اشتراک گذاری

بهترین دستگاه های کپی 2018

شناخت بهترین دستگاه های کپی 2018 به شما کمک می کند تا انتخابی بهتر و مناسب تر داشته باشید. صرف نظر از بودجه ای که برای خرید در نظر می گیرید که البته در خرید و گزینش نقش اساسی دارد و بسیار مورد توجه است، توجه به مسائلی نظیر سرعت چاپ، قابلیت شبکه کردن، سازگاری و کاربری آسان نیز لازم و ضروری است. وقتی هدف شما راه اندازی یک کسب و کار کوچک باشد، امکانات و تجهیزاتی جمع و جور تر و مختصر تری نیاز خواهید داشت. در ادامه این مطلب می خواهیم بهترین دستگاه های کپی 2018 برای کسب و کارهای کوچک را به شما معرفی کنیم؛ همراه ما باشید؛

بهترین دستگاه های کپی 2018

معرفی بهترین دستگاه های کپی 2018

دستگاه کپی لیزری چندکاره Brother مدل DCPL5650DN با قابلیت چاپ دورو و شبکه

این دستگاه جزء بهترین دستگاه های کپی 2018 برای کسب و کارهای کوچک است. یک دستگاه کپی سیاه و سفید است. از قابلیت شبکه کردن و کپی دو رو نیز بهره مند است. یک دستگاه بسیار سریع است که 42 برگه در دقیقه را کپی می کند. چاپ دو رو، سینی با قابلیت نگهداری 300 برگه و افزایش ظرفیت آن تا 1340 برگه، قابلیت شبکه شدن حرفه ای و امن و مطمئن، از ویژگی های مهم این دستگاه است. نصب و پیکربندی آن کمی پیچیده است و ممکن است برای افرادی که با تنظیمات دستگاه کپی آشنا نباشند، مشکلاتی ایجاد کند.

دستگاه کپی لیزری چهارکاره Canon مدل Imageclass D1550

همه ما به خوبی می دانیم که کمپانی کانن یکی از معتبرترین برندها در تولید انواع چاپگر است. به همین دلیل است که در لیست بهترین دستگاه های کپی 2018 نمونه ای برای ارائه دارد. دستگاه کپی Imageclass D1550 ]چهار کاره (پرینتر، اسکنر، فکس،دستگاه کپی) دستگاهی برای چاپ سیاه و سفید است که  قابلیت اتصال وایرلس دارد و به موبایل و سایر گجت ها وصل می شود. 35 صفحه در دقیقه را با کیفیت و وضوح بسیار بالا کپی می کند. شیشه اسکنر آن می تواند انواع مختلف کاغذها با ابعاد استاندارد را کپی و چاپ کند. می تواند ماهی 50.000 صفحه پرینت بگیرد. باید بدانید که تنظیمات پیچیده ای دارد.

دستگاه پرینتر لیزری قابل حمل Brother مدل DCPL2540DW

نام کمپانی برادر هم همچون کانن، دو بار در لیست بهترین دستگاه های کپی 2018 تکرار شده است. این بار با دستگاه پرینتر لیزری قابل حمل مدل DCPL2540DW که قابلیت اتصال وایرلس دارد. وزن کم این دستگاه امکان جابه جایی ساده آن را فراهم کرده است. قابلیت چاپ و کپی دو رو با ظرفیت 30 صفحه در دقیقه، استفاده از فناوری مدرن برای سرعت بخشیدن به کپی های سیاه و سفید و رنگی، امکان استفاده به صورت شبکه از ویژگی های خوبی این دستگاه است.

 دستگاه کپی لیزری چندکاره Canon مدل imageCLASS D550

نام کانن در لیست بهترین دستگاه های کپی 2018 دو بار آمده است. این بار با دستگاه کپی لیزری چندکاره مدل imageCLASS D550. دستگاه فوق قابلیت چاپ، اسکن و کپی دو رو دارد و می تواند 26 صفحه را در یک دقیقه کپی کند. کارتریج دوگانه و گرانی دارد. قابلیت شبکه شدن را ندارد و از اتصال وایرلس نیز پشتیبانی نمی کند. لذا مناسب استفاده گروهی نیست.

 دستگاه چهارکاره لیزری HP مدل LaserJet Pro M225dn

کمپانی اچ پی هم از قافله بهترین دستگاه های کپی 2018 جا نماند و دستگاه چهارکاره لیزری مدل LaserJet Pro M225dn را معرفی کرد. برند اچ پی در ایران بسیار محبوب است. این دستگاه قابلیت شبکه کردن، چاپ 26 صفحه در دقیقه و ظرفیت چاپ 2000 صفحه در ماه دارد و فقط تک رنگ است.

نمایندگی تعمیرات دستگاه کپی

نمایندگی مرکزی تعمیرات دستگاه کپی بهترین و با کیفیت ترین خدمات را در حوزه عیب یابی، ترمیم، تعمیر و تعویض ارائه می دهد. برند و مدل دستگاه کپی برای این نمایندگی مهم نیست. تکنسین ها و تعمیرکاران این مرکز معتبر و رسمی به دلیل آشنایی با ساختار مدل های مختلفی از دستگاه های کپی به راحتی می توانند تمام مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری دستگاه را شناسایی و برطرف سازند. کیفیت ویژگی اصلی تمام خدمات و سرویس های نمایندگی کپی است. نمایندگی مرکزی تعمیرات کپی به کمک مرکز سخت افزار ایران راه اندازی شده است.

در کنار فراهم سازی امکانات و تسهیلات بسیار متنوع و مفید در بخش تعمیرات، بهترین و مرغوب ترین مواد مصرفی اولیه را هم برای کاربران انواع دستگاه های کپی فراهم می سازد. در بخش تعویض نیز آرشیوی مجهز از قطعات جانبی اصل و اورجینال فراهم است که مسیر تعویض را امن و ایمن می سازد. تمامی سرویس های این نمایندگی قانونی همراه با ارائه ضمانت نامه های رسمی و کتبی است. برای دریافت اطلاعات بیشتر تماس بگیرید.

امتیاز شما به این نوشته

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩