اشتراک گذاری

تعمیرگاه دستگاه فتوکپی

تعمیرگاه دستگاه فتوکپی تنها با تلاش و توانایی تکنسین هایی امکان پذیر است که آموزش دیده و تجربه ی فراوان از طریق تعمیر انواع فتوکپی به دست آورده باشند. همه ساله کارگاه های بین المللی مختلفی در زمینه ی تعمیر انواع دستگاه کپی در کشورهای مختلف برگزار می شود. شرکت در این کلاس ها موجب ارتقا سطح کیفی خدمات تعمیرگاه دستگاه فتوکپی می گردد.

به همین سبب مدیران با تجربه ی مرکز تعمیرات کپی، شرایطی را ایجاد کرده است که کارشناسان واحد تعمیرات در این کلاس ها شرکت کنند و تمام مهارت خود با تعمیر مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری دستگاه کپی به نمایش بگذرانند. تکنسین هایی که در این مرکز مشغول به کاراند روند تعمیرات را بر اساس استاندارهای جهانی پیش می برند تا دستگاه کارکرد اولیه خود را باز یابد.

تعمیرگاه دستگاه فتوکپی

نمایندگی تعمیرگاه دستگاه فتوکپی

نمایندگی تعمیرگاه دستگاه فتوکپی با استفاده از جدیدترین دستگاه های عیب یابی و تعمیر، به بررسی و کنکاش انواع دستگاه کپی می پردازند. تکنسین های این مرکز که در واحدهای مجزا خدمت رسانی می کنند قادرند با استفاده از تجهیزات و تجربه ی خود ریزترین مشکلات را در کوتاه ترین زمان بیابند، به مشتری مشاوره ی رایگان دهند با کسب اجازه آن ها را برطرف کنند. 

نمایندگی تعمیرات فتوکپی زبده ترین تکنسین های ایران را آزموده، سپس در کنار خود گرد آورده است تا مشکلات گوناگون در قطعات مکانیکی و الکترونیکی دستگاه های مختلف را به آسانی برطرف کند. این نمایندگی در کنار تعمیرات تخصصی، آرشیوی پربار از قطعات اورجینالِ ساخته شده در کمپانی فراهم کرده تا کار تعویض قطعات با جایگزینی با قطعه ای اصل انجام بگیرد.

تعمیر دستگاه کپی در تهران و کرج

تعمیرگاه دستگاه فتوکپی در تهران و کرج به صورت کاملا تخصصی و آکادمیک انجام می گیرد. کارشناسانی که در این مرکز به صورت شبانه روز مشغول موشکافی مدل های مختلف دستگاه های کپی می باشند، بهره مند از فناوری نوین دنیا، بر اساس استاندارهای جهانی کار تعمیر را انجام می دهند. این مرکز علاوه بر فروش انواع مدل های دستگاه کپی در برندهای مختلف، تعمیر و یا تعویض هر قطعه از دستگاه های کپی را با پشتوانه ی تکنسین های خبره و دستگاه های پیشرفته ی تعمیرات قبول کرده و در کوتاه ترین زمان و صرف کم ترین هزینه ی ممکن کار سرویس و تعمیر دستگاه کپی را انجام می دهد و پس از پایان تعمیرات ضمانت نامه های معتبر قطعات تعمیری را نیز در اختیار مشتریان قرار می دهند. خاطر نشان می شویم تهران و کرج به عنوان دو قطب قدرتمند تعمیرات دستگاه کپی در ایران، آماده اند به مشتریان عزیز در سراسر کشور خدمت رسانی کنند.

این مقاله ی کاربردی را از دست ندهید :آموزش تغییر سایز کاغذ در دستگاه کپی

تعمیرات تخصصی دستگاه فتوکپی

نمایندگی دستگاه کپی خدمات تخصصی قابل توجهی در زمینه ی تعمیر دستگاه کپی در مدل ها و برندهای مختلف به مشتریان ارائه می دهد.

  • بررسی عملکرد دستگاه های کپی از لحاظ کیفی و عملکرد
  • تنظیم دستگاه با استفاده از کدهای خطا مربوط به مدل فتوکپی
  • اصول کار با کدهای تخصصی در تعمیر دستگاه کپی
  • جنرال سرویس دستگاه کپی
  • عیب یابی، تعمیر و تعویض انواع دستگاه کپی آنالوگ و دیجیتال
  • عیب یابی، تعمیر و تعویض قطعات الکترونیکی
  • عیب یابی، تعمیر و تعویض قطعات مکانیکی
  • عیب یابی، تعمیر و تعویض موتور الکتریکی
  • عیب یابی، تعمیر و تعویض بردهای الکترونیکی
  • عیب یابی و تشخیص قطعات معیوب در روند تعمیر دستگاه کپی
  • عیب یابی، تعمیر و تعویض درام
  • عیب یابی، تعمیر و تعویض قطعات یدکی دستگاه کپی
  • تعویض پودر تونر برای شارژ کارتریج
  • عیب یابی، تعمیر و تعویض دولوپر
  • عیب یابی، تعمیر و تعویض کاغذکش
  • عیب یابی، تعمیر و تعویض هیتر دستگاه کپی
  • عیب یابی، تعمیر و تعویض لامپ اسکن برای تعمیر دستگاه کپی
  • عیب یابی، تعمیر، تعویض و تمیز کردن آینه ها در انواع کپی

خدمات تعمیرگاه دستگاه فتوکپی در محل

تعمیرگاه دستگاه فتوکپی در محل از دیگر خدمات تخصصی است که برای آسایش حال مشتریان توسط واحدهای تعمیرات دستگاه کپی راه انداز شده است. این سرویس به این دلیل در اختیار کاربران قرار گرفته است که امکان برطرف شدن مشکلات دستگاه کپی در کوتاه ترین زمان، با صرف هزینه های کمتر، دریافت کیفیت بالاتر و نظارت بر روند تعمیرات صورت گیرد. 

با این سرویس مشتری می تواند نحوه ی تعویض قطعات و یا تعمیر دستگاه کپی خود را شاهد باشد و بر صحت و سقم عملکرد تکنسین های ما صحه باشد. کاربر با ثبت درخواست از طریق سایت یا برقراری تماس تلفنی، درخواست خدمات سرویس در محل خود را به ما اطلاع دهد. در این حال کارشناس خبره ی ما در کوتاه ترین زمان در محل حاضر شده و به رفع مشکلات می پردازد.

تعمیرگاه مجاز دستگاه کپی

تعمیر دستگاه فتوکپی نیاز به مجوز های بین المللی و کشوری دارد.  مرکز تعمیرات دستگاه کپی دارای گواهی نامه های بین المللی بوده و با ثبت مجاز نمایندگی خود در ایران به کار تعمیرات مشغول است. این مرکز به صورت شبانه روزی آماده ی پذیرش مدل های مختلف دستگاه کپی در برندهای مختلف می باشد چرا که هر ساله تکنسین های خود را در کلاس های آموزشی تعمیر انواع دستگاه کپی با مارک های مختلف شرکت می دهد. 

تعمیرگاه دستگاه فتوکپی با کسب مجوز موظف به ارائه ی خدمات متنوعی از قبیل سرویس کامل دستگاه، رفع مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری، برطرف کردن ایرادات قطعات مکانیکی و الکترونیکی می باشد. این خدمات در کنار دیگر تسهیلات تخصصی را از واحد تعمیر مجاز دستگاه کپی در تهران و کرج بخواهید.

نمایندگی دستگاه کپی ریکو

نمایندگی تعمیرات دستگاه کپی ریکو واحدی از مرکز تخصصی تعمیرات دستگاه کپی می باشد. این واحد به صورت تخصصی خدمات قابل توجهی در زمینه مشاوره، فروش و تعمیر دستگاه کپی ریکو به مشتریان ارائه می دهد. در این مرکز تمام مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری دستگاه های کپی ریکو با استفاده از دستگاه های مدرن عیب یابی و تعمیر به راحتی برطرف شده و با ارائه گارانتی های معتبر تعمیرات، خیال مشتری را راحت می کنند. اگر دستگاه کپی ریکو مورد استفاده ی شما نیاز به تعویض قطعات داشته باشد مطمئن باشید این مرکز گزینه ای جز آرشیو قطعات اورجینال ساخته شده در کمپانی ریکو نخواهد داشت.

5/5 (2 امتیاز)

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩