اشتراک گذاری

آموزش تمیز کردن واحد لیزر فتوکپی

تمیز کردن واحد دستگاه کپی و هرآنچه باید در مورد آن بدانید …

اشکالات ظاهر شده بر روی کاغذ کپی در واقع نشانه‌هایی دال بر وجود ایراد یا خرابی در یک یا چند بخش‌ از دستگاه فتوکپی هستند.برای مثال در صورتی که برگۀ چاپ شده دارای خطوط تیره باشد این احتمال وجود دارد که واحدهای لیزر فتوکپی دچار اشکال شده باشند.در صورتی که این اشکال، کثیفی واحدهای لیزر باشد، می‌توان با اندک دستکاری آن را مرتفع ساخت. برای تمیز کردن واحدهای لیزر فتوکپی ، کافی است تا مطابق دستورالعمل درج شده در این مقاله عمل نمایید. این کار کمک می‌کند تا مشکل ظاهر شدن خطوط تیره بر روی کاغذ برطرف گردد. در بخش‌های آتی ویدئوی آموزش تمیز کردن واحدهای لیزر فتوکپی نیز ارائه می‌گردد که مشاهده آن می‌تواند در انجام این کاربه شما کمک کند.

تمیز کردن واحدهای لیزر فتوکپی

ویدئوی آموزش تمیز کردن واحدهای لیزر فتوکپی

شما کاربران گرامی می‌توانید با مشاهده ویدئوی آموزش تمیز کردن واحدهای لیزر فتوکپی، این کار را بدون نیاز به حضور کارشناس انجام دهید. در صورتی که با انجام این کار مشکل خطوط ظاهر شده بر روی برگه‌های کپی شما مرتفع نشد، می‌توانید با یکی از کارشناسان ما در نمایندگی تعمیر دستگاه کپی تماس گرفته و راهنمایی‌های تخصصی لازم را دریافت نمایید.

نمایندگی تعمیر دستگاه کپی

نمایندگی تعمیر دستگاه کپی با تیمی از مجرب‌ترین و متعهدترین کارشناسان و استفاده از به‌روزترین و نوین‌ترین تجهیزات تعمیر در تلاش است تا بالاترین سطح کیفی را به کاربران دستگاه‌های کپی ارائه نماید. برخورداری مرکز تعمیرات کپی از جدیدترین و پیشرفته ترین دستگاه های عیب یابی و تعمیر سبب گشته تا تشخیص علل خرابی دستگاه‌های کپی در کمترین زمان و به دقیق‌ترین شکل انجام پذیرد و عملیات مورد نیاز جهت رفع و حل اشکالات پیش آمده در دستگاه (بر اساس عیب یابی انجام شده) ، انتخاب و اِعمال گردند. شما کاربران گرامی می‌توانید

با انتخاب آگاهانه‌ی نمایندگی تعمیر دستگاه کپی در کمترین زمان و با هزینه مصوب، دستگاه معیوب خود را تعمیر کنید و از خدمات واحد تعمیرات دستگاه کپی بهره مند گردید. وجود آرشیوی جامع از قطعات اورجینال شرکتی نیز سبب گشته تا نه تنها عیوب موجود در دستگاه، مرتفع گرددبلکه به دلیل جایگزینی قطعات با اجزا اورجینال، کیفیت اولیه به دستگاه بازگردد.

امتیاز شما به این نوشته

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩