اشتراک گذاری

تعمیرات دستگاه کپی کونیکا مینولتا

تعمیرات دستگاه کپی کونیکا مینولتا با راهکارهای  علمی در نمایندگی کپی انجام می گردد . کارشناسان حرفه ای این مرکز ابتذا به آنالیز دستگاه پرداخته سپس بهترین گزینه برای تعمیر را انتخاب می کنند . بدیهی است همین امر موجب می گردد تعمیرات دستگاه کپی با بهترین کیفیت صورت پذیرد . جهت تعمیر هر دستگاه آشنایی با عملکرد قطعات آن ضروری می باشد. اساس فرآیند فتوکپی به این صورت است که ابتدا بر روی غلتک نواری یا استوانه درام یکبار الکتریسیته یکنواخت ساکن ۶۰۰ تا ۷۰۰ ولتی توزیع می شود. سطح غلتک با هادی های نوری آلی با بار منفی پوشیده شده است .

در این دستگاه از نور بهره برده می شود و به همین دلیل است که به آن دستگاه فتوکپی هم گفته می شود. باریکه نور شدیدی از کاغذی که روی شیشه دستگاه کپی قرار داده شده عبور می کند . قسمت های سفید کاغذ نور را منعکس می کند . هنگامی که به نور منعکس شده به سطح درام برخورد کرده آن سطح باردار درام خنثی می شود و سطوح تیره یا همان متن و تصاویر نور را جذب می کنند و نواحی با بار منفی روی ذرام باقی می ماند. پودر سیاه رنگ بسیار ظریفی به نام تونر در درستگاه وجود دارد که بار مثبت شارژ شده اند به بارهای منفی که روی درام باقی مانده اند می چسبند.

جایی که کاغذ سیاه است بر روی درام الکتریسیته ایجاد می کند . اما جایی که سفید است ایجاد نمی کند و یک تصویر بر روی آن شکل می گیرد. سطح کاغذ با الکتریسیته ساکن منفی شارژ می شود و تونر باردار مثبت از سطح درام به سطح کاغذ جذب می شود. کادر فنی مرکز تعمیرات دستگاه کپی کونیکا مینولتا با تسلط بر اجزای تشکیل دهنده ی کپی به عیب یابی کامل دستگاه معیوب کاربران مبادرت می ورزند .  تعمیرات دستگاه کپی کونیکا مینولتا در نمایندگی کونیکا مینولتا از طریق آپشن های سرویس درمحل و سرویس در مرکز انجام می گردد .

تعمیرات دستگاه کپی کونیکا مینولتا

موارد اصلی تعمیرات دستگاه کپی کونیکا مینولتا

به طور کلی تعمیرات دستگاه کپی ، به دلیل پیچیدگی بسیار زیاد ، حتما باید توسط یک تعمیرکار مجرب و با تخصص صورت پذیرد ؛ در غیر این صورت باید منتظر ایجاد آسیب های جدی تر در این دستگاه باشیم . در مرکز تعمیر دستگاه کپی کونیکا مینولتا ، کاربران می توانند دستگاه خود را به تکنسین های متبحر بسپارند و از تعمیر تخصصی آن مطمئن باشند . در ادامه ، موارد اصلی در تعمیرات کپی کونیکا مینولتا را برای شما تشریح می کنیم :

برای غیر فعال کردن کپی رنگی خود کلیک کنید

تعمیر تخصصی دستگاه کپی کونیکا مینولتا

در مرکز تعمیرات دستگاه کپی کونیکا مینولتا ، تعمیرکاران با تجربه و دارای تخصص فعالیت می کنند . این تعمیرکاران ، دوره های معتبر بین الملی در حوزه ی تعمیرات را گذرانده و در آزمون های گوناگون ، مورد آزمایش قرار گرفته اند . هم چنین آنها دارای سالها تجربه ی عملی در زمینه ی تعمیر دستگاه کپی می باشند . این ویژگی ها باعث شده تا ترمیم دستگاه کپی کونیکا مینولتا در این مرکز ، به صورت تخصصی و فوق تخصصی انجام شود . لذا کلیه ی عیوب دستگاه شما به دقت برطرف شده و می توانید انتظار داشته باشید که کارکرد دستگاه کپی تان ، مثل روز اول شود .

عیب یابی صحیح

دیگر نکته ی مهمی که در تعمیرات دستگاه کپی کونیکا مینولتا به آن توجه می شود ، عیب یابی صحیح این دستگاه است . در مراکز غیر مجاز ، فرایند عیب یابی ممکن است توسط فردی مبتدی انجام شود . به دلیل تجربه ی ناکافی ، تشخیص عیب دستگاه کپی ، کامل انجام نشده و با خطا همراه می گردد . بدیهی است که در چنین شرایطی ، تعمیرات این وسیله نیز ، به شکل نادرست انجام خواهد شد . در واحد تعمیر کپی کونیکا مینولتا ، عملیات عیب یابی ، صرفا به دست مهندسین ارشد این مرکز و با دقت و تمرکز بسیار بالا انجام می شود .

مهندسین ما ، به واسطه ی دانش تخصصی و تجربه ی بالا در این زمینه ، بخش های مختلف دستگاه کپی را به دقت بررسی می کنند . پس از یافتن عیب اصلی دستگاه ، جزئیات را به اطلاع کاربر می رسانند و در صورت توافق ، تعمیرات دستگاه کپی شروع می شود .

تعویض قطعات معیوب

یکی از مهم ترین اصول مرکز تعمیرات تخصصی کپی کونیکا مینولتا ، عدم تعویض قطعات معیوب تا حد امکان است . کارشناسان ما در این مرکز ، تلاش می کنند تا تمام راه های ممکن برای ترمیم قطعه ی دارای نقص را امتحان نمایند . در واقع تعویض قطعه ، به عنوان آخرین راه حل در نظر گرفته می شود . اما گاهی نمی توان جلوی این کار را گرفت و چاره ای جز جایگزینی قطعه ی معیوب ، باقی نمی ماند . در این حالت ، قبل از هرچیز با مشتری هماهنگ می شود که دستگاهش نیاز به تعویض قطعه دارد . سپس قطعه ی مورد نظر را از میان قطعات اورجینال موجود در مرکز تعمیرات دستگاه کپی کونیکا مینولتا انتخاب کرده و با قطعه ی معیوب ، جایگزین می نمایند .

خدمات مرکز تعمیرات دستگاه کپی کونیکا مینولتا

در مرکز تعمیر دستگاه کپی کونیکا مینولتا ، خدمات زیر ارائه می گردد :

  • تعمیرات مسیر خروج کاغذ دستگاه کپی کونیکا مینولتا
  • تعمیر و تعویض بوردهای الکترونیکی دستگاه کپی کونیکا مینولتا
  • تعمیرو تعویض دولوپر در واحد تعمیرات دستگاه کپی کونیکا مینولتا
  • تعمیرات فیوزینگ دستگاه کپی کونیکا مینولتا و تعویض این قطعه در صورت نیاز
  • تعمیرو تعویض درام دستگاه کپی کونیکا مینولتا
  • ارائه ی گارانتی معتبر در واحد تعمیرات کپی کونیکا مینولتا و 
  • تعمیر قطعات الکترونیکی دستگاه کپی کونیکا مینولتا
  • سرویس کدهای دستگاههای کپی قدیمی و جدید کونیکا مینولتا
  • سرویس عمومی دستگاه کپی کونیکا مینولتا
  • تعمیرات چرخ دنده های دستگاه کپی کونیکا مینولتا
  • تعویض چرخ دنده های دستگاه کپی کونیکا مینولتا در صورت لزوم
  • تعمیر و ترمیم انواع قطعات مکانیکی دستگاه کپی کونیکا مینولتا
  • تعمیرات سیستم هیتر دستگاه کپی کونیکا مینولتا
  • عیب یابی و تعمیر و تعویض انواع قطعات الکترونیکی دستگاه کپی کونیکا مینولتا

نمایندگی کونیکا مینولتا و واحدهای تعمیرات کونیکا مینولتا

نمایندگی کونیکا مینولتا عهده دار کلیه ی فعالیت های مربوط به فروش و خدمات پس از فروش محصولات کونیکامینولتا در ایران می باشد. این مرکز با سرلوحه قرار دادن شعار مشتری مداری در تمامی بخش هایش، همواره در تلاش بوده تا رضایت شما کاربران گرامی را جلب کند. در نمایندگی کونیکامینولتا ،خدمات مربوط به هر محصول در پارت مختص به همان محصول ارائه می شود. کارشناسان حرفه ای و با تجربه ی حوزه ی تعمیرات هر محصول در پارت مخصوص به همان محصول حضور دارند.

هم چنین نمایندگی کونیکامینولتا با تجهیز هر بخش به پیشرفته ترین ابزار و تجهیزات مربوط به همان بخش، گامی بلند در جهت ارائه ی خدمات تخصصی به مشتریان محترم برداشته است. شما عزیزان در صورت وجود هرگونه سوال درمورد فروش و تعمیرات کونیکا مینولتا می توانید با نمایندگی کونیکامینولتا تماس حاصل نمایید؛ کارشناسان ما آماده ی پاسخگویی به پرسش های شما عزیزان هستند.

اخبار و اطلاعات محصولات شرکت کونیکا مینولتا ، در این بخش از سایت ، در دسترس شما کاربران گرامی قرار می گیرد .

امتیاز شما به این نوشته

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩