اشتراک گذاری

شارژ کارتریج پرینتر سامسونگ

شارژ کارتریج پرینتر سامسونگ از جمله خدمات تخصصی نمایندگی تعمیر پرینتر سامسونگ است. این نمایندگی با آگاهی و آنالیز نیازهای کاربران این دستگاه، شرایطی را ایجاد کرده تا تونرهای اصل و مورد نیاز هر کارتریج تهیه و در آرشیو پر بار قطعات و مواد مصرفی اورجینال دستگاه کپی و پرینتر فراهم آورده شوند. پرینترها در انواع مختلف لیزری و جوهر افشان تولید و روانه بازار شده اند.

تونر از جمله مواد مصرفی دستگاه پرینتر لیزری است که به فعل و انفعالات این دستگاه معنا می بخشد تونر در محفظه ای درون کارتریج قرار دارد. اگر قطعات مکانیکی و الکترونیکی دستگاه بدون هیچ عیب و نقصی عمل خود را انجام دهند اما کارتریج فاقد تونر باشد چه می شود؟ عمل چاپ به هیچ وجه انجام نمی گیرد. کارتریج قطعه ای است که خود از قطعات کوچکتر مانند درام، مگنت، فوم، بلید، سیلد، چیپست، فنر ارت، پولار، فنر اتصال تشکیل شده است. در ادامه به نحوه ی شارژ کارتریج پرینتر سامسونگ می پردازیم با ما همراه باشید.

شارژ کارتریج پرینتر سامسونگ

کارتریج و اهمیت شارژ زود هنگام آن

کارتریج قطعه ای است که مخزن رنگ در آن قرار دارد. البته در دو نوع مختلف پرینتر لیزری و جوهر مواد مصرفی دستگاه متفاوت است. در چاپگر های لیزری مواد مصرفی آن تونر است، اما در پرینتر های جوهر افشان مواد مصرفی رنگ می باشد. تونر در چاپگر، نسبت به رنگ دیرتر خشک می شود.

کارتریج قطعه ایست متشکل از قطعات کوچکتر از قبیل درام، مگنت، فوم، بلید، سیلد، چیپست، فنر ارت، پولار، فنر اتصال. این قطعه با متوسط عمری خاص ساخته می شود که بعد از آن زمان امکان استفاده از آن وجود ندارد. وقتی تونر کارتریج به پایان می رسد یا  باید شارژ شود که هزینه پایینی دارد و یا با نمونه ای اورجینال تعویض شود که هزینه بالایی دارد. در هر صورت اگر دیر اقدام به شارژ کارتریج پرینتر سامسونگ کنید تونر یا جوهر در آن خشک شده و هزینه های گزاف تعویض را باید بپردازید.

نحوه شارژ کارتریج چاپگر سامسونگ

در این مطلب به صورت گام به گام نحوه شارژ کارتریج پرینتر توسط نمایندگی سامسونگ آموزش داده خواهد شد. اگر قصد دارید کارتریج چاپگر لیزری خود را شارژ کنید مرحله به مرحله نکات زیر را انجام دهید:

  • تونر با کیفیت و مناسب کارتریج را تهیه فرمایید.
  • ابزارهای مورد نیاز برای باز و بسته کردن و شارژ کارتریج پرینتر سامسونگ از قبیل پیچ گوشتی، بطری، پارچه، روزنامه یا برگه باطله پهن فراهم نمایید.
  • برای شارژ کارتریج پرینتر سامسونگ دستگاه را خاموش کرده و کارتریج را بیرون بیاورید.
  • در پوش کناری را با برش پرچ های پلاستیکی باز کنید.
  • دو قسمت کارتریج را از هم جدا کنید، سپس تیغه داکتر بلید را با باز کردن پیچ ها جدا کرده و تونر خشک شده روی آن را به وسیله کاردک پلاستیکی تمیز نمایید.
  • در سیر شارژ کارتریج پرینتر سامسونگ، قطعات را مجددا سر جای خود بگذارید.
  • درپوش محفظه پودر تونر در قسمت پایینی کارتریج است، آن را بر دارید.
  • پودرهای باقی مانده در محفظه تونر را خالی کرده و به وسیله یک بطری یا قیف تونر را درون کاتریج خالی کنید.
  • هنگام خالی کردن پودر تونر به آرامی به بدنه آن ضربه بزنید تا کامل پر شود.
  • بعد از بستن در مخزن تونر، قطعات را در جای خود گذاشته، کارتریج را درون پرینتر قرار داده و از دستگاه استفاه کنید.
  • با گرفتن یک پرینت مطمئن شوید که شارژ کارتریج پرینتر سامسونگ را درست انجام داده اید.

شارژ کارتریج در محل

تونر از مواد مصرفی چاپگر و فتوکپی می باشد. هر کارتریج با متوسط عمری که برای آن در نظر گرفته شده، در صورت پر بودن مخزن تونر، مقدار معینی(در دستگاه های مختلف متفاوت است) برگه را چاپ می کند. نمایندگی تعمیر پرینتر سامسونگ برای تسهیل کار کاربران، خدمات شارژ در محل کارتریج را راه اندازی کرده است.

به این منظور تکنسینی خبره که از مدل های مختلف پرینتر و نحوه شارژ کارتریج در دستگاه های مختلف آشنایی کامل دارد و بارها مورد امتحان قرار گرفته، مجهز به انواع تونر به محل درخواستی مشتری فرستاده می شود. این تکنسین ابزارهای مورد نیاز برای شارژ کارتریج پرینتر سامسونگ را به همراه خود داشته و در کوتاه ترین زمان در محل حاضر می شود. بعد از حضور در محل، با بررسی مدل پرینتر، سلامت کارتریج، نوع تونر یاا رنگ مورد نیاز کارتریج، با رعایت اصول و استاندارد های تعمیراتی و نظارت کاربر، در کم ترین هزینه ممکن اقدام به شارژ آن می کند.

نمایندگی تعمیر پرینتر سامسونگ

نمایندگی تعمیر پرینتر سامسونگ از تیمی متخصص و کارکشته تشکیل شده است که دوره های تخصصی مربوطه را با کسب نمرات بالا، پشت سر گذاشته اند. مدیران این مرکز سه واحد تخصصی خود را به سه گروه فنی و کاربلد سپرده اند. کاربران می توانند در واحد مشاوره با زیر و بم پرینترهای مختلف سامسونگ آشنا شوند.

بعد از آن به بخش فروش ارجاع شوند تا دستگاه اورجینال مورد نیاز خود را به همراه گارانتی های معتبر و مدت دار همچنین خدمات پس از فروش، با نازل ترین قیمت و بهترین کیفیت خریداری نمایند. اصلی ترین کار این نمایندگی، تعمیرات تخصصی پرینتر سامسونگ است. تکنسین های این واحد، شبانه روز در حال آنالیز چاپگرهای مختلف سامسونگ اند. علاوه بر آن به دلیل تجهیز به دستگاه های مدرن، قادرند هر مشکل نرم افزاری و سخت افزاری قطعات الکترونیکی و مکانیکی پرینتر را در کوتاه ترین زمان یافته و برطرف سازند.

5/5 (1 امتیاز)

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩