اشتراک گذاری

پرینتر سه بعدی

پرینتر ۳ بعدی جهان با نام OLO  جهت استفاده در گوشی های هوشمند معرفی شد. این پرینتر جهت استفاده در گوشی های هوشمند طراحی شده است. OLO که فقط ۷۸۰ گرم وزن دارد، در ابعاد ۱۷۲ در ۱۱۵ در ۱۴۸ میلی‌متر ساخته‌شده و با اغلب گوشی‌های روز دنیا مانند آیفون ۶ اس و گلکسی سامسونگ کار می‌کند. کارکرد این پرینتر به این صورت است که پس از لود کردن مدل سه‌بعدی لوگوی OLO بالای گوشی ظاهرشده و با کلیک می‌توان محصول سه‌بعدی را تولید کرد. از جمله امکانات پرینتر سه بعدی می توان به موارد ذیل اشاره نمود:

  • بیش از ۴۰۰ سانتی متر مکعب حجم چاپ
  • چاپ اشیاء متعدد به صورت هم زمان
  • ترکیب رزین های مختلف با هم
  • تبدیل اشیا رنگارنگ و یا نیمه شفاف به صورت OLO Kickstarter
پرینتر سه بعدی

شیوه ی کار با پرینتر سه بعدی

پرینتر ۳ بعدی به شما این امکان را می‌دهد تا با کمک  یک گوشی هوشمند، پرینت سه بعدی تهیه کنید. OLO اولین سه بعدی جهان که برای استفاده در گوشی های هوشمند طراحی شده است در آستانه موفقیتی چشمگیر می باشد. این دستگاه در آینده‌ای نزدیک قادر خواهد بود تا به شما این امکان را بدهد که در هر مکانی به طور سه‌بعدی پرینت کنید! این چاپگر سه‌بعدی با باتری کار می‌کند و با استفاده از نور صفحه نمایش گوشی هوشمند، اشیاء سه‌بعدی تولید می‌کند.

تبدیل گوشی هوشمند به پرینتر سه بعدی

تبدیل گوشی هوشمند به پرینتر سه بعدی به این گونه است که ابتدا باید ، گوشی خود را در یک قالب قرار دهید به صورتی  که همه چیز را به جز صفحه نمایش پوشش دهد. سپس نیمه پایینی OLO را در بالای قالب قرار می‌دهید و رنگ رزین را اضافه می‌کنید. نیمه بالایی را به طور کامل پوشش دهید. OLO با استفاده از نور صفحه نمایش گوشی هوشمند شما، رنگ رزین را حرارت می‌بخشد و مدل سه‌بعدی شما ساخته می‌شود.

تعمیر پرینتر خود را به ما بسپارید

پرینت از اشیای سه بعدی

پرینت از اشیای سه بعدی به کمک اولین پرینتر سه بعدی جهان امکان پذیر گشته است. با استفاده از این پرینتر می توانید هم از اشیای انعطاف پذیر و هم اشیای سفت و سخت  به صورت سه بعدی پرینت تهیه کنید. شما همچنین می‌توانید اشیاء طراحی شده با هر نرم افزار مدل سازی سه‌بعدی از جمله برنامه های اسکن سه‌بعدی مانند نرم افزار Autodesk 123D Catch را پرینت کنید، و یا این‌که از طرح های از پیش ساخته شده در کتابخانه ی OLO و یا آن هایی که از طریق رسانه های اجتماعی به صورت آنلاین به اشتراک گذاشته شده‌اند، نهایت استفاده را بنمایید.

امتیاز شما به این نوشته

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩