواهند کرد و در قبال سایر عیوب مسئولیتی نمی پذیرند.
  • در صورتیکه هزینه ی تعمیر دستگاه کمتر از ۸۰۰۰۰۰ ریال (هشتاد هزار تومان) باشد، مراحل تعمیر بدون هماهنگی انجام خواهد شد.
  • پس از طی مراحل عیب یابی و انجام بررسی های لازم، نکات ضروری در خصوص قطعه ی معیوب و هزینه ی تقریبی جهت تعمیر به اطلاع مشتریان گرامی خواهد رسید.
  • در صورت عدم تمایل مشتری به ادامه ی مراحل تعمیر، تعمیرات متوقف شده و با توجه به نوع دستگاه هزینه ای جهت عیب یابی از مشتری دریافت خواهد شد.
  • دستگاه های آب خورده و ضربه خورده ممکن است در حین تعمیر عیوب خود را نشان میدهند، بنابراین بروز مشکل در هنگام تعمیر طبیعی بوده و تعمیرگاه مجاز زیراکس تعهدی در قبال آن ندارد.
  • به دلیل اینکه امکان تست کامل قطعات در هنگام پذیرش وجود ندارد، تعمیرگاه مجاز زیراکس مسئولیتی در قبال عیوب غیرقابل مشاهده و یا عیوب عنوان نشده توسط مشتری نمی پذیرد.
  • بعد از طی مراحل تعمیر و آماده شدن دستگاه، کارشناسان تعمیر گاه مجاز زیراکس با مشتریان گرامی تماس گرفته، وضعیت نهایی دستگاه و آماده بودن دستگاه را به مشتری اعلام خواهند کرد.
  • اگر دستگاه شما گارانتی تعمیر مرکز دیگری را دارد، دستگاه درصورت باز شدن در نمایندگی زیراکس از گارانتی ساقط شده و در صورت تحویل دستگاه به این مرکز باید هزینه های تعمیر را بپردازید.
  • در صورتی که دستگاه زیراکس قبلا در مراکز دیگری غیر از این مرکز تعمیر و یا حتی باز شده است، حتما کارشناسان تعمیرگاه مجاز زیراکس را از این موضوع آگاه گردانید. در غیر اینصورت این مرکز مسئولیتی در قبال عواقب احتمالی نمی پذیرد.
  • پس از اتمام مراحل تعمیر و عدم مراجعه ی مشتری جهت تحویل دستگاه، تعمیرگاه مجاز زیراکس تا یک ماه دستگاه را به صورت امانت نگهداری خواهد کرد. پس از طی یک ماه، زیراکس سرویس هیچ گونه مسئولیتی در قبال دستگاه نخواهد داشت.
  • پس از تعمیر دستگاه، کارشناسان تعمیرگاه مجاز زیراکس آن را تست کرده و در سلامت کامل به مشتری تحویل می دهند. لذا از مشتریان گرانقدر خواهشمندیم در هنگام تحویل دستگاه دقت لازم را به عمل آورند؛ مهلت تست دستگاه تا ۱۰ روز می باشد.
  • با توجه به مورد تعمیراتی و بسته به حجم کار مرکز، ممکن است حداقل زمان برای بررسی و عیب یابی دستگاه، برآورد هزینه و تعمیر دستگاه تا یک هفته بطول بیانجامد. طی هر یک از مراحل تعمیر درصورت نیاز، کارشناسان تعمیرگاه مجاز زیراکس مراتب لازم را به اطلاع مشتریان خواهند رساند، لذا نیازی به تماس مشتریان عزیز نمی باشد.
  • به دلیل اینکه امکان تست کامل قطعات در هنگام پذیرش وجود ندارد، تعمیرگاه مجاز زیراکس مسئولیتی در قبال عیوب غیرقابل مشاهده و یا عیوب عنوان نشده توسط مشتری نمی پذیرد. به دلیل اینکه امکان تست کامل قطعات در هنگام پذیرش وجود ندارد، تعمیرگاه مجاز زیراکس مسئولیتی در قبال عیوب غیرقابل مشاهده و یا عیوب عنوان نشده توسط مشتری نمی پذیرد.

توجه نمایید

در هنگام مراجعه به تعمیرگاه مجاز زیراکس قبضی که شامل قوانین مرکز بوده به مشتری تحویل داده می شود. در این قبض علاوه بر نام مشتری، آدرس و شماره ی تماس، قسمتی با عنوان اظهارت مشتری وجود دارد که به مشتریان گرامی این امکان را می دهد تا عیوب دستگاه خود را شرح دهند.

قسمت بعدی که بسیار مهم می باشد بخش توضیحات است که توسط کارشناسان فنی تکمیل خواهد شد. دارنده ی این قبض صاحب دستگاه محسوب می گردد و باید در مراجعات بعدی و هنگام تحویل دستگاه آن را همراه داشته باشد.

نمایندگی زیراکس و واحدهای تعمیرات زیراکس

نمایندگی زیراکس ، با طراحی واحدهای تعمیرات زیراکس به شکل مجزا ارائه ی خدمات با کیفیت و سرعت بیشتر را سرلوحه ی خود در ارائه ی خدمات قرار داده است. این مرکز جهت کسب رضایت مشتریان و در راستای تحقق هدف ارائه ی بهترین خدمات فعالیت خود را براساس استفاده از به روزترین ابزارآلات تعمیر و لحیم کاری انجام می دهد . خاطرنشان می سازیم این تجهیزات مدرن توسط کادرفنی زبده و متخصص خریداری و فراهم شده است .

تکنسین ها و مهندسین تعمیرگاه مجاز زیراکس با به خدمت گرفتن این تجهیزات بهترین خدمات ترمیم و بازیابی را ارائه می دهند . لازم به ذکر است ، یکی دیگر از فعالیت های این نمایندگی وارد کردن قطعات اورجینال می باشد . از این رو کارشناسان تعمیرگاه مجاز زیراکس درصورت نیاز دستگاه به تعویض قطعه از قطعه ی اورجینال استفاده می نمایند . اگر مایل به مطالعه ی خدمات ما در واحدهای تعمیرات زیراکس هستید روی لینک مورد نظر خود کلیک نمایید.