اشتراک گذاری

پرینترهمه کاره imageRUNNER ADVANCE C7570i II کانن

سیر تغییر و تحول پرینترها در طول تاریخ بسیار شگرفت و قابل توجه است. امروزه یک پرینتر پرقابلیت در یک دفتر کاری پرشتاب، نماد قدرت محسوب شده و می تواند در روند کسب و کار کاربران تأثیر بسزایی داشته باشد. این دستگاه های حرفه ای اکنون به برترین امکانات و نوآوری ها مجهز شده و با تعدد و گستردگی فراوانی در بازار ماشین آلات اداری دیده می شوند. به هر حال، با وجود آنکه کمپانی های زیادی پا در عرصه رقابت در این صنعت گذاشته اند. کمپانی خوش نام کانن همچنان از جمله طراحان و سازندگانی است که در صدر این جدول قرارگرفته و همواره با ارائه محصولات با کیفیت توانسته نظر کاربران اداری را به خود جلب کند. در این متن به بررسی یکی از محصولات این کمپانی یعنی پرینترهمه کاره imageRUNNER ADVANCE C7570i II کانن اشاره خواهیم داشت.

پرینترهمه کاره imageRUNNER ADVANCE C7570i II کانن

معرفی پرینترهمه کاره imageRUNNER ADVANCE C7570i II کانن

عملکرد کلی

خوشبختانه طراحی و ساخت پرینترهمه کاره imageRUNNER ADVANCE C7570i II کانن به گونه ای است که نه تنها می تواند حجم بالا و پرسرعت کارهای شما را به خوبی پوشش دهد بلکه از دوام و کیفیت خروجی بسیار قابل توجهی نیز برخوردار بوده و از این حیث رضایت خاطر شما را فراهم خواهد ساخت.از سویی دیگر از آنجایی که این دستگاه چند منظوره می باشد به خوبی می تواند اموری به مانند چاپ، کپی، اسکن و فکس را انجام داده و شما را از خریدن تجهیزات اضافی برای دفتر کارتان نجات دهد. به یاد داشته باشید که ویژگی همه کاره بودن این محصول می تواند فضای بیشتری در محیط کار شما را آزاد کرده و شرایط کاری تان را به مراتب بهبود ببخشد.

سرعت

در زندگی پرشتاب امروزی، سرعت از جمله شاخصه های حائز اهمیتی است که همیشه در اولویت قرار گرفته است. خوشبختانه کمپانی کهنه کار کانن این ویژگی را نیز در پرینترهمه کاره imageRUNNER ADVANCE C7570i II کانن به خوبی گنجانده است و اکنون این دستگاه حرفه ای می تواند در هر دقیقه ۶۵ تا ۷۰ برگه را به صورت سیاه و سفید و همچنین رنگی به چاپ رسانده و گردش کاری شما را بهبود ببخشد.علاوه بر این، توانایی اسکن ۲۲۰ تا ۲۴۰ تصویر در هر دقیقه (به صورت سیاه – سفید و رنگی) به همراه کیفیتی به اندازه ۳۰۰ نقطه دراینچ را نیز می توانید به دیگر قابلیت های ارزشمند این پرینترخوش ساخت اضافه نمایید.گفتنی است، چاپ تصاویر رنگی، پشتیبانی از سایزهای کاغذ ۱۳ X 19 با حداکثر ظرفیت ۹۳۰۰ برگه نیز از دیگر مزیت های این دستگاه به حساب می آید.

کارایی بالا

پرینترهمه کاره imageRUNNER ADVANCE C7570i II کانن به دلیل پشتیبانی از سرعت، حجم و کیفیت خارق العاده و همچنین چاپ رنگی خود، برای دفاتر سازمانی، محیط های چند کاربره به مانند شرکت های خصوصی، واحدهای بازرگانی، دانشگاه ها، کتابخانه ها و فروشگاه هایی که کارهای اسنادی را ارائه می دهند، بسیار مناسب و کارگشا است و از این جهت توانسته محبوبیت خاصی در میان مصرف کنندگان پیدا کند.

رابط کاربری

پرینترهمه کاره imageRUNNER ADVANCE C7570i II کانن، پذیرای مجموعه ای از امکانات نوآورانه و قابلیت های پیشرفته است که هر کدام بر دیگری برتریت دارند به عنوان یکی از ویژگی های قابل تحسین این محصول می توان به نمایشگر ۱۰٫۱ اینچی آن اشاره داشت.این صفحه نمایش کاربرپسند می تواند روند کاری شما را آسان کرده و جذابیت استفاده از آن را برای تان چندین برابر کند. به یاد داشته باشید با شخصی سازی این نمایشگر قابل تنظیم قادر خواهید بود روند کاری خود را سرعت بخشیده و بازدهی کارتان را نیز ارتقاء دهید.

سرویس های ابری

به کمک سرویس چاپ ابری می توان به صورتی مجازی از هر جایی و هر فاصله ای، دستور چاپ خود را به پرینتر مورد نظر خود ارسال نمایید. به عنوان مثال، فرض کنید که شما در فرودگاه هستید و نیاز به چاپ مدرکی در دفترکاری خود دارید، اکنون با استفاده از این خدمات به چاپگر دفترتان متصل شده و دستور چاپ را به پرینتر خود ارسال می کنید.خبرخوب آنجاست که پرینترهمه کاره imageRUNNER ADVANCE C7570i II کانن نیز قابل اتصال به سرویس های ابری محبوب Google Drive و Box بوده و از این نظر نیز می تواند حمایت همه جانبه ای را از دارنده خود بنماید.

صرفه جویی در انرژی

همچنین این کمپانی محبوب در طراحی و ساخت پرینترهمه کاره imageRUNNER ADVANCE C7570i II کانن با بهره گیری از فن آوری های نوین در فیوزینگ و استفاده از تونر با نقطه ذوب پایین همواره توانسته است از انرژی کمتری نسبت به دستگاه های قدیمی تر استفاده کند. از سویی دیگر، طراحی این محصول به گونه ای است که میزان مصرف کاغذ را به حداقل رسانده که این ویژگی قابل تمجید می تواند جان چند درخت را نجات داده و در حفظ محیط زیست موثر باشد.

اسکن

به عنوان یکی دیگر از قابلیت های پرینترهمه کاره imageRUNNER ADVANCE C7570i II کانن می توان از انجام اسکن و تبدیل اسناد به فایل های قابل جستجو دیجیتالی در فرمت های مختلف نام برد.

نمایندگی دستگاه کپی

نمایندگی دستگاه کپی با تجهیز کادر متخصص و فنی خویش به برترین تجهیزات و امکانات بروز دنیا، فضایی فراهم آورده که در آن امکان ارائه تمامی سرویس های مورد نیاز کاربران محترم، بر اساس استانداردهای بالا فراهم گشته است. این نمایندگی در بخش فروش، عرضه کننده انواع دستگاه های کانن و در واحد تعمیر، ارائه دهنده خدمات پس از فروش به مشتریان محترم می باشد. شایان ذکر است، تمام خدمات ارائه شده در نمایندگی دستگاه کپس توسط تیمی از متخصصین حرفه ای در دو حوزه فروش و تعمیر انجام می پذیرد و اکنون تلفیق کارشناسان خبره و تجهیزات حرفه ای سبب شده تا این نمایندگی بنام به عنوان یکی از مراکز پیشرو در ارائه خدمات  فروش و تعمیر کانن به شمار رود.

واحد تعمیرات دستگاه فتوکپی

برای بررسی اصولی و دقیق هر یک از انواع محصولات دستگاه کپی خود، می توانید به مراکز تعمیرات این نمایندگی صاحب نام مراجعه نمایید. این مرکز، به مدرن ترین ابزارها و پیشرفته ترین دستگاه های روز دنیا مجهز شده و همکاران ما با بهره گیری از این امکانات می توانند برترین سرویس های کیفی را به کاربران ارائه نمایند. از سویی دیگر، پرسنل فعال در واحدهای تعمیرات دستگاه کپی ، از دانشی بالا و مهارتی مثال زدنی در زمینه ترمیم محصولات الکترونیک بهره مند بوده و خدمات تعمیر را در تخصصی ترین سطح ممکن به کاربران گرامی ارائه می دهند. از این رو، در صورت مواجه شدن با هرگونه مشکل در محصولات کانن خود می توانید با مراکز تعمیرات این نمایندگی تماس حاصل نموده و راهنمایی های لازم را دریافت نمایید.

امتیاز شما به این نوشته

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩