تعمیرات کپی زیراکس

واحد تعمیرات کپی زیراکس،  به تعمیر و ترمیم کپی زیراکس می پردازد. مرکز تعمیرات کپی زیراکس، کادری از برترین متخصصین کشور را جذب نموده است. شما هموطنان گرامی می توانید با یک بار مراجعه به این مرکز، هرگونه عیب و نقص موجود در دستگاه خود را تعمیر و رفع کنید و از مراجعه به مراکز دیگر بی‌نیاز شوید. تمامی خدمات در زمینه ی تعمیرات کپی زیراکس همراه با ضمانت و گارانتی  ارائه می گردد. به شما این اطمینان را می دهیم که تمامی قطعاتی که در امر تعمیر و تعویض استفاده می گردد، اصل و اورجینال می باشند.

گارانتی خدمات ارائه شده در این مرکز به سبب اطمینان از عملکرد کارشناسان حاضر در آن و تخصص آن‌هاست. کارشناسان حاضر در بخش تعمیرات کپی زیراکس، ضمن دارا بودن مدارک تخصصی در زمینه تعمیر دستگاه کپی، ملزم به حضور در دوره‌های تخصصی تعمیرات دستگاه کپی زیراکس می‌باشند.دوره‌های مذکور از سوی مدیریت این مرکز، جهت به‌روزرسانی دانش فنی تعمیرکاران و با حضور اساتید بین‌المللی برگزار می‌گردند.

همان طور که می دانیم با پیشرفت تکنولوژی، دستگاه های کپی زیراکس نیز به روز شده و تعمیرات آن ها نیازمند مجهز بودن به دانش روز و تکنولوژی مدرن می باشد. در صورت ورود یک مدل جدید از دستگاه کپی زیراکس، دوره‌ای تخصصی جهت آشنایی با کارکرد دستگاه برگزار می گردد. این دوره ها که  با حضور استادان داخلی و خارجی برگزار می گردد. جهت آشنایی با فن‌آوری، قطعات و سیستم به‌کار رفته در دستگاه کپی زیراکس می باشد

خدمات واحد تعمیرات کپی زیراکس

  • تعویض دولوپر کپی زیراکس
  • سرویس کلی کپی زیراکس
  • شارژ کاتریج دستگاه کپی زیراکس
  • تعمیرو ترمیم تمامی مدل های کپی زیراکس
  • بررسی و اصلاح یونیت فیوزینگ کپی زیراکس
  • تعمیر و تعویض قطعات فیوزینگ کپی زیراکس
  • بررسی تغذیه کننده کاغذ و عملکرد صحیح آن
  • عیب‌یابی هیتر، ترمیستور و ترموستات کپی زیراکس
  • عیب‌یابی یونیت کاغذکش در بخش تعمیرات کپی زیراکس
  • ارائه ی خدمات مشاوره پیش از فروش و تعمیرات کپی زیراکس
  • تعویض و تعمیر انواع قطعات فنی در کارگاه تعمیرات کپی زیراکس
  • عرضه ی تمامی خدمات مربوط به تعمیر و ترمیم دستگاه فتوکپی زیراکس
  • تنظیم منو دستگاه کپی زیراکس
  • تعویض پیکاپ دستگاه فتوکپی زیراکس
  • بازیابی موتور الکتریکی دستگاه کپی زیراکس
  • تعمیر AC power تعمیرات بخش High Voltage
  • عیب یابی و اصلاح عملکرد واحد ورود و خروج کاغذ
  • انجام شارژ‌های پودر سبک و سنگین کپی زیراکس
  •  تعویض Blank Lamp در واحد تعمیرات کپی زیراکس
  • ایجاد تصویر در دستگاه کپی و خطاهای مربوط به آن
  • عیب‌یابی درام و انجام اصلاحات پس از بررسی‌های مربوطه
  • بررسی مکانیزم کار سولونویید در بخش تعمیرات کپی زیراکس
  • تحریک سنسورها و عیب یابی خطاهای مربوط به تعمیرات کپی زیراکس
  • عیب‌یابی یونیت فیدر کپی زیراکس واصلاح آن در واحد تعمیرات کپی زیراکس

تعمیر درام دستگاه فتوکپی زیراکس

یکی از قطعات مهم تشکیل دهنده ی دستگاه های کپی زیراکس، درام میباشد. درام ها به هر گونه خراش بسیار حساس هستند و این خراش ها باعث خواهند شد علامت های اضافی و مزاحمی بر روی کاغذ چاپ شوند که این اتفاقی ناخوشایند برای هر کاربری محسوب میشود. برخی از مواد اولیه هم ممکن است تونایی خود را برای نگهداری یا مقاومت در برابر شارژ از دست بدهند و این امر سبب میشود که تونر تونایی چسبندگی خود را بر درام از دست بدهد و در این صورت دستگاه فتوکپی زیراکس دیگر قادر به چاپ بر روی هیچ برپه ای نخواهد بود.

در چنین مواقعی مرکز نمایندگی تعمیر دستگاه کپی زیراکس، آمادگی کامل دارد که تمامی امکانات و تخصص خود را برای تعمیر دستگاه فتوکپی شما عزیزان به کار بگیرد. فراموش نکنید که تعمیر فتوکپی زیراکس امری ست که تخصص بالایی را می طلبد، از این رو در مواقع خرابی درام، هرگز به مراکز نامعتبر مراجعه نکنید. چرا که ممکن است با تشدید خرابی، آسیب های جبران ناپذیری به دستگاه شما وارد شود.


تعمیر فیوزینگ فتوکپی زیراکس

یکی از حساس ترین بخش های تشکیل دهنده ی هر دستگاه کپی ای از قبیل دستگاه های زیراکس، فیوزینگ میباشد. اگر در مورد نحوه ی عملکرد فیوزینگ دستگاه فتوکپی زیراکس بخواهیم توضیح دهیم لازم است ذکر کنیم فیوزینگ عامل اصلی داغی کاغذیست که بعد از چاپ از دستگاه فتوکپی شما بیرون می آید. در واقع فیوزینگ یک جفت غلطک گرم تعبیه شده در دستگاه است که وظیفه ی چاپ تونر بر روی کاغذ را به عهده دارد.این ذرات تونر هستند که با اتصال و نقش بستن بر روی کاغذ، متن و تصاویر مورد نظر شما را انتقال می دهند.

بعد از این مرحله دستور به فیوزینگ هدایت میشود تا تونر به کاغذ برسد و به طور دایم باقی بماند. پس لازم است طی این فرآیند فیوزینگ متحمل فشار و گرمای زیادی می شود که این فشار بالا باعث سایش درون دستگاه میشود و بعد از مدتی دستگاه کپی زیراکس شما نیازمند به تعمیر یا تعویض فیوزینگ می باشد. مرکز تعمیر دستگاه کپی زیراکس جهت تعمیر دستگاه کپی در این زمینه نیر فعالیت تخصصی دارد. تعمیر فتوکپی زیراکس در این مرکز به شیوه های نوین و به صورت تضمینی به انجام میرسد که تعمیر فیوزینگ را نیز در بر میگیرد.


تعویض دولوپر دستگاه کپی زیراکس

یکی از مشکلات متداولی که کاربران دستگاه کپی زیراکس به خاطر آن به مرکز تعمیر کپی مراجعه میکنند. مشکلات دولوپر دستگاه است که در اغلب موارد کارشناسان تعمیر دستگاه فتوکپی گزینه ی تعویض دولوپر را منطقی ترین راه حل میدانند.

مرکز تعمیر دستگاه فتوکپی زیراکس با برخورداری از مجرب ترین کارشناسان و متخصصان، و با بهره گیری از به روز ترین تجهیزات، قادرند تمامی مشکلات پیش آمده در دولوپر را در کوتاه ترین زمان ممکن شناسایی و برطرف سازند. تمامی خدمات انجام گرفته در این مرکز، به صورت تضمینی به کاربران عزیز دستگاه های کپی زیراکس ارائه میشود.


تعمیر مین برد دستگاه کپی زیراکس

یکی از قطعات دستگاه کپی زیراکس که امکان بروز خطا و اختلال در آن وجود دارد، مین برد است. این بخش، همانند سایر مین بردها در تجهیزات مختلف، وظیفه پردازش تمامی عملیات انجام شده توسط دستگاه را برعهده دارد. در ارتباط با دستگاه‌ های فتوکپی، وظیفه مین برد آن است که پس از پردازش اطلاعات درباره نحوه ایجاد خروجی تصمیم می گیرد . بروز اختلال در این قطعه، عملکرد سایر نقاط دستگاه را تحت الشعاع قرار می دهد؛ از همین روست که اختلالات ایجاد شده در آن می بایست در اسرع وقت مرتفع شود.

از این رو توصیه ی اکید کارشناسان مرکز تعمیر دستگاه کپی زیراکس، به کاربران دستگاه های کپی زیراکس این است که، در مواقع بروز مشکل در عملکرد مین برد دستگاه خود، حتما و در اسرع زمان، به تعمیر دستگاه فتوکپی خود اقدام کنند و دستگاه کپی زیراکس خود را به این مرکز تعمیر فتوکپی بسپارند. مرکز تعمیر دستگاه کپی زیراکس با بهره گیری از مجهز ترین ابزار و دستگاه های لازم و با در اختیار داشتن کارشناسان و متخصصان مجرب، قادر است تمامی مشکلاتی که مین برد دستگاه فتوکپی ممکن است با آن روبرو شود را، به صورت تضمینی تشخیص و مرتفع سازد.

تعمیرات کپی زیراکس و سایر واحدهای تعمیرات زیراکس

تعمیرات کپی زیراکس با توجه به اهمیت دستگاه کپی در پیشبرد برنامه های روزانه ی یک اداره یا سازمان، اهمیت فوق العاده ای دارد. امروزه دستگاه کپی  لاینفک در  ادارات و سازمان ها هستند. حتی در منازل نیز شاهد استفاده ی روز افزون این دستگاه هستیم. استفاده از دستگاه فتوکپی در سازمان های مختلف جهت تکمیل عملیات اداری سازمان ، ضروری می باشد. کپی زیراکس نیز چون سایر لوازم الکترونیک پس از مدتی ، ممکن است نیازمند سرویس و تعمیرات شود.زیرا پس از استفاده ی مکرر از دستگاه کپی ، بروز مشکل در آن اجتناب ناپذیر می باشد. هنگامی که سخن از تعمیرات کپی زیراکس به میان می آید.

دغدغه ی اصلی کاربران یافتن تعمیرگاه و نمایندگی مجاز می باشد ، زیرا تعمیرات دستگاه فتوکپی اگر به وسیله اشخاص غیرمتخصص انجام شود نتیجه ی عکس داشته و ممکن است پس از مدتی با آسیب های بیشتر و جدی تر در دستگاه کپی خود مواجه شوید. توصیه می کنیم جهت تعمیرات کپی زیراکس، فقط با نمایندگی زیراکس تماس بگیرید و از انجام اقدامات خود سرانه یا سپردن کپی زیراکس به افراد غیرمتخصص پرهیزنمایید.

مقالات، سوالات متداول و اخبار دستگاه کپی زیراکس

مقالات دستگاه کپی زیراکس شامل دو دسته ی مقالات تخصصی و عمومی است. این مقالات با توجه به نیاز هردو دسته ی کاربران تخصصی و عمومی تدوین شده و در اختیار شما کاربران گرامی قرار خواهد گرفت . شما می‌توانید اطلاعاتی را در زمینه‌ی شیوه‌‌های درست استفاده از دستگاه، نرم‌افزار و سخت‌افزار دستگاه و هر آن‌چه که به آن نیاز دارید را از کارشناسان حاضر در نمایندگی زیراکس کسب نمایید. مطالعه ی مقالات تعمیرگاه تخصصی زیراکس را به شما کاربران گرامی پیشنهاد می نماییم.

سوالات متداول تعمیرات زیراکس ، دراین بخش پس از تحلیل و بررسی کارشناسان پاسخ داده خواهد شد. پرسنل مشتری مدار مرکز تعمیرات زیراکس سوالات متداول ریکاوری کپی را پاسخ داده اند . کاربران با مطالعه این بخش میتوانند به پاسخ بسیاری از پرسشهای خود دست پیدا نمایند . ضمنا دیگر سوالات خود را میتوانید از طریق راه های ارتباطی موجود با کادر مجموعه مطرح نمایید. با کلیک روی لینک سوالات متداول تعمیرات کپی میتوانید وارد بخش مذکور گردید .

اخبار دستگاه کپی زیراکس در این قسمت به اطلاع کاربران گرامی خواهد رسید. تعمیرات کپی زیراکس، در نمایندگی به کمک تجهیزات مدرن انجام می گردد. کادرفنی این مرکز سعی دارند حتی الامکان قطعه ی آسیب دیده را تعمیر نمایند، تعویض قطعه تنها در صورتی انجام خواهد گرفت که قطعه ی مورد نظر کاملا آسیب دیده و امکان بازیابی آن وجود نداشته باشد.

انواع کپی زیراکس و دیگر محصولات

در این بخش به معرفی انواع دستگاه های کپی زیراکس می پردازیم. متخصصین مرکز تعمیرات زیراکس علاوه بر عیب یابی ، تعمیر و سرویس دستگاه های کپی به معرفی ویژگی های انواع دستگاه های کپی زیراکس می پردازند. مشخصات فنی هر محصول به همراه ویژگی های ظاهری ان مورد تحلیل و بررسی قرار خواهد گرفت. این مژده را به کاربران زیراکس می دهیم که کارشناسان این مرکز در بخش معرفی محصولات نقاط قوت و ضعف هر محصول را مورد بررسی قرار خواهند داد. جهت مطالعه ی بخش محصولات نمایندگی مجاز زیراکس ما را همراهی نمایید.

مرکز تعمیرات زیراکس

مرکز تعمیرات زیراکس، آماده خدمت‌گذاری به شما عزیزان در زمینه سرویس و تعمیرات محصولات کمپانی زیراکس می باشد. متخصصین تعمیرات زیراکس، پس از انجام مشاوره های لازم مراحل تعمیر را آغاز خواهند کرد. این مرکز  مفتخر است که در زمینه ی تعمیرات زیراکس، همواره  منتخب مشتریان گرامی بوده است. رضایت کاربران بزرگترین انگیزه ی ما  جهت ارائه ی خدمات هر چه بهتر می باشد. واحد تعمیرات زیراکس ، کادری از مهندسین ارشد کشور را جهت تعمیرمحصولات زیراکس استخدام نموده است. جهت تعمیرات پرینتر، دستگاه کپی، پروژکتور زیراکس واحد های مجزا در نظر گرفته شده است.

هریک از این واحد ها، مجهز به پیشرفته ترین امکانات و تجهیزات جهت تعمیرات زیراکس هستند. به عنوان مثال، جهت تعمیرات کپی زیراکس، واحدی مجزا مجهز به ابزار تعمیرات کپی زیراکس در نظر گرفته شده است. به کارگیری متخصصین برتر کشوردر تعمیرات زیراکس،  پشتکار پرسنل و تلاش های مستمر آنان ، تصمیم گیری های صحیح مدیریت مرکز و قدم برداشتن در جهت رفاه حال مشتریان گرامی از جمله نکات اصلی  موفقیت  نمایندگی زیراکس می باشد . هم چنین تیم پشتیبانی  تعمیرات زیراکس آماده ی پاسخگویی به تمامی پرسش های حضوری و تلفنی شما می باشند.

همچنین این امکان فراهم شده است تا کادر فنی جهت تعمیرات کپی زیراکس به محل مورد نظر شما اعزام شده و تعمیرات زیراکس را درمحل انجام دهند. مشتریان گرامی می توانند، تمامی انتقادات و پیشنهادات خود را در خصوص تعمیرات کپی زیراکس، در سایت مرکز مطرح نمایند. جهت تعمیرات دستگاه فتوکپی و رزرو زمان تعمیر، با شماره های موجود در سایت تماس حاصل فرمایید.

نمایندگی زیراکس

نمایندگی زیراکس ، به منظور رفاه حال کاربران گرامی، شرایطی فراهم نموده است تا با اطمینان خاطر، دستگاه خود را جهت تعمیر و ترمیم به این مرکز بسپارند. این مرکز، اصل مشتری مداری را سرلوحه ی خدمات خود قرار داده است. نمایندگی زیراکس تمامی تلاش خود را جهت نهادینه کردن مفهوم مشتری مداری بین کارکنان خود به کار بسته است . مشتری مداری، گرایش بدست آوردن اطلاعات در مورد مشتری و استفاده از آن در تدوین استراتژی به منظور برآورد ساختن این نیازها است. کادر فنی درواحد تعمیرات کپی زیراکس اصل مشتری مداری را همواره مدنظر قرار داده اند. اجرای این استراتژی از طریق پاسخگویی مثبت به خواسته‌ها و نیازهای مشتریان اهمیت بسیاری دارد. نمایندگی زیراکس، به دلیل تعهدی که در برآورده کردن نیاز مشتریان دارد، در ارائه ی خدمات به مشتریان همواره موفق بوده است.

مدیریت نمایندگی زیراکس، براین اعتقاد است که همیشه حق با مشتری است. مدیریت مرکز، با جهت دادن سازمان به این سمت، الگوی عملی این اعتقاد را شکل داده است.عذر خواهی از مشتریان ناراضی و پاسخگویی به انتقادات آن ها، راه اصلی عبور از بسیاری از بحران‌ها و حلال بسیاری از مشکلات و نارضایتی‌ها است. کارکنان و کادر فنی نمایندگی نمایندگی زیراکس، همواره  این اصل مهم را در نظر داشته اند.

لینک های مرتبط : نمایندگی زیراکس

لینک های مفید: سرویس دستگاه کپی توشیبا در محل / تعمیرات دستگاه کپی کونیکا مینولتا / تعمیرات فتوکپی کونیکا مینولتا / تعمیرات دستگاه کپی ریکو / تعمیرات فتوکپی ریکو / نمایندگی ایسر / نمایندگی اپل / نمایندگی ایسوس / تعمیرات کپی برادرتعمیرات فتوکپی برادر / تعمیرات دستگاه کپی کانن / تعمیرات  کپی کانن / تعمیرات فتوکپی کانن / تعمیرات دستگاه فتوکپی کانن / نمایندگی فتوکپی / نمایندگی دل / نمایندگی فوجیتسو /نمایندگی هواوی / نمایندگی اچ پی / تعمیرات کپی کیوسرا نمایندگی ال جی / تعمیرات دستگاه کپی ریکو / نمایندگی سامسونگ   / نمایندگی سونی / تعمیرات کپی شارپ تعمیراتدستگاه فتوکپی شارپ / تعمیرات فتوکپی شارپ / تعمیرات دستگاه فتوکپی زیراکس / تعمیرات فتوکپی زیراکس 

نمایندگی فوجیتسو / نمایندگی دل / تعمیرات کپی دل / نمایندگی شارپ  / تعمیرات کپی شارپنمایندگی سونی /نمایندگی ایسوس / نمایندگی لنوو / نمایندگی زیراکس / نمایندگی اچ پی / تعمیرات کپی اچ پینمایندگی کانن / تعمیرات کپی کانن / نمایندگی توشیبا / تعمیرات کپی توشیبا / نمایندگی سامسونگ / نمایندگی هواوی / نمایندگی برادر / نمایندگی کونیکا مینولتا / نمایندگی ایسر / نمایندگی ال جی / نمایندگی اپل / نمایندگی کیوسرا / تعمیرات کپی کیوسرا / نمایندگی ایکس ویژن / نمایندگی ریکو / تعمیرات کپی ریکو / نمایندگی تعمیرات دستگاه کپی