اشتراک گذاری

بهترین پرینترهای کانن

کمپانی خوش نام کانن یکی از رهبران شناخته شده در تولید پرینتر و ارائه راه حل های اتوماسیون اداری با تکنولوژی های نوآورانه می باشد که علاوه بر پرینترهای اداری و سازمانی، مدل های خانگی بسیار محبوبی را نیزطراحی و تولید کرده است. این کمپانی به عنوان بخشی از فعالیت خود طیف وسیعی از مدل های پرینتر را روانه بازار ماشین آلات ساخته که تمامی آنها با ویژگی های کارآمد و قابلیت های قابل توجهی ادغام شده اند و می توانند کارهای پیچیده و دشوار را ساده سازی کرده و بازدهی کار دفاتر را ارتقاء دهند. گفتنی است، سابقه این سازنده بزرگ به 75 سال می رسد و در این زمان شهرت بسیار زیادی را نیز کسب کرده است. به هر حال در این متن سعی به بررسی چند نمونه از بهترین پرینترهای کانن خواهیم داشت، در صورت تمایل به آشنایی بیشتر با محصولات این ابرکمپانی می توانید با ما همراه باشید.

آموزش شارژ کارتریج

چند نمونه از بهترین پرینترهای کانن

Canon iR1024A

به عنوان اولین محصولی که در لیست بهترین پرینترهای کانن قرار گرفته شده است می توان به Canon iR1024A اشاره داشت. طراحی و ساختار این محصول بسیار جمع وجور بوده و در هر دقیقه 24 صفحه را به چاپ می رساند. از ویژگی های این دستگاه می توان به چاپ سیاه و سفید، کیفیت چاپ با وضوح و روشنایی 1200 نقطه در هر اینچ، فیدر اتوماتیک، چاپ پشت و رو و قابلیت شبکه شدن نام برد. همان طور که ذکر شد Canon iR1024A دارای ساختاری کوچک است که براساس آن می تواند به راحتی بروی میز کار شما جا شود، اما به یاد داشته باشید که این پرینتر علی رغم ظاهر کوچک خود دارای ظرفیت کاغذ 600 برگه ای A4 بوده که در صورت نیاز می تواند به دوبرابر یعنی 1100 برگه افزایش پیدا کند. گفتنی است، این دستگاه علاوه بر استفاده آسان و صرفه جویی در انرژی از گزینه های instant recovery نیز بهره مند شده و روی هم رفته گزینه ای ایده آل برای کسب و کارهای کوچک به حساب می آید.

Canon iR2530i

این پرینترکنسولی نیز در مجموعه بهترین پرینترهای کانن دیده می شود و گزینه ای عالی برای کسب و کارهای کوچک و متوسط به شمار می رود. پرینتر Canon iR2530i دارای سرعتی معادل 30 صفحه در هر دقیقه بوده و نه تنها کپی و چاپ سیاه و سفید بلکه قابلیت اسکن تمام رنگی را نیز در اختیار کاربر قرار می دهد. این محصول مجهز به یک کنترل پنل لمسی می باشد که بدین لحاظ بسیاری از کارها را به مراتب آسان ساخته و از آنجایی که دارای برچسب انرژی استار است، کمترین تأثیر را به روی محیط زیست خواهد گذاشت. همچنین این دستگاه دارای ظرفیت حداکثری کاغذ 2300 برگه ای بوده و با نرم افزار Canon uniFLOW برای کاهش هزینه های عملیاتی نیز سازگار می باشد.  به هرحال، ویژگی های امنیتی به مانند چاپ مجاز، قابلیت job storage، کنترل اسناد، اتصال آسان به شبکه، سرعت زیاد و بازدهی بالا را نیز می توانید از این دستگاه انتظار داشته باشید. لازم به ذکر است، با وجود قابلیت های مذکور این دستگاه می تواند به راحتی کارهای سبک در مشاغل بزرگ را نیز پشتیبانی کند.

Canon iRC2380i

این محصول نیز در ردیف بهترین پرینترهای کانن قرار گرفته و خوشبختانه از طراحی آل این وان بهره مند شده است. پرینتر Canon iRC2380i از یک سو عملکردهای چهارگانه کپی، چاپ، اسکن و فکس را پشتیبانی کرده و از سویی دیگر چاپ سیاه و سفید و رنگی را نیز پوشش می دهد. این دستگاه  با نیازهای بسیاری از دفاتر تطبیق پذیر بوده و از سرعت چاپ 23 صفحه ای در هر دقیقه برخوردار می باشد. به لطف تجهیز این پرینتر به کنترل پنل لمسی، کارکردن با آن بسیار ساده بوده و خبر خوش دیگر آنکه می تواند برگه هایی به انداز A3 را نیز به چاپ برساند. همچنین این محصول دارای ظرفیت نگهداری کاغذ 2300 برگه ای و فیدر اتوماتیک دوطرفه می باشد که براساس این ویژگی مانع از هدر رفتن و خرابی کاغذهای تان خواهد شد. شایان ذکر است، Canon iRC2380i از بهره وری بالای انرژی برخوردار بوده و به لحاظ عملکرد موثر و توانایی های چاپ حرفه ای و رنگی خود بسیار مورد اقبال قرار گرفته است و نکته آخر آنکه، این پرینتر علاوه بر قابلیت های پیشرفته خود شامل آپشن های اضافی دیگری به مانند برنامه های نرم افزاری، چاپ امن و گزینه های finishing برای تکمیل کارهای فیزیکی بروی کاغذهای چاپی نیز می باشد.

نمایندگی دستگاه کپی کانن

نمایندگی دستگاه کپی کانن افتخار دارد با بهره مندی از بهترین امکانات و پیشرفته ترین تجهیزات و همچنین به مدد تکنسین های حرفه ای این مرکز، کلیه خدمات تعمیراتی و فروش مربوط به دستگاه های کپی کانن را به شما کاربران عزیز عرضه نماید. این نمایندگی خوش نام سالیان متمادی است که در جهت رفاه و آسایش شما عزیزان مشغول به خدمت رسانی بوده و همواره توانسته است با عرضه برترین سرویس ها و خدمات ممکن رضایت مشتریان اش را جلب نماید. نمایندگی دستگاه کپی کانن، در زمینه فروش و تعمیرات تمامی مدل های دستگاه کپی این کمپانی به شیوه ای کاملأ تخصصی و حرفه ای فعالیت داشته و خدمات سرویس در محل را نیز فراهم آورده است. به هر حال، ارائه راهنمایی های تعمیراتی، تضمین خدمات مربوط به ریکاوری دستگاه ها، استفاده از قطعات اصل و اورجینال، فروش جدیدترین محصولات و ارائه گارانتی معتبر از جمله اصلی ترین خدمات این مرکز مورد اطمینان محسوب می شود. در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر می توانید به این قسمت از سایت مراجعه نمایید.

امتیاز شما به این نوشته

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩