اشتراک گذاری

نمایندگی فتوکپی ریکو

نمایندگی فتوکپی ریکو در جهت ارائه ی خدمات فروش و پس از فروش مربوط به این محصولات، توسط مهندسان سخت افزار و نرم افزار با تجربه در این امر، احداث گردیده، این خدمات با هدف اثبات وفاداری این مرکز به مشتریان و کاربران عزیز خود و  کسب رضایت آن ها ارائه میشود. نمایندگی فتوکپی ریکو در حوزه ی فروش انواع محصولات کپی این کمپانی فعالیت دارد و این امر باعث شده مشتریان محصولات فتوکپی ریکو از اصالت کالای خریداری شده واعتبار ضمانت نامه های آن اطمینان حاصل کنند.

همچنین خدمات پس از فروش به منظور حل و مرتفع سازی تمام مشکلات رایج و غیر رایج در محصولات فتوکپی ریکو با بالا ترین کیفیت ارائه میشود. این مرکز خدمات گوناگونی را در حوزه ی سرویس های پس از فروش ارائه میدهد که شامل خدمات پشتیبانی گسترده و تخصصی فراوانی میشود. این خدمات شامل ارائه ی انواع سرویس و پشتیبانی پیش از فروش، ارائه ی سرویس به مشتری در دوره ی گارانتی و خارج از مدت گارانتی، دریافت و تحویل اقلام موجود در انبار واحد خدمات پس از فروش، ارتباط با مشتری و پیگیری شکایت ابراز شده از جانب مشتری، تهیه ی گزارش عملکرد، انجام نظارت بر امور پشتیبانی و سایر خدمات میباشد.

نمایندگی فتوکپی ریکو

نمایندگی دستگاه کپی ریکو در تهران

نمایندگی دستگاه کپی ریکو برای وقت و هزینه ی مصرفی کاربران خود ارزش بسیاری قائل است. در هر جای تهران بزرگ که باشید، می توانید به سرعت از خدمات نمایندگی دستگاه کپی ریکو بهره مند گردید. شعب متعدد این مجموعه ی تخصصی تمامی مناطق مختلف تهران را در برگرفته و از دو بخش فروش و تعمیرات تخصصی  برخوردار می‌باشد. بنابراین فرقی نمی‌کند که به دنبال خرید یکی از چاپگر های ریکو هستید و یا قصد تعمیر کردن آن را دارید. با مراجعه به یکی از شعب ستارخان، پیروزی، فرجام و ولیعصر می توانید از خدمات نمایندگی دستگاه کپی ریکو در تهران بهره مند شوید.

نمایندگی دستگاه کپی ریکو در کرج

کاربران کرجی نیز می‌توانند از خدمات ویژه نمایندگی دستگاه کپی ریکو در زمینه فروش، عیب‌یابی، تعمیرات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری انواع فتوکپی های کوچک و بزرگ ریکو بدون اتلاف وقت استفاده کنند. شعبه کرج نمایندگی دستگاه کپی ریکو در منطقه شاهین ویلا این کلان‌شهر قرار گرفته است. تمامی کاربران کرجی در هر منطقه‌ای که سکونت داشته باشند از گوهردشت گرفته تا عظیمیه، گلشهر، فردیس، هشتگرد و … می‌توانند با مراجعه به این شعبه نسبت به خرید و یا تعمیر یکی از چاپگرهای ریکو اقدام کنند. لازم به ذکر است که کلیه ی خدمات و سرویس های نمایندگی دستگاه کپی ریکو براساس پارامترهای استاندارد شکل گرفته و به همراه گارانتی و ضمانت نامه های معتبر کتبی عرضه می شوند.

خدمات نمایندگی دستگاه کپی ریکو

نمایندگی فتوکپی ریکو از جمله مراکز معتبر و پر طرفداری است که خدمات متنوع فروش، مشاوره و تعمیرات را با کم ترین هزینه ها در اختیار کاربران قرار می دهد. این مرکز با هدف مشتری مداری گروهی از برترین تکنسین های ایران گرد آمده اند تا عموم نیازهای کاربران در زمینه ی دستگاه کپی را برطرف سازند. از جمله خدمات این مرکز:

  • نصب و راه اندازی انواع مدل های کپی ریکو
  • عیب یابی، تعمیر و تعویض دولوپر کپی ریکو
  • عیب یابی، تعمیر و تعویض فیوزینگ فتوکپی ریکو
  • عیب یابی، تعمیر، تعویض و فروش قطعات جانبی ریکو
  • فروش دستگاه کپی ریکو کاملا اورجینال با گارانتی های معتبر و مدت دار
  • عیب یابی، تعمیر و تعویض مین برد فتوکپی ریکو در نمایندگی دستگاه کپی ریکو
  • مشاوره های رایگان و سازنده، بی طرف، با هدف مشتری مداری در نمایندگی دستگاه کپی ریکو
  • عیب یابی و تعمیر مشکلات مختلف نرم افزاری و سخت افزاری دستگاه کپی ریکو با جدیدترین دستگاه ها
  • عیب یابی، تعمیر و تعویض مگنت رولر ریکو
  • شارژ تونر کارتریج انواع مدل های دستگاه کپی ریکو
  • عیب یابی، تعمیر و تعویض قطعات مکانیکی کپی ریکو
  • عیب یابی، تعمیر و تعویض درام دستگاه فتوکپی ریکو
  • عیب یابی، تعمیر و تعویض قطعات الکترونیکی دستگاه ریکو
  • عیب یابی، تعمیر و تعویض بردهای الکتریکی فتوکپی ریکو
  • تعویض قطعات با نمونه ای اصل و اورجینال دستگاه فتوکپی ریکو
  • عیب یابی، تعمیر و تعویض کارتریج کپی ریکو در نمایندگی دستگاه کپی ریکو

نمایندگی فروش فتوکپی ریکو

یکی از اصلی ترین خدمات ارائه شده از سوی مرکز نمایندگی، فروش انواع فتوکپی ریکو، میباشد. واحد فروش فتوکپی ریکو، عرضه ی تمامی دستگاه های کپی ریکو را به عهده دارد. متقاضیانی که قصد خرید هر یک از تجهیزات کپی ریکو را دارند، میتوانند با مراجعه و یا تماس از طریق خطوط این مرکز نمایندگی فروش فتوکپی ریکو، از راهنمایی های مشاوران فروش این مرکز بهره مند شوند.

مشاوره های تخصصی و عمومی با کارشناسان حاضر در فروشگاه مرکزی ریکو موجب میگردد، اطلاعات عمومی کاربران نسبت به انواع محصولات ، افزایش یابد و درنهایت آن ها بتوانند کالای مورد نظر خود را انتخاب نمایند. کارشناسان فروش حاضر در مرکز نمایندگی فتوکپی ریکو همواره شرایط بهترین و متناسب ترین انتخاب را پیش روی کاربران محترم قرار میدهند. خدمات مشاوره ی پیش از خرید دستگاه شامل، معرفی کامل دستگاه کپی به مراجعان، شرح ویژگی های سخت افزاری و نرم افزاری هر یک از محصولات فتوکپی ریکو ، مقایسه ی دستگاه مورد نظر با سایر دستگاه های هم رده، شرح مزایا و معایب دستگاه، ارائه ی پیشنهاداتی بر اساس بودجه ی مورد نظر مشتری و مواردی از این دست میباشد.

نمایندگی تعمیر فتوکپی ریکو

از آن جا که دستگاه های فتوکپی ریکو در ادارات و شرکت ها به طور مکرر مورد استفاده قرار میگیرند، ممکن است به دلایل مختلفی دچار خرابی و استهلاک شوند و این امر موجب وقفه در کار هر سازمانی خواهد شد، متخصصان زبده و باتجربه در این امر معتقدند تعمیرات دستگاه کپی ریکو از حساسیت بالایی برخوردار است و انجام آن، یکی از تخصصی ترین سرویس هایی میباشد که از سوی نمایندگی دستگاه کپی ریکو در راستای خدمات پشتیبانی ازمحصولات کپی ریکو، به کاربران ارائه میشود. متخصصان و مهندسان نمایندگی ریکو با استفاده از برترین و پیشرفته ترین تجهیزات لازم جهت تعمیر این دستگاه اقدام به عمل می آورند. تجربه ی بالای کارشناسان سبب شده است که عملیات عیب یابی و تشخیص این تجهیزات، تمامی قطعات اورجینال و اصلی این برند نام آشنا جهت تعویض به کار خواهند رفت.

نمایندگی دستگاه فتوکپی

نمایندگی دستگاه فتوکپی با سال ها تجربه توانسته است خود را به عنوان برترین واحد خدماتی ایران در زمینه ی فروش، مشاوره و تعمیرات انواع دستگاه کپی به کاربران معرفی کند. نمایندگی انحصاری دستگاه فتوکپی که دارای مجوز های بین المللی و معتبر است با هدف مشتری مداری، کار خود را هر روز گسترش داده و تمام تلاش خود را به کار می برد که تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری دستگاه را به بهترین نحو انجام داده و رضایت مشتری را جلب نماید. به همین دلیل علاوه بر کارشناسان خبره و آزموده،آرشیوی غنی از قطعات اورجینال انواع کمپانی های تولید کننده ی دستگاه کپی فراهم آورده و واحدهای خود در نمایندگی اصلی دستگاه کپی را به جدیدترین دستگاه های روز دنیا مجهز کرده است.

تعمیر در محل فتوکپی ریکو

از مهم ترین خدمات ارائه شده از سوی مرکز نمایندگی فتوکپی ریکو ، میتوان به انجام سرویس و تعمیر دستگاه کپی ریکو در محل اشاره کرد. این سرویس ها برای آسودگی و در جهت رفاه هر چه بیشتر کاربران فراهم شده است. استفاده از این سرویس باعث میشود، کاربران دستگاه های کپی ریکو، دیگر مجبور به حمل و نقل دستگاه سنگین وزن خود، به مرکز نمایندگی نباشند. آن ها میتوانند در صورت مشاهده ی هر گونه مشکل در عملکرد دستگاه کپی ریکو ی خود، با مرکز نمایندگی فتوکپی ریکو ، تماس حاصل کنند تا در سریع ترین زمان ممکن، کارشناس و متخصص مرکز، خود را به محل برساند و اقدام به تشخیص و تعمیر مشکلات دستگاه مورد در نظر کند. گفتنی ست که سرویس های تعمیر در محل نیز، جهت اطمینان خاطر بیشتر کاربران، از گارانتی های مدت دار مرکز نمایندگی برخورداراست.

امتیاز شما به این نوشته

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩