تعمیرات فکس کانن

تعمیرات فکس کانن در نمایندگی رسمی کانن به صورت تخصصی و  با پیشرفته ترین تجهیزات انجام می گردد. نمایندگی کانن در صدد است تا همواره در جهت رفع نیاز کاربران گرامی گام بردارد. طبق نظر سنجی ها ی انجام شده در سال های  متوالی این مرکز به عنوان مرکز منتخب کاربران مطرح بوده است.

تعمیرات فکس کانن در نمایندگی رسمی کانن به صورت تخصصی و با تجهیزات و ابزار آلات مدرن انجام می گردد. کارگاهی جهت تعمیرات فکس کانن در نظر گرفته شده است . در این کارگاه برترین متخصصین تعمیرات فکس مشغول به فعالیت هستند. همچنین مدیریت مجموعه امکانات و تجهیزات مدرن جهت تعمیرات فکس کانن را فراهم نموده است. مشتری مداری ، سرعت و دقت در ارائه ی خدمات و همچنین اخذ هزینه مناسب جهت تعمیرات فکس کانن از جمله دلایل موفیت این مجموعه می باشد. اطلاعات کامل در ازتباط با تعمیرات فکس کانن و دیگر خدمات ما را در این صفحه مطالعه نمایید.

خدمات واحد تعمیرات فکس کانن

برخی از خدمات واحد تعمیرات فکس کانن بدین شرح است.

  • رفع صدای نابهنجار دستگاه
  • رفع مشکل ارسال نشدن فکس
  • قطع و وصل شدن ارتباط دستگاه
  • رفع اشکال جمع‌شدگی کاغذ فکس
  • رفع اختلالات دستگاه در زمان ارتباط
  • تعمیر شکستگی چرخ‌دنده‌های فکس
  • رفع صدای ناهنجار دستگاه‌های فکس کانن
  • تعویض قطعات معیوب فکس کانن در صورت نیاز
  • تعمیر اشکال ساییدگی چرخ‌‌دنده‌های فکس در زمان ارسال و دریافت پیام
  • فروش مواد شارژ کارتریج
  • تعمیر قطعات مختلف فکس کانن
  • تعمیر دستگاه‌ های فکس کانن در محل
  • رفع مشکل کشیده نشدن کاغذ در فکس کانن
  • ارائه ی خدمات تعمیر و ترمیم و سرویس فکس کانن
  • تهیه و عرضه مواد مصرفی نظیر تونر، درام، کارتریج و …
  • تعویض قطعات مختلف فکس کانن در صورت عدم امکان تعمیر
  • تعمیرات انواع فکس کانن رولی، کاربنی، لیزری، حرارتی و …
  • تهیه و عرضه انواع مواد مصرفی فکس رول کاربنی لیزری، فکس لیزری رنگی و …

تعمیر غلطک فکس کانن

خرابی غلطک از مشکلات رایج در دستگاه فکس است. اگر غلطک دستگاه شما با اختلال عملکرد مواجه شده باشد، با نشانه های خاصی همراه است. برای مثال؛ اگر کاغذ قرار گرفته شده در فکس، وارد دستگاه نشود، این موضوع، احتمالاً به دلیل خرابی غلطک است. در صورتی که تشخیص نشانه های خرابی غلطک برای شما ممکن نیست می توانید به واحد تخصصی تعمیر فکس کانن مراجعه کنید و از خدمات با کیفیت این مجموعه بهرمند شوید.

تعمیرکاران نمایندگی کانن دوره های تخصصی را گذارنده و دارای مدارک بین المللی هستند. در واحد تخصصی تعمیرات فکس کانن تعمیرکاران با جدیدترین متد تعمیر آشنا هستند و با بکارگیری بهترین تجهیزات آماده ارائه خدمات به شما کاربران گرامی هستند. در صورتی که شرایط حمل دستگاه فکس خود را ندارید، کارشناسان ما آماده حضور در محل شما انجام عملیات تعمیر می باشند. تمام خدمات که توسط مرکز تعمیرات فکس کانن انجام می شود دارای گارانتی می باشد.


اختلال عملکرد پد جدا کننده دستگاه فکس کانن

یکی از مشکلات اساسی در دستگاه فکس کانن، مربوط به پد جدا کننده در دستگاه فکس است. در واقع زمانی که شما  تعدادی برگه را در دستگاه فیدر اتوماتیک اسناد(ADF) قرار می دهید و بیشتر از یک عدد برگه از دستگاه خارج می شود. ممکن مشکلی در پد جدا کننده ایجاد شده باشد که به آن اصطلاحا چند تغذیه می گویند. از دلایل ایجاد این مشکل فرسوده شدن به علت طول مدت استفاده از دستگاه است.

اگر با چنین مشکلی مواجه شدید بهتر است هرچه سریع تر با مراکز و شعب نمایندگی تعمیرات فکس کانن تماس حاصل فرمایید تا علاوه بر دریافت خدمات با کیفیت، در صورتی که شرایط حمل دستگاه خود به نمایندگی کانن را نداشتید تعمیرکاران ما با حضور در محل شما خدمات مربوط به تعمیرفکس کانن در محل را انجام دهند. شعب نمایندگی تعمیرات فکس کانن، دارای حرفه ای ترین و تخصصی ترین تعمیرکاران هستند که در کوتاه ترین زمان بهترین خدمات را به مشتریان ارائه می دهد.


رفع مشکل خطوط روی اسناد هنگام ارسال فکس

اگر در هنگام ارسال و یا دریافت فکس، پیام خطوط رو اسناد شما ایجاد شد باید هرچه سریع تر در جهت حل مشکل پیش آمده اقدام کنید. ممکن است این مشکل به علت خرابی یکی از قطعات دستگاه شما باشد و خرابی قطعه ی مورد نظر به دیگر بخش های دستگاه فکس کانن آسیب وارد کند. این اختلال عملکرد معمولاً به دلیل وجود شی خارجی بر روی شیشه دستگاه به وجود می آید. برای اینکه مطمئن شوید ایراد از قطعه های سخت افزاری دستگاه نیست بهتر است یک برگه را به وسیله دستگاه فکس کانن خود کپی بگیرید.

اگر در چاپ برگه خطی وجود نداشته باشد، مشکل ایجاد خط از شیشه است. برای حل این مشکل بهتر است پوشش ADF را بلند کنید و با کمک ناخن جسم خارجی را بیرون بیاورید. در صورتی که، مشکل حل نشد با کارشناسان تعمیر فکس کانن  تماس حاصل کنید تا در کوتاه ترین زمان در محل شما حاضر شوند و بهترین خدمات را به شما ارائه دهند.


رفع مشکل ارسال نشدن فکس

یکی از پر طرفدارترین محصولات کانن دستگاه فکس است که کاربران آن گاهی با مشکل ارسال نشدن اسناد مواجه می شوند. قطعی ارتباط مودم، قطع شدن ارتباط مودم با خط تلفن و  قطعی اتصالات فکس ازدلایل  مهم ارسال نشدن فکس است. در صورتی که تمام اتصالات را بررسی نمودید و دریافتید که مشکل از قطعی اتصالات نیست.

می توانید با کارشناسان ما تماس حاصل فرماید تا در اسرع وقت خود را به محل شما برسانند. تعمیرکاران  فکس کانن با بکارگیری جدیدترین روش در تعمیر آماده خدمات رسانی به شما عزیزان هستند. همچنین در مراکز نمایندگی تعمیرات فکس با پیشرفته ترین تجهیزات اقدام به تعمیر و تعویض قطعات فکس کانن می نمایند.

تعمیرات فکس کانن و دیگر واحدهای تعمیرات کانن

در این صفحه با خدمات ما در واحد تعمیرات فکس کانن آشنا شدید . جهت آشنایی با خدمات ما در واحدهای دیگر می توانید وارد صفحه ی مربوط به محصول مورد نظر شوید. نمایندگی کانن با تجهیز کادر فنی خویش به پیشرفته‌ترین تجهیزات و امکانات روز دنیا، فضایی فراهم آورده که در آن امکان ارائه تمامی خدمات مورد نیاز کاربران، بر اساس ضوابط و استانداردهای جهانی کانن فراهم گشته است. نمایندگی کانن در بخش فروش، عرضه‌کنندۀ دستگاه‌های کانن و در پارت تعمیر، ارائه‌دهندۀ خدمات پس از فروش کانن است.

تمامی خدمات ارائه شده در نمایندگی کانن توسط تیمی از کارشناسان متخصص در دو حوزه فروش و تعمیر انجام می‌پذیرد و تلفیق این دو مجموعه، -یعنی «کارشناسان متخصص» و «امکانات و تجهیزات حرفه‌ای»- سبب گشته تا به اذعان بسیاری از همکاران، نمایندگی کانن یکی از مراکز پیشرو و متخصص در ارائه خدمات فروش و تعمیر کانن مطرح گردد. کارشناسان مرکز تعمیرات کانن  خدمات خود را  به دو شیوه «تعمیر در محل» و «تعمیر در مرکز» به کاربران گرامی ارائه می نمایند. کاربران می توانند  بسته به شرایط خود، یکی از این دو شیوه را جهت تعمیرات انتخاب نمایند. جهت آشنایی با واحدهای تعمیرات کانن به لینک زیر مراجعه نمایید.

انواع فکس کانن و دیگر محصولات کانن

فکس کانن در انواع و مدل های مختلف در بازار موجود می باشد. در این بخش به معرفی این محصولات می پردازیم .شرکت کانن هم ‌اکنون با دارا بودن دفاتر مرکزی در کشورهایی نظیر ایالات ‌متحده، آفریقا، شرق میانه، ژاپن، آسیا، اقیانوسیه، هلند و لندن، فعالیت‌هایی در مقیاس جهانی دارد. کانن در حال حاضر دارای سه ‌شاخه تصویرسازی دیجیتال شامل پرینترهای لیزری، دوربین های دیجیتال، دستگاه های فتوکپی و اسکنرهای متنوع است که علاوه بر توانایی بکارگیری آنها در منزل و محیط کار، قابلیت کار در محیط‌های پزشکی را نیز دارند.

در سال‌های اخیر شرکت کانن به معرفی محصولات دیجیتالی کامپکت خود و  SLR نظیر پرینترها، دوربین‌های فیلمبرداری، دستگاه‌های فتوکپی و دستگاه‌های چندکاره برای منزل و ادارات پرداخته است. شما کاربران گرامی می توانید با حضور در نمایندگی کانن و مراجعه به پارت تخصصی مرتبط با دستگاه خویش، تخصصی ترین خدمات مورد نیاز را دریافت نمایید. جهت آشنایی با مشخصات انواع فکس کانن و سایر محصولات کانن مطالعه ی این بخش را از دست ندهید.

مقالات، سوالات متداول و اخبار فکس کانن

مقالات مرتبط با فکس کانن را در این بخش مطالعه نمایید. مقالات شامل دو دسته مقالات تخصصی و عمومی هستند. فهرستی از اشکالات و اختلالات رایج در دستگاه فکس که در مقالات به آن ها خواهیم پرداخت عبارتند از؛شکستگی چرخ‌دنده‌های فکس ، جمع‌شدگی کاغذ فکس ، شنیدن صدای نابهنجار از دستگاه فکس ، ساییدگی چرخ‌‌دنده‌های فکس در زمان ارسال و دریافت پیام ، قطع و وصل شدن ارتباط دستگاه و… . جهت آشنایی کاربرد با بهترین شیوه های کار با دستگاه و رفع برخی از اشکالات ابتدایی ایجاد شده در آن، می توانید مقالات فکس کانن و دیگر مقالات کانن را در این بخش مطالعه نمایید.

در بخش سوالات متداول می توانید پاسخ سوالات و ابهامات خود را دریافت نمایید. سوالات این بخش از بین پرتکرار ترین پرسش های کاربران انتخاب شده و پاسخگویی شده است. ددر انتخاب سوالات به کاربردی بودن و مفید بودن مطالعه ی آن برای کاربران دقت شده است .

اخبار فکس کانن عبارتند از جدیدترین خبرها در ارتباط با دستگاه فکس کانن و سایر اخبار که توسط کارشناسان نمایندگی کانن گردآوری گشته و در این قسمت در اختیار کاربران گرامی قرار می گیرد. اخبار این بخش از میان تازه ترین اخبار کانن انتخاب می گردد. لذا کاربران علاقه مند به مطالعه ی اخبار نیازی به سرچ های متعدد جهت یافتن اخبار نخواهند داشت.  کاربران گرامی می توانند جهت اطلاع از دیگر اخبار و مطالب مرتبط با این حوزه به بخش زیر مراجعه نمایند.

نمایندگی کانن

نمایندگی کانن تمامی تلاش، توان و امکانات خویش را به کار بسته است تا بتواند به اصل «مشتری مداری» جامه عمل پوشانده و تمامی خدمات مورد نیاز کاربران را مبتنی بر استانداردها و ضوابط جهانی این حوزه به کاربران و مشتریان خویش ارائه نماید. مدیریت نمایندگی کانن ضمن آنکه احترام به مشتری و تکریم ارباب رجوع را، زیربنای تمامی سیاستهای این مرکز نهاده است، چارتهای سازمانی و تمامی کارمندان را نیز ملزم به رعایت این اصل و پیاده سازی آن در فعالیتهای خویش ساخته است.

مدیریت نمایندگی کانن در تلاش است تا تمامی ویژگی های یک سازمان مشتر‌ی مدار را در درون خود برجسته ساخته و «لبخند مشتریان» را همراه همیشگی آنان سازد. مفتخریم که خدمت رسانی به کاربران سرمشق هر روزمان گشته است.