اشتراک گذاری

کج شدن کاغذ در دستگاه کپی

یکی از مشکلاتی که در هنگام کار با دستگاه کپی ممکن است با آن مواجه  شوید کج شدن کاغذ در دستگاه کپی است . نوع کاغذی که استفاده می کنید ، کیفیت کاغذ و قرار گرفتن درست کاغذها داخل دستگاه از عواملی است که برای جلوگیری از کجی نوشته ها باید رعایت شوند . گیره کاغذ نیز باید به درستی تنظیم شود و کاغذها به صورت صاف و مرتب در داخل دستگاه جای داده شوند . از دیگر عوامل مهم تنظیمات پرینتر است که اگر درست نباشد ممکن است موجب بروز این مشکل شود .

اقدامات اولیه ای جهت جلوگیری از کج شدن کاغذ در دستگاه کپی وجود دارد ، که در این بخش به آن می پردازیم. در صورت مواجهه با مشکل کج شدن کاغذ در دستگاه کپی ابتدا اقدامات ابتدایی را جهت رفع مشکل انجام دهید، در صورت تداوم مشکل با متخصصین تعمیر دستگاه کپی در نمایندگی کپی تماس بگیرید. متخصصین پس از مشاهده ی دستگاه و اقدامات اولیه نسبت به رفع مشکل اقدام خواهد نمود.

کج شدن کاغذ در دستگاه کپی

علت کج شدن کاغذ در دستگاه کپی

به طور کلی بیشتر مشکلات برگه ها در دستگاه کپی، مربوط به کاغذکش هستند. اگر کاغذکش به هر دلیلی درست کار نکند، مشکلاتی در روند ورود و خروج برگه ها ایجاد می شود. مثلا ممکن است برگه در دستگاه گیر کند و یا به صورت چروک از آن خارج شود. کج شدن برگه هم ناشی از عملکرد نادرست کاغذکش است. درواقع بخش هایی از این قطعه مانع از آن می شوند که برگه به صورت درست و صاف وارد دستگاه شده یا از آن خارج شود. البته کیفیت و جنس کاغذ را نیز نباید بی تاثیر دانست. ممکن است برگه دارای رطوبت باشد و قبل یا پس از چاپ، از حالت عادی خارج گردد. وزن بالای کاغذ هم در برخی موارد، منجر به کج شدن کاغذ در دستگاه کپی می شود. در بخش های بعدی، شما را با نحوه رفع این مشکل آشنا می کنیم.

رفع مشکل کج شدن کاغذ در دستگاه کپی

در صورتی که هنگام کار با دستگاه کپی ، با مشکل کج شدن کاغذ در دستگاه کپی مواجه می شوید ، اقدامات ذیل را انجام دهید.

  • اطمینان حاصل کنید که کاغذ درست در چاپگر قرار داده شده است.
  • نوع و کیفیت کاغذ را چک کنید.
  • مطمئن شوید که سایر مواد چاپی به شکل درست در چاپگر قرار گیرد .
  • بررسی نمایید راهنماها در اطراف دسته کاغذ خیلی سفت یا شل نباشند.

تعمیر مشکل کج شدن کاغذ در دستگاه کپی

کاغذ کش قطعه ای است که ورود و خروج کاغذ را در فرآیند چاپ دستگاه کپی کنترل می نماید. از آنجایی که این بخش از چاپگر شامل سه نوع مختلف کاغذکش ورودی، داخلی و خروجی است، هر گونه خرابی و ناکارآمدی در کاغذکش موجب عدم شکل گیری صحیح چاپ می گردد. فراموش نکنید که اختلالات جزیی کاغذکش در صورت تداوم به عیوب بزرگی تبدیل خواهند شد که به طور کلی استفاده از دستگاه کپی را غیر ممکن می سازند.

با مشاهده ی چند بار کج شدن کاغذ دستگاه کپی بهتر است هرچه سریع تر نسبت به تعمیر کاغذ کش پرینتر اقدام  کنید. البته خرابی های کاغذکش با انجام منظم سرویس های دوره ای نیز قابل پیشگیری هستند. نمایندگی تعمیر دستگاه کپی علاوه بر بازیابی کاغذکش های معیوب هر یک از چاپگرهای موجود در بازار را سرویس دهی می نماید تا همواره شاهد کارایی اولیه ی دستگاه چاپ مورد استفاده ی خود باشید.

تنظیم سند و رفع مشکل کج شدن کاغذ در دستگاه کپی

گاهی ممکن است جهت تنظیم شده برای سند درست نباشد و مشکل کج شدن کاغذ در دستگاه کپی ایجاد شود. در صورتی که کج بودن تصویر چاپ شده توسط دستگاه کپی به این دلیل اتفاق افتاده باشد، لازم است گزینه Paper در پنجره ی تنظیم درایور چاپگر را کنترل کنید و از یکی بودن تنظیم انجام شده برای گزینه‌ی Image Orientation با جهت قرار گرفتن سند در دستگاه کپی اطمینان بیابید. از طرفی امکان دارد حاشیه ها در برنامه‌ی مورد استفاده به خوبی تنظیم نشده باشند. توصیه می‌شود حاشیه‌های سند و تنظیمات اندازه کاغذ را در برنامه مد نظر نیز بررسی کنید.

نمایندگی مرکزی دستگاه کپی

نمایندگی کپی ، باتوجه به بهره مندی ازکادری منسجم و متخصص، اقدام به تامین  نیازهای مشتریان خود را درسه  حوزه ی تعمیرو فروش و آموزش تعمیرات انواع ماشین های اداری نموده است. تعهد در خدمات رسانی ،  شعار اصلی نمایندگی کپی می باشد و این مرکز در تمامی خدمات خود این اصل را مدنظر قرار می دهد. نمایندگی کپی ، در بخش فروش به عرضه ی انواع ماشین ها ی اداری  از جمله؛ دستگاه کپی، پرینتر، اسکنرو… می پردازد. همچنین مواد مصرفی و تجهیزات جانبی ماشین های اداری دراین بخش تهیه می شوند.

در مرکز تعمیرات کپی ، شاهد استفاده از مجهزترین امکانات هستیم. در صورت نیاز به تعویض هریک از قطعات، از قطعات اورجینال و با کیفیت استفاده خواهد شد.لازم به ذکر است، تمامی خدمات ارائه شده در این مرکز همراه با گارانتی بوده و مدت گارانتی با توجه به مورد تعمیراتی متفاوت می باشد. ارائه ی خدمات سرویس در محل و منزل گامی دیگر در جهت رضایت مشتریان ماشین های اداری و تامین خواسته های آنان می باشد.

واحد تعمیرات کپی

واحد تعمیرات کپی ، خدمات رفع مشکل کج شدن کاغذها در دستگاه کپی را به کاربران گرامی ارائه می نماید. تعمیرات کپی در نمایندگی کپی با تکیه بر مهارت و حذاقت کارشناسان این مجموعه انجام می گردد. مرکز تعمیرات دستگاه کپی ، ضمن تعهد به اجرای تمامی اصولِ مشتری‌مدار، خود را ملزم به ارائه‌ی بهترین سطحی کیفی خدمات می‌داند. کادر فنی تعمیرات دستگاه کپی در راستای رسیدن به این اهداف، در تلاش است تا ضمن ارتقاء سطح کیفی خدمات، تمامی سرویس‌های ارائه شده در این مرکز را با گارانتی ارائه نماید.

این امر به منظور کسب رضایت مشتریان گرامی و ایجاد اطمینان از کیفیت سرویس‌های تعمیر صورت می‌پذیرد. در این بخش لازم می دانیم به شرح خدمات نمایندگی کپی در واحدهای تعمیرات کپی بپردازیم.

4.4/5 (7 امتیاز)

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩