دستگاه کپی توشیبا مدل e-STUDIO 3008A

دستگاه کپی توشیبا مدل e-STUDIO 3008Aیکی از مدل های ایستاده دستگاه کپی در کمپانی توشیبا است. توشیبا از ابرقدرتان در زمینه تولید دستگاه کپی در سراسر جهان است. محصولات این کمپانی در زمینه ماشین های اداری فوق العاده با کیفیت هستند. دستگاه کپی توشیبا مدل e-STUDIO 3008A ضمن اینکه کیفیت بسیار بالایی دارد، از فناوری ها و تکنولوژی های پیشرفته نیز برای سهولت کاربری استفاده کرده است. این دستگاه مناسب کاربری در ادارات بزرگ، سازمان های پر ترافیک، مدارس، فروشگاه  های شلوغ و… است، زیرا توان کارایی بالایی دارد و می تواند در آن واحد وظایفی متعددی را انجام دهد. قابلیت کپی، اسکن، چاپ و بسیاری دیگر از قابلیت ها دستگاه کپی توشیبا مدل e-STUDIO 3008A را به یک انتخاب ایده آل و منحصر تبدیل کرده است. کیفیت و سرعت بالای این دستگاه در نوع خود مثال زدنی است که از نقاط قوت آن به شمار می آید.

دستگاه کپی توشیبا مدل e-STUDIO 3008A

مشخصات فنی دستگاه کپی توشیبا مدل e-STUDIO 3008A

مشخصات کلی

  • ابعاد : ۵۸۵*۵۸۵*۷۸۷ میلی متر
  • وزن : ۵۸ کیلوگرم
  • تکنولوژی چاپ : چاپ لیزری
  • کاربری : سه کاره
  • سایز چاپ : A4
  • ظرفیت سینی کاغذ : ۵۵۰ + ۱۰۰ برگ

چاپ

  • نوع چاپ : تک رنگ
  • زمان اولین کپی: ۳,۷ ثانیه
  • رزولوشن کپی: ۶۰۰ * ۲۴۰۰ dpi
  • حافظه پرینتر : ۸ مگابایت
  • پردازنده: ۲۶۶ MHz
  • توان کار ماهانه: ۱۰۰۰۰

سایر مشخصات

  • نوع کارتریج یا تونر : ۴۵۰۸
  • کارکرد کارتریج : ۱۵۰۰ برگ
  • نوع پورت ارتباط به کامپیوتر : پورت USB 2.0
  • شبکه بی سیم: دارد
  • قابلیت فکس: ندارد

تعمیر دستگاه کپی توشیبا

تعمیر دستگاه کپی توشیبا در نمایندگی توشیبا به کمک ابزار و تجهیزات برتر عیب یابی و تعمیر و ترمیم انجام می شود. در این نمایندگی می توانید به کمک انبوهی از خدمات و سرویس های ویژه همه مشکلات دستگاه کپی توشیبا را در مدل های مختلف رومیزی و ایستاده برطرف سازید. تعمیرکاران در تعمیرگاه تخصصی دستگاه کپی توشیبا هر کدام دارای سال ها تجربه درخشان و موثر در زمینه ریشه یابی و ترمیم این دستگاه هستند و صفر تا صد خدمات این حوزه را پشتیبانی و حمایت می کنند.

تعمیرات دستگاه کپی توشیبا مدل e-STUDIO 3008A

برای تعمیر دستگاه کپی توشیبا مدل e-STUDIO 3008A جای هیچ نوع نگرانی نیست. می توانید به تعمیرگاه مرکزی دستگاه کپی توشیبا مراجعه کنید. مدل دستگاه خود را به کارشناس مربوطه بگویید.

شرحی از مشکلات و اختلالاتی که با آن مواجه هستید، بدهید و در نهایت منتظر بمانید تا تعمیرکاران ما همچون یک پزشک متخصص مسیر بهبودی و درمان دستگاه کپی توشیبا مدل e-STUDIO 3008A را انتخاب و اجرا کنند.

فروش دستگاه کپی توشیبا مدل e-STUDIO 3008A

اگر پس از بررسی های دقیق و به کمک مشاوران بخش فروش ما در نمایندگی توشیبا به این نتیجه رسیده اید که دستگاه کپی توشیبا مدل e-STUDIO 3008A دستگاهی مناسب و متناسب با شرایط اختصاصی شما است، می توانید برای خرید آن از درگاه امن نمایندگی توشیبا وارد شوید. در این درگاه پس از خرید دستگاه کپی توشیبا مدل e-STUDIO 3008A می توانید حس دلنشین یک خرید متفاوت و برخورداری از خدمات پس از فروش متمایز را تجربه کنید.

سرویس در محل دستگاه کپی توشیبا مدل e-STUDIO 3008A

پس از خرید دستگاه کپی توشیبا مدل e-STUDIO 3008A می توانید برا نصب و راه اندازی و سرویس های دوره ای از خدمات سرویس در محل دستگاه کپی توشیبا مدل e-STUDIO 3008A استفاده کنید.

به کمک این سرویس دیگر لازم نیست برای دریافت هر گونه سرویس در حوزه عیب یابی، ترمیم و تعمیر دستگاه را حمل و جابه جایی کنید؛ تنها کافی است با نمایندگی رسمی توشیبا تماس بگیرید و پس از ثبت درخواست خود منتظر باشید تا کارشناسان ما در اولین فرصت با شما تماس بگیرند و بعد از انجام هماهنگی لازم در محل مورد نظر حضور یابند و هر آنچه را که برای بهبود دستگاه کپی توشیبا مدل e-STUDIO 3008A لازم است، انجام دهند. استفاده از سرویس در محل کپی علاوه‌بر صرفه‌جویی در زمان، سبب کاهش هزینه‌هایی است که ممکن است صاحبان دستگاه، جهت حمل و جابجایی آن متحمل شوند.

نمایندگی توشیبا

نمایندگی توشیبا در زمینه تجهیزات ارتباطاتی، قطعات الکترونیکی، سیستم‌های برق، زیرساخت‌های شهری و صنعتی لوازم خانگی، تجهیزات پزشکی، لوازم اداری و دفتری، ابزارهای روشنایی، تجهیزات نورپردازی و خدمات لجیستیک فعالیت دارد. با توجه به این طیف وسیع از خدمات در نمایندگی رسمی توشیبا تمام تلاش خود را به کار بسته ایم تا در هر زمینه ای حرفی برای گفتن داشته باشیم. در نمایندگی توشیبا همه فعالیت ها بر اساس قانون و مقررات قانونی است. کاربران می توانند اطمینان کامل داشته باشند که کیفیتی برتر و بی رقیب را در این نمایندگی دریافت خواهند کرد. نمایندگی توشیبا درگاهی امن و مطمئن است تا همه کاربران کالاهای مورد نیاز خود را به صورت اصل و شرکتی خریداری کنند و از خدمات پس از فروش اصل و اورجینال نیز بهره مند شوند.

واحدهای تعمیرات توشیبا

از آنجا که کمپانی توشیبا در زمینه تولید محصولات مختلف فعالیت دارد، تصمیم گرفتیم که واحد های واحد تعمیرات کپی توشیبا را جدا سازیم و با تجهیز هر واحد به ابزار و دستگاه های مربوطه مسیر تعمیر و عیب یابی و تعویض را هموار سازیم. این مرکز آرشیوی متمرکز و مجهز از قطعات جانبی در اختیار دارد به همین دلیل می تواند فرایند تعویض را نیز با امنیت بالا انجام دهد. تعمیر کاران هر واحد در حوزه کاری خود تجربه ای طولانی و درخشان دارند که با در نظر گرفتن این تجربه می توانند تضمین دهند که هر محصولی از کمپانی توشیبا در این واحد ها به بهترین شکل ممکن تعمیر و ترمیم و بهسازی می شود و سلامت خود را باز می یابد.