اشتراک گذاری

آموزش تعمیرات پرینتر

توسعه و دگرگونی های وسیع در فناوری تجهیزات اداری از قبیل پرینترها سبب شده، در حوزه های مختلف طراحی و ساخت این محصولات شاهد پیشرفت های بزرگی باشیم. متفاوت و کاربردهای مختلف طراحی و تولید میشوند. گستردگی استفاده از پرینتر ها تا حدی ست که امروزه کمتر کسی را میبینیم که استفاده ای از آن نداشته باشد. طبیعتا هر چه به تعداد کاربران پرینتر ها اضافه میشود، نیاز به مراکز پشتیبانی از این محصولات نیز بیشتر احساس میشود. پس میتوان همواره نیاز به وجود متخصصان تعمیر پرینتر در سطح کشور وجود دارد و این نیاز به مراتب بیشتر هم  میشود. چرا که نوسانات قیمت ارز باعث افزایش چشمگیر قیمت پرینتر های امروزی شده و این افزایش قیمت کاربر را متقاعد میکند در مواقع خرابی و اختلال دستگاه خود، به جای خرید پرینتر جدید، اقدام به تعمیر استاندارد پرینتر قبلی خود کند. از همین رو آموزش تعمیرات پرینتر به امری ضروری و مهم  بدل شده و ما نیاز داریم، با آموزش صحیح به کارآموزان راه را برای ورود آن ها به عرصه ی کار هموار کنیم. با همین هدف آموزش تعمیرات پرینتر از سوی این مرکز، سال هاست در دوره های مختلف، تحت نظر بهترین اساتید سطح کشور و متناسب با علم روز دنیا، به کارآموزان و علاقمندان عزیز ارائه میشود.

دوره های آموزش تعمیر پرینتر

همانطور که گفته شد، آموزش تعمیرات پرینتر در این موسسه از دوره های مختلفی تشکیل شده و کارآموز متناسب با علاقه و استعداد خود قادر به گذراندن تمامی آن ها میباشد. همچنین در پایان هر دوره کارآموز موفق به اخذ مدارک معتبر از سوی موسسه میشود و میتواند در حوزه های مختلف کاری، به فعالیت بپردازد. کادر متخصص این مجموعه با برنامه ریزی های صحیح و کارآمد خود اقدام به آموزش تمامی دوره ها و حوزه های تعمیر پرینتر به کارآموزان میباشند. دوره های آموزش تعمیر پرینتر شامل آموزش سخت افزار پرینتر و آموزش نرم افزار این دستگاه ها به صورت کاملا مجزا و با بالاترین کیفیت ممکن تدریس میشود.

برخی دوره های آموزش تعمیر پرینتر زیر نظر تعمیرکاران با تجربه و به صورت عملی میباشد و در طول برگزاری این دوره ها همواره از ابزار های تخصصی تجهیزات اداری مختلف استفاده میشود. هدف بر این است که در طول برگزاری این دوره ها به صورت جامع، تمامی اصول حرفه ای در تعمیر انواع برندهای پرینتر به کارآموزان و علاقمندان آموزش داده میشود. سطح کارگاه های آموزشی تعمیرات پرینتر از پایه آغاز میشود و متناسب با علاقه ی کارآموز ادامه ی آن تا سطح تخصصی و حرفه ای امکان پذیر است.

آموزش تعمیرات سخت افزاری پرینتر

یکی از مهم ترین اهداف این مرکز آموزش کامل تعمیرات سخت افزاری به کارآموزان در حین گذراندن دوره های مختلف میباشد. چرا که تعمیرات سخت افزاری  از تخصصی ترین دوره های مربوط به تعمیرات موبایل میباشد. این مرکز در دوره های تخصصی و عمومی سخت افزاری پرینتر از قطعات و تجهیزات جدید استفاده میکند و این امر باعث شده، کارآموزان با سطح دانش نظری و عملی قوی و به روز در سطح جامعه به کارشناسان حرفه ی تعمیر پرینتر تبدیل شوند. دوره های تعمیرات سخت افزاری پرینتر توسط برترین اساتید و مهندسان سخت افزار و با بالاترین کیفیت برگزار میشود و کارآموز پس از گذراندن این دوره موفق به کسب مدرک معتبری از سوی این مرکز میشود و میتواند در حیطه های مختلف تعمیر موبایل در زمینه های تخصصی و سخت افزاری مشغول به کار شود.

دوره های تعمیرات سخت افزاری پرینتر شامل حوزه های مختلفی میشوند و با آموزش صحیح تئوری و عملی الکترونیک، قطعه شناسی و نحوه ی قرارگیری آن در مدارها،  آموزش عیب یابی قطعات خراب، آموزش تعویض انواع آی سی های غیر چسبی و دو لایه، آموزش تعویض تضمینی آی سی های چسبی، آموزش کار با ابزاری چون مولتی متر و منبع تغذیه، روش های مختلف عیب یابی پرینتر ها با تست های آمپر، نقشه خوانی های شماتیک، پروگرام کردن آی سی ها و … به انجام میرسد و در نهایت کارآموز میتواند به سطح بالایی از شناخت نظری و عملی در زمینه ی پرینتر های مختلف دست یابد.

آموزش تعمیرات پرینتر شارپ

یکی از معروف ترین پرینتر های حال حاضر که کاربران بسیاری را به خود اختصاص داده است، پرینتر های شارپ میباشد. این پرینتر ها از قطعات ریز و حساسی تشکیل شده اند و تعمیر آن ها نیاز به مهارت ویژه ای دارد. به همین دلیل آموزش تعمیرات آن توسط کارشناسان و اساتید به صورت ویژه به کارآموزان عزیز، ارائه میشود. کارآموزان پس از گذراندن دوره های عمومی و تخصصی در زمینه های مختلف پرینتر های شارپ، قادر خواهند بود به خوبی و به صورت ایده آل در مراکز تعمیرات پرینتر به تعمیر و بازیابی پرینتر های شارپ بپردازند.

امتیاز شما به این نوشته

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩