اشتراک گذاری

تعمیر مین برد پرینتر کونیکا مینولتا

هر پرینتر فارغ از برند سازنده ی خود نیازمند اعمال پردازش های خاصی برای شکل گیری پروسه ی چاپ می باشد. این پردازش ها در مین برد پرینتر انجام می شوند. مین برد پرینتر کونیکا مینولتا و یا سایر چاپگرهای موجود در بازار نقش فرمانروا و هدایتگر اصلی اجزای چاپگر را ایفا می کند. بنابراین تعمیر مین برد پرینتر کونیکا مینولتا موضوع مهمی است. استفاده ی دوباره از چاپگر زمانی امکان پذیر خواهد بود که اختلالات مین برد زیر نظر کارشناسان مجرب برطرف گردند. در ادامه شما را با نکات کلیدی فرآیند تعمیر مین برد پرینتر Konica Minolta آشنا می سازیم.

تعمیر مین برد پرینتر کونیکا مینولتا

خرابی مین برد پرینتر کونیکا مینولتا

همان طور که گفته شد، مین برد پرینتر کونیکا مینولتا یکی از قطعات اصلی آن است. بنابراین خرابی مین برد مساوی است با از کار افتادگی کامل چاپگر. در این شرایط فعالیت مجدد پرینتر و چاپ اسناد در گرو تعمیر مین برد است. احتمال دارد خرابی مین برد تنها با عدم واکنش چاپگر به دستورات چاپ نمایان شود. اما اغلب اوقات مین برد معیوب باعث خاموشی کامل پرینتر خواهد شد. در چنین شرایطی به هیچ عنوان نباید به بدنه پرینتر ضربه بزنید. با این کار حجم خرابی های پرینتر افزایش می یابد.

علل از کار افتادگی مین برد پرینتر Konica minolta

عدم توجه به ظرفیت پرینتر

یکی از اصلی ترین علل خرابی مین برد پرینتر کونیکا مینولتا، عدم توجه به ظرفیت ماهیانه ی پرینتر می باشد. هر پرینتر دارای ظرفیت مشخصی است که برای کار در آن بازه ی مخصوص طراحی شده است. زمانی که تعداد پرینت های خروجی پرینتر بالاتر از ظرفیت آن باشد، مین برد درگیر پردازش های سنگین شده و کارایی خود را از دست می دهد.

اصابت ضربه

مین برد قطعه ی حساس و آسیب پذیر پرینتر می باشد. یک ضربه ی به ظاهر جزیی هنگام حمل و نقل پرینتر می تواند منجر به خرابی کامل آن شود.

اصابت ضربه

عدم انجام سرویس های دوره ای

مشکل جوهر ریزی و یا نفوذ ذرات گرد و غبار به درون پرینتر عاملی برای افت کیفیت قطعات چاپگر می باشد. راه حل جلوگیری از این موضوع، توجه به سرویس های پاکسازی مثل تمیز کردن هد پرینتر ، درام و … است. این سرویس ها زمانی کارساز خواهند بود که به صورت دوره ای انجام شوند.

تداوم استفاده از کارتریج معیوب

کارتریج معیوب به راحتی باعث خرابی مین برد پرینتر کونیکا مینولتا می شود. در این حالت ابتدا شاهد چاپ بی کیفیت اسناد از پرینتر خواهید بود. بنابراین همواره باید به کیفیت پرینت های خروجی از دستگاه دقت کنید. سرایت خرابی کارتریج به مین برد امری طبیعی است که در مدت زمان کوتاهی اتفاق می افتد.

تداوم استفاده از کارتریج معیوب
3.3/5 (7 امتیاز)

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩