اشتراک گذاری

دستگاه کپی استوک

ویژگی ها و کاربردهای دستگاه کپی استوک

شاید لغتی مثل استوک شما را به یاد کفش های ورزشی بیاندازد اما در این مقاله می خواهیم در مورد دستگاه  کپی استوک صحبت کنیم. دستگاه های کپی استوک به دستگاه هایی گفته می شود که بازسازی شده اند.  همانطورکه می دانید علم و فناوری توقف ناپذیر است درنتیجه شرکت نمی توانند مدام اقدام به تولیدی دستگاه جدید کنند و خط تولید محصول قبلی را تغییر دهد. درنتیجه اقدام به بازسازی و تعمیر دستگاه های قبلی می کند. سپس این دستگاه ها را به کشور های جهان سوم و در حال توسعه می فروشند. این دستگاه ها که به اصطلاح استوک نامیده می شوند دوبار مورد استفاده قرار گرفته اند.

یک بار در هنگام فروش برای اولین بار و بار دوم زمانی که پس از بازسازی به مشتریان فروخته خواهند شد. شاید در نگاه اول بنظر رسد که این دستگاه ها کهنه هستند اما باید این نکته را خاطر نشان کنیم که این دستگاه ها بازسازی شده اند و از کیفیت قابل قبولی برخوردار هستند.

چگونه تشخیص دهیم دستگاه کپی استوک است یا نه؟

  1. استوک های اروپایی تمامی قطعاتش نو و فابریک می باشد. زمانی که خواستید یک دستگاه کپی استوک اروپایی خریداری کنید حتما قطعات آن را چک نمایید. در صورتی که تعویض نشده بودند و یا در صورت تعویض از قطعات فابریک استفاده نشده بود مطمئن باشید آن دستگاه، یک دستگاه استوک اروپایی نیست.
  2.  مورد بعدی یک نکته خیلی ظریف می باشد و آن پیچ و مهره ها هستند. اگر یک دستگاه توسط شرکت سازنده بازسازی شود تمامی پیچ و مهره های یک قسمت از یک نوع می باشند. درصورتی که اگر یک دستگاه توسط تعمیرکاران عمومی تعمیر و بازسازی شود دارای چنین ظرافتی نمی باشند.
  3. مورد بعدی خرید از فروشگاه های معتبر می باشد. خرید یک دستگاه کپی استوک از فروشگاه های گمنام همواره دارای ریسک خرید است بطوریکه ممکن است فرد خود دستگاه را بازسازی کرده باشد.
  4.  مورد بعدی برای تشخیص دستگاه کپی استوک تنظیمات آن می باشد. زمانی که یک شرکت اصلی اقدام به بازسازی می کند اطلاعات کشور مبدا ( ایران ) ذکر می شود. اما اگر یک دستگاه در ایران بازسازی شده باشد تنظیمات دستگاه ریست می شود و اثری از اطلاعات کشور مبدا وجود ندارد.
  5. مورد بعدی در بررسی دستگاه های استوک کنتور دیجیتالی است. این کنتور مانند کنتور مکانیکی می باشد و شما می توانید بعد از خرید آن را با کنتور مکانیکی جهت تطابق بررسی نمایید.

مزایای دستگاه فتوکپی استوک

  • قیمت بسیار پایین تر در مقایسه با دستگاه نو – این ویژگی سبب می شود در کشورهایی که از منظر مالی ضعیف می باشند بسیار محبوب باشد.
  • این اختلاف قیمت با توجه به سلامت و کارایی دستگاه های فتوکپی استوک مناسب است – کیفیت تقریبا مشابه با دستگاه های نو است.

 گارانتی دستگاه های استوک

باید این نکته را بدانید که یکی از عواملی که باعث می شود اطمینان به دستگاه کپی استوک راحت باشد گارانتی انها است. اگر دستگاه شما اصل باشد و توسسط شرکت سازنده بازسازی شده باشد حتما دارای گارانتی خواهد بود و شما با داشتن گارانتی می توانید به با کیفیت بودن دستگاه استوک خود پی ببرید.

کیفیت دستگاه های استوک چگونه است؟

این دستگاه ها به دلیل بازسازی شدن توسط شرکت سازنده و گارانتی ان توسط نمایندگان آن شرکت ها در کشورهای مبدا دارای کیفیت بالایی می باشد که می تواند به یک دستگاه محبوب بین کاربران تبدیل شود. در هنگام خرید دستگاه کپی استوک حتما به وضعیت ظاهری و داخلی دستگاه توجه نمایید تا از سالم بودن آن اطمینان حاصل کنید. بارها شاهد بوده ایم که فروشندگانی اجناس و دستگاه های بی کیفیتی را به مشتریان فروخته اند. دستگاه های استوک به هیچ وجه بی کیفیت نیستند بلکه علاوه بر قیمت مناسب می تواند برای سال های طولانی مورد استفاده قرار گیرد.

ویژگی های دستگاه کپی استوک مناسب

  • کار کرد دستگاه کم باشد
  • قطعات مصرفی آن آکبند باشد
  • دارای شناسنامه باشد
  • از سال تولید آن بیش از ۳سال نگذشته باشد
  • فروشنده باید ضمانت خرید برای مشتری ارائه کند

نمایندگی توشیبا و واحدهای تعمیرات توشیبا

نمایندگی توشیبا، مرکز تخصصی تعمیر و فروش محصولات کمپانی توشیبامی باشد. این مرکز سال هاست به عنوان تعمیرگاه معتبر و مورد اعتماد کاربران مطرح بوده و به جرات می توان گفت: همواره در صدر انتخاب مشتریان قرار داشته است. در واحد تعمیرات توشیبا شاهد حضور کادرفنی متعهد و متخصص هستیم.همچنین بهره مندی از پیشرفته ترین تجهیزات ، مشتری مداری ، تلاش مستمر، تصمیم گیری های صحیح مدیریت مرکز، پشتکار پرسنل و… از مهم ترین دلایل موفقیت این شرکت می باشند. هدف نمایندگی توشیباخدمات رسانی به مشتریان بوده و در جهت رضایت مشتریان گرامی گام برمی دارد.

این مرکزبا توسعه ی خدمات خود بخش فروشگاه مرکزی توشیبا و همچنین آموزش تعمیرات توشیبا را راه اندازی نموده است . متخصصین نمایندگی توشیبا، پس از گذراندن دوره های فوق تخصصی و بین المللی تعمیرات توشیبا به این مرکز راه یافته اند. نمایندگی توشیبا خدمات تخصصی خود را درواحدهای تفکیک شده به کاربران ارائه می نماید. جهت آشنایی با خدمات این مجموعه در واحدهای تعمیرات توشیبا وارد صفحه ی مربوط به محصول مورد نظر شوید.

امتیاز شما به این نوشته

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩