اشتراک گذاری

محصولات ۲۰۱۸ اچ پی

کمپانی اچ پی یکی از سازندگان معتبر در زمینه محصولات اداری می باشد. از آغاز سال ۲۰۱۸ اچ پی محصولات الکترونیکی مختلفی را به بازارهای جهانی معرفی کرده است که برخی از این محصولات در حوزه ماشین های اداری است. محصولات ۲۰۱۸ اچ پی بعد از رونمایی شگفتی آفریده اند. چرا که دارای قابلیت های بسیار جذابی هستند که در این مطلب قابل مطالعه می باشند.

محصولات ۲۰۱۸ اچ پی

سری جدید پرینترهای Latex از محصولات ۲۰۱۸ اچ پی

سری جدید پرینترهای لاتکس از جدیدترین محصولات ۲۰۱۸ اچ پی هستند. این پرینتر ۵۴ اینچی قادر است تا تنوع بالایی از تولیدات چاپی را جهت استفاده های داخلی و یا فضای باز ایجاد کند. تازه وارد اچ پی در آینده بسیار نزدیک می تواند تا کیفیت فوق‌العاده بالایی برابر با ۱۲۰۰ dpi بر روی بسیاری از انواع کاغذها و مدیاها چاپ ایجاد کند. این پرینتر توسط ۶ عدد کارتریج در رنگهای مجزا تغذیه می شود. همچنین از تکنولوژی بخصوصی استفاده میکند تا جوهر چاپ شده پیش از خروج از دستگاه کاملا خشک شده باشد. این دستگاه قرار است با یک سیستم برش اتوماتیک تلفیق شود تا تصاویر چاپ شده به راحتی و به هر شکل و طرحی برش بخورند.

پرینتر جدید لاتکس اچ پی برای استفاده در برچسب ها، تابلو چسبها، استیکرهای لباس، طرح ‌های گرافیکی دیواری و پنجره ای و مشابه اینها طراحی شده اند. Hp، پرینتر Hp Latex 115 را  همراه با یک دستگاه برش در قالب یک پرینتر پیشرفته عرضه می دارد که می تواند به واسطه جدیدترین تکنولوژی های نوری و قابلیت استفاده از بارکدهای بخصوص با یکدیگر هماهنگ شوند تا در چاپ و برش اختلالی ایجاد نشود. دیگر هم خانواده های اچ پی لاتکس ۱۱۵، محصولاتی از سری Latex 300 شامل مدل ۳۱۵، ۳۳۵ و ۳۶۵ هستند. پرینترهای HP Latex سری ۵۶۰، ۵۷۰، ۳۲۰۰ و ۳۶۰۰ نیز پرینترهای دقیقه آخر این کمپانی معروفند.

کوچکترین پرینتر لیزری دنیا آخرین عضو محصولات ۲۰۱۸ اچ پی

Hp از کوچکترین عضو محصولات ۲۰۱۸ اچ پی رونمایی کرد. از این پرینتر به عنوان یکی از نیازهای هر مدیر و کاربر یاد شده تا همیشه روی میز کار باشد. این آخرین عضو با ابعاد کوچک و توانایی هایش همه را شگفت زده خواهد کرد و لقب کوچکترین پرینتر لیزری دنیار ا به خود اختصاص خواهد داد. کوچکترین عضو خانواده پرینتر HP تحت عنوان hp Laserjet Pro M15w عرضه خواهد شد تا به عنوان یک میکرو پرینتر بتواند تحول بزرگی در ذهن کاربران ایجاد کند.

پیش بینی می ‌شود بیشترین استقبال از پرینتر hp Laserjet Pro M15w در دفاتر شخصی و کسب و کارهای کوچک باشد. این پرینتر لیزری حدود ۳۰ درصد، از کوچکترین پرینترهای موجود در بازار کوچکتر است. سرعت این پرینتر نیز ۱۸ صفحه در دقیقه می باشد. از دیگر مشخصات کوچکترین پرینتر لیزری دنیا می توان به کنترل پنل، مخزن ۱۰۰ برگ کاغذهای خروجی، ارتباط بی سیم، ارتباط و چاپ آسان از طریق موبایل و تبلت، مخزن ۱۵۰ برگ کاغذهای ورودی، کارتریج اورجینال hp و ابعاد ۳۴٫۵ در ۱۹ در ۱۶ سانتیمتر اشاره کرد.

 اگر میخوای تنظیم رنگ دستگاه کپی رو یاد بگیری کلیک کن

پرینتر ۳ بعدی ۳D از دیگر محصولات ۲۰۱۸ اچ پی

یکی دیگر از محصولات ۲۰۱۸ اچ پی پرینتر ۳D یا همان سه بعدی است که از تکنولوژی های نو و با ارزش در دنیای امروز محسوب می شود. تجهیزاتی که بسیار سریع تر از تصور ما، آنچه در ذهن داریم را طراحی، تولید و ارائه می نمایند. تاکنون استفاده از پرینتر ۳ بعدی به دلیل هزینه های بالا و زمان زیاد برای چاپ و تولید مدل ۳D در تعداد بالا و حجم انبوه کمتر بود. اکنون به دلیل سرمایه گذاری بالای اچ پی در این صنعت، بسیار مقرون به صرفه و قابل بهره برداری است.

جدیدترین راهکار اچ پی

اچ پی با معرفی پرینتر Jet Fusion 3D 4210 از بین محصولات ۲۰۱۸ اچ پی جدیدترین راهکارهای پیشرفته را در این صنعت به نمایش گذاشته است. رامون پاستور، مدیر واحد تولید پرینتر سه بعدی اچ پی، در خصوص این پرینترها گفت: “استفاده از مواد مصرفی ارزان در این مدل باعث شده است تا هزینه های تولید محصولات ۳ بعدی کاهش یابد. صنعت ۳D می تواند در حجم انبوه و تولید با تعداد بالا مقرون به صرفه باشد.

همچنین سرعت زیاد در چاپ محصولات سه بعدی در پرینتر Jet Fusion 3D 4210  این صنعت را در قدمی بسیار بزرگ به جلو رانده است. ذرات کریستالی بسیار ریز استفاده شده در این پرینتر یک ماده نایلونی جدید بوده که در تولید یکی از پیچیده ترین قطعات در ایستگاه های فضایی کاربرد دارد. HP با ایجاد یک شبکه گسترده از تولید پرینترهای ۳ بعدی متعهد شده است تحول جدید و چشمگیری را در پیشبرد تکنولوژی و کاهش هزینه های تولید این پرینترها ایجاد کند.

نمایندگی دستگاه کپی

در نمایندگی دستگاه کپی خدمات فروش و پس از فروش انواع ماشین های اداری به خصوص دستگاه های مختلف کپی ارائه می شود. این خدمات تمامی برندهای سازنده دستگاه کپی را در انواع مدل ها دربرمی گیرد. انواع جدیدترین دستگاه های کپی در برندهای مختلف اچ پی، ریکو، شارپ، کونیکا مینولتا، زیراکس و… در این مرکز به فروش می رسد. همچنین باکیفیت ترین خدمات پشتیبانی از این محصولات را می توانید دریافت نمایید.

مرکز تعمیرات دستگاه کپی

دستگاه های کپی نیز مانند بسیاری از ماشین های اداری می توانند دچار اختلالاتی گردند که فقط به دست تعمیرکاران معتبر و حرفه ای برطرف می شوند. شما می توانید این افراد را در مرکز تعمیر دستگاه کپی همراه با مدرن ترین تجهیزات تعمیراتی دنبال کنید. تجربه و آگاهی تکنسین های این مرکز در تلاش است تا در زمینه تعمیر و تعویض و بازسازی رضایت شما مشتریان گرامی را تامین کند.

امتیاز شما به این نوشته

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩