تعمیرات دستگاه کپی کانن

مرکز تعمیرات کپی کانن در راستای رفع نیاز کاربران این محصول اقدام به راه اندازی کارگاهی جهت تعمیر کپی کانن نموده است. در این مجموعه کادری از برترین متخصصین تعمیرات کانن مشغول به فعالیت هستند. تخصص و تجربه دو عامل مهم برای موفقیت در تعمیرات می باشد. کادر فنی تعمیرات کانن علاوه بر اخذ مدارج بالای علمی، تجربه لازم را در خصوص تعمیر انواع مدل های دستگاه کپی کانن دارند. تمامی تجهیزات و ابزار به کار رفته دربخش تعمیرات کانن، اورجینال و اصل می باشند. مرکز تعمیرات کپی همواره مورد استقبال و لطف کاربران بوده است . دلایل بسیاری سبب این موضوع گشته است . در این پیج با مطالعه بخش از خدمات مرکز تعمیرات کپی کانن، این موضوع برای کاربران گرامی ملموس خواهد شد.

این اطمینان را به کاربران گرامی می دهیم که در صورت نیاز به تعویض قطعات، متخصصین قطعه معیوب را خارج کرده و قطعه اورجینال را جایگزین آن خواهند کرد. در صورت نبود قطعه اورجینال، متخصصین تعمیرات کانن یک دستگاه جدید خریداری کرده و از قطعات آن برای تعمیرات کانن استفاده می نمایند. راه دوم سفارش قطعه از خارج می باشد و قبل از سفارش قطعه، هماهنگی های لازم با مشتری انجام خواهد شد. لازم به ذکر است، تعمیرات کانن در مرکز تعمیر کانن، دارای گارانتی می باشد. مدت زمان این گارانتی با توجه به مورد تعمیراتی و نوع دستگاه، متفاوت است. جهت کسب اطلاعات اولیه در ارتباط با این مرکز مطالعه این صفحه را به کاربران گرامی پیشنهاد می نماییم.

مرکز تعمیرات کپی کانن

شارژ کارتریج کپی کانن در تعمیرگاه مجاز دستگاه کپی canon

اگر دستگاه کپی با کارتریج خالی کار کرده و یا سطح مواد مصرفی آن کاهش یابد، بخش های مختلف آن دچار ایرادهای جدی شده و از طرفی، کیفیت چاپ نیز به شدت کاهش پیدا می کند. آنچه در این فرایند مد نظر است، در وهله اول استفاده از مواد مرغوب و با کیفیت است؛ چرا که تونر یا جوهر بی کیفیت قطعات مختلف دستگاه از جمله کارتریج، درام و … را در معرض خطر قرار می دهد.

همچنین عملیات شارژ کارتریج کانن یا هر برند دیگری باید به صورت درست و بی نقص انجام شود. یعنی تمام مراحل باید کاملا دقیق اجرا شوند و کارتریج نیز به درستی در محفظه مخصوصش جای بگیرد. در غیر این صورت ممکن است مشکلاتی در روند کپی ایجاد شود. تعمیرگاه مجاز فتوکپی کانن به شما این اطمینان را می دهد که فرایند شارژ کارتریج کپی را با مرغوب ترین مواد و به حرفه ای ترین شکل انجام می دهد.

سرویس دستگاه کپی کانن

انجام سرویس های دوره ای دستگاه کپی کانن راه حل مناسبی برای پیشگیری از خرابی قطعات آن می باشد. این سرویس ها می بایست مطابق با ساختار سازنده هر بخش از دستگاه کپی شکل گیرند. برخی از اجزای چاپگرها مانند درام، کارتریج و کاغذکش به شدت نسبت به ضربه حساس هستند. چنین قطعاتی را باید به آرامی تمیز کنید. اگر احساس می کنید از عهده سرویس دهی دستگاه کپی ریکو برنخواهید آمد، از خدمات مرکز تعمیرات کپی کانن استفاده کنید. دقت داشته باشید که مدت زمان میان هر دو دوره می بایست متناسب با میزان استفاده کاربر مشخص شود.

 خدمات نمایندگی تعمیر کپی کانن

یکی از مشکلاتی که برخی کاربران از بروز آن شکایت دارند، گیر کردن برگه در دستگاه کپی است. جالب است بدانید که این مشکل به دلیل خرابی داکتر بلید ایجاد می شود. کاغذ کش معمولا به شکل کاستی یا دستی در دستگاه های کپی وجود دارد و مسئول مستقیم حرکت برگه است. گاهی هم برگه ها زیر بخشی به نام بلت کاغذ کش گیر می کنند. ایجاد صدای ناهنجار در هنگام کشیدن کاغذ، چروک و کرکره ای شدن برگه در ADF، سرعت کم حرکت برگه در فیدر کاغذ کش و باز شدن درب ADF هم مشکلات ناشی از خرابی یا شکستن کاغذکش هستند. تکنسین های تعمیرگاه دستگاه کپی کانن برای برطرف کردن این مشکلات، اقدام به تعمیر کاغذ کش فتوکپی کنون می کنند.

تعمیر برد پاور دستگاه کپی کانن

برد پاور به عنوان یکی از قطعات مهم و اصلی دستگاه کپی، با برق در ارتباط است و ولتاژ مورد نیاز قطعات را تامین می کند. بنابراین می توان چنین نتیجه گرفت که اصلی ترین علامت از کار افتادن این قطعه، روشن نشدن فتوکپی است. البته این تنها یکی از دلایل روشن نشدن دستگاه های کپی است و تنها در شرایطی که همه قطعات و اتصالات سالم باشند می توان مشکل را به برد پاور ارتباط داد.

برای تعمیر برد پاور دستگاه کپی کانن، باید اول از سالم بودن دیگر قطعات مطمئن شد. سپس تعمیرکار برد پاور را بررسی و در صورت امکان، آن را ترمیم می کند. البته گاهی این قطعه قابل ترمیم نیست و باید آن را تعویض کرد. پرسنل تعمیرگاه دستگاه کپی کانن در چنین شرایطی، تنها از قطعات اورجینال استفاده می کنند تا دستگاه به بهترین شکل ترمیم شده و کار کند.

تعمیر داکتر بلید دستگاه کپی کانن

داکتر بلید قطعه ای در دستگاه های کپی است که با کیفیت  چاپ در ارتباط است. اگر به تازگی کارتریج را شارژ کرده اید و همچنان شاهد افت کیفیت کپی هستید، احتمال خرابی داکتر بلید وجود دارد. این قطعه تونر را تمیز کرده و از اين طريق، روی كيفيت چاپ دستگاه تاثير می گذارد. 

تداوم خرابی این قطعه، می تواند مشکلاتی را در روند کاری دستگاه ایجاد کرده و حتی به دیگر قطعات هم آسیب برساند. نکته ای که وجود دارد این است که  در بیشتر موارد، امکان تعمیر داکتر بلید دستگاه کپی کانن و دیگر برندها وجود ندارد. 

لذا تعمیرکاران آن را با نمونه جدید تعویض می کنند تا روند کاری دستگاه کپی به حالت عادی بازگشته و کیفیت چاپ هم به حد نرمال برسد.

تعمیر یونیت در مرکز تعمیرات کپی کانن

یونیت دستگاه کپی یکی از مهم ترین اجزای سخت افزاری تشکیل دهنده دستگاه میباشد. این یونیت ها وظایف مختلفی از قبیل عمل ترنسفر و انتقال تونر بر روی کاغذ، تغذیه کاغذ، ظهور تصویر به عهده دارند. یونیت ها خود از بخش های دیگری تشکیل شده اند که کار هر کدام تکمیل کننده دیگری ست. پس دور از انتظار نیست که خرابی در هر کدام از این بخش ها میتواند به صورت مستقیم، ارائه خروجی را با اخلال روبرو کند. تشخیص صحیح علت خرابی میتواند تاثیر بسزایی بر تعمیر دستگاه کپی داشته باشد.

خوشبختانه کارشناسان حاضر در مرکز نمایندگی تعمیرات کپی کانن، ضمن گذراندن دوره های تخصصی و کسب تجربه های بسیار، قادرند تمامی مراحل تعمیر و بازیابی را مطابق با بالا ترین استاندارد های جهانی، به انجام برسانند. لذا شما عزیزان نیز میتوانید در صورت بروز هر گونه مشکل در یونیت های قرار گرفته در دستگاه کپی کانن خود، ضمن بهره گیری از خدمات پس از فروش این مرکز، از بازگشت سلامت دستگاه خود، اطمینان حاصل کنید.

تعمیر درام در نمایندگی تعمیرات کپی کانن

دستگاه های کپی کانن، مانند سایر تجهیزات الکترونیکی از قطعات ریز و درشت با حساسیت های بالا و پایین تشکیل شده اند. خرابی در هر یک از این قطعات عملکرد کلی دستگاه را با اختلال روبرو میکند و میتواند وقفه ای جبران نشدنی در راستای فعالیت هر سازمان و شرکتی ایجاد کند. 

یکی از این قطعات حساس درام دستگاه کپی کانن میباشد. این میله استوانه ای نقشی حیاتی در عملکرد دستگاه کپی ایفا میکند. این نقش خطیر ارتباط مستقیمی با انتقال تصویر و متن بر روی برگه دارد.

آن چه مسلم است تعمیر این قطعه جز حساس ترین مراحل تعمیرات دستگاه کپی، تلقی میشود و نیازمند تخصص بسیار بالا است. کارشناسان و متخصصان حاضر در نمایندگی تعمیرات کپی کانن، قادرند در کوتاه ترین زمان ممکن تمامی مشکلات درام را شناسایی و ریشه یابی و در نهایت به شیوه های نوین مرتفع سازند.

تعمیر مین برد نمایندگی تعمیرات کپی کانن

بی شک یکی از اصلی ترین قطعات تشکیل دهنده دستگاه کپی کانن و سایر محصولات الکترونیکی، مین برد است. مین برد در دستگاه کپی کانن، وظیفه پردازش تمامی عملیات صورت گرفته در دستگاه را به عهده دارد. در واقع این مین برد است که چگونگی ارائه خروجی را تعیین میکند. بروز اختلال در عملکرد این قطعه حساس میتواند تمام وظایف سایر قطعات دستگاه کپی را تحت الشعاع قرار دهد و در نهایت کاربر قادر نخواهد بود، با سرعت و کیفیت مطلوب، خروجی خود را تحویل بگیرد.

خرابی مین برد میتواند به دلایل مختلفی از قبیل بی توجهی به سرویس های منظم و دوره ای دستگاه به وقوع بپیوندد. تعمیر مین برد در مرکز تعمیرات کپی کانن، از مهم ترین خدماتی ست که همواره با بالاترین کیفیت ارائه می شود. این مرکز با بهره گیری از به روز ترین تجهیزات مورد نیاز در تعمیر دستگاه کپی و دارا بودن کادر متخصص و با تجربه، همواره قادر به مرتفع سازی تمامی مشکلات و خرابی های این قطعه مهم، خواهد بود.

تعمیر فیوزینگ در نمایندگی تعمیرات کپی کانن

از مهم ترین و تخصصی ترین خدماتی که توسط نمایندگی تعمیرات کپی کانن، ارائه میشود، تعمیر فیوزینگ دستگاه کپی کانن میباشد. این قطعه از حساسیت بالایی در روند کار دستگاه برخوردار است و هرگونه خرابی در آن میتواند ارائه خروجی را با مشکل روبرو کند. اگر بخواهیم مختصرا به نحوه عملکرد فیوزینگ اشاره کنیم، میتوانیم ایجاد حرارت برای انتقال تونر بر روی کاغذ را عنوان کنیم. این قطعه با سرعت بالای چرخش خود، مانع آتش گرفتن کاغذ میشود. پس وجود آن در دستگاه کپی کانن و هر دستگاه کپی دیگری الزامی است.

متخصصان تعمیر دستگاه کپی کانن، با اشراف کامل بر تمامی مشکلات و خرابی های این قطعه، میتوانند با حساسیت بالای خود، اقدام به مرتفع سازی اختلالات صورت گرفته کنند. همچنین در صورت نیاز به تعویض این قطعه که همواره به عنوان اولویت آخر در نظر گرفته میشود، از قطعات اورجینال کانن استفاده میشود.

عیب یابی و تعمیرات فوق تخصصی اجزای دستگاه فتوکپی

  • عیب یابی , تعویض و تعمیرات Scan Unit در مرکز تعمیرات کپی کانن
  • عیب یابی , تعویض و تعمیرات Transporter Unit دستگاه فتوکپی
  • عیب یابی , تعویض و تعمیرات Paper Stop Unit دستگاه فتوکپی
  • عیب یابی , تعویض و تعمیرات Optical Unit دستگاه فتوکپی
  • عیب یابی , تعویض و تعمیرات SPF دستگاه فتوکپی
  • عیب یابی , تعویض و تعمیرات ADF دستگاه فتوکپی
  • عیب یابی , تعویض و تعمیرات Duplex در مرکز تعمیرات کپی کانن
  • عیب یابی , تعویض و تعمیرات Sorter دستگاه فتوکپی
  • عیب یابی , تعویض و تعمیرات Finisher دستگاه فتوکپی
  • عیب یابی , تعویض و تعمیرات Stapler Unit دستگاه فتوکپی
  • عیب یابی , تعویض و تعمیرات Main Board دستگاه کپی
  • عیب یابی , تعویض و تعمیرات AC Power دستگاه کپی
  • عیب یابی , تعویض و تعمیرات DC Power دستگاه کپی
  • عیب یابی , تعویض و تعمیرات Discharge دستگاه کپی
  • عیب یابی , تعویض و تعمیرات Blank Lamp دستگاه کپی
  • عیب یابی , تعویض و تعمیرات DEVELOPER Unit دستگاه کپی
  • عیب یابی , تعویض و تعمیرات Drum Unit  در مرکز تعمیرات کپی کانن
  • عیب یابی , تعویض و تعمیرات Paper Feed Unit دستگاه کپی
  • عیب یابی , تعویض و تعمیرات Fusing Unit دستگاه کپی
  • عیب یابی , تعویض و تعمیرات MC Charger در مرکز تعمیرات کپی کانن

بخشی از خدمات مرکز تعمیرات کپی کانن در زمینه تعمیرات فتوکپی

  • عیب یابی و تعمیرات و تعویض انواع قطعات مکانیکی دستگاه فتوکپی
  • عیب یابی و تعمیرات و تعویض انواع قطعات الکترونیکی دستگاه کپی
  • رفع عیوب مربوط به مکانیزم مسیر حرکت کاغذ و ایجاد تصویر در دستگاه کپی
  • عیب یابی و تعمیرات بوردهای الکترونیکی مرکز تعمیرات کپی کانن
  • تعمیرات دولوپر دستگاه فتوکپی /  تعویض دولوپر دستگاه کپی
  • تعمیرات فیوزینگ دستگاه فتوکپی /  تعویض فیوزینگ دستگاه کپی
  • تعمیرات درام دستگاه فتوکپی /  تعویض درام دستگاه کپی
  • تعمیرات شارژرهای دستگاه فتوکپی /  تعویض شارژرهای دستگاه کپی
  • تعمیرات تخصصی برد فرمتر دستگاه کپی / تعویض بردهای فرمتر فتوکپی
  • باز و بستن استاندارد دستگاه کپی و سرویس کامل تعمیر فتوکپی
  • تنظیمات روش های بکارگیری دستگاه بعنوان پرینتر و فکس در کپی
  • استفاده تخصصی از  Service Manual مرکز تعمیرات کپی کانن
  • بکارگیری پودر جهت پر کردن   Toner مرکز تعمیرات کپی کانن
  • آشنایی و سرویس و روش کار سنسور مرکز تعمیرات کپی کانن
  • خواندن و بررسی تخصصی Error Code های مرکز تعمیرات کپی کانن
  • بکارگیری برترین روشهای تشخیص و بررسی کلی مرکز تعمیرات کپی کانن
  • رفع مشکل گیر کردن کاغذ در دستگاه کپی / تعمیرات کاستهای فتوکپی
  • تعمیرات تخصصی فتوکپی / عیب یابی و تعمیرات سنسورهای دستگاه کپی
  • تعویض سنسورهای دستگاه کپی / نصب و راه اندازی مرکز تعمیرات کپی کانن
  • بهره مندی از دانش اصول کار سنسورها و تحریک سنسورهای دستگاه کپی
  • بکارگیری روشهای استاندارد عیب یابی موتور الکتریکی دستگاه فتوکپی
  • تعمیرات موتور الکتریکی دستگاه کپی / تعمیرات برد مرکز تعمیرات کپی کانن
  • تشخیص مکانیزم کار سولونویید دستگاه فتوکپی / تعمیرات درام دستگاه کپی
  • رفع عیوب مربوط به مکانیزم روش های اسکن مرکز تعمیرات کپی کانن
  • عیب یابی سریع و فوق تخصصی فتوکپی / تعویض درام دستگاه فتوکپی
  • کلیه سرویس کدهای دستگاههای فتوکپی قدیمی مرکز تعمیرات کپی کانن
  • بکارگیری روش های تخصصی در   General Service مرکز تعمیرات کپی کانن
  • بکارگیری Main Code فتوکپی شارپ جهت تنظیمات تخصصی دستگاه کپی
  • تعمیرات و رفع ایراد بر مبنای اصول Service کارخانه ای مرکز تعمیرات کپی کانن
  • استفاده تخصصی از Parts Guide جهت استخراج Part Number اجزای کپی

توصیه هایی در مورد رفع مشکلات دستگاه کپی کانن

  • با انتخاب انواع صحیح رسانه چاپی، می‌توان از اکثر گیر کردن ها جلوگیری کرد.
  • هرگز بیش از اندازه کاغذ در سینی دستگاه کپی چندمنظوره قرار ندهید. مطمئن شوید که سطح کاغذ زیر علامت ظرفیت کاغذ در داخل سینی باشد.
  • هنگامی که دستگاه در حال چاپ است، کاغذ را از سینی بیرون نیاورید.
  • کاغذها را قبل از قرار دادن در دستگاه کپی چندمنظوره، کمی خم کرده، باد بزنید و صاف کنید.
  • از کاغذهای تاخورده، مرطوب، یا پیچ و تاب خورده استفاده نکنید.
  • هرگز انواع مختلف کاغذ را باهم در سینی دستگاه کپی چندمنظوره قرار ندهید.
  • مطمئن شوید که سمت صحیح و قابل چاپ رسانه چاپی در سینی و تغذیه‌کننده دستی رو به بالا قرار گرفته باشد.
  • ممکن است این مشکل به علت وجود تعداد بسیار زیادی کاغذ در سینی دستگاه کپی چندمنظوره باشد. کاغذهای اضافی را از سینی خارج کنید.
  • ممکن است وجود این مشکل به این علت باشد که نوع کاغذیکه استفاده می کنید، مناسب نیست. شما باید تنها از کاغذ مناسب دستگاه خود استفاده کنید؛ برای شناخت نوع مناسب کاغذ برای دستگاه خود می توانید به دفترچه راهنمای دستگاه خریداری شده مراجعه بفرمایید.
  • ممکن است خرده‌ریز کاغذ در داخل دستگاه گیر کرده باشد. قاب جلوی دستگاه را باز کرده و آشغال ها را از دستگاه خارج کنید.
  • اگر سند در دستگاه قرار نمی گیرد، ممکن است لازم باشد پد لاستیکی ADF تعویض شود؛ برای این منظور می توانید با نمایندگی اصلی تعمیرات دستگاه کپی چندمنظوره تماس بگیرید.
  • بخش های داخلی دستگاه را تمیز کنید.
  • نوع و کیفیت کاغذ را چک کنید.
  • کارتریج را تعویض کنید.
  • نشتی و ریخته شدن تونر را بررسی کنید. بخش های داخلی دستگاه را تمیز کنید.
  • موانع موجود در داخل دستگاه را رفع کنید.
  • ممکن است کاغذ به شکل صحیح در دستگاه قرار داده نشده است. کاغذ را از سینی بردارید و دوباره آن را به طور صحیح قرار دهید.
  • ممکن است تعداد کاغذهای داخل سینی زیاد باشند؛ کاغذهای اضافی را از دستگاه خارج کنید.
  • ممکن است به این علت باشد که کاغذ خیلی ضخیم است. شما باید تنها از کاغذ مناسب دستگاه خود استفاده کنید؛ برای شناخت نوع مناسب کاغذ برای دستگاه خود می توانید به دفترچه راهنمای دستگاه خریداری شده مراجعه بفرمایید.
  • اگر سند در دستگاه قرار نمی گیرد، ممکن است لازم باشد پد لاستیکی ADF تعویض شود؛ برای این منظور می توانید با نمایندگی اصلی تعمیرات دستگاه کپی چندمنظوره تماس بگیرید.
  • ممکن است کاغذ موردِاستفاده با مشخصات کاغذ هم‌خوانی نداشته باشد؛ بعنوان مثال، کاغذ خیلی مرطوب یا خیلی زبر باشد.
  • ممکن است مسیر عبور کاغذ نیاز به تمیز کردن داشته باشد.
  • اگر بخش های محو، بیشتر به شکل دایره بوده و به صورت اتفاقی روی کاغذ قرار گرفته باشند:
  • ممکن است فقط یک برگ کاغذ اشکال داشته باشد؛ کار چاپ را تکرار کنید.
  • میزان رطوبت کاغذ یکنواخت نیست یا نقاط مرطوب روی سطح کاغذ وجود دارد؛ کاغذی با مارک دیگر را امتحان کنید.
  • دسته کاغذ اشکال دارد. مراحل ساخت ممکن است باعث پس زده شدن جوهر از برخی بخش ها شود. کاغذی با نوع یا مارکی دیگر را امتحان کنید.
  • گزینه چاپگر را تغییر دهید و دوباره سعی کنید.
  • اگر با انجام این مراحل، مشکل برطرف نشد با نمایندگی رسمی تعمیرات دستگاه کپی چندمنظوره تماس بگیرید.
  • مطمئن شوید که کاغذ درست در چاپگر قرار داده شده است.
  • نوع و کیفیت کاغذ را بازبینی کنید.
  • دسته کاغذ موجود در سینی را پشت و رو کنید. همچنین کاغذ موجود در سینی را ١٨٠ درجه بچرخانید.

در صورت ظاهر شدن خطوط عمودی سفیدرنگ یا بخش های محو در صفحه:

  • میزان جوهر کم است. یک کارتریج تونر جدید نصب کنید.
  • ممکن است کاغذ موردِاستفاده با مشخصات کاغذ هم‌خوانی نداشته باشد؛ بعنوان مثال، کاغذ خیلی مرطوب یا خیلی زبر باشد.
  • اگر تمام صفحه کمرنگ است؛ تنظیمات وضوح چاپ روی پایین قرار داشته است. وضوح چاپ را تنظیم کنید.
  • ترکیبی از چاپ محو و اثرات مالیده شدن تونر می تواند نشان دهنده نیاز کارتریج تونر به تمیز کردن باشد.
  • ممکن است سطح روی بخش LSU در داخل دستگاه کثیف باشد؛ LSU  را تمیز کرده سپس با نمایندگی رسمی تعمیرات دستگاه کپی چندمنظوره تماس بگیرید.
  • شاید انواع مختلف کاغذ در سینی قرار داده شده باشند (فقط کاغذهایی با یک نوع و وزن را در دستگاه قرار دهید.)
  • ممکن است کشیده شدن چند برگ، باعث گیر کاغذ شده است؛ پس لازم است گیر کاغذ را برطرف کنید.

درهم ریختگی پس زمینه بر اثر توزیع اتفاقی ذرات جوهر روی صفحه چاپ شه ایجاد می شود.

  • وجود این مشکل ممکن است به این علت باشد که کاغذ خیلی مرطوب باشد. چاپ را روی دسته کاغذ دیگری امتحان کنید. بسته های کاغذ را فقط در صورت لزوم باز کنید تا کاغذها رطوبت زیادی به خود نکشند.
  • اگر درهم ریختگی پس زمینه روی یک پاکت روی دهد، چیدمان چاپ را تغییر دهید تا از چاپ شدن روی بخش هایی که در پشت آن ها درزهای روی هم قرار گرفته وجود دارد، جلوگیری شود. چاپ کردن روی درزها می تواند مشکل ساز باشد.
  • اگر درهم ریختگی پس زمینه تمام سطح یک صفحه چاپ شده را در بر می گیرد، وضوح چاپ را از طریق نرم افزار یا مشخصات چاپگر خود تغییر دهید.
  • ممکن است کاغذ بیش از حد زیر بوده و گرد و غبار کاغذ روی دستگاه های داخلی چاپگر قرار گرفته باشد یعنی ممکن است نوار کثیف شده باشد. بخش های داخلی دستگاه خود را تمیز کنید و با نمایندگی رسمی تعمیرات دستگاه کپی چندمنظوره تماس بگیرید.
  • ممکن است مسیر عبور کاغذ نیاز به تمیز کردن داشته باشد. با نمایندگی رسمی تعمیرات دستگاه کپی چندمنظوره تماس بگیرید.

توخالی بودن نویسه ها به بخش های سفید در نویسه ها گفته می شود که قاعدتاً باید سیاه باشند:

  • اگر از کاغذهای شفاف استفاده می کنید؛ نوع دیگری از کاغذ شفاف را امتحان کنید. بعضی از توخالی بودن نویسه ها می تواند به دلیل ترکیب و جنس ترانسپرنت، عادی باشد.
  • ممکن است شما چاپ را روی سمت اشتباه کاغذ انجام داده باشید؛ کاغذ را بیرون آورده و پشت و رو کنید.
  • ممکن است کاغذ با مشخصات کاغذ مناسب برای دستگاه کپی چندمنظوره شما همخوانی نداشته باشد.
  • بخش های داخلی را تمیز کنید.
  • نوع و کیفیت کاغذ را چک کنید.
  • کارتریج تونر را تعویض کنید.
  • اگر با انجام دادن کارهای ذکر شده در بالا مشکل دستگاه حل نشد؛ ممکن است دستگاه به تعمیر نیاز داشته باشد. با نمایندگی رسمی تعمیرات دستگاه کپی چندمنظوره تماس بگیرید.

یکی از ایرادات متداول دستگاه های کپی کانن و یا سایر برندهای موجود در بازار، چاپ خطوط افقی و عمودی اضافی و زائد در برگه های خروجی می باشد. خرابی درام دلیل اصلی پیدایش چنین مشکلی است. البته امکان دارد اختلالات ساختاری کارتریج نیز به عنوان منبع جوهر مصرفی دستگاه در ظهور لکه های اضافی دخیل باشد. به هر حال باید این مشکل را جدی بگیرید. چشم پوشی از خرابی درام و یا کارتریج می تواند باعث از کار افتادگی قطعات دیگر چاپگر شود. با حضور در مرکز تعمیرات کپی کانن طی مدت زمان کوتاهی شاهد تعمیر ایرادات درام و کارتریج خواهید بود.

تعمیرات کپی کانن و دیگر واحد های تعمیرات  کانن

مرکز تعمیرات کپی کانن واحدی مجزا را جهت تعمیرات دستگاه کپی و تعمیرپرینتر کانن در نظر گرفته است. در صورت بروز هر گونه نقص و خرابی در دستگاه های کپی و پرینتر کانن، وارد قسمت مربوط شده و اطلاعات لازم را در خصوص خدمات ارائه شده در این مرکز کسب نمایید. این دستگاه‌ها می بایست ، تنها در مراکزِ مجاز تعمیر و بازیابی گردند. این هشدار از آن‌روست که مشاهده شده، برخی از تعمیرات انجام گرفته در مراکز غیرمجاز منجر به خرابی کامل دستگاه گردیده و امکان تعمیر آن را به طور کلی از میان برده است.

بعلاوه مشاهده شده که در بسیاری از مراکز غیرمجاز، قطعات دستگاه‌ کپی کانن، بی‌هیچ دلیلی با قطعات فِیک و تقلبی تعویض می‌گردد؛ این در حالی است که در بسیاری مواقع نیازی به تعویض قطعه نبوده و دستگاه قادر به ادامه‌ی کار با همان قطعات اورجینال بوده است. به منظور پیشگیری از چنین رویدادهایی، بهتر است در صورت بروز هر گونه نقص و خرابی، دستگاهِ خود را جهت تعمیر به مراکز و نمایندگی‌های مجاز بسپارید.  در این صفحه با خدمات مرتبط با تعمیرات کپی کانن آشنا خواهید شد .جهت اطلاع از خدمات ارائه شده در دیگر واحدهای تعمیرات کانن ، وارد صفحه مربوط به همان واحد شوید.

مقالات، سوالات متداول و اخبار دستگاه کپی کانن

متخصصین تعمیرات کپی در این قسمت مقالات مفید را از بین مقالاتی که توسط مهندسین و متخصصین پس از آزمایش ها و بررسی های مختلف نگاشته شده است، استخراج کرده و در اختیار شما کاربران گرامی قرار می دهند. این مژده را به کاربران تخصصی و عمومی محصولات کانن می دهیم که مقالات در دو بخش تخصصی و عمومی استخراج می گردند و کاربران می توانند با توجه به نیاز خود مقالات را مطالعه نموده و اطلاعات لازم را دریافت نمایند. مطالعه مقالات این بخش شما را در استفاده بهتر و بهینه تر از محصولتان یاری خواهد نمود و به متخصصین و تعمیرکاران کپی کمک خواهد کرد که خدمات بهتری را ارائه نمایند.

با توجه به این که کاربران دستگاه کپی پرسش های بسیاری در ارتباط با قطعات دستگاه کپی ، نحوه استفاده و تعمیرات آن دارند . متخصصین مرکز تعمیرات کپی کانن ، بخش پاسخگویی به سوالات متداول را راه اندازی نموده و در این قسمت به رایج ترین و کاربردی ترین پرسش ها پاسخ خواهند داد.

اخبار نمایندگی کانن  را در این قسمت مطالعه نمایید. متخصصین ما در مرکز  تعمیرات کپی کانن، تازه ترین اخبار این کمپانی را در اختیار کاربران گرامی قرار خواهد داد. مطلعه این پیج برای کاربرانی که در پی اطلاع از تازه ترین خبرها هستند بسیار مفید خواهد بود.

پاسخگویی به پرسش های متداول تعمیرات کپی کانن

مرکز تعمیرات کپی کانن به عنوان زیرمجموعه شرکت سخت افزار ایران با تجربه بیست ساله در زمینه تعمیرات انواع دستگاه های کپی این اطمینان را به مشتریان عزیز می دهد که با بهره گیری از کارشناسان مجرب و کاردان، ابتدا خرابی دستگاه فتوکپی تعمیری را تشخیص داده و سپس نسبت به تعمیرات آن اقدام کند. مرکز تعمیرات کپی کانن، نمایندگی اصلی بوده و کار تعمیر را با سرعت بالا و قیمت مناسب برای مشتریان انجام می دهد.

 

نوسنات برقی و استفاده ی بیش از حد استاندارد دو عامل اصلی هستند که موجب خرابی دستگاه و یا به اصلاح سوختن آن می شوند . در صورت بروز این مشکلات دستگاه شما قابل تعمیر است و می توانید با متخصصین مرکز تماس بگیرید .

دستگاه  کپی کانن طی ۲۵ سال گذشته  همواره جزء پرطرفدارترین و با کیفیت ترین محصولات بوده است . لذا با استفاده ی درست می توانید عمر دستگاه خود را افزایش دهید و سال ها بدون مشکل از آن استفاده کنید  . قبل از استفاده از دستگاه حتما دفترچه ی راهنما را مطالعه کنید ، در استفاده از دستگاههای کپی از کاغدهای مخصوص کپی استفاده کنید چرا که استفاده از کاغذهای نامناسب، میزان حساسیت حسگر تشخیص کاغذ را کم کرده و موجب می شود کاغذها گیر کرده یا درهنگام چاپ ، تاب بخورند .

تعمیر دستگاه کپی با توجه به مشکل دستگاه نرخ های مختلفی دارد . کارشناسان مرکز پس از عیب یابی با توجه به نوع آسیب قیمت مناسبی  پیشنهاد خواهند داد .

مدت زمان تعمیر دستگاه با توجه به نوع آسیب آن از چند ساعت تا چند روز است . کارشناسان بعد از مرحله ی عیب یابی و تشخیص  ، مدت زمان مورد نیاز برای تعمیر را به شما اطلاع خواهند داد .

مسلم است که قیمت هر دستگاهی بعد از تعمیر کاهش می یابد . اما اگر دستگاه توسط نمایندگی معتبر و متخصصین ماهر تعمیر شود و در صورت تعویض قطعات از قطعات اصل و فابریک استفاده شود با قیمت خوبی به فروش خواهد رسید.

باوجود این که دستگاه کپی کانن از کیفیت و قدرت بالایی برخوردار است اما استفاده ی نادرست و خارج از اصول آن ممکن است سبب بروز مشکل در قسمت های مختلف دستگاه و نهایتا خرابی آن ها شود . از آن جمله می توان به موارد ذیل اشاره کرد:

  • استفاده بیش از حد استاندارد از دستگاه .
  • استفاده از برگه های نامناسب .
  • خاموش و روشن کردن مداوم دستگاه .
  • نوسانات برقی و عدم استفاده از محافظ برق و..

اگر شما دستگاه فتوکپی را از هم جدا کنید با انبوهی از قطعات مواجه می شوید با این حال روند فتوکپی گرفتن تنها بر عهده چندین قطعه کلیدی می باشد:

  • درام(drum) گیرنده نور(یا تسمه)
  • دسته ای از سیم ها
  • لامپ و عدسی ها
  • تونر
  • Fuser

استفاده ی نامناسب از دستگاه ممکن است به هر کدام از این قطعات آسیب بزند .

از ویژگی های اصلی دستگاه های کپی کانن سرعت بالای آن ها در چاپ و کپی است . دستگاه های کپی کانن از قدرت و سرعت بالایی برخوردارند ، با وجود این  باید به زمان استفاده از آن ها دقت کنید و با توجه به نوع دستگاه میزان استفاده از آن را تنظیم کنید .  میزان استفاده ی مناسب از دستگاه ، تعداد کپی در دقیقه ، نوع کاغذ و میزان انرژی مصرفی در دفترچه ی راهنما ذکر شده است .

دستگاه های کپی کانن مدل های مختلفی دارند . نحوه ی کار با دستگاه ها و کارکرد روزانه ی  آن ها  در دفترچه راهنمای دستگاه آمده است. لذا قبل از هر کاری نسبت به مطالعه دفترچه راهنما اقدام نمایید و به موارد ذیل توجه کنید :

  • از کاغذ مناسب استفاده کنید .
  • از خاموش و روشن کردن پی در پی دستگاه کپی خود داری فرمایید.
  • بعد از استفاده از دستگاه کپی به هیچ وجه آن را بلافاصله خاموش ننمایید اجازه دهید فن دستگاه کار کرده و آن را خنک نماید.
  • هنگام تعویض قطعات مصرفی ، قطعات اصل و فابریک را از نمایندگی های مجاز تهیه فرمایید .
  • در هنگام تعمیر و سرویس از سپردن دستگاه کپی به تعمیرکاران غیر مجاز خود داری نمایید.
  • دستگاه را تمیز نگاه دارید و از ورود گرد و غبار به داخل آن جلوگیری کنید . به هنگام نظافت قطعات داخلی از پارچه و دستمال های نرم و خیس استفاده کنید . بعد از اتمام کاربا دستگاه روی آن با نایلون و یا پارچه بپوشانید.
  • توجه داشته باشید  میزان چسبندگی، ترکیب و غلظت پودر کارتریج های انواع دستگاه ها با هم متفاوت می باشد. در صورت اتمام پودر دستگاه از خارج نمودن و تکان دادن کارتریج و یا ریختن پودر سایر دستگاه ها خود داری نمایید. و استفاده از پودر سایر دستگاهها در دراز مدت موجبات خرابی  دستگاه خواهد شد.
  • به هیچ وجه قطعات داخلی دستگاه را بدون حضور عامل مجاز تعمیر، خارج و دستکاری ننمایید.
  • در صورت روشن شدن چراغ های اعلام هشدار با نمایندگی های مجاز تعمیر تماس حاصل فرمایید.

درام(drum)

درام  از قطعه های مهم دستگاه کپی است که بعضی آن را قلب دستگاه می نامند . این قطعه غلطکی فلزی است که از لایه ای از مواد حساس به نور پوشانده شده است. این لایه از مواد نیمه هادی مانند سلنیوم ، ژرمانیوم یا سیلیکن است. ویژگی منحصر به فرد این مواد این است که آن ها فقط در بعضی شرایط انرژی الکتریکی را هدایت می کنند و در غیر اینصورت غیر هادی هستند . لایه هدایت کننده ی نور  در تاریکی بر روی درام به عنوان عایق عمل می نماید و اجازه جریان یافتن الکترون ها را نمی دهد هنگامی که نور با این لایه برخورد می کند انرژی فوتون های نوری باعث آزاد شدن الکترون ها می شود این الکترونها به نوبه خود باعث خنثی شدن بارهای مثبت پوشاننده سطح درام شده و تصویر پنهان را ایجاد می کند.

انواع دستگاه کپی کانن و دیگر محصولات کانن

در این بخش محصولات کانن از گذشته تا امروز معرفی شده و در اختیار کاربران گرامی قرار خواهد گرفت . معرفی محصولات پس از بررسی کارشناسان تعمیرات کپی کانن انجام خواهد شد. کاربران محصولات کانن از این پس نیاز به سرچ های متعدد جهت یافتن ویژگی های محصول خود نخواهند داشت. مدیریت سایت رسمی مرکز تعمیرات کپی، با هدف خدمت رسانی به کاربران دستگاه های کپی ، هم زمان با تولید هر یک از مدل های دستگاه کپی کانن، اطلاعات آن را در این بخش شرح خواهد داد. به این ترتیب کاربرانی که قصد خرید یک دستگاه کپی جدید را دارند و یا علاقه مند به دریافت اطلاعات هر محصول هستند با مطالعه این بخش اطلاعات لازم را به دست خواهند آورد .

 نمایندگی تعمیرات کپی کانن

نمایندگی کانن در نظردارد، در راستای رفع نیازهای کاربران کانن تعمیرو فروش محصولات کانن را به صورت تخصصی انجام دهد. در این مجموعه مهندسین و متخصصینی مشغول به فعالیت هستند که علاوه بر تجربه بالا، بالاترین مدارج علمی را در تعمیرات کانن کسب کرده اند. تعهد ومشتری مداری شعار اصلی نمایندگی کانن بوده و مدیریت نمایندگی کانن این اصل را به عنوان یک اصل بنیادین در بین کارمندان خود نهادینه کرده است. تمامی محصولات کانن در نمایندگی دردسترس مشتریان گرامی قرار می گیرد.

از این پس می‌توانید در صورت نیاز به راهنمایی و مشاوره در زمینه خرید هریک از محصولات کانن با حضور در این مرکز از تجربه و آگاهی کارشناسان فروشِ نمایندگی کانن بهره‌مند گردید. کارشناسان حاضر در نمایندگی کانن با صبر و حوصله پاسخگوی تمامی پرسش‌های شما عزیزان خواهند بود. تمامی محصولات موجود در نمایندگی کانن دارای ضمانت‌نامۀ اصل بودنِ کالا و بهره‌مندی از خدمات پس از فروش می‌باشد. دربخش تعمیرات نمایندگی کانن تمامی تجهیزات مدرن در دسترس تعمیرکاران قرار گرفته است و در صورت نیاز به تعویض قطعات از قطعات اصل واورجینال بهره خواهیم گرفت.

لینک های مفید

نمایندگی کیوسرا /نمایندگی ریکو/ تعمیرات کپی ریکو / تعمیرات فکس پاناسونیک / نمایندگی کپی / مرکز تعمیرات کپی  / نمایندگی اچ پی / تعمیرات پرینتر اچ پی /  تعمیرات پرینتر سامسونگ   / تعمیرات دستگاه کپی سامسونگ / تعمیرات زیراکس /  تعمیرات کپی کونیکا مینولتا / تعمیرات کپی کیوسرا /  تعمیرات کپی شارپ / تعمیرات تخصصی  / نمایندگی کپی  / تعمیر کپی / نمایندگی دل   / فروش دستگاه کپی / نمایندگی شارپ / تعمیر کپی شارپ / تعمیر کپی توشیبا / تعمیر کپی ریکو / تعمیر کپی کانن / تعمیر کپی کونیکا مینولتا / نمایندگی کونیکا مینولتا  / نمایندگی زیراکس  / تعمیرات کپی زیراکس  / نمایندگی کانن / نمایندگی توشیبا / بازیابی اطلاعات / ریکاوری اطلاعات / تعمیرات موبایل اپلتعمیر دستگاه کپی کانن / تعمیر دستگاه کپی  دل / تعمیر دستگاه کپی اچ پی / تعمیر دستگاه کپی کونیکا مینولتا / تعمیر دستگاه کپی ریکو / تعمیر دستگاه کپی شارپ / تعمیر دستگاه کپی توشیبا / تعمیر دستگاه کپی زیراکس / تعمیر دستگاه کپی / تعمیر دستگاه کپی سامسونگ / تعمیر دستگاه کپی پاناسونیک / تعمیر دستگاه کپی کیوسرا / تعمیرات دستگاه کپی توشیبا / تعمیرات دستگاه کپی شارپ / تعمیرات دستگاه کپی برادر / تعمیرات دستگاه کپی کانن /  تعمیرات دستگاه کپی ریکو / تعمیرات دستگاه کپی کونیکا مینولتا / تعمیرات دستگاه کپی اچ پی / تعمیرات دستگاه کپی دل / تعمیرات دستگاه کپی پاناسونیک / تعمیرات دستگاه کپی سامسونگمرکز سخت افزار ایران