اشتراک گذاری

تعمیر پرینتر لیزری ریکو

تعمیر پرینتر لیزری ریکو یکی از تخصصی ترین سرویس هایی است که در واحد تعمیرات پرینتر ریکو به کاربران گرامی ارائه می شود. پرینتر لیزری richo در مقایسه با نوع جوهر افشان خود، داری کیفیت بالاتری در چاپ است. ماده ی اصلی این نوع چاپگر تونر است اما در مقایسه با انواع دیگر از قیمت بالاتری برخوردار می باشد. 

پرینتر لیزری ریکو، سرعت عمل بالایی در تیراژ چاپ داشته اما مدت زمان آماده سازی طولانی تری نیز دارد. در هر صورت انتخاب پرینتر به نیاز کاربر بستگی خواهد داشت، اما تعمیر قطعات مختلف و در عین حال پیچیده ی آن باید به متخصصان خبره واگذار شود. در این مقاله به مبحث تعمیر پرینتر لیزری ریکو می پردازیم، با ما همراه باشید که خالی از لطف نیست.

تعمیر پرینتر لیزری ریکو

عملکرد پرینتر لیزری ریکو چگونه است؟

پرینتر لیزری richo از الکتریسیته ساکن بهره برده و با استفاده از یک اشعه ی نازک لیزری کار خود را انجام می دهد. برای تعمیر پرینتر لیزری ریکو باید بدانیم که در این نوع پرینتر فرایند چاپ از طریق نور درخشان صورت می گیرد. یعنی در طول مدت چاپ هیچ تماسی با کاغذ صورت نگرفته و ضربه ای وارد نمی شود بلکه از یک نور قوی در پروسه ی چاپ، عمل اصلی را انجام خواهد داد. 

اشعه ی مورد نظر بر سطح یک استوانه حساس می درخشد. در ادامه الکتریسیته ی ساکن در دستگاه موجب چسبیدن ذرات جوهر به استوانه شده و در نتیجه موجب انتقال ذرات به کاغذ می شود. این ذرات به وسیله ی یک غلطک داغ با مولکول های فیبری کاغذ آمیخته شده سپس فرایند چاپ اتفاق می افتد.

اهمیت تعمیر پرینتر لیزری ریکو

همانطور که همه ی ما می دانیم پرینتر به یکی از پر کاربردترین دستگاه الکترونیکی در چند ساله ی اخیر تبدیل شده است. به دلیل نیاز قابل توجه کاربران به این دستگاه، تعمیر آن نیز حیاتی جلوه می کند. توصیه ی جدی ما به کاربران پرینتر لیزری این است که در صورت نیاز به تعمیر پرینتر لیزری ریکو حتما به تعمیرات مجاز پرینتر richo مراجعه فرمایید. 

گاه دیده شده است که یک تعمیرکار نابلد علاوه بر مشکل دستگاه، مشکلاتی بزرگ دیگری را نیز در آن ایجاد کرده است. کاهش کارایی دستگاه از جمله عواقبی است که از اعتماد به تعمیرکاران ناوارد به وجود می آید. تعمیر و یا تعویض قطعات مختلف دستگاه از جمله کارتریج، درام، آینه هندسی، یونیت لیزر، سوکت یونیت و … باید توسط تکنسین ها خبره انجام بگیرد تا عملکرد دستگاه باز گردد.

خدمات تخصصی واحد تعمیر پرینتر لیزری ریکو

در واحد تعمیر پرینتر ricoh علاوه بر تعمیر سخت افزاری و نرم افزاری انواع پرینتر سوزنی، جوهر افشان و لیزری خدمات تخصصی دیگری برای تعمیر پرینتر لیزری ریکو ارائه می شود که به شرح زیر است

  • تعمیرات نرم افزاری و سخت افزاری در پرینتر لیزری ریکو.
  • رفع مشکلات مربوط به لیزر پرینتر لیزری ریکو ( تار بودن پرینت، مشکل در فوکوس، آینه هندسی، سوکت یونیت و …)
  • تست محتوایی و پایه ای اختلالات پرینتر
  • سرویس کامل قطعات سخت افزاری کابل ها و اتصالات
  • برای تعمیر پرینتر لیزری ریکو حتما باید عیب یابی قطعاتی مثل پیکاپ، نوار انکودر، داکتر بلید و … به درستی صورت بگیرد.
  • شناسایی واصلاح خطاهای رایج در بخش های مختلف پرینتر لیزری ریکو
  • تعویض و تعمیرات مربوط به فیوزینگ و مین برد.
  • شارژ تونر و سرویس لوازم مربوط به آن

نمایندگی ریکو

نمایندگی ریکو سال هاست از متخصصان و تکنسین های برجسته برای امور تبلیغاتی و تعمیراتی خود بهره می برود. این نمایندگی با رعایت اصول مشتری مداری صداقت خود را در زمینه ی فروش و تعمیر محصولات ریکو به نمایش عموم درآورده است. مشاورین خبره ای که در نمایندگی مشغول به کار هستند کامل ترین و شامل ترین اطلاعات در زمینه ی محصولات مختلف کمپانی ریکو را در اختیار مشتریان عزیز قرار می دهند. ارائه ی مشاوره پیش و پس از خرید موجب  شده تا مراجعه کننده مناسب ترین دستگاه را طبق نیاز خود خریداری کند. این نمایندگی برای حمایت از خریدار گارانتی های طولانی مدتی برای محصولات خود ارائه می دهد تا چون همیشه مشتری با خیالی آسوده از دستگاه خود استفاده کند.

تعمیرات ریکو

مدیریت کارکشته ی تعمیرات ریکو بخش های مجزای تعمیراتی را برای تکنسین های خود قرار داده است تا با صبر، حوصله و با دقت نظرکافی کار خود را انجام دهند. متخصصان خبره ای که سال هاست در این مرکز تعمیراتی عمل می کنند، سرعت و کیفیت را با هم در آمیخته اند تا کاربر با کمترین هزینه راضی و خشنود به استفاده دوباره از دستگاه خود بپردازد. این مرکز تعمیراتی هر روز مجهزتر از قبل، از دستگاه های پیشرفته ی عیب یابی و تعمیر بهره مند می شوند. علاوه بر اقدامات به روزرسانی که توسط مدیران این مجموعه صورت می گیرد بهره برداری از آرشیو غنی قطعات اوجینال، ساخت شده در کمپانی ریکو از دیگر وجوه مثبت آن می باشد. اگر می خواهید با خِالی آسوده از روند تعمیر دستگاه خود، منتظر آن باشید حتما به مرکز تعمیرات ریکو مراجعه کنید.

اخبار ، مقالات ، محصولات و سوالات متداول ریکو را در دیگر صفحات سایت پیگیری نمایید

امتیاز شما به این نوشته

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩