آموزش تعمیرات اچ پی

مرکز آموزش تعمیرات اچ پی کلیه ی کلاس های فوق تخصصی خود را زیر نظر کارشناسان و اساتید برتر این حوزه تشکیل می دهد. ما در کنار شما هستیم تا بتوانید در حوزه ی تعمیر دستگاه کپی و پرینترهای برند محبوب اچ پی حرفه ای شوید. کافی است با واحد پشتیبانی تماس بگیرید و مراحل ثبت نام را طی کنید. حتی اگر از تعمیرکاران محصولات اچ پی باشد هم می توانید با حضور در دوره های تخصصی مرکز آموزش تعمیرات hp اطلاعات خود را به روز کنید

آموزش تعمیرات اچ پی

دوره های آموزشی تعمیرات اچ پی

دوره های مرکز آموزش تعمیرات اچ پی به دو دسته ی عمومی و تخصصی تقسیم می شوند. بسته به نیاز خود می توانید در یکی از این دو دوره شرکت کنید.

دوره ی عمومی برای افرادی مناسب است که پیشینه ی خاصی در زمینه ی تعمیر ماشین های چاپ نداشته و قصد دارند با نحوه ی کلی ترمیم و بازیابی ساختار فنی چاپگرهای اچ پی آشنا شوند. دوره های تخصصی نیز مناسب تعمیرکاران مبتدی است. با حضور در دوره های تخصصی می توانید از یک تعمیرکار مبتدی به تعمیرکاری حرفه ای و ماهر تبدیل شوید.این دوره در نمایندگی اچ پی برگزار میشود.

آموزش طریقه ی شارژ کارتریج در چاپگرهای اچ پی

شارژ کارتریج دستگاه های کپی و پرینترهای اچ پی یکی از سرفصل های اصلی موجود در دوره های مرکز آموزش تعمیرات اچ پی است. تعویض کارتریج و یا شارژ تونر موضوع مهمی است که پس از مدتی استفاده از چاپگر الزامی است.

بنابراین یک تعمیرکار باید به طور حتم با روند انجام شارژ کارتریج و در صورت نیاز تعویض کلی آن آشنا باشد. این پروسه نیاز به ظرافت کاری بالایی دارد. یک اختلال کوچک در نحوه ی شارژ کارتریج می تواند منجر به خرابی قطعات مهمی از چاپگر شود. اساتید مرکز آموزش تعمیرات hp به صورت عملی مراحل انجام شارژ کارتریج را تدریس می نمایند.

عیب یابی و رفع ارورهای مختلف در چاپگرهای hp

عیب یابی چاپگرهای اچ پی یک روند کلی است که باید با دقت فراوانی صورت پذیرد. در حین انجام عیب یابی ساختار فنی دستگاه های فتوکپی و پرینترهای تک منظوره و یا چند کاره ی اچ پی، توجه به ارورهای موجود در نمایشگر نیز حائز اهمیت است.

هر ارور ترکیبی از حروف و اعداد خاصی بوده و دارای مفهوم ویژه ای می باشد. آشنایی با این ارورها راه اصلی خلاصی از عیوب ریز و درشت چاپگرها است. در کلاس های مرکز آموزش تعمیرات اچ پی به زبانی ساده معنای هر یک از ارورهای احتمالی چاپگرهای اچ پی را فرا خواهید گرفت.

هزینه ی آموزش تعمیرات اچ پی

هزینه ی ثبت نام در دوره های تخصصی و عمومی مرکز آموزش تعمیرات اچ پی یکسان نیست. چراکه هر دوره نیاز به امکانات منحصر به فردی دارد که روند تدریس را تغییر می دهد. نحوه ی آموزش به جز جلسات اول، کاملا عملی بوده و نیازمند تجهیزات فنی-آموزشی متناسب است.

اما جای نگرانی نیست. ما به شما این اطمینان را می دهیم که کلیه ی دوره های عمومی و تخصصی مرکز آموزش تعمیرات hp در مناسب ترین تعرفه ی قیمتی امکان پذیر برگزار می شود.