آموزش تعمیرات شارپ

آموزش تعمیرات شارپ عبارت است از : آنالیز و بررسی عملکرد قسمتهای مختلف کپی ، پرینتر ، اسکنر و فکس شارپ .آموزش تعمیرات شارپ از اصول اولیه آغاز شده و تا تخصصی ترین مباحث ادامه می یابد . در این دوره کارآموز می تواند تمامی قطعات و مکانیزم های دستگاه را به صورت عملی بررسی و عیب یابی نماید. دانشجویان در صورت موفقیت در دوره ها ، این امکان را خواهند داشت که در کارگاههای مرکز تعمیر شارپ مشغول به فعالیت شوند.

آموزش تعمیر دستگاه کپی شارپ

نمایندگی تجهیزات اداری شارپ، علاوه بر فعالیت در حوزه های فروش و خدمات پس از فروش، هر ساله اقدام به برگزاری کلاس های آموزشی تحت عنوان آموزش تعمیر دستگاه کپی شارپ میکند. این کلاس ها در سطوح مختلف عمومی و تخصصی تشکیل میشوند و علاقمندان پس از موفقیت در پشت سر گذاشتن این دوره ها میتوانند به عنوان تکنسین تعمیر دستگاه های کپی شارپ در بازار کار مشغول شوند.

کلاس های آموزش تعمیر دستگاه کپی شارپ ، تمامی این محصولات را در بر میگیرد و شناخت جامعی در اختیار کارآموزان عزیز قرار میدهد. در این دوره ها، کارآموزان به خوبی با قطعات تشکیل دهنده ی این تجهیزات آشنا میشوند و میتوانند در زمانی کوتاه عیوب مختلف سخت افزاری و نرم افزاری را تشخیص دهند. پس از تشخیص صحیح، مراحل تعمیر بر روی سمپل هایی که در اختیار کارآموزان قرار میگیرد، آغاز میشود. بدین ترتیب ، این عزیزان میتوانند در بدو ورود به عرصه ی کار، علاوه بر تخصص کافی، از تجربه ی عملی مفید خود نیز بهره ببرند.

آموزش تعمیر پرینتر شارپ

پرینتر های شارپ انواع مختلفی دارند. با گذشت زمان ساختار این تجهیزات، پیچیده تر و هوشمند تر از گذشته میشود. این پیچیدگی، سبب میشود تعمیر و بازیابی این تجهیزات، نیازمند تخصص بالایی باشد. اما این تخصص چگونه حاصل میشود؟ نمایندگی محصولات شارپ در ایران، علاوه بر ارائه ی خدمات فروش و تعمیر تجهیزات اداری شارپ، کلاس های متنوع و جامعی را با هدف آموزش علاقمندان به تعمیر پرینتر های شارپ ، برگزار میکند.

این کلاس ها سطوح مختلفی دارند. علاقمندان میتوانند با پشت سر گذاشتن مرحله به مرحله ی این دوره های تخصصی، از دانش و تجربه ی بالا در زمینه ی تعمیر پرینتر شارپ ، برخوردار گردند. این عزیزان میتوانند پس از اخذ مدارک معتبر، وارد بازار کار شوند و به تعمیرات انواع پرینتر های شارپ مشغول گردند.

آموزش شارژ کارتریج

شارژ کارتریج دستگاه های فتوکپی و پرینتر، جزو امور حساسیست و دقت بالایی را طلب میکند. نمایندگی تجهیزات اداری شارپ ، با هدف سرویس دهی منظم خود به کاربران عزیز، قادر است شارژ انواع کارتریج را در زمانی کوتاه و به تمیز ترین شیوه به انجام برساند. پرینتر ها و دستگاه های کپی معمولا پس از اتمام شارژ کارتریج خود، پیامی مبنی بر شارژ کارتریج به نمایش میگذارند. شاید بسیاری از کاربران شرایط مراجعه ی مستمر به نمایندگی شارپ را نداشته باشند. از این رو تصمیم گرفتیم برای راحتی این عزیزان شارژ کارتریج را در دوره های مختلف به کاربران عزیز خود آموزش دهیم. کاربران محترم میتوانند بعد از پشت سر گذاشتن این دوره، به خوبی از عهده ی شارژ کارتریج دستگاه خود بر آیند. البته این کلاس ها برای علاقمندان به فراگیری دوره های تعمیرات نیز بسیار مفید است.

برخی از ویژگی های دوره های برگزار شده در این مرکز عبارتند از:

  • پشتیبانی کار آموزان بعد از دوره
  • آشنایی با جدیدترین ترفندهای تعمیر ماشین های اداری
  • آشنایی با ساختار سخت افزاری و نرم افزاری تولیدات شارپ
  • واکاوی و آنالیز فنی دستگاههای گوناگون شارپ نظیر دستگاه کپی ، پرینتر ، اسکنر ، فکس ، دستگاه های چندکاره و..
  • امکان تقسیط هزینه ی آموزشی
  • آموزش اصولی و کاربردی تعمیرات به صورت کاملاً عملی
  • آشنایی و کار با جدیدترین تجهیزات تعمیر ماشین های اداری شارپ
  • برگزاری کلاسهای آموزشی با تعداد کمتر از پنج نفر جهت ارتقاء سطح کیفی

مرکز آموزش تعمیرات شارپ

مرکز آموزش تعمیرات شارپ با تجهیز کارگاه های مجزا برای هریک از تولیدات شارپ، در تلاش است تا فضایی تخصصی ، جهت آموزش و یادگیری را فراهم سازد. دانش آموختگان این مرکز به دلیل پشت سر گذاشتن دوره های تئوریک باابتدایی ترین تا پیچیده ترین مباحث آشنا می شوند. کارآموزان دانش خود را در طول دوره عملی تعمیرات -و کار با دستگاههای معیوب- به کار می گیرند. آشنایی با این مباحث سبب هر چه تخصصی تر شدن عملیات تعمیر در کارگاه ها گشته و سطح کیفی آموزش و تعمیر را ارتقاء می بخشد.

فکس پاناسونیک KX-MB 2085

دوره ی عمومی تعمیر شارپ

در دوره عمومی آموزش تعمیرات شارپ مباحث و سرفصل های عمومی مرتبط با هر دستگاه آموزش داده می شود. در این دوره ساختار کلی و ویژگی های فنی و نرم افزاری دستگاه با دانشجویان به اشتراک گذاشته می شود تا در دوره بعد، امکان آنالیز و بررسی تخصصی دستگاه ها وجود داشته باشد. پشت سر گذاشتن دوره عمومی و کسب امتیاز لازم در پایان آن ، پیش شرط های ورود به دوره تخصصی تعمیرات sharpاست. جهت ثبت نام در این دوره از طریق راه های ارتباطی موجود درسایت اقدام فرمایید.


دوره تخصصی تعمیر شارپ

در دوره تخصصی آموزش تعمیر شارپ  مباحث و سرفصل های تخصصی مرتبط با هر دستگاه به کارآموزان تدریس خواهد شد. داوطلبان با حضور در این دوره، با ساختارتخصصی هر دستگاه –اعم از ساختار فیزیکی و نرم افزاری- آشنا گشته و شیوه رفع اشکالات احتمالی در آن را می آموزند. از جمله مباحث مهم و کلیدی در آموزش تعمیرات شارپ آموزش عیب یابی صحیح دستگاه می باشد. مباحث تخصصی این دوره توسط اساتید بین المللی تعمیرات شارپ اموزش داده می شود. پیش نیاز حضور در این دوره، طی دوره عمومی است.

نحوه ی ثبت نام در کلاس های آموزشی تعمیرات شارپ

ثبت نام دوره‌های مرکز آموزش تعمیرات شارپ خیلی ساده از طریق برقراری یک تماس تلفنی کوچک با این واحد امکان پذیر است. کارشناسان ما در بخش پشتیبانی و ثبت نام پاسخگوی کلیه ی پرسش‌ها و ابهامات شما عزیزان در ارتباط با دوره‌های آموزشی می باشند. لازم به ذکر است که همواره می ‌توانید از طریق تماس با نمایندگی رسمی شارپ اطلاعاتی در ارتباط با شیوه برگزاری کلاس های تخصصی، هزینه ی دوره‌های آموزشی برگزار شده، مدت زمان دوره های فشرده و معمولی، ابزارآلات لازم جهت شرکت در کلاس ها و مواردی از این دست را دریافت کنید.

هزینه دوره های آموزش تعمیرات شارپ

هزینه ی دوره های آموزش تعمیرات شارپ با توجه به سطح آن متفاوت است. دوره های تخصصی و عمومی کلاس های آموزشی نمایندگی شارپ به تجهیزات و ابزارآلات گوناگونی نیاز دارند. این تجهیزات مسلما کارگاه های آموزشی خاصی نیز خواهند داشت. بنابراین تفاوت هزینه های ثبت نام امری طبیعی است. اما جای نگرانی نیست. به طور کلی تمامی هزینه های شرکت در کلاس های مرکز آموزشی تعمیرات شارپ براساس مناسب ترین تعرفه ی قیمتی مقرر شده اند.

واحدهای آموزش تعمیرات شارپ

  • آموزش تعمیرات دستگاه های چندکاره ی شارپ
  • آموزش تعویض قطعات جانبی ماشین های اداری شارپ
  • آشنایی با قطعات مختلف دستگاه و نحوه ی تعمیر و تعویض آن
  • آموزش تعمیرات پرینتر شارپ
  • آموزش تعمیرات فکس شارپ
  • آموزش تعمیرات اسکنر شارپ
  • دوره عمومی تعمیر محصولات شارپ
  • دوره تخصصی تعمیر محصولات شارپ
  • آموزش تعمیرات دستگاه کپی شارپ

واحدهای تعمیرات شارپ

نمایندگی شارپ ضمن آموزش تعمیرات شارپ ، واحدهای مجزا جهت تعمیرات در نظر گرفته است. در هر یک از این واحدها خدمات تخصصی مرتبط با یک دستگاه به کاربران گرامی ارائه می گردد. بنابراین در صورتی که شما نیز کاربر یکی از دستگاه های شارپ هستید، و در حال حاضر این دستگاه به دلیل بروز برخی اشکالات نیازمند تعمیر گشته است، می توانید با مراجعه به نمایندگی شارپ تخصصی ترین  خدمات مرتبط با آنرا دریافت نمایید. جهت آشنایی با خدمات ما در هریک از واحدهای تعمیرات شارپ وارد صفحه ی مربوط به واحد مورد نظر شوید.